Ik zou best in Duitsland willen wonenquote:Op woensdag 9 juli 2025 07:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben iedere dag blij dat ik niet in Duitsland of Engeland woon.
quote:Op woensdag 9 juli 2025 07:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja, als ik mensen hoor die in de buurt van asielzoekerscentrums wonen in Nederland, is het daar ook niet fijn.
quote:Op woensdag 9 juli 2025 07:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als je dit zo hoort niet nee. Maar bij Ter Apel zou ik ook niet willen wonen.
Eens. Daarom snap ik die weerstand van omwonenden wel.quote:Op woensdag 9 juli 2025 07:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niet alleen Ter Apel, ken ook mensen in de buurt van die asielzoekersboten.
In Zweden, waar het bendegeweld uit de klauwen looptquote:Op woensdag 9 juli 2025 07:25 schreef Karzai het volgende:
Denk dat je met de huidige klimaat verandering beter ergens in Scandinavië kan gaan zitten
Bijna wel he. Al laat ik me niet wegjagen.quote:Op woensdag 9 juli 2025 07:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
In Zweden, waar het bendegeweld uit de klauwen looptNee denk dat je als niet-criminele burger maar het beste naar Nieuw Zeeland o.i.d. kunt verhuizen.
Europa had beter gezamelijk een land in Afrika opgekocht en ze daar allemaal neergezet.quote:Op woensdag 9 juli 2025 07:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Eens. Daarom snap ik die weerstand van omwonenden wel.
Is alleen in de grote stedenquote:Op woensdag 9 juli 2025 07:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
In Zweden, waar het bendegeweld uit de klauwen looptNee denk dat je als niet-criminele burger maar het beste naar Nieuw Zeeland o.i.d. kunt verhuizen.
Of gewoon meer moeten inzetten in opvang in regio (wanneer het vluchtelingen betreft). Alsof wij iedereen kunnen helpen.quote:Op woensdag 9 juli 2025 07:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Europa had beter gezamelijk een land in Afrika opgekocht en ze daar allemaal neergezet.
quote:Op woensdag 9 juli 2025 07:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als je dit zo hoort niet nee. Maar bij Ter Apel zou ik ook niet willen wonen.
Klopt, overlast zal er altijd zijn.quote:Op woensdag 9 juli 2025 07:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja, als ik mensen hoor die in de buurt van asielzoekerscentrums wonen in Nederland, is het daar ook niet fijn.
Daar had ik ook wel meer van verwacht. Maar zoals alles met de overheid is dat ijdele hoop gebleken.quote:Op woensdag 9 juli 2025 07:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Klopt, overlast zal er altijd zijn.
Gaat me meer om de houding van de overheid hieromtrent.
Die zijn het inmiddels wel gewend denk ik.quote:Op woensdag 9 juli 2025 07:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb lesgegeven aan meisjes uit het AZC, die vertellen rustig dat er iedere dag wel politie en ambulance aan moeten rukken.
Lijkt me geen pretje daar te wonen.
quote:
Slaapkoppenquote:
Moet je tegen Yv zeggen dat ze stil blijft liggen!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |