Lang niet aan gedacht.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Voor het leven
Als het kan als het moet
Als het mag
nee niet allemaal, bijnaquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ja ik ookquote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lang niet aan gedacht.
Vond ik wel een leuke serie vroeger.
Soms is er wel onenigheid maar dat duurt gewoon maar evenquote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lang niet aan gedacht.
Vond ik wel een leuke serie vroeger.
quote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
[ afbeelding ]"A problem shared.. is still a problem"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jaquote:
[..]
[ afbeelding ]Die tompouce is van een schilderijtje van de Hema, heb ik hier in de woonkamer staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
mooi kom ik even langs om je vol te proppen met carolina reaper, ghost pepper en jalapeno's.quote:
Niemand is verrastquote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die tompouce is van een schilderijtje van de Hema, heb ik hier in de woonkamer staan
Is goed, je hebt mijn adres dus zie je wel even na 12-n verschijnen dan.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
mooi kom ik even langs om je vol te proppen met carolina reaper, ghost pepper en jalapeno's.
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik wil wel delen, krijg jij de onderkantquote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:46 schreef essnhills het volgende:
Wacht, impliceert dat dat de tompouce een probleem is?
En dat we die moeten delen?
Baby darling doll face honey
Hoe vaak per uur krijg je de neiging om de tompouce op te eten???quote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die tompouce is van een schilderijtje van de Hema, heb ik hier in de woonkamer staan
Was zoiets dat we met het gezin keken op de bank.quote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Is goed, je hebt mijn adres dus zie je wel even na 12-n verschijnen dan.
Niet zo vaak, er zijn lekkerdere dingen in de wereld.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hoe vaak per uur krijg je de neiging om de tompouce op te eten???
Okee..quote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet zo vaak, er zijn lekkerdere dingen in de wereld.
Nou dat is meer afschepen dan delenquote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
ik wil wel delen, krijg jij de onderkant
quote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
ik wil wel delen, krijg jij de onderkant
Heb je die nou nog niet geproefd?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou die tropische tompouce wel willen proeven.
sssht, niet verklappenquote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dat is meer afschepen dan delenIedereen wil de bovenkant
shit, te laatquote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:48 schreef essnhills het volgende:
[..]jij wil eventjes alle roze glazuur aflikken?
quote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:47 schreef Ama het volgende:
Hmm als er morgen nog geen appje in de groepsapp komt dat we donderdag weer kunnen komen dan denk ik dat het de hele week gesloten blijft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |