SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb Prince live gezien in Ahoy'
Mijn zusje was 16 en die mocht niet alleen dus toen zijn we samen gegaan. 't was the Year of the Lord 1991.
Nou ja, eh. Leuk, denk ikquote:
Dure meel?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:09 schreef sacha het volgende:
pannenkoeken van meel van de molen op Ameland
Die is te ver wegquote:
Die wil je niet leeg lepelen?quote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja, eh. Leuk, denk ikWeet er weinig meer van
Oh bijzonderquote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:13 schreef Haags het volgende:
@:dr_flash volgens TT pagina 718 gaat de zon zaterdag ineens 2 uur later op
Succes!quote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:15 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga vanavond met mijn mama bellen en daar heb ik zo veel zin in want ik moet echt even iemand hebben om tegen aan te lullen
quote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
zeg je dit tegen mijn moeder? is misschien wel nodig
Je moeder is goed in luisteren?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:15 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga vanavond met mijn mama bellen en daar heb ik zo veel zin in want ik moet echt even iemand hebben om tegen aan te lullen
Jij wil ook even je hart luchten?quote:
"Hallo mevrouw, u kent me niet maar ik u wel. Wilt u even luisteren?"quote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij wil ook even je hart luchten?
"Hier is mijn uurtarief. Ik luister."quote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
"Hallo mevrouw, u kent me niet maar ik u wel. Wilt u even luisteren?"
neequote:
Passief inkomen.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Hier is mijn uurtarief. Ik luister."
Lekker op je rug geld verdienen.quote:
Succes dan.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee![]()
oke wacht, ik bedoel ik heb iemand nodig om mn verhaal tegen te vertellen en het maakt eigenlijk niet uit of diegene daadwerkelijk luistert
Bel je zo even.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:32 schreef essnhills het volgende:
Hmm misschien kan ik dat wel gaan doen
Op de bank liggen, koptelefoon op, en dat iemand dan tegen me aan praat en dat ik alleen af en toe hmmm, aha, ohhja zeggen
Je kan mij al je geheimen vertellen
Ik onthou toch niks
ja hoor, er is niks negatiefs ofzo. Alleen maar liefdequote:
denk dat het zwaarder is voor jou, dan voor mij. In mijn gevalquote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:32 schreef essnhills het volgende:
Hmm misschien kan ik dat wel gaan doen
Op de bank liggen, koptelefoon op, en dat iemand dan tegen me aan praat en dat ik alleen af en toe hmmm, aha, ohhja zeggen
Je kan mij al je geheimen vertellen
Ik onthou toch niks
Ik kan heul mijn aandacht er niet bij houden zo langquote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja hoor, er is niks negatiefs ofzo. Alleen maar liefde
[..]
denk dat het zwaarder is voor jou, dan voor mij. In mijn geval
Brrrrr.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)cting_after_touched/
Vond dit stoer.
Goed bezig!quote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:43 schreef LTVDK het volgende:
Vloertje van de andere kant van de zolder ligt er ook bijna in![]()
[ afbeelding ]
Jajaquote:
Nee. Een extra laagje aanbrengen daarentegen...quote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die wil je niet leeg lepelen?
hehehehe, luisteren kost best wat energie. Ook als het semi isquote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kan heul mijn aandacht er niet bij houden zo lang
Dus dan is het meer gewoon gepraat op de achtergrond
Al zijn dat ook prikkels.
Misschien toch maar niet doen
stoer?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vond dit stoer.
Goed bezigquote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:43 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
Deze foto heeft wel "as seen in true crime documentaire" vibes.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:43 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
Oeh, nicequote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vond dit stoer.
Hoe weet ze dat?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Loka zegt dat het lijkt op Shrek die klaar komt.
Ettooooooooooooooooooooquote:
Zou dit ook willen zien.quote:
Het is alleen zo jammer dat je door een klein gat moet kruipen om er te komen, mijn lijf begint dat minder leuk te vindenquote:
THIS TIME THINGS WILL BE DIFFERENTquote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
THIS TIME THINGS WILL BE DIFFERENT
AND YOURE GONNA SEE
GIVE ME ONE MORE CHANGE, GIVE ME ONE MORE CHANCE TO LOVE YOU
SO OPEN THE DOOR, AND CALM DOWN
DONT YOU SEE THAT IM TRYING?!!?!?!?!
ja ziet er tof uit, en nodigt wel uit om aan te rakenquote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou dit ook willen zien.
Zou er ook wel even aan zitten, lol.
quote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is alleen zo jammer dat je door een klein gat moet kruipen om er te komen, mijn lijf begint dat minder leuk te vinden
Van binnenuit? Want dat is nog luxe vergeleken met één van de zolders van dit huis... Ik moet eerst het platte dak op, een raam openen vanaf de buitenkant terwijl ik de diepte inkijk en dan nog naar binnen klimmen. Oftewel, de zolder is niet van binnenuit bereikbaar omdat in het verleden door andere bewoners een sierplafond is aangebracht en daarbij het luik is komen te vervallenquote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is alleen zo jammer dat je door een klein gat moet kruipen om er te komen, mijn lijf begint dat minder leuk te vinden
Je moet ook eerst door deze poort heenquote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Deze foto heeft wel "as seen in true crime documentaire" vibes.
.. hoeveel zolders heb jij?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:52 schreef bondage het volgende:
[..]
Van binnenuit? Want dat is nog luxe vergeleken met één van de zolders van dit huis... Ik moet eerst het platte dak op, een raam openen vanaf de buitenkant terwijl ik de diepte inkijk en dan nog naar binnen klimmen. Oftewel, de zolder is niet van binnenuit bereikbaar omdat in het verleden door andere bewoners een sierplafond is aangebracht en daarbij het luik is komen te vervallen
is dat echt?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je moet ook eerst door deze poort heen
[ afbeelding ]
It's.... perfectquote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kan je iets moois van maken.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Er zat hier eerst ook alleen maar een miniluikje van 40x60cm ofzo, dus eerst een vlizotrap laten plaatsenquote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:52 schreef bondage het volgende:
[..]
Van binnenuit? Want dat is nog luxe vergeleken met één van de zolders van dit huis... Ik moet eerst het platte dak op, een raam openen vanaf de buitenkant terwijl ik de diepte inkijk en dan nog naar binnen klimmen. Oftewel, de zolder is niet van binnenuit bereikbaar omdat in het verleden door andere bewoners een sierplafond is aangebracht en daarbij het luik is komen te vervallen
Maar dat is een klassiek gat waar spooky horrors uitkomen.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Helaas wel jaquote:
Hij heeft je camera gejat?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb vandaag een bosspitsmuis gezien. Hij was erg lief, maar te snel voor mijn hand en camera.
Twee zolders. Zijn vroeger twee woningen geweest en tot één gemaakt. Huis heeft ook een rijke geschiedenis, die bijna onbereikbare zolder zit namelijk boven wat vroeger een café was. Buurman weet er altijd mooie verhalen over te vertellen maar helaas geen foto'squote:
quote:
Nee, zo'n rat was het niet.quote:
Oud huis niets mis mee, ik heb die van mij ook gekocht omdat het oud wasquote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Er zat hier eerst ook alleen maar een miniluikje van 40x60cm ofzo, dus eerst een vlizotrap laten plaatsenMaar het is nog een oud huis met alle muren dragend, en in het midden (of eigenlijk iets erbuiten) staat een muur met een klein gat waardoor je naar de andere helft van de zolder kunt
vind het wel een mooi gatquote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Helaas wel jaDat gat is ongeveer 60x60 cm
klinkt als een interessant huis. Ook door de dingen die ik daar eerder over heb gelezen hier, kelders enzoquote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:56 schreef bondage het volgende:
[..]
Twee zolders. Zijn vroeger twee woningen geweest en tot één gemaakt. Huis heeft ook een rijke geschiedenis, die bijna onbereikbare zolder zit namelijk boven wat vroeger een café was. Buurman weet er altijd mooie verhalen over te vertellen maar helaas geen foto's![]()
En er heeft aan de andere kant een slijterij en later een kapperszaak gezeten. Ik zit nu op de plek waar vroeger de klanten wachtten totdat ze geknipt konden worden.
Mja ik heb het niet gekocht omdat het oud wasquote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:59 schreef bondage het volgende:
[..]
Oud huis niets mis mee, ik heb die van mij ook gekocht omdat het oud was![]()
Maar inderdaad, je moet overal rekening mee houden, vooral als je gaat verbouwen. Maar dat gat is wel gaaf, beetje jammer alleen dat je er geen grote objecten door kunt krijgen.
Nou nou.quote:
Kleiner dan een gemiddeld keukenkastdeurtjequote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:02 schreef Crack_ het volgende:
vind het wel een mooi gat
ik weet even niet of 60x60 groot of klein is, mijn ruimtelijk inzicht is beperkt
quote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zin in vette vieze vette kroketten
met KAASquote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:04 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Ik zou eerder gaan voor lekker vette kroketten
quote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
Hohohohoo... Han Solo kibabi mabunga awawi...
hohohohoohohhooo
quote:
Gadverdammequote:
oh, dat is niet zo groot neequote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kleiner dan een gemiddeld keukenkastdeurtje
There is only ONE man who would dare give me the raspberry...quote:
Tuduruduruquote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Maar dat is een klassiek gat waar spooky horrors uitkomen.
En nu loopt je kapper ietwat uit?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:56 schreef bondage het volgende:
[..]
Twee zolders. Zijn vroeger twee woningen geweest en tot één gemaakt. Huis heeft ook een rijke geschiedenis, die bijna onbereikbare zolder zit namelijk boven wat vroeger een café was. Buurman weet er altijd mooie verhalen over te vertellen maar helaas geen foto's![]()
En er heeft aan de andere kant een slijterij en later een kapperszaak gezeten. Ik zit nu op de plek waar vroeger de klanten wachtten totdat ze geknipt konden worden.
Moet nog ongeveer 1 rij platen voor de vloer, een achterwand maken (waar nu die witte plaat staat) en knieschotten rondom. Dan verven en tapijttegels plakkenquote:
Jaquote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
lach jij ook zo als Jabba?
Hohoho...
quote:
Aww. Is dit die van zes jaar geen contact?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:07 schreef Crack_ het volgende:
oke, nu is het genoeg. Die vriend die ik nu al jaren negeer stuurt me net weer een super lief berichtje. Het negeren is klaar, morgen ga ik 10 kaarten sturen en daarna zeggen dat ik contact lastig vind want ik schaam me voor het negeren maar wil het wel
Ben bang dat mn woorden geen waarde meer hebben maar dat verzin ik, als ze geen waarde meer zouden hebben dan zou die persoon niet na al die jaren nog steeds contact zoeken
Zijn dit de horrors die bij grmbl uit de poort komen?quote:
gewoon huwenquote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:07 schreef Crack_ het volgende:
oke, nu is het genoeg. Die vriend die ik nu al jaren negeer stuurt me net weer een super lief berichtje. Het negeren is klaar, morgen ga ik 10 kaarten sturen en daarna zeggen dat ik contact lastig vind want ik schaam me voor het negeren maar wil het wel
Ben bang dat mn woorden geen waarde meer hebben maar dat verzin ik, als ze geen waarde meer zouden hebben dan zou die persoon niet na al die jaren nog steeds contact zoeken
Als ie nu toch weer contact zoekt dan staat hij er denk ik een stuk positiever in dan jijquote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:07 schreef Crack_ het volgende:
Uhu, ben erg blij meequote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
vind het wel een mooi gat
ik weet even niet of 60x60 groot of klein is, mijn ruimtelijk inzicht is beperkt
[..]
klinkt als een interessant huis. Ook door de dingen die ik daar eerder over heb gelezen hier, kelders enzo.
Katquote:
En daarna volzetten met rommel en zooiquote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet nog ongeveer 1 rij platen voor de vloer, een achterwand maken (waar nu die witte plaat staat) en knieschotten rondom. Dan verven en tapijttegels plakken
Je de grote helft achter de poort voor de spullen die ik zelden nodig heb, in het trapgedeelte de zooi die ik mogelijk wel regelmatig nodig heb zonder dat ik ervoor door een gat hoef te kruipenquote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
En daarna volzetten met rommel en zooi
Wel rijke geschiedenis, maar heeft helaas ook zijn nare kanten. Heb je ook nog oude documenten of foto's waar dit naar voren komt? Ik zou wel benieuwd zijn naar de details en dergelijke.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja ik heb het niet gekocht omdat het oud wasHet is een oud woningbouw rijtjeshuis, gebouwd als wederopbouwhuis na de Tweede Wereldoorlog en heeft ook nog half onder water gestaan tijdens de Watersnood van '53 (zout zit nog steeds in de muren
)
Nou, zolang ze je geen zilverrug noemen...quote:
Nee zijn helaas bijzonder weinig documenten en foto's van dit dorp. Tijdens de 'bevrijding' met WO2 helemaal de tyfus gebombardeerd door de Canadezen en Amerikanen. Toen hebben ze het stadsarchief naar de kelder van het stadhuis verhuisd om het te beschermen. Daar is het toen blijven staan tot de Watersnood en heel die kelder onder water stond.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:16 schreef bondage het volgende:
[..]
Wel rijke geschiedenis, maar heeft helaas ook zijn nare kanten. Heb je ook nog oude documenten of foto's waar dit naar voren komt? Ik zou wel benieuwd zijn naar de details en dergelijke.
ja, die jaquote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Aww. Is dit die van zes jaar geen contact?
Als hij het nog steeds probeert zal hij vast iets al waarderen. Ook al is het alleen ene heads up.
dit jaquote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als ie nu toch weer contact zoekt dan staat hij er denk ik een stuk positiever in dan jij
hahaha, heb je ervan genoten?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik leef nog! Amper, maar er is leven!
ohquote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:13 schreef bondage het volgende:
[..]
Uhu, ben erg blij mee![]()
Echt een kelder is het niet, het is een losse ruimte ingericht als kelderHier zit niet echt een bijzondere kelder onder en het is er vochtig.
ohhh leuk is dat, gaat het nog regene ookquote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Pfff, nog maar even 3 km gelopen. 9015 stapjes nu. Laatste 500 meter nog even kletsnat geregend. Such is life.
Alleen tijdens de corona periode, verder niet.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, zolang ze je geen zilverrug noemen...
strijder van het levenquote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Pfff, nog maar even 3 km gelopen. 9015 stapjes nu. Laatste 500 meter nog even kletsnat geregend. Such is life.
Dan zal er toen wel veel verloren zijn gegaan. Jammerquote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee zijn helaas bijzonder weinig documenten en foto's van dit dorp. Tijdens de 'bevrijding' met WO2 helemaal de tyfus gebombardeerd door de Canadezen en Amerikanen. Toen hebben ze het stadsarchief naar de kelder van het stadhuis verhuisd om het te beschermen. Daar is het toen blijven staan tot de Watersnood en heel die kelder onder water stond.
Gewoon trouwenquote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, die ja
En denk ik ook. Het is zo'n berichtje van 'moest weer aan je denken, ik mis je en hoop dat alles goed met je gaat'. En echt nul pressure verder. Dan kan het juist extra stom zijn als ik moeilijk ga doen en me schuldig ga voelen over iets waarvan die ander vindt dat het niet nodig is.
Dat wordt al snel irritant
[..]
dit ja
[..]
hahaha, heb je ervan genoten?
[..]
oh
Effe die satellietschotelantenneontvanger afstellequote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ohhh leuk is dat, gaat het nog regene ook
waarom?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:23 schreef Crack_ het volgende:
Ik weet niet zo goed wat ik er van vind dat ik schijnbaar bijna alleen nog maar mannelijke vrienden hebof ik weet het wel, ik wil vrouwelijke vrienden
maar eng brrr
quote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:23 schreef mschol het volgende:
zo maar koken ()
schnitzel, groente en wat aardappels
Verloren gegaan, zondequote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee zijn helaas bijzonder weinig documenten en foto's van dit dorp. Tijdens de 'bevrijding' met WO2 helemaal de tyfus gebombardeerd door de Canadezen en Amerikanen. Toen hebben ze het stadsarchief naar de kelder van het stadhuis verhuisd om het te beschermen. Daar is het toen blijven staan tot de Watersnood en heel die kelder onder water stond.
waarom ik alleen nog maar mannelijke vrienden heb of waarom ik het eng vind of waarom ik meer vrouwelijke vrienden wil of ALLEMAAL?quote:
Ik heb best veel vrouwelijke vrienden. Gaat primaquote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:23 schreef Crack_ het volgende:
Ik weet niet zo goed wat ik er van vind dat ik schijnbaar bijna alleen nog maar mannelijke vrienden hebof ik weet het wel, ik wil vrouwelijke vrienden
maar eng brrr
quote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:21 schreef bondage het volgende:
[..]
Alleen tijdens de corona periode, verder niet.
oh, dit:quote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
waarom ik alleen nog maar mannelijke vrienden heb of waarom ik het eng vind of waarom ik meer vrouwelijke vrienden wil of ALLEMAAL?
quote:ik wil vrouwelijke vriendenmaar eng brrr
Neen, en ook geen gorillaquote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja als je al jaren daar zit te wachten in de kapperswachtruimte
Dan beeld ik me zoiets in
[ afbeelding ]
ik heb vooral collega's die meer dan collega's zijnquote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb best veel vrouwelijke vrienden. Gaat prima
Ja prima, maar is niet direct mijn droomhuis, al komt dat meer omdat het een rijtjeshuis isquote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:23 schreef bondage het volgende:
[..]
Verloren gegaan, zonde![]()
Maar huis is verder wel goed te doen verder betreft staat?
Ik eentjequote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:25 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb vooral collega's die meer dan collega's zijn
Oeh, een pimp gespotquote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb best veel vrouwelijke vrienden. Gaat prima
quote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik eentjeDie reken ik ook bij vrouwelijke vrienden
oh, maar als je er niet zo'n behoefte aan hebt dan lijkt me dat prima zoals het is? Of heb je ergens een gemisquote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:27 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb gewoon uberhaupt niet echt veel vrienden verder, niet echt behoefte aan
Hoezo datquote:
quote:
gemis, mwha... heel soms is het savonds of overdag (vakantie bv) wel erg stil in huisquote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, maar als je er niet zo'n behoefte aan hebt dan lijkt me dat prima zoals het is? Of heb je ergens een gemis
Vriendschappen buiten werk om kunnen ook snel verwateren.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:27 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb gewoon uberhaupt niet echt veel vrienden verder, niet echt behoefte aan (en die ken ik dan via werk, dus kan ook zo weer verwateren)
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:29 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
gemis, mwha... heel soms is het savonds of overdag (vakantie bv) wel erg stil in huis
maar dan kan ik bellen met mensen meestal
verder moet ik er niet aan denken iemand in huis te hebben (partner ofzo) of veel vrienden die de deur plat lopen
Ik moet nu aan die Ierse pijlenkeiler denken.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Tevens kanniewachten tot deze arriveert![]()
![]()
[ afbeelding ]
Nog een restje van ervaringen van vroeger gok ik. Ik weet dat het rationeel nergens op slaatquote:
lol @Niznoquote:
Totdat ik even met de hete pepers komquote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:33 schreef Ama het volgende:
Fijn dat het niet meer zo warm is in de slaapkamer.
Noord-Iers. Gurney.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik moet nu aan die Ierse pijlenkeiler denken.
Guerney
ahh, bellen helpt wel. Dat is fijnquote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:29 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
gemis, mwha... heel soms is het savonds of overdag (vakantie bv) wel erg stil in huis
maar dan kan ik bellen met mensen meestal
verder moet ik er niet aan denken iemand in huis te hebben (partner ofzo) of veel vrienden die de deur plat lopen
true..quote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vriendschappen buiten werk om kunnen ook snel verwateren.
Ik heb afgelopen 3 jaar meer contact gehad met een aantal collega's dan met een aantal vriendinnen.
quote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niks gaat boven 's avonds helemaal stuk gaan en de volgende ochtend gewoon weer om 8:30 langs het water staan.
Ja rationeel kun je prima veel weten, maar daar naar handelen is weer wat handelenquote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nog een restje van ervaringen van vroeger gok ik. Ik weet dat het rationeel nergens op slaatmaar zoek mensen het eerst contact met mannen, oudjes of de nerdjes want dat is veilig
gaan we mee oefenen
[..]
lol @:nizno
Het Eiland waar Noord-Ierland op ligt heet ook Ierland, dus in principe hebben we alletwee gelijk. Al zal niet iedereen daar zo over denken...quote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Noord-Iers. Gurney.
Speakin of which:
[ afbeelding ]
Ook recent gearriveerd.
Dan zit je hier wel goedquote:
ja, dat.. kloptquote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja rationeel kun je prima veel weten, maar daar naar handelen is weer wat handelen
Zoek vrouwelijke nerdjes![]()
Dit en Oostenrijk de week ervoor waren wel echt een prefecte invulling van mijn vakantiequote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]en leven in het moment en je bubbeltje doet een mens echt zo goed
Ook tot ver na de eeuwigheid?quote:
voel me ook helemaal thuis hier, zo fijnquote:
Is helemaal niet nodig, genieten van de kleine (en alledaagse) dingen is echt het grootste geluk van het levenquote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit en Oostenrijk de week ervoor waren wel echt een prefecte invulling van mijn vakantie
Het hoeft niet altijd een lange verre reis te zijn.
hahahahaquote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook tot ver na de eeuwigheid?Ik heb van de week kauwgom gekocht. 8 blisters á 6 potten á 45 dragees (wat een jeukwoord). 2160 stuks. Kan er weer een jaartje tegenaan.
[ afbeelding ]
Jij eet 5,9 dragees per dag?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook tot ver na de eeuwigheid?Ik heb van de week kauwgom gekocht. 8 blisters á 6 potten á 45 dragees (wat een jeukwoord). 2160 stuks. Kan er weer een jaartje tegenaan.
[ afbeelding ]
Jij zit in ieder geval niet zonder kauwgom mocht de halve mensheid ten onder gaanquote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een eigen huisquote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
voel me ook helemaal thuis hier, zo fijn
[..]
Is helemaal niet nodig, genieten van de kleine (en alledaagse) dingen is echt het grootste geluk van het leven
Ik hou het niet bij maar rond die koers zal het wel uit komen ja. 2 na elke maaltijd.quote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik hou het niet bij maar rond die koers zal het wel uit komen ja. 2 na elke maaltijd.
😑😑😑quote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Totdat ik even met de hete pepers kom
En altijd iemand in de buurt die er een post tussen pleurtquote:
damn boyquote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik hou het niet bij maar rond die koers zal het wel uit komen ja. 2 na elke maaltijd.
Toch wou ik dat ik net iets vaker, iets vaker simpelweg iets sneller wasquote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
En altijd iemand in de buurt die er een post tussen pleurt
quote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oef. Dat deed even pijn van herkenning.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen 3 jaar meer contact gehad met een aantal collega's dan met een aantal vriendinnen.
Nee ik ook nietquote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik denk daar niet echt over na eerlijk gezegd
oh, ja ik eet er geen zes per dag. Misschien zes per maandquote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik ook nietMaar je bent wel verbaasd
ja het is erg tegenstrijdigquote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ahh, bellen helpt wel. Dat is fijnEn wel tof dat je zulke fijne collega's hebt
apart hoe dat soms werkt he, je soms eenzaam voelen maar tegelijkertijd weten dat je niet gelukkig gaat worden van hele dag sociaal doen
ja van de 6e dragee haalt hij altijd 0,1 af en dan op dag 9 kan hij die 0,1tjes allemaal opeten als 6equote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oef. Dat deed even pijn van herkenning.
Andere situatie natuurlijk. Maar mijn sociale contacten zijn m'n collega's tijdens de koffiepauze, en één a twee keer per jaar iemand van Fok meeten of zo.
quote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:49 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Wij hadden ook een zwembad @:nattekat![]()
's ochtends wakker worden en buiten een duik nemen is fantastisch
true..quote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
wat zijn dat?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Niet fokken met mijn dragees goedverdoeme
die 5,9 dragees die hij op een dag opvreetquote:
Nooit met vrienden keer iets doen?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oef. Dat deed even pijn van herkenning.
Andere situatie natuurlijk. Maar mijn sociale contacten zijn m'n collega's tijdens de koffiepauze, en één a twee keer per jaar iemand van Fok meeten of zo.
Het kan welquote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:56 schreef mschol het volgende:
[..]
true..
ik had vroeger nog wel eens vrienden via school.. maar die zijn verwaterd dus.. en aangezien ik geen vrienden groepje oid heb opgebouwd, zullen er ook gewoon geen vrienden meer bij komen tenzij via werk
En wij jouquote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:57 schreef essnhills het volgende:
Ik heb nog 3 vriendinnen die het blijven volhouden
Een aantal oud collega's die regelmatig een berichtje sturen
Familie
Een lotgenootje (nog nooit in het echt gezien maar we appen al 2 jaar)
En jullie
deze post gemistquote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh, buiten mijn directe familie om zie ik alleen de buren zo vaakquote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:00 schreef Ama het volgende:
Ik heb drie vrienden die ik sowieso om de week zie en de rest (denk stuk of zeven) een paar keer per jaar.
Vrienden maken is steeds lastiger naar mate hoe ouder je wordt volgens mijquote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:56 schreef mschol het volgende:
[..]
true..
ik had vroeger nog wel eens vrienden via school.. maar die zijn verwaterd dus.. en aangezien ik geen vrienden groepje oid heb opgebouwd, zullen er ook gewoon geen vrienden meer bij komen tenzij via werk
quote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:57 schreef essnhills het volgende:
Ik heb nog 3 vriendinnen die het blijven volhouden
Een aantal oud collega's die regelmatig een berichtje sturen
Familie
Een lotgenootje (nog nooit in het echt gezien maar we appen al 2 jaar)
En jullie
fijn, dat stelt me (ons?) gerustquote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar ik meld me wel als ik er aan ga beginnen en dan gaan we wel zien of ik er een jaar mee doe. Waarschijnlijk wel want op vakantie neem ik ze niet mee.
alles kan, ik zal het ook nooit helemaal dichtgooien de deur.. (net als bv een relatie krijgen)quote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het kan wel
Ik had een nieuw groepje opgebouwd met een aantal meiden. We kenden elkaar allemaal niet eigenlijk. Leesclubje mee gehad en jaaaaren leuke dingen gedaan.
Maar die zijn nu dus volledig weggevallen
quote:
Philips Onebladequote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
5 maanden per mesje?Ik vind een week al heel wat.
ligt er ook echt aan hoe sociaal je bent en of je bijvoorbeeld naar plekken gaat waar je mensen ontmoetquote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vrienden maken is steeds lastiger naar mate hoe ouder je wordt volgens mij
quote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh, buiten mijn directe familie om zie ik alleen de buren zo vaak
Praktisch al mijn contacten gaan nu hoofdzakelijk via de app.
Vriendin heeft mij en andere vriendin net uitgenodigd om "binnenkort" te komen eten want nieuwe keuken.
En dat wordt dan de 2e keer dit jaar dat ik ze in het echt zie
Ik ben wel sociaal maar ik kom niet echt op plekken waar ik nieuwe mensen kan ontmoeten.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:04 schreef mschol het volgende:
[..]
ligt er ook echt aan hoe sociaal je bent en of je bijvoorbeeld naar plekken gaat waar je mensen ontmoet
ik scoor zwaar negatief in beide
ja, het kan ook aan de persoon liggenquote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:04 schreef mschol het volgende:
[..]
ligt er ook echt aan hoe sociaal je bent en of je bijvoorbeeld naar plekken gaat waar je mensen ontmoet
ik scoor zwaar negatief in beide
Ja dat herken ik welquote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]![]()
Ik heb twee vrienden waarvan ik echt overtuigd ben dat het onvoorwaardelijke liefde is, net zoals van je ouders zeg maar.
En wat mensen daar tussen in. Ik heb gewoon heel veel tijd nodig voordat de relatie vertrouwd genoeg voelt om het een vriendschap te noemen.
Zou je lotgenootje ooit willen ontmoeten?
[..]
fijn, dat stelt me (ons?) gerust
Nee kloptquote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
![]()
maar voor onvoorwaardelijke vriendschappen maar frequentie geen drol uit, zo fijn
Hehehequote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat herken ik wel
Ik maakte makkelijk oppervlakkige vrienden, maar stapje dichterbij gaat bij mij wat langer overheen
Opzich wel, later als het met ons beiden wellicht wat beter gaat?
Laatst wel lachen met haar. Dat was toen ik precies 3 jaar ziek was. Zij 2 weken later ook 3 jaar ziek.
Gingen we jubileumfeestje plannen.
We kwamen uit op een silent disco, met noise cancelling koptelefoon, zonder muziek, en zonder dansen. Liggend op de bank, gewoon vanuit huis
enjoyquote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mits ze beter is, ga ik morgen wel met lilak de hort op.
dan weet je dat het een goede vriendschap isquote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:07 schreef Ama het volgende:
Maar mijn beste vriendin ken ik ook al sinds ik 15 ben ofzo.Wel een paar keer even geen contact gehad maar de laatste jaren is de vriendschap beter dan ooit.
oh wow, dat is echt heel langquote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee klopt
En andere vriendin is dat ook zo. Die heb ik al sinds groep 3
wowwww zo langquote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:10 schreef Ama het volgende:
En ik heb ook een vriend maar ik zie hem niet zo heel vaak meer en die ken ik al sinds ik 8 ben. Heel veel mee gechillt ook in mijn vorige "huis" lol.
Ook die ene van de gekke bekken op Facebook??quote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee klopt
En andere vriendin is dat ook zo. Die heb ik al sinds groep 3
Gekke bekken?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ook die ene van de gekke bekken op Facebook??
ik vond de pandemie opzich niet eens zo heel vervelend toen, geen hond op straat, ik mocht gewoon naar werk, daar hield iedereen ook lekker afstand enzo.. primaquote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:15 schreef DeZwabber het volgende:
Na de pandemie en whatever dat deed met mijn sociale leven, had ik nog wat vrienden die ik regelmatig zag, maar een jaar of twee geleden brak er bij mij iets door de situatie toen, en na een half jaar depressie en paniekaanvallen waren die ook weg.
Die missen me en willen weer contact. Maar ik weet nog niet of ik dat aan kan.
hmm, lastig. Maar wel compliment (of hoe je het wil noemen) dat ze je missenquote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:15 schreef DeZwabber het volgende:
Na de pandemie en whatever dat deed met mijn sociale leven, had ik nog wat vrienden die ik regelmatig zag, maar een jaar of twee geleden brak er bij mij iets door de situatie toen, en na een half jaar depressie en paniekaanvallen waren die ook weg.
Voor mij veranderde er eigenlijk weinig. Ja meer thuiswerken. Vette prima. Maar niet in dat ik allemaal dingen niet meer kon of mocht of zo. Ja treinreizen.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:20 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vond de pandemie opzich niet eens zo heel vervelend toen, geen hond op straat, ik mocht gewoon naar werk, daar hield iedereen ook lekker afstand enzo.. prima
Ja het is gewoon fijn dat ze gewoon alles snapt. En we kunnen ook gewoon tussendoor lekker zeuren over als iets niet ging, of als ik mijn hoofd weer eens niet omhoog kan houden oid.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hehehe. Zo'n lotgenootje klinkt wel heel fijn, denk dat we het als mensen wel beetje nodig hebben dat dingen herkenbaar zijn ofzo? Of dat scheelt gewoon zo veel met het dragen van iets
En leukaltijd wel beetje spannend als je iemand al zo lang kent via internet, of bellen jullie ook oid?
[..]
enjoy
[..]
dan weet je dat het een goede vriendschap is
ik mocht dus zelfs gewoon normaal naar werk blijven gaan, dus voor mij veranderde er eigenlijk niksquote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor mij veranderde er eigenlijk weinig. Ja meer thuiswerken. Vette prima. Maar niet in dat ik allemaal dingen niet meer kon of mocht of zo. Ja treinreizen.
Jaa het is echt zo fijnquote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh wow, dat is echt heel lang![]()
mijn langste vriendschappen zijn van de middelbare. Of nouja, met eentje heb ik nog contact en die ander is diegene waar ik het eerder over had en dat ik weer contact ga opnemen.
Die relaties zijn wel heel dierbaar, iemand die je al zo lang kent. Dat je bepaalde dingen gewoon neit hoeft uit te leggen want diegene was erbij, ja echt heel mooi
[..]
wowwww zo lang
quote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:15 schreef DeZwabber het volgende:
Ja, ik kan me eigenlijk niet herinneren dat iemand zoiets eerder tegen me gezegd heeft. Ik wil het eigenlijk wel proberen. Maar het doet stiekem nog steeds pijn. Dus een beetje rare situatie is dat.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hmm, lastig. Maar wel compliment (of hoe je het wil noemen) dat ze je missen
Chocola zou ik even mee wachten tot eind september of zoquote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:23 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb besloten dat ik kleine cadeautjes bij die kaartjes ga doen. Ik heb al een doosje chocolade met de tekst 'with love' en ga denk ik nog een ballon en dat soort kleine dingen doen en dan 10x losse kaartjes in één keer opsturen
en daarna even appje sturen met dat ik het ook wel begrijp als hij teleurgesteld/boos/verdrietige gevoelens heeft en laten we het daar dan vooral even over hebben. En misschien komt de vriendschap niet meer goed maar ik hoop wel dat ik die persoon het gevoel kan geven dat het écht niet aan hem lag en die persoon goed is zoals die is.
Het ging idd om deze vriendinquote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gekke bekken?
Kan er eigenlijk maar eentje zijn, maar nee. Dat is vriendin met nieuwe keuken waarvan ik de oven ga stelen
Dat mag ook gewoon hequote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, ik kan me eigenlijk niet herinneren dat iemand zoiets eerder tegen me gezegd heeft. Ik wil het eigenlijk wel proberen. Maar het doet stiekem nog steeds pijn. Dus een beetje rare situatie is dat.
Dit klinkt echt heerlijkquote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja het is gewoon fijn dat ze gewoon alles snapt. En we kunnen ook gewoon tussendoor lekker zeuren over als iets niet ging, of als ik mijn hoofd weer eens niet omhoog kan houden oid.
En ook dat ze gewoon meteen snapt hoe belangrijk het is als ik een mini stapje vooruit heb gezet bijvoorbeeld. En dat deel ik ook wel eens hier, of met anderen. Maar zij snapt dan echt dat het zo belangrijk is dat ik 35 minuten kon wandelen ipv 30 minuten.
Nee alleen appenbellen is vermoeiender
dat is echt onvoorwaardelijkquote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jaa het is echt zo fijn
En heb wel vaker gehad dat we elkaar dan een jaar niet spraken oid. En dan opeens weer heel vaak en toch is alles gewoon nog hetzelfde?
ik weet niet hoe de situatie is gegaan toentertijd maar het klinkt neit alsof ze jou niet mogen/mochten maar de depressie te zwaar vonden om mee om te gaan, en dat is wel begrijpelijk. En ook begrijpelijk dat jij dat pijnlijk vindt. En pijnlijke situaties mogen er zijn? Geeft ook aan dat je om elkaar geeftquote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, ik kan me eigenlijk niet herinneren dat iemand zoiets eerder tegen me gezegd heeft. Ik wil het eigenlijk wel proberen. Maar het doet stiekem nog steeds pijn. Dus een beetje rare situatie is dat.
JA JIJ DENKT DAT IK NOG LANGER GA WACHTENquote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Chocola zou ik even mee wachten tot eind september of zo
Verder wel enorm lief en zo![]()
Chili peperquote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:10 schreef Ama het volgende:
En ik heb ook een vriend maar ik zie hem niet zo heel vaak meer en die ken ik al sinds ik 8 ben. Heel veel mee gechillt ook in mijn vorige "huis" lol.
dit ja, pijn mag er zijn en verdriet ook. En als het er is, laat het er dan zijn ipv 'mag niet' want zo werkt een mens nietquote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat mag ook gewoon hedat het pijn doet
Dat geeft wel een drempel
Maar weer een beetje contact zou je ook kunnen helpen dat het daarna weer minder pijn doet. Gewoon voor jezelf. Als je dat zou willen![]()
Op zich wel omdat je niet meer 'automatisch' vrienden via school e.d. opdoet. Maar het is prima te doen. Moest als volwassene elke keer als ik naar een nieuw land of een nieuwe 'provincie' verhuisde nieuwe vrienden maken, en als je een beetje je best doet lukt dat primaquote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm, ja eens wel. Misschien is het ook niet per se moeilijker maar duurt het wat langer. En de vriendschappen nu zijn ook wel anders dan die in je jeugd/jongvolwassen jaren, in die tijd zijn vriendschappen toch wat oppervlakkiger oidquote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Op zich wel omdat je niet meer 'automatisch' vrienden via school e.d. opdoet. Maar het is prima te doen. Moest als volwassene elke keer als ik naar een nieuw land of een nieuwe 'provincie' verhuisde nieuwe vrienden maken, en als je een beetje je best doet lukt dat prima
ja preciesquote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit klinkt echt heerlijk. En wij supporten je ook wel (hoop dat je dat gevoel ook wel hebt) maar denk dat weinigen hier echt begrijpen wat bepaalde dingen betekenen qua gevoel, want .. ja wij kennen dat niet?
ahhh ja, nou wie weet ooit
jaaaquote:[..]
dat is echt onvoorwaardelijkdaar moet je veel voor flikken wil je dat dat over gaat, of zo klinkt het
quote:[..]
ik weet niet hoe de situatie is gegaan toentertijd maar het klinkt neit alsof ze jou niet mogen/mochten maar de depressie te zwaar vonden om mee om te gaan, en dat is wel begrijpelijk. En ook begrijpelijk dat jij dat pijnlijk vindt. En pijnlijke situaties mogen er zijn? Geeft ook aan dat je om elkaar geeft
confettikanonquote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
in ander nieuws: Blijkbaar zat er een stukje papier in een broekzak of zo want de hele was zit nu onder de snippers. Eens kijken hoe de droger daarmee om gaat.
Verrassingsconfettikanonquote:
Had het laatst ook weer met een papieren zakdoekquote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
in ander nieuws: Blijkbaar zat er een stukje papier in een broekzak of zo want de hele was zit nu onder de snippers. Eens kijken hoe de droger daarmee om gaat.
quote:
Voor het levenquote:
Zijn we niet allemaal vrienden?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wie zijn jouw vrienden hier? @:nizno en ..?
Lang niet aan gedacht.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Voor het leven
Als het kan als het moet
Als het mag
nee niet allemaal, bijnaquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ja ik ookquote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lang niet aan gedacht.
Vond ik wel een leuke serie vroeger.
Soms is er wel onenigheid maar dat duurt gewoon maar evenquote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lang niet aan gedacht.
Vond ik wel een leuke serie vroeger.
quote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
[ afbeelding ]"A problem shared.. is still a problem"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jaquote:
[..]
[ afbeelding ]Die tompouce is van een schilderijtje van de Hema, heb ik hier in de woonkamer staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
mooi kom ik even langs om je vol te proppen met carolina reaper, ghost pepper en jalapeno's.quote:
Niemand is verrastquote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die tompouce is van een schilderijtje van de Hema, heb ik hier in de woonkamer staan
Is goed, je hebt mijn adres dus zie je wel even na 12-n verschijnen dan.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
mooi kom ik even langs om je vol te proppen met carolina reaper, ghost pepper en jalapeno's.
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik wil wel delen, krijg jij de onderkantquote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:46 schreef essnhills het volgende:
Wacht, impliceert dat dat de tompouce een probleem is?
En dat we die moeten delen?
Baby darling doll face honey
Hoe vaak per uur krijg je de neiging om de tompouce op te eten???quote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die tompouce is van een schilderijtje van de Hema, heb ik hier in de woonkamer staan
Was zoiets dat we met het gezin keken op de bank.quote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Is goed, je hebt mijn adres dus zie je wel even na 12-n verschijnen dan.
Niet zo vaak, er zijn lekkerdere dingen in de wereld.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hoe vaak per uur krijg je de neiging om de tompouce op te eten???
Okee..quote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet zo vaak, er zijn lekkerdere dingen in de wereld.
Nou dat is meer afschepen dan delenquote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
ik wil wel delen, krijg jij de onderkant
quote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
ik wil wel delen, krijg jij de onderkant
Heb je die nou nog niet geproefd?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou die tropische tompouce wel willen proeven.
sssht, niet verklappenquote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dat is meer afschepen dan delenIedereen wil de bovenkant
shit, te laatquote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:48 schreef essnhills het volgende:
[..]jij wil eventjes alle roze glazuur aflikken?
quote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:47 schreef Ama het volgende:
Hmm als er morgen nog geen appje in de groepsapp komt dat we donderdag weer kunnen komen dan denk ik dat het de hele week gesloten blijft.
quote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
sssht, niet verklappen
[..]
shit, te laat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |