quote:
Nadeel van die wedstrijden die pas om 21 uur beginnen.quote:
Tijd is ook maar relatiefquote:
Balletje trapquote:Op dinsdag 8 juli 2025 23:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nadeel van die wedstrijden die pas om 21 uur beginnen.
quote:Op dinsdag 8 juli 2025 23:45 schreef Ama het volgende:
Dit klinkt misschien heel stom maar soms word ik een beetje verdrietig als ik met Hedwig knuffel en zeg dat ik van haar hou want ooit moet ik ook weer afscheid nemen.![]()
Heel soms denk ik wel eens misschien had ik het niet moeten doen want mijn hart gaat zo hard gebroken worden als ze er ooit niet meer is.
Zit hier nu ook met tranen in mijn ogen.Ben gewoon zo wijs met haar. Ja het slaat misschien nergens op.
Don't be sad that it ended, be happy that it happenedquote:Op dinsdag 8 juli 2025 23:45 schreef Ama het volgende:
Dit klinkt misschien heel stom maar soms word ik een beetje verdrietig als ik met Hedwig knuffel en zeg dat ik van haar hou want ooit moet ik ook weer afscheid nemen.![]()
Heel soms denk ik wel eens misschien had ik het niet moeten doen want mijn hart gaat zo hard gebroken worden als ze er ooit niet meer is.
Zit hier nu ook met tranen in mijn ogen.Ben gewoon zo wijs met haar. Ja het slaat misschien nergens op.
Dat dus. Met mijn hond heb ik hetzelfde. Zeker nu ik zie dat die langzaam wat ouder aan het worden is, maar tot die tijd hebben we nog de beste tijdquote:Op dinsdag 8 juli 2025 23:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Don't be sad that it ended, be happy that it happened
quote:Op dinsdag 8 juli 2025 23:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wordt je salaris ook ineens relatief.
Deze voel ikquote:Op dinsdag 8 juli 2025 23:45 schreef Ama het volgende:
hoe oud is het beestje?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 23:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat dus. Met mijn hond heb ik hetzelfde. Zeker nu ik zie dat die langzaam wat ouder aan het worden is, maar tot die tijd hebben we nog de beste tijd
Zou jij een huisdier willen eigenlijk?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 23:49 schreef Nattekat het volgende:
Het is iets totaal anders maar punt is hetzelfde
10. Laatste vakantie met mijn ex was hij veel sneller moe, dus meerdere dagen veel lopen is er niet meer bij. Verder is het gewoon nog een blije pup. Alleen iets meer slapen.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 23:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hoe oud is het beestje?
[..]
Zou jij een huisdier willen eigenlijk?
het vooruit zicht dat je je huisdier overleeft is nooit leuk, daarom zou ik proberen er niet teveel bij na te denken tenzij de situatie dat vraagt (bv ziek diertje)quote:Op dinsdag 8 juli 2025 23:45 schreef Ama het volgende:
Een biljetje voor jou en een biljetje voor mij, zo zullen we alles eerlijk delenquote:Op woensdag 9 juli 2025 04:48 schreef bitterbal het volgende:
ze hebben weer een buitenlander voor fraude opgepakt gisteren. Blijkbaar een grote crimi want de operatie heet operatie Bliksem ⚡️ En daar hoort uiteraard een mooi plaatje bij van de politie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 juli 2025 05:58 schreef kwiwi het volgende:
In auto ingebroken, 400 euro kwijtIs al de 3e keer dat het geprobeerd wordt in 1.5 jaar tijd. Of in ieder geval waar ik van weet. Ik ga ook nog elke avond checken of m'n auto op slot zit, en gisterenavond vergeten omdat ik zo moe was. Natuurlijk precies die ene keer komt er weer zo'n sneue asielzoeker langs. Politie zei na de beelden te hebben gezien: Oh ja we zien het al, is weer zo iemand van het asielzoekercentrum over de grens in Duitsland. Hoop dat ie een langzame pijnlijke dood sterft
Zijn de straffen daar een beetje hoog?quote:Op woensdag 9 juli 2025 04:48 schreef bitterbal het volgende:
ze hebben weer een buitenlander voor fraude opgepakt gisteren. Blijkbaar een grote crimi want de operatie heet operatie Bliksem ⚡️ En daar hoort uiteraard een mooi plaatje bij van de politie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja maar met de juiste connecties en geld ook makkelijk te ontlopen heb ik het idee.quote:Op woensdag 9 juli 2025 06:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn de straffen daar een beetje hoog?
Vaak in arme landen.quote:Op woensdag 9 juli 2025 06:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar met de juiste connecties en geld ook makkelijk te ontlopen heb ik het idee.
Maakt hier niet uit wat voor auto je hebt volgens mij, ze proberen het bij alles. Reizen met groepen de grens over om in te breken.quote:Op woensdag 9 juli 2025 06:18 schreef Karzai het volgende:
Mja bij mijn vader hadden ze ook de hele auto leeg getrokken, 15.000 euro schade, die kreeg gelukkig nog wat geld terug van de verzekering en een opkoper. Schijnt dat BMW een populaire auto is bij dieven
Die heeft nu maar een Nissan genomen
Met deze mening mag je in Duitsland geen wapens meer bezitten, las ik.quote:Op woensdag 9 juli 2025 06:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maakt hier niet uit wat voor auto je hebt volgens mij, ze proberen het bij alles. Reizen met groepen de grens over om in te breken.
Ben nog blij dat ik geen inkomstenbelasting betaal in een land dat al die asielzoekers opneemt. Werk je hard, voorzie je in het levensonderhoud van die figuren, en als bedankje wordt er bij je ingebrokenZal wel weer één van die honderdduizenden artsen zijn geweest die Duitsland binnen gehaald heeft
Gelukkig woon ik niet in Duitsland. Zo eentje moet niet in huis inbreken als we er zijn, dan mag je als ie iets van een wapen in z'n hand heeft ter zelfverdediging schietenquote:Op woensdag 9 juli 2025 06:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met deze mening mag je in Duitsland geen wapens meer bezitten, las ik.
De schoftquote:Op woensdag 9 juli 2025 05:58 schreef kwiwi het volgende:
In auto ingebroken, 400 euro kwijtIs al de 3e keer dat het geprobeerd wordt in 1.5 jaar tijd. Of in ieder geval waar ik van weet. Ik ga ook nog elke avond checken of m'n auto op slot zit, en gisterenavond vergeten omdat ik zo moe was. Natuurlijk precies die ene keer komt er weer zo'n sneue asielzoeker langs. Politie zei na de beelden te hebben gezien: Oh ja we zien het al, is weer zo iemand van het asielzoekercentrum over de grens in Duitsland. Hoop dat ie een langzame pijnlijke dood sterft
Ben iedere dag blij dat ik niet in Duitsland of Engeland woon.quote:Op woensdag 9 juli 2025 06:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gelukkig woon ik niet in Duitsland. Zo eentje moet niet in huis inbreken als we er zijn, dan mag je als ie iets van een wapen in z'n hand heeft ter zelfverdediging schietenUiteraard niet in z'n rug, dus je moet wel een beetje opletten dat ie goed om staat
quote:Op woensdag 9 juli 2025 05:58 schreef kwiwi het volgende:
Als je dit zo hoort niet nee. Maar bij Ter Apel zou ik ook niet willen wonen.quote:Op woensdag 9 juli 2025 07:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben iedere dag blij dat ik niet in Duitsland of Engeland woon.
Nou ja, als ik mensen hoor die in de buurt van asielzoekerscentrums wonen in Nederland, is het daar ook niet fijn.quote:Op woensdag 9 juli 2025 07:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou best in Duitsland willen wonenquote:Op woensdag 9 juli 2025 07:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 juli 2025 07:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja, als ik mensen hoor die in de buurt van asielzoekerscentrums wonen in Nederland, is het daar ook niet fijn.
quote:Op woensdag 9 juli 2025 07:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als je dit zo hoort niet nee. Maar bij Ter Apel zou ik ook niet willen wonen.
Eens. Daarom snap ik die weerstand van omwonenden wel.quote:Op woensdag 9 juli 2025 07:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niet alleen Ter Apel, ken ook mensen in de buurt van die asielzoekersboten.
In Zweden, waar het bendegeweld uit de klauwen looptquote:Op woensdag 9 juli 2025 07:25 schreef Karzai het volgende:
Denk dat je met de huidige klimaat verandering beter ergens in Scandinavië kan gaan zitten
Bijna wel he. Al laat ik me niet wegjagen.quote:Op woensdag 9 juli 2025 07:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
In Zweden, waar het bendegeweld uit de klauwen looptNee denk dat je als niet-criminele burger maar het beste naar Nieuw Zeeland o.i.d. kunt verhuizen.
Europa had beter gezamelijk een land in Afrika opgekocht en ze daar allemaal neergezet.quote:Op woensdag 9 juli 2025 07:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Eens. Daarom snap ik die weerstand van omwonenden wel.
Is alleen in de grote stedenquote:Op woensdag 9 juli 2025 07:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
In Zweden, waar het bendegeweld uit de klauwen looptNee denk dat je als niet-criminele burger maar het beste naar Nieuw Zeeland o.i.d. kunt verhuizen.
Of gewoon meer moeten inzetten in opvang in regio (wanneer het vluchtelingen betreft). Alsof wij iedereen kunnen helpen.quote:Op woensdag 9 juli 2025 07:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Europa had beter gezamelijk een land in Afrika opgekocht en ze daar allemaal neergezet.
quote:Op woensdag 9 juli 2025 07:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als je dit zo hoort niet nee. Maar bij Ter Apel zou ik ook niet willen wonen.
Klopt, overlast zal er altijd zijn.quote:Op woensdag 9 juli 2025 07:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja, als ik mensen hoor die in de buurt van asielzoekerscentrums wonen in Nederland, is het daar ook niet fijn.
Daar had ik ook wel meer van verwacht. Maar zoals alles met de overheid is dat ijdele hoop gebleken.quote:Op woensdag 9 juli 2025 07:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Klopt, overlast zal er altijd zijn.
Gaat me meer om de houding van de overheid hieromtrent.
Die zijn het inmiddels wel gewend denk ik.quote:Op woensdag 9 juli 2025 07:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb lesgegeven aan meisjes uit het AZC, die vertellen rustig dat er iedere dag wel politie en ambulance aan moeten rukken.
Lijkt me geen pretje daar te wonen.
quote:
Slaapkoppenquote:
Moet je tegen Yv zeggen dat ze stil blijft liggen!quote:
ga jij nog weg ofzo?quote:Op woensdag 9 juli 2025 08:13 schreef Karzai het volgende:
Ik ben straks ook 2 weken vrij, alleen donderdag nog werken
Wat en met wie!quote:
https://mustsharenews.com/family-motorcycle/quote:Op woensdag 9 juli 2025 08:09 schreef bitterbal het volgende:
ons familielid had flinke trek @:ettovanbelgie
https://mustsharenews.com(...)Ke1d9O2XbtVHDFndBOMg
Ik ga met mijn moedertje 2 dagen naar basel, alwaar wij een wedstrijd van het Nederlands elftal gaan bezoeken, vandaar nemen wij de trein naar luzern, daar doen wij een overnachting, schijnt een mooie stad te zijn. Volgende dag weer terug.quote:Op woensdag 9 juli 2025 08:16 schreef mschol het volgende:
[..]
ga jij nog weg ofzo?
ik heb nog geen plannen, twijfel of ik een paar dagen buitenland wil doen
ja heb ze hier nog niet zo zien rijden maar het is heel normaal om met het hele gezin op de scooter te gaan. Niet alleen thai maar ook westerlingen. En dan vaak zonder helmquote:Op woensdag 9 juli 2025 08:19 schreef mschol het volgende:
[..]
https://mustsharenews.com/family-motorcycle/
lekker bezig daar
Beter van niet danquote:
gezelligquote:Op woensdag 9 juli 2025 08:20 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik ga met mijn moedertje 2 dagen naar basel, alwaar wij een wedstrijd van het Nederlands elftal gaan bezoeken, vandaar nemen wij de trein naar luzern, daar doen wij een overnachting, schijnt een mooie stad te zijn. Volgende dag weer terug.
Dinsdag weer in nederland
Dan ben je zo een paar duizend euro verder als je niet oppastquote:Op woensdag 9 juli 2025 08:23 schreef mschol het volgende:
ik heb een zooi games gekocht die ik wil spelen, moet een fiets kopen en ook kijken naar een telefoon
dus kan potentieel een hele dure vakantie worden
Misschien zit je er te lang en moet je even klappenquote:Op woensdag 9 juli 2025 08:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ja hoor. Zit ik op de wc valt het licht uit
Ben niet de enige die er last van heeft hoor ikquote:Op woensdag 9 juli 2025 08:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien zit je er te lang en moet je even klappen
Schijtzooi.quote:Op woensdag 9 juli 2025 08:31 schreef CherryLips het volgende:
Fijn dat nu iedereen weet dat je zit te schijten.
Een vrije duidelijke hint dat je met je luie reet van die pot af moet komenquote:Op woensdag 9 juli 2025 08:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ja hoor. Zit ik op de wc valt het licht uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |