Chili peperquote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:10 schreef Ama het volgende:
En ik heb ook een vriend maar ik zie hem niet zo heel vaak meer en die ken ik al sinds ik 8 ben. Heel veel mee gechillt ook in mijn vorige "huis" lol.
dit ja, pijn mag er zijn en verdriet ook. En als het er is, laat het er dan zijn ipv 'mag niet' want zo werkt een mens nietquote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat mag ook gewoon hedat het pijn doet
Dat geeft wel een drempel
Maar weer een beetje contact zou je ook kunnen helpen dat het daarna weer minder pijn doet. Gewoon voor jezelf. Als je dat zou willen![]()
Op zich wel omdat je niet meer 'automatisch' vrienden via school e.d. opdoet. Maar het is prima te doen. Moest als volwassene elke keer als ik naar een nieuw land of een nieuwe 'provincie' verhuisde nieuwe vrienden maken, en als je een beetje je best doet lukt dat primaquote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vrienden maken is steeds lastiger naar mate hoe ouder je wordt volgens mij
Hmm, ja eens wel. Misschien is het ook niet per se moeilijker maar duurt het wat langer. En de vriendschappen nu zijn ook wel anders dan die in je jeugd/jongvolwassen jaren, in die tijd zijn vriendschappen toch wat oppervlakkiger oidquote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Op zich wel omdat je niet meer 'automatisch' vrienden via school e.d. opdoet. Maar het is prima te doen. Moest als volwassene elke keer als ik naar een nieuw land of een nieuwe 'provincie' verhuisde nieuwe vrienden maken, en als je een beetje je best doet lukt dat prima
ja preciesquote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit klinkt echt heerlijk. En wij supporten je ook wel (hoop dat je dat gevoel ook wel hebt) maar denk dat weinigen hier echt begrijpen wat bepaalde dingen betekenen qua gevoel, want .. ja wij kennen dat niet?
ahhh ja, nou wie weet ooit
jaaaquote:[..]
dat is echt onvoorwaardelijkdaar moet je veel voor flikken wil je dat dat over gaat, of zo klinkt het
quote:[..]
ik weet niet hoe de situatie is gegaan toentertijd maar het klinkt neit alsof ze jou niet mogen/mochten maar de depressie te zwaar vonden om mee om te gaan, en dat is wel begrijpelijk. En ook begrijpelijk dat jij dat pijnlijk vindt. En pijnlijke situaties mogen er zijn? Geeft ook aan dat je om elkaar geeft
confettikanonquote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
in ander nieuws: Blijkbaar zat er een stukje papier in een broekzak of zo want de hele was zit nu onder de snippers. Eens kijken hoe de droger daarmee om gaat.
Verrassingsconfettikanonquote:
Had het laatst ook weer met een papieren zakdoekquote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
in ander nieuws: Blijkbaar zat er een stukje papier in een broekzak of zo want de hele was zit nu onder de snippers. Eens kijken hoe de droger daarmee om gaat.
quote:
Voor het levenquote:
Zijn we niet allemaal vrienden?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wie zijn jouw vrienden hier? @:nizno en ..?
Lang niet aan gedacht.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Voor het leven
Als het kan als het moet
Als het mag
nee niet allemaal, bijnaquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ja ik ookquote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lang niet aan gedacht.
Vond ik wel een leuke serie vroeger.
Soms is er wel onenigheid maar dat duurt gewoon maar evenquote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lang niet aan gedacht.
Vond ik wel een leuke serie vroeger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |