En wij jouquote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:57 schreef essnhills het volgende:
Ik heb nog 3 vriendinnen die het blijven volhouden
Een aantal oud collega's die regelmatig een berichtje sturen
Familie
Een lotgenootje (nog nooit in het echt gezien maar we appen al 2 jaar)
En jullie
deze post gemistquote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook tot ver na de eeuwigheid?Ik heb van de week kauwgom gekocht. 8 blisters á 6 potten á 45 dragees (wat een jeukwoord). 2160 stuks. Kan er weer een jaartje tegenaan.
[ afbeelding ]
Oh, buiten mijn directe familie om zie ik alleen de buren zo vaakquote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:00 schreef Ama het volgende:
Ik heb drie vrienden die ik sowieso om de week zie en de rest (denk stuk of zeven) een paar keer per jaar.
Vrienden maken is steeds lastiger naar mate hoe ouder je wordt volgens mijquote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:56 schreef mschol het volgende:
[..]
true..
ik had vroeger nog wel eens vrienden via school.. maar die zijn verwaterd dus.. en aangezien ik geen vrienden groepje oid heb opgebouwd, zullen er ook gewoon geen vrienden meer bij komen tenzij via werk
quote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:57 schreef essnhills het volgende:
Ik heb nog 3 vriendinnen die het blijven volhouden
Een aantal oud collega's die regelmatig een berichtje sturen
Familie
Een lotgenootje (nog nooit in het echt gezien maar we appen al 2 jaar)
En jullie
fijn, dat stelt me (ons?) gerustquote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar ik meld me wel als ik er aan ga beginnen en dan gaan we wel zien of ik er een jaar mee doe. Waarschijnlijk wel want op vakantie neem ik ze niet mee.
alles kan, ik zal het ook nooit helemaal dichtgooien de deur.. (net als bv een relatie krijgen)quote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het kan wel
Ik had een nieuw groepje opgebouwd met een aantal meiden. We kenden elkaar allemaal niet eigenlijk. Leesclubje mee gehad en jaaaaren leuke dingen gedaan.
Maar die zijn nu dus volledig weggevallen
quote:
Philips Onebladequote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
5 maanden per mesje?Ik vind een week al heel wat.
ligt er ook echt aan hoe sociaal je bent en of je bijvoorbeeld naar plekken gaat waar je mensen ontmoetquote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vrienden maken is steeds lastiger naar mate hoe ouder je wordt volgens mij
quote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh, buiten mijn directe familie om zie ik alleen de buren zo vaak
Praktisch al mijn contacten gaan nu hoofdzakelijk via de app.
Vriendin heeft mij en andere vriendin net uitgenodigd om "binnenkort" te komen eten want nieuwe keuken.
En dat wordt dan de 2e keer dit jaar dat ik ze in het echt zie
Ik ben wel sociaal maar ik kom niet echt op plekken waar ik nieuwe mensen kan ontmoeten.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:04 schreef mschol het volgende:
[..]
ligt er ook echt aan hoe sociaal je bent en of je bijvoorbeeld naar plekken gaat waar je mensen ontmoet
ik scoor zwaar negatief in beide
ja, het kan ook aan de persoon liggenquote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:04 schreef mschol het volgende:
[..]
ligt er ook echt aan hoe sociaal je bent en of je bijvoorbeeld naar plekken gaat waar je mensen ontmoet
ik scoor zwaar negatief in beide
Ja dat herken ik welquote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vrienden maken is steeds lastiger naar mate hoe ouder je wordt volgens mij
[..]![]()
Ik heb twee vrienden waarvan ik echt overtuigd ben dat het onvoorwaardelijke liefde is, net zoals van je ouders zeg maar.
En wat mensen daar tussen in. Ik heb gewoon heel veel tijd nodig voordat de relatie vertrouwd genoeg voelt om het een vriendschap te noemen.
Zou je lotgenootje ooit willen ontmoeten?
[..]
fijn, dat stelt me (ons?) gerust
Nee kloptquote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
![]()
maar voor onvoorwaardelijke vriendschappen maar frequentie geen drol uit, zo fijn
Hehehequote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat herken ik wel
Ik maakte makkelijk oppervlakkige vrienden, maar stapje dichterbij gaat bij mij wat langer overheen
Opzich wel, later als het met ons beiden wellicht wat beter gaat?
Laatst wel lachen met haar. Dat was toen ik precies 3 jaar ziek was. Zij 2 weken later ook 3 jaar ziek.
Gingen we jubileumfeestje plannen.
We kwamen uit op een silent disco, met noise cancelling koptelefoon, zonder muziek, en zonder dansen. Liggend op de bank, gewoon vanuit huis
enjoyquote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mits ze beter is, ga ik morgen wel met lilak de hort op.
dan weet je dat het een goede vriendschap isquote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:07 schreef Ama het volgende:
Maar mijn beste vriendin ken ik ook al sinds ik 15 ben ofzo.Wel een paar keer even geen contact gehad maar de laatste jaren is de vriendschap beter dan ooit.
oh wow, dat is echt heel langquote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee klopt
En andere vriendin is dat ook zo. Die heb ik al sinds groep 3
wowwww zo langquote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:10 schreef Ama het volgende:
En ik heb ook een vriend maar ik zie hem niet zo heel vaak meer en die ken ik al sinds ik 8 ben. Heel veel mee gechillt ook in mijn vorige "huis" lol.
Ook die ene van de gekke bekken op Facebook??quote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee klopt
En andere vriendin is dat ook zo. Die heb ik al sinds groep 3
Gekke bekken?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ook die ene van de gekke bekken op Facebook??
ik vond de pandemie opzich niet eens zo heel vervelend toen, geen hond op straat, ik mocht gewoon naar werk, daar hield iedereen ook lekker afstand enzo.. primaquote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:15 schreef DeZwabber het volgende:
Na de pandemie en whatever dat deed met mijn sociale leven, had ik nog wat vrienden die ik regelmatig zag, maar een jaar of twee geleden brak er bij mij iets door de situatie toen, en na een half jaar depressie en paniekaanvallen waren die ook weg.
Die missen me en willen weer contact. Maar ik weet nog niet of ik dat aan kan.
hmm, lastig. Maar wel compliment (of hoe je het wil noemen) dat ze je missenquote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:15 schreef DeZwabber het volgende:
Na de pandemie en whatever dat deed met mijn sociale leven, had ik nog wat vrienden die ik regelmatig zag, maar een jaar of twee geleden brak er bij mij iets door de situatie toen, en na een half jaar depressie en paniekaanvallen waren die ook weg.
Die missen me en willen weer contact. Maar ik weet nog niet of ik dat aan kan.
Voor mij veranderde er eigenlijk weinig. Ja meer thuiswerken. Vette prima. Maar niet in dat ik allemaal dingen niet meer kon of mocht of zo. Ja treinreizen.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:20 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vond de pandemie opzich niet eens zo heel vervelend toen, geen hond op straat, ik mocht gewoon naar werk, daar hield iedereen ook lekker afstand enzo.. prima
Ja het is gewoon fijn dat ze gewoon alles snapt. En we kunnen ook gewoon tussendoor lekker zeuren over als iets niet ging, of als ik mijn hoofd weer eens niet omhoog kan houden oid.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hehehe. Zo'n lotgenootje klinkt wel heel fijn, denk dat we het als mensen wel beetje nodig hebben dat dingen herkenbaar zijn ofzo? Of dat scheelt gewoon zo veel met het dragen van iets
En leukaltijd wel beetje spannend als je iemand al zo lang kent via internet, of bellen jullie ook oid?
[..]
enjoy
[..]
dan weet je dat het een goede vriendschap is
ik mocht dus zelfs gewoon normaal naar werk blijven gaan, dus voor mij veranderde er eigenlijk niksquote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor mij veranderde er eigenlijk weinig. Ja meer thuiswerken. Vette prima. Maar niet in dat ik allemaal dingen niet meer kon of mocht of zo. Ja treinreizen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |