Vriendschappen buiten werk om kunnen ook snel verwateren.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:27 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb gewoon uberhaupt niet echt veel vrienden verder, niet echt behoefte aan (en die ken ik dan via werk, dus kan ook zo weer verwateren)
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:29 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
gemis, mwha... heel soms is het savonds of overdag (vakantie bv) wel erg stil in huis
maar dan kan ik bellen met mensen meestal
verder moet ik er niet aan denken iemand in huis te hebben (partner ofzo) of veel vrienden die de deur plat lopen
Ik moet nu aan die Ierse pijlenkeiler denken.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Tevens kanniewachten tot deze arriveert![]()
![]()
[ afbeelding ]
Nog een restje van ervaringen van vroeger gok ik. Ik weet dat het rationeel nergens op slaatquote:
lol @Niznoquote:
Totdat ik even met de hete pepers komquote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:33 schreef Ama het volgende:
Fijn dat het niet meer zo warm is in de slaapkamer.
Noord-Iers. Gurney.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik moet nu aan die Ierse pijlenkeiler denken.
Guerney
ahh, bellen helpt wel. Dat is fijnquote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:29 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
gemis, mwha... heel soms is het savonds of overdag (vakantie bv) wel erg stil in huis
maar dan kan ik bellen met mensen meestal
verder moet ik er niet aan denken iemand in huis te hebben (partner ofzo) of veel vrienden die de deur plat lopen
true..quote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vriendschappen buiten werk om kunnen ook snel verwateren.
Ik heb afgelopen 3 jaar meer contact gehad met een aantal collega's dan met een aantal vriendinnen.
quote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niks gaat boven 's avonds helemaal stuk gaan en de volgende ochtend gewoon weer om 8:30 langs het water staan.
Ja rationeel kun je prima veel weten, maar daar naar handelen is weer wat handelenquote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nog een restje van ervaringen van vroeger gok ik. Ik weet dat het rationeel nergens op slaatmaar zoek mensen het eerst contact met mannen, oudjes of de nerdjes want dat is veilig
gaan we mee oefenen
[..]
lol @:nizno
Het Eiland waar Noord-Ierland op ligt heet ook Ierland, dus in principe hebben we alletwee gelijk. Al zal niet iedereen daar zo over denken...quote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Noord-Iers. Gurney.
Speakin of which:
[ afbeelding ]
Ook recent gearriveerd.
Dan zit je hier wel goedquote:
ja, dat.. kloptquote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja rationeel kun je prima veel weten, maar daar naar handelen is weer wat handelen
Zoek vrouwelijke nerdjes![]()
Dit en Oostenrijk de week ervoor waren wel echt een prefecte invulling van mijn vakantiequote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]en leven in het moment en je bubbeltje doet een mens echt zo goed
Ook tot ver na de eeuwigheid?quote:
voel me ook helemaal thuis hier, zo fijnquote:
Is helemaal niet nodig, genieten van de kleine (en alledaagse) dingen is echt het grootste geluk van het levenquote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit en Oostenrijk de week ervoor waren wel echt een prefecte invulling van mijn vakantie
Het hoeft niet altijd een lange verre reis te zijn.
hahahahaquote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook tot ver na de eeuwigheid?Ik heb van de week kauwgom gekocht. 8 blisters á 6 potten á 45 dragees (wat een jeukwoord). 2160 stuks. Kan er weer een jaartje tegenaan.
[ afbeelding ]
Jij eet 5,9 dragees per dag?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook tot ver na de eeuwigheid?Ik heb van de week kauwgom gekocht. 8 blisters á 6 potten á 45 dragees (wat een jeukwoord). 2160 stuks. Kan er weer een jaartje tegenaan.
[ afbeelding ]
Jij zit in ieder geval niet zonder kauwgom mocht de halve mensheid ten onder gaanquote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een eigen huisquote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
voel me ook helemaal thuis hier, zo fijn
[..]
Is helemaal niet nodig, genieten van de kleine (en alledaagse) dingen is echt het grootste geluk van het leven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |