quote:The "FKA" in her stage name stands for "formerly known as", a result of a legal dispute over the name "Twigs". She was previously known simply as "Twigs" before adopting the FKA prefix.
beverwijk, meteen 20 bollen ofzo om te hakselenquote:Op dinsdag 8 juli 2025 18:49 schreef Crack_ het volgende:
handig! ik koop gehakte knoflook in de supermarkt voor in de koelkast. Ook geen zin om steeds knoflook te snijden
ja binnenkrot ff op googelen en kikken of dat haalbaar is of niet. Kan ook best zijn van nietquote:Op dinsdag 8 juli 2025 18:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
denk dat het evenaren van een complete maaltijd in een bar voor die prijs best lastig is maar laat maar weten als je iets leuks hebt gevonden
[..]
Ik heb gister bijna niets gehad, maar wel een halve galia meloenquote:handig! ik koop gehakte knoflook in de supermarkt voor in de koelkast. Ook geen zin om steeds knoflook te snijden
[..]
fruitik ga straks die halve meloen veroberen met een lepel
heerlijk
Had Prince ook niet zoiets een tijdje?quote:
@kwiwiquote:
TAFKAPquote:Op dinsdag 8 juli 2025 18:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Had Prince ook niet zoiets een tijdje?
exucse me? beverwijk wattesquote:Op dinsdag 8 juli 2025 18:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
beverwijk, meteen 20 bollen ofzo om te hakselen
wel leuk om naar te kijken dat soort dingenquote:Op dinsdag 8 juli 2025 18:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
ja binnenkrot ff op googelen en kikken of dat haalbaar is of niet. Kan ook best zijn van niet
[..]
Ik heb gister bijna niets gehad, maar wel een halve galia meloen![]()
jaquote:Op dinsdag 8 juli 2025 18:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Had Prince ook niet zoiets een tijdje?
Ja die zit in Zwitserlandquote:
Paddestoelenquote:Op dinsdag 8 juli 2025 18:54 schreef bondage het volgende:
Om een beetje bij de TT te blijven. Bospaddestoelen zijn ook erg lekker als je ze goed bereid met lekkere kruiden
zwarte markt jeweetzzquote:
jaaaa zomerfruitquote:[..]
wel leuk om naar te kijken dat soort dingen![]()
echt fijn aan de zomer, dan is er zoveel lekker fruit
[..]
quote:ja![]()
bollen knoflookquote:
Ja, zoietsquote:Op dinsdag 8 juli 2025 18:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Paddestoelen
Paddestoelenrisotto met kip saltimbocca![]()
@kwiwiquote:
Ik heb Prince live gezien in Ahoy'quote:Op dinsdag 8 juli 2025 18:57 schreef Crack_ het volgende:
Ik zou Prince bijna live zien als vervanger voor Neil Young. Maar ze wilden per se als afsluiter staan en prodigy was al afsluiter en die wilde zn plek niet afstaan, toen kregen we major lazer ipv prince
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |