Ja op goede dagen maak ik gelijk een grote hoeveelheidquote:Op dinsdag 8 juli 2025 18:21 schreef bondage het volgende:
[..]
Genoeg keuze wat dat betreft en klinkt niet verkeerd wat je hebt![]()
Maar dan nog, je moet er wel zin in hebben natuurlijk.
Ah, dan is dat geen optie helaasquote:Op dinsdag 8 juli 2025 18:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar daar zit allemaal zooi in waar ik niet zo goed op ga
Doen wij ook, vrouw des huizes is meestal degene die kookt en ik help mee waar ik kan. Met name soep en stamppot vinden we makkelijk in te vriezen, kun je ook grote hoeveelheden van maken. Leggen dat er dan 's ochtends al uit want met name stamppot duurt even voordat het ontdooid is.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 18:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja op goede dagen maak ik gelijk een grote hoeveelheid
Jaquote:Op dinsdag 8 juli 2025 18:25 schreef bondage het volgende:
[..]
Doen wij ook, vrouw des huizes is meestal degene die kookt en ik help mee waar ik kan. Met name soep en stamppot vinden we makkelijk in te vriezen, kun je ook grote hoeveelheden van maken. Leggen dat er dan 's ochtends al uit want met name stamppot duurt even voordat het ontdooid is.
klinkt goedquote:Op dinsdag 8 juli 2025 18:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Deze gisteren gekocht, want in de bonus. Smaakt wel goed al zou ik het niet kopen wanneer het niet in de bonus zou zijn...
https://www.ah.nl/product(...)ntana-bis-pistacchio
hehe, kan ik me iets bij voorstellenquote:Op dinsdag 8 juli 2025 18:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weinig eigenlijkAf en toe om een straatje te leggen, voor de leuk. En dan na 10 seconden haal ik mijn schouders op en berg ik ze weer op
ik ben zeer content met dezequote:Op dinsdag 8 juli 2025 18:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar daar zit allemaal zooi in waar ik niet zo goed op ga
goedzoquote:Op dinsdag 8 juli 2025 18:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh
Ik eet eerst wel ff een perzik, misschien komt de trek dan zo op gang
plakje stamppotquote:Op dinsdag 8 juli 2025 18:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Ik doe het in van die ziplockzakjes, voor mij groot genoeg voor 1 portie met de meeste gerechten
En dan plat drukken zodat tot helemaal bovenin in het zakje zit en dan zo een stapeltje daarvan invriezen
Dan zijn die porties dus heel dun en is het dus ook snel ontdooit
nee, ess wil ze dun zodat ze sneller ontdooien, ik wil ze in blokjes zodat ik ze makkelijk kan opbergenquote:Op dinsdag 8 juli 2025 18:30 schreef Dr_Flash het volgende:
@:nizno heeft handige siliconenportiebewaarbakken gevonden hiervoor
Jouw eten klinkt altijd zo lekkerquote:Op dinsdag 8 juli 2025 18:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Komkommer
Ja ik heb kippenstoof, curry, kip met zoete aardappelsaus, en een prutje met kip en groente voor in een wrap of pitabroodje in de vriezer
Plat in zakjes ingevroren dus super snel ontdooid. Hoef ik het slleen even op te warmen en wst rijst te koken of Airfryer patatjes erbij en heb je een goede maaltijd
Oh zoiets is ook wel handig iddquote:Op dinsdag 8 juli 2025 18:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
klinkt goeden zonder bonus is het wel wat prijzig ja. Die met mango klinkt ook goed
[..]
hehe, kan ik me iets bij voorstellen
[..]
ik ben zeer content met deze
https://jimmyjoy.com/nl/products/plenny-bar
400 kcal per bar, veel eiwitten, no troep
Ja, en ik wil ook andere dingen dan gele vloeistof etenquote:Op dinsdag 8 juli 2025 18:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee, ess wil ze dun zodat ze sneller ontdooien, ik wil ze in blokjes zodat ik ze makkelijk kan opbergen
heb 2 wilde perziken gepakt. Die waren iig lekkerquote:
Daar komt het wel op neerquote:[..]
plakje stamppot
quote:
vries jij incl rijst in of alleen de prut?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 18:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
En ik maak echt geen moeilijke dingen
https://kookmutsjes.com/recept/kip-in-zoete-aardappelsaus/
Deze is bijvoorbeeld erg lekker
En ik voeg dan vaak nog groente toe zoals blokjes courgette, stukjes sperzieboon of doperwtjes. Al kun je de doperwtjes het beste pas toevoegen op het laatste moment, eigenlijk alleen even meeverwarmen in de portie die je gaat eten
Alleen de prutquote:Op dinsdag 8 juli 2025 18:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
vries jij incl rijst in of alleen de prut?
Wat eet je?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 18:42 schreef AirwiN het volgende:
Goh, het gaat over eten.
Ik post dit terwijl ik eet.![]()
![]()
Jup, hier ookquote:Op dinsdag 8 juli 2025 18:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Ik doe het in van die ziplockzakjes, voor mij groot genoeg voor 1 portie met de meeste gerechten
En dan plat drukken zodat tot helemaal bovenin in het zakje zit en dan zo een stapeltje daarvan invriezen
Dan zijn die porties dus heel dun en is het dus ook snel ontdooit
Rundersaucijs, gebakken aardappelen en broccoli.quote:
Makkelijk en lekker.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 18:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Rundersaucijs, gebakken aardappelen en broccoli.
Zeker. En nog gezond ook.quote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2025 18:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Rundersaucijs, gebakken aardappelen en broccoli.
Niets mis met aardappelen, groente en vlees. Eten het hier ook regelmatig omdat het lekker makkelijk is en over het algemeen prima te eten.quote:
denk dat het evenaren van een complete maaltijd in een bar voor die prijs best lastig is maar laat maar weten als je iets leuks hebt gevondenquote:Op dinsdag 8 juli 2025 18:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh zoiets is ook wel handig idd
Misschien eens zoeken of ik zelf iets kan maken oid, voor op zulke dagen
handig! ik koop gehakte knoflook in de supermarkt voor in de koelkast. Ook geen zin om steeds knoflook te snijdenquote:Op dinsdag 8 juli 2025 18:35 schreef Nizno het volgende:
ik doe trouwens mijn knoflook na het hakselen ook dun in een ziplockzak in de vriezer zodat ik er stukjes af kan breken wanneer ik het gebruik
fruitquote:Op dinsdag 8 juli 2025 18:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
heb 2 wilde perziken gepakt. Die waren iig lekker
[..]
Daar komt het wel op neer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |