quote:
Nadeel van die wedstrijden die pas om 21 uur beginnen.quote:
Tijd is ook maar relatiefquote:
Balletje trapquote:Op dinsdag 8 juli 2025 23:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nadeel van die wedstrijden die pas om 21 uur beginnen.
quote:Op dinsdag 8 juli 2025 23:45 schreef Ama het volgende:
Dit klinkt misschien heel stom maar soms word ik een beetje verdrietig als ik met Hedwig knuffel en zeg dat ik van haar hou want ooit moet ik ook weer afscheid nemen.![]()
Heel soms denk ik wel eens misschien had ik het niet moeten doen want mijn hart gaat zo hard gebroken worden als ze er ooit niet meer is.
Zit hier nu ook met tranen in mijn ogen.Ben gewoon zo wijs met haar. Ja het slaat misschien nergens op.
Don't be sad that it ended, be happy that it happenedquote:Op dinsdag 8 juli 2025 23:45 schreef Ama het volgende:
Dit klinkt misschien heel stom maar soms word ik een beetje verdrietig als ik met Hedwig knuffel en zeg dat ik van haar hou want ooit moet ik ook weer afscheid nemen.![]()
Heel soms denk ik wel eens misschien had ik het niet moeten doen want mijn hart gaat zo hard gebroken worden als ze er ooit niet meer is.
Zit hier nu ook met tranen in mijn ogen.Ben gewoon zo wijs met haar. Ja het slaat misschien nergens op.
Dat dus. Met mijn hond heb ik hetzelfde. Zeker nu ik zie dat die langzaam wat ouder aan het worden is, maar tot die tijd hebben we nog de beste tijdquote:Op dinsdag 8 juli 2025 23:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Don't be sad that it ended, be happy that it happened
quote:Op dinsdag 8 juli 2025 23:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wordt je salaris ook ineens relatief.
Deze voel ikquote:Op dinsdag 8 juli 2025 23:45 schreef Ama het volgende:
hoe oud is het beestje?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 23:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat dus. Met mijn hond heb ik hetzelfde. Zeker nu ik zie dat die langzaam wat ouder aan het worden is, maar tot die tijd hebben we nog de beste tijd
Zou jij een huisdier willen eigenlijk?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 23:49 schreef Nattekat het volgende:
Het is iets totaal anders maar punt is hetzelfde
10. Laatste vakantie met mijn ex was hij veel sneller moe, dus meerdere dagen veel lopen is er niet meer bij. Verder is het gewoon nog een blije pup. Alleen iets meer slapen.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 23:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hoe oud is het beestje?
[..]
Zou jij een huisdier willen eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |