Dop er nog op zeker?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 18:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het hele filmpje is de moeite waard.
Bekijk deze YouTube-video
Oh dat zou nog kunnnequote:
Fontein gemaakt voor chocolade, wat sneller smelt. Dus de kaas was gewoon te dik omdat niet warm genoeg.quote:
Gewoon ook pas uitzetten als alle kaas al overal heen geslingerd isquote:Op dinsdag 8 juli 2025 18:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het hele filmpje is de moeite waard.
Bekijk deze YouTube-video
Net op tijd.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 18:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gewoon ook pas uitzetten als alle kaas al overal heen geslingerd is
Eet het voornamelijk als het erg warm is maar ik had geen zin in koken en dit is dan een makkelijk en lekker alternatief.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 18:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh dat zou nog kunnne
Heb nog wraps en een portie vulling in de vriezer
Het klimt behoorlijk ver naar boven maar net als het bij de top is gaat het misquote:Op dinsdag 8 juli 2025 18:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Fontein gemaakt voor chocolade, wat sneller smelt. Dus de kaas was gewoon te dik omdat niet warm genoeg.
quote:
amuse-ijsquote:
quote:
kan er altijd meer nemen inderdaadquote:
oh, en nu?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 18:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk helemaal geen trek in avondeten
Weer twee biljetjes gekochtquote:Op dinsdag 8 juli 2025 18:03 schreef Crack_ het volgende:
En moest heftig mn best doen om niet te huilen in de supermarkt, kreeg een groepsfoto van afgelopen weekend, het geluk straalt er van af![]()
oke dit waren mijn avontuurtjes, en die van jullie? Mocht je ze niet hebben, wat gaan we eten?
Oke deal.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 17:58 schreef bondage het volgende:
[..]
Soort braadworst maar andere smaak.
Neem je anders wel keer mee naar Duitsland, gaan we krakauer eten.
PIETSAAAAquote:Op dinsdag 8 juli 2025 18:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weer twee biljetjes gekocht![]()
Pizza. Oh sorry PIETSSAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Is ook al op. Nou nog even droog worden dan kan ik gaan lopen.
Ja dan vind ik het ook lekker voor warm weerquote:Op dinsdag 8 juli 2025 18:11 schreef bondage het volgende:
[..]
Eet het voornamelijk als het erg warm is maar ik had geen zin in koken en dit is dan een makkelijk en lekker alternatief.
Jaquote:
Volgens de database 3211. Heb er onlangs een aantal verkocht.quote:hoeveel biljetjes hebtu eigenlijk?
Hmm, eerst ff kijken of ik straks wel zin heb im avondetenquote:Op dinsdag 8 juli 2025 18:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
amuse-ijs
[..]
[..]
kan er altijd meer nemen inderdaad
[..]
oh, en nu?
Uhu, lekker veel komkommer eropquote:Op dinsdag 8 juli 2025 18:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dan vind ik het ook lekker voor warm weer
En heb nog wel meer porties eten on de vriezer voor de geen energie of geen zin dagen. maar heb daar nu ook geen zin on
ohja, dat gaat rapquote:Op dinsdag 8 juli 2025 18:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
JaThin & crispy hot & spicy dus was zo op
[..]
Volgens de database 3211. Heb er onlangs een aantal verkocht.
als je dat daarna maar weer opvangtquote:Op dinsdag 8 juli 2025 18:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmm, eerst ff kijken of ik straks wel zin heb im avondeten
En anders maar niet
Kant en klaar maaltijd uit een zakje? Vind dat over het algemeen best te doen.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 18:17 schreef essnhills het volgende:
Maar eigenlijk moet ik wel goed avondeten
Gister ook al weinig gehad want erg slechte dag
oh, nee dan keurt de sc het voor vandaag niet goedquote:Op dinsdag 8 juli 2025 18:17 schreef essnhills het volgende:
Maar eigenlijk moet ik wel goed avondeten
Gister ook al weinig gehad want erg slechte dag
Deze gisteren gekocht, want in de bonus. Smaakt wel goed al zou ik het niet kopen wanneer het niet in de bonus zou zijn...quote:Op dinsdag 8 juli 2025 18:05 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ohja, kijk deze babyhad ze iets groter verwacht tbh
Komkommerquote:Op dinsdag 8 juli 2025 18:16 schreef bondage het volgende:
[..]
Uhu, lekker veel komkommer erop![]()
Ook ik heb restjes in de vriezer, met name soep en nog wat stamppot. Je moet er inderdaad maar net zin in hebben.
Weinig eigenlijkquote:Op dinsdag 8 juli 2025 18:18 schreef Crack_ het volgende:
bekijk je ze wel eens? Of zit de fun meer in het verzamelen en opzoeken?
Maar daar zit allemaal zooi in waar ik niet zo goed op gaquote:Op dinsdag 8 juli 2025 18:18 schreef bondage het volgende:
[..]
Kant en klaar maaltijd uit een zakje? Vind dat over het algemeen best te doen.
Ohquote:Op dinsdag 8 juli 2025 18:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, nee dan keurt de sc het voor vandaag niet goed
Genoeg keuze wat dat betreft en klinkt niet verkeerd wat je hebtquote:Op dinsdag 8 juli 2025 18:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Komkommer
Ja ik heb kippenstoof, curry, kip met zoete aardappelsaus, en een prutje met kip en groente voor in een wrap of pitabroodje in de vriezer
Plat in zakjes ingevroren dus super snel ontdooid. Hoef ik het slleen even op te warmen en wst rijst te koken of Airfryer patatjes erbij en heb je een goede maaltijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |