Wat onpraktisch om dan nog te moeten horen of je door mag of niet.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 22:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Laat?De laatste toetsen waren 27 juni, we hadden twee dagen de tijd om alles na te kijken omdat de excie daarna nog moest overleggen. Dat is echt heel rap, normaal hebben we drie weken om dingen na te kijken
Waarom vind je dat onpraktisch?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 22:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat onpraktisch om dan nog te moeten horen of je door mag of niet.
Hoeveel punten moeten ze halen om te voldoen? 40?
Nouja, inschrijven voor een nieuwe opleiding zit er nu niet meer in. Die sluiten naar mijn weten altijd eerder. Althans, bij de uni.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 22:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Waarom vind je dat onpraktisch?
45 studiepunten
.. die deadline is 1 meiquote:Op dinsdag 8 juli 2025 22:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, inschrijven voor een nieuwe opleiding zit er nu niet meer in. Die sluiten naar mijn weten altijd eerder. Althans, bij de uni.
45 klinkt prima, zonde dat enkelen het aan laten komen op een laatste vak.
geen koffie meerquote:Op dinsdag 8 juli 2025 22:37 schreef Crack_ het volgende:
En vrijdag gezellig met het hele team overleggen hoe we die bezuinigingen gaan regelen
geen zin in
Vandaag is het een neequote:Op dinsdag 8 juli 2025 22:45 schreef essnhills het volgende:
U moet niezen terwijl u vloeibare medicatie inneemt
Mag dat?
heb ik weerquote:
quote:
Nadeel van die wedstrijden die pas om 21 uur beginnen.quote:
Tijd is ook maar relatiefquote:
Balletje trapquote:Op dinsdag 8 juli 2025 23:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nadeel van die wedstrijden die pas om 21 uur beginnen.
quote:Op dinsdag 8 juli 2025 23:45 schreef Ama het volgende:
Dit klinkt misschien heel stom maar soms word ik een beetje verdrietig als ik met Hedwig knuffel en zeg dat ik van haar hou want ooit moet ik ook weer afscheid nemen.![]()
Heel soms denk ik wel eens misschien had ik het niet moeten doen want mijn hart gaat zo hard gebroken worden als ze er ooit niet meer is.
Zit hier nu ook met tranen in mijn ogen.Ben gewoon zo wijs met haar. Ja het slaat misschien nergens op.
Don't be sad that it ended, be happy that it happenedquote:Op dinsdag 8 juli 2025 23:45 schreef Ama het volgende:
Dit klinkt misschien heel stom maar soms word ik een beetje verdrietig als ik met Hedwig knuffel en zeg dat ik van haar hou want ooit moet ik ook weer afscheid nemen.![]()
Heel soms denk ik wel eens misschien had ik het niet moeten doen want mijn hart gaat zo hard gebroken worden als ze er ooit niet meer is.
Zit hier nu ook met tranen in mijn ogen.Ben gewoon zo wijs met haar. Ja het slaat misschien nergens op.
Dat dus. Met mijn hond heb ik hetzelfde. Zeker nu ik zie dat die langzaam wat ouder aan het worden is, maar tot die tijd hebben we nog de beste tijdquote:Op dinsdag 8 juli 2025 23:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Don't be sad that it ended, be happy that it happened
quote:Op dinsdag 8 juli 2025 23:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wordt je salaris ook ineens relatief.
Deze voel ikquote:Op dinsdag 8 juli 2025 23:45 schreef Ama het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |