quote:
Aww. Is dit die van zes jaar geen contact?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:07 schreef Crack_ het volgende:
oke, nu is het genoeg. Die vriend die ik nu al jaren negeer stuurt me net weer een super lief berichtje. Het negeren is klaar, morgen ga ik 10 kaarten sturen en daarna zeggen dat ik contact lastig vind want ik schaam me voor het negeren maar wil het wel
Ben bang dat mn woorden geen waarde meer hebben maar dat verzin ik, als ze geen waarde meer zouden hebben dan zou die persoon niet na al die jaren nog steeds contact zoeken
Zijn dit de horrors die bij grmbl uit de poort komen?quote:
gewoon huwenquote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:07 schreef Crack_ het volgende:
oke, nu is het genoeg. Die vriend die ik nu al jaren negeer stuurt me net weer een super lief berichtje. Het negeren is klaar, morgen ga ik 10 kaarten sturen en daarna zeggen dat ik contact lastig vind want ik schaam me voor het negeren maar wil het wel
Ben bang dat mn woorden geen waarde meer hebben maar dat verzin ik, als ze geen waarde meer zouden hebben dan zou die persoon niet na al die jaren nog steeds contact zoeken
Als ie nu toch weer contact zoekt dan staat hij er denk ik een stuk positiever in dan jijquote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:07 schreef Crack_ het volgende:
Uhu, ben erg blij meequote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
vind het wel een mooi gat
ik weet even niet of 60x60 groot of klein is, mijn ruimtelijk inzicht is beperkt
[..]
klinkt als een interessant huis. Ook door de dingen die ik daar eerder over heb gelezen hier, kelders enzo.
Katquote:
En daarna volzetten met rommel en zooiquote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet nog ongeveer 1 rij platen voor de vloer, een achterwand maken (waar nu die witte plaat staat) en knieschotten rondom. Dan verven en tapijttegels plakken
Je de grote helft achter de poort voor de spullen die ik zelden nodig heb, in het trapgedeelte de zooi die ik mogelijk wel regelmatig nodig heb zonder dat ik ervoor door een gat hoef te kruipenquote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
En daarna volzetten met rommel en zooi
Wel rijke geschiedenis, maar heeft helaas ook zijn nare kanten. Heb je ook nog oude documenten of foto's waar dit naar voren komt? Ik zou wel benieuwd zijn naar de details en dergelijke.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja ik heb het niet gekocht omdat het oud wasHet is een oud woningbouw rijtjeshuis, gebouwd als wederopbouwhuis na de Tweede Wereldoorlog en heeft ook nog half onder water gestaan tijdens de Watersnood van '53 (zout zit nog steeds in de muren
)
Nou, zolang ze je geen zilverrug noemen...quote:
Nee zijn helaas bijzonder weinig documenten en foto's van dit dorp. Tijdens de 'bevrijding' met WO2 helemaal de tyfus gebombardeerd door de Canadezen en Amerikanen. Toen hebben ze het stadsarchief naar de kelder van het stadhuis verhuisd om het te beschermen. Daar is het toen blijven staan tot de Watersnood en heel die kelder onder water stond.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:16 schreef bondage het volgende:
[..]
Wel rijke geschiedenis, maar heeft helaas ook zijn nare kanten. Heb je ook nog oude documenten of foto's waar dit naar voren komt? Ik zou wel benieuwd zijn naar de details en dergelijke.
ja, die jaquote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Aww. Is dit die van zes jaar geen contact?
Als hij het nog steeds probeert zal hij vast iets al waarderen. Ook al is het alleen ene heads up.
dit jaquote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als ie nu toch weer contact zoekt dan staat hij er denk ik een stuk positiever in dan jij
hahaha, heb je ervan genoten?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik leef nog! Amper, maar er is leven!
ohquote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:13 schreef bondage het volgende:
[..]
Uhu, ben erg blij mee![]()
Echt een kelder is het niet, het is een losse ruimte ingericht als kelderHier zit niet echt een bijzondere kelder onder en het is er vochtig.
ohhh leuk is dat, gaat het nog regene ookquote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Pfff, nog maar even 3 km gelopen. 9015 stapjes nu. Laatste 500 meter nog even kletsnat geregend. Such is life.
Alleen tijdens de corona periode, verder niet.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, zolang ze je geen zilverrug noemen...
strijder van het levenquote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Pfff, nog maar even 3 km gelopen. 9015 stapjes nu. Laatste 500 meter nog even kletsnat geregend. Such is life.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |