quote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik hou het niet bij maar rond die koers zal het wel uit komen ja. 2 na elke maaltijd.
😑😑😑quote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Totdat ik even met de hete pepers kom
En altijd iemand in de buurt die er een post tussen pleurtquote:
damn boyquote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik hou het niet bij maar rond die koers zal het wel uit komen ja. 2 na elke maaltijd.
Toch wou ik dat ik net iets vaker, iets vaker simpelweg iets sneller wasquote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
En altijd iemand in de buurt die er een post tussen pleurt
quote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oef. Dat deed even pijn van herkenning.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vriendschappen buiten werk om kunnen ook snel verwateren.
Ik heb afgelopen 3 jaar meer contact gehad met een aantal collega's dan met een aantal vriendinnen.
Nee ik ook nietquote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik denk daar niet echt over na eerlijk gezegd
oh, ja ik eet er geen zes per dag. Misschien zes per maandquote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik ook nietMaar je bent wel verbaasd
ja het is erg tegenstrijdigquote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ahh, bellen helpt wel. Dat is fijnEn wel tof dat je zulke fijne collega's hebt
apart hoe dat soms werkt he, je soms eenzaam voelen maar tegelijkertijd weten dat je niet gelukkig gaat worden van hele dag sociaal doen
ja van de 6e dragee haalt hij altijd 0,1 af en dan op dag 9 kan hij die 0,1tjes allemaal opeten als 6equote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oef. Dat deed even pijn van herkenning.
Andere situatie natuurlijk. Maar mijn sociale contacten zijn m'n collega's tijdens de koffiepauze, en één a twee keer per jaar iemand van Fok meeten of zo.
quote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:49 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Wij hadden ook een zwembad @:nattekat![]()
's ochtends wakker worden en buiten een duik nemen is fantastisch
true..quote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vriendschappen buiten werk om kunnen ook snel verwateren.
Ik heb afgelopen 3 jaar meer contact gehad met een aantal collega's dan met een aantal vriendinnen.
wat zijn dat?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Niet fokken met mijn dragees goedverdoeme
die 5,9 dragees die hij op een dag opvreetquote:
Nooit met vrienden keer iets doen?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oef. Dat deed even pijn van herkenning.
Andere situatie natuurlijk. Maar mijn sociale contacten zijn m'n collega's tijdens de koffiepauze, en één a twee keer per jaar iemand van Fok meeten of zo.
Het kan welquote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:56 schreef mschol het volgende:
[..]
true..
ik had vroeger nog wel eens vrienden via school.. maar die zijn verwaterd dus.. en aangezien ik geen vrienden groepje oid heb opgebouwd, zullen er ook gewoon geen vrienden meer bij komen tenzij via werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |