SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb Prince live gezien in Ahoy'
Mijn zusje was 16 en die mocht niet alleen dus toen zijn we samen gegaan. 't was the Year of the Lord 1991.
Nou ja, eh. Leuk, denk ikquote:
Dure meel?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:09 schreef sacha het volgende:
pannenkoeken van meel van de molen op Ameland
Die is te ver wegquote:
Die wil je niet leeg lepelen?quote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja, eh. Leuk, denk ikWeet er weinig meer van
Oh bijzonderquote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:13 schreef Haags het volgende:
@:dr_flash volgens TT pagina 718 gaat de zon zaterdag ineens 2 uur later op
Succes!quote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:15 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga vanavond met mijn mama bellen en daar heb ik zo veel zin in want ik moet echt even iemand hebben om tegen aan te lullen
quote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
zeg je dit tegen mijn moeder? is misschien wel nodig
Je moeder is goed in luisteren?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:15 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga vanavond met mijn mama bellen en daar heb ik zo veel zin in want ik moet echt even iemand hebben om tegen aan te lullen
Jij wil ook even je hart luchten?quote:
"Hallo mevrouw, u kent me niet maar ik u wel. Wilt u even luisteren?"quote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij wil ook even je hart luchten?
"Hier is mijn uurtarief. Ik luister."quote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
"Hallo mevrouw, u kent me niet maar ik u wel. Wilt u even luisteren?"
neequote:
Passief inkomen.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Hier is mijn uurtarief. Ik luister."
Lekker op je rug geld verdienen.quote:
Succes dan.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee![]()
oke wacht, ik bedoel ik heb iemand nodig om mn verhaal tegen te vertellen en het maakt eigenlijk niet uit of diegene daadwerkelijk luistert
Bel je zo even.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:32 schreef essnhills het volgende:
Hmm misschien kan ik dat wel gaan doen
Op de bank liggen, koptelefoon op, en dat iemand dan tegen me aan praat en dat ik alleen af en toe hmmm, aha, ohhja zeggen
Je kan mij al je geheimen vertellen
Ik onthou toch niks
ja hoor, er is niks negatiefs ofzo. Alleen maar liefdequote:
denk dat het zwaarder is voor jou, dan voor mij. In mijn gevalquote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:32 schreef essnhills het volgende:
Hmm misschien kan ik dat wel gaan doen
Op de bank liggen, koptelefoon op, en dat iemand dan tegen me aan praat en dat ik alleen af en toe hmmm, aha, ohhja zeggen
Je kan mij al je geheimen vertellen
Ik onthou toch niks
Ik kan heul mijn aandacht er niet bij houden zo langquote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja hoor, er is niks negatiefs ofzo. Alleen maar liefde
[..]
denk dat het zwaarder is voor jou, dan voor mij. In mijn geval
Brrrrr.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)cting_after_touched/
Vond dit stoer.
Goed bezig!quote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:43 schreef LTVDK het volgende:
Vloertje van de andere kant van de zolder ligt er ook bijna in![]()
[ afbeelding ]
Jajaquote:
Nee. Een extra laagje aanbrengen daarentegen...quote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die wil je niet leeg lepelen?
hehehehe, luisteren kost best wat energie. Ook als het semi isquote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kan heul mijn aandacht er niet bij houden zo lang
Dus dan is het meer gewoon gepraat op de achtergrond
Al zijn dat ook prikkels.
Misschien toch maar niet doen
stoer?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vond dit stoer.
Goed bezigquote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:43 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
Deze foto heeft wel "as seen in true crime documentaire" vibes.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:43 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
Oeh, nicequote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vond dit stoer.
Hoe weet ze dat?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Loka zegt dat het lijkt op Shrek die klaar komt.
Ettooooooooooooooooooooquote:
Zou dit ook willen zien.quote:
Het is alleen zo jammer dat je door een klein gat moet kruipen om er te komen, mijn lijf begint dat minder leuk te vindenquote:
THIS TIME THINGS WILL BE DIFFERENTquote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
THIS TIME THINGS WILL BE DIFFERENT
AND YOURE GONNA SEE
GIVE ME ONE MORE CHANGE, GIVE ME ONE MORE CHANCE TO LOVE YOU
SO OPEN THE DOOR, AND CALM DOWN
DONT YOU SEE THAT IM TRYING?!!?!?!?!
ja ziet er tof uit, en nodigt wel uit om aan te rakenquote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou dit ook willen zien.
Zou er ook wel even aan zitten, lol.
quote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is alleen zo jammer dat je door een klein gat moet kruipen om er te komen, mijn lijf begint dat minder leuk te vinden
Van binnenuit? Want dat is nog luxe vergeleken met één van de zolders van dit huis... Ik moet eerst het platte dak op, een raam openen vanaf de buitenkant terwijl ik de diepte inkijk en dan nog naar binnen klimmen. Oftewel, de zolder is niet van binnenuit bereikbaar omdat in het verleden door andere bewoners een sierplafond is aangebracht en daarbij het luik is komen te vervallenquote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is alleen zo jammer dat je door een klein gat moet kruipen om er te komen, mijn lijf begint dat minder leuk te vinden
Je moet ook eerst door deze poort heenquote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Deze foto heeft wel "as seen in true crime documentaire" vibes.
.. hoeveel zolders heb jij?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:52 schreef bondage het volgende:
[..]
Van binnenuit? Want dat is nog luxe vergeleken met één van de zolders van dit huis... Ik moet eerst het platte dak op, een raam openen vanaf de buitenkant terwijl ik de diepte inkijk en dan nog naar binnen klimmen. Oftewel, de zolder is niet van binnenuit bereikbaar omdat in het verleden door andere bewoners een sierplafond is aangebracht en daarbij het luik is komen te vervallen
is dat echt?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je moet ook eerst door deze poort heen
[ afbeelding ]
It's.... perfectquote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kan je iets moois van maken.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Er zat hier eerst ook alleen maar een miniluikje van 40x60cm ofzo, dus eerst een vlizotrap laten plaatsenquote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:52 schreef bondage het volgende:
[..]
Van binnenuit? Want dat is nog luxe vergeleken met één van de zolders van dit huis... Ik moet eerst het platte dak op, een raam openen vanaf de buitenkant terwijl ik de diepte inkijk en dan nog naar binnen klimmen. Oftewel, de zolder is niet van binnenuit bereikbaar omdat in het verleden door andere bewoners een sierplafond is aangebracht en daarbij het luik is komen te vervallen
Maar dat is een klassiek gat waar spooky horrors uitkomen.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Helaas wel jaquote:
Hij heeft je camera gejat?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb vandaag een bosspitsmuis gezien. Hij was erg lief, maar te snel voor mijn hand en camera.
Twee zolders. Zijn vroeger twee woningen geweest en tot één gemaakt. Huis heeft ook een rijke geschiedenis, die bijna onbereikbare zolder zit namelijk boven wat vroeger een café was. Buurman weet er altijd mooie verhalen over te vertellen maar helaas geen foto'squote:
quote:
Nee, zo'n rat was het niet.quote:
Oud huis niets mis mee, ik heb die van mij ook gekocht omdat het oud wasquote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Er zat hier eerst ook alleen maar een miniluikje van 40x60cm ofzo, dus eerst een vlizotrap laten plaatsenMaar het is nog een oud huis met alle muren dragend, en in het midden (of eigenlijk iets erbuiten) staat een muur met een klein gat waardoor je naar de andere helft van de zolder kunt
vind het wel een mooi gatquote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Helaas wel jaDat gat is ongeveer 60x60 cm
klinkt als een interessant huis. Ook door de dingen die ik daar eerder over heb gelezen hier, kelders enzoquote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:56 schreef bondage het volgende:
[..]
Twee zolders. Zijn vroeger twee woningen geweest en tot één gemaakt. Huis heeft ook een rijke geschiedenis, die bijna onbereikbare zolder zit namelijk boven wat vroeger een café was. Buurman weet er altijd mooie verhalen over te vertellen maar helaas geen foto's![]()
En er heeft aan de andere kant een slijterij en later een kapperszaak gezeten. Ik zit nu op de plek waar vroeger de klanten wachtten totdat ze geknipt konden worden.
Mja ik heb het niet gekocht omdat het oud wasquote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:59 schreef bondage het volgende:
[..]
Oud huis niets mis mee, ik heb die van mij ook gekocht omdat het oud was![]()
Maar inderdaad, je moet overal rekening mee houden, vooral als je gaat verbouwen. Maar dat gat is wel gaaf, beetje jammer alleen dat je er geen grote objecten door kunt krijgen.
Nou nou.quote:
Kleiner dan een gemiddeld keukenkastdeurtjequote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:02 schreef Crack_ het volgende:
vind het wel een mooi gat
ik weet even niet of 60x60 groot of klein is, mijn ruimtelijk inzicht is beperkt
quote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zin in vette vieze vette kroketten
met KAASquote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:04 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Ik zou eerder gaan voor lekker vette kroketten
quote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
Hohohohoo... Han Solo kibabi mabunga awawi...
hohohohoohohhooo
quote:
Gadverdammequote:
oh, dat is niet zo groot neequote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kleiner dan een gemiddeld keukenkastdeurtje
There is only ONE man who would dare give me the raspberry...quote:
Tuduruduruquote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Maar dat is een klassiek gat waar spooky horrors uitkomen.
En nu loopt je kapper ietwat uit?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:56 schreef bondage het volgende:
[..]
Twee zolders. Zijn vroeger twee woningen geweest en tot één gemaakt. Huis heeft ook een rijke geschiedenis, die bijna onbereikbare zolder zit namelijk boven wat vroeger een café was. Buurman weet er altijd mooie verhalen over te vertellen maar helaas geen foto's![]()
En er heeft aan de andere kant een slijterij en later een kapperszaak gezeten. Ik zit nu op de plek waar vroeger de klanten wachtten totdat ze geknipt konden worden.
Moet nog ongeveer 1 rij platen voor de vloer, een achterwand maken (waar nu die witte plaat staat) en knieschotten rondom. Dan verven en tapijttegels plakkenquote:
Jaquote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
lach jij ook zo als Jabba?
Hohoho...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |