ga jij nog weg ofzo?quote:Op woensdag 9 juli 2025 08:13 schreef Karzai het volgende:
Ik ben straks ook 2 weken vrij, alleen donderdag nog werken
Wat en met wie!quote:
https://mustsharenews.com/family-motorcycle/quote:Op woensdag 9 juli 2025 08:09 schreef bitterbal het volgende:
ons familielid had flinke trek @:ettovanbelgie
https://mustsharenews.com(...)Ke1d9O2XbtVHDFndBOMg
Ik ga met mijn moedertje 2 dagen naar basel, alwaar wij een wedstrijd van het Nederlands elftal gaan bezoeken, vandaar nemen wij de trein naar luzern, daar doen wij een overnachting, schijnt een mooie stad te zijn. Volgende dag weer terug.quote:Op woensdag 9 juli 2025 08:16 schreef mschol het volgende:
[..]
ga jij nog weg ofzo?
ik heb nog geen plannen, twijfel of ik een paar dagen buitenland wil doen
ja heb ze hier nog niet zo zien rijden maar het is heel normaal om met het hele gezin op de scooter te gaan. Niet alleen thai maar ook westerlingen. En dan vaak zonder helmquote:Op woensdag 9 juli 2025 08:19 schreef mschol het volgende:
[..]
https://mustsharenews.com/family-motorcycle/
lekker bezig daar
Beter van niet danquote:
gezelligquote:Op woensdag 9 juli 2025 08:20 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik ga met mijn moedertje 2 dagen naar basel, alwaar wij een wedstrijd van het Nederlands elftal gaan bezoeken, vandaar nemen wij de trein naar luzern, daar doen wij een overnachting, schijnt een mooie stad te zijn. Volgende dag weer terug.
Dinsdag weer in nederland
Dan ben je zo een paar duizend euro verder als je niet oppastquote:Op woensdag 9 juli 2025 08:23 schreef mschol het volgende:
ik heb een zooi games gekocht die ik wil spelen, moet een fiets kopen en ook kijken naar een telefoon
dus kan potentieel een hele dure vakantie worden
Misschien zit je er te lang en moet je even klappenquote:Op woensdag 9 juli 2025 08:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ja hoor. Zit ik op de wc valt het licht uit
Ben niet de enige die er last van heeft hoor ikquote:Op woensdag 9 juli 2025 08:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien zit je er te lang en moet je even klappen
Schijtzooi.quote:Op woensdag 9 juli 2025 08:31 schreef CherryLips het volgende:
Fijn dat nu iedereen weet dat je zit te schijten.
Een vrije duidelijke hint dat je met je luie reet van die pot af moet komenquote:Op woensdag 9 juli 2025 08:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Als je plons hoort doortrekkenquote:Op woensdag 9 juli 2025 08:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Flink aan het afvallen dusquote:Op woensdag 9 juli 2025 08:36 schreef bitterbal het volgende:
ik ben de laatste dagen ook flink aan het gerrien
Licht op bewegingssensor?quote:Op woensdag 9 juli 2025 08:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Even zo'n fluoriserende wolk eruit persenquote:Op woensdag 9 juli 2025 08:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
waarom?quote:Op woensdag 9 juli 2025 08:41 schreef Karzai het volgende:
Ik zit tegenwoordig aan de laxerende thee op het werk, moet zeggen het heeft resultaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |