ja, die jaquote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Aww. Is dit die van zes jaar geen contact?
Als hij het nog steeds probeert zal hij vast iets al waarderen. Ook al is het alleen ene heads up.
dit jaquote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als ie nu toch weer contact zoekt dan staat hij er denk ik een stuk positiever in dan jij
hahaha, heb je ervan genoten?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik leef nog! Amper, maar er is leven!
ohquote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:13 schreef bondage het volgende:
[..]
Uhu, ben erg blij mee![]()
Echt een kelder is het niet, het is een losse ruimte ingericht als kelderHier zit niet echt een bijzondere kelder onder en het is er vochtig.
ohhh leuk is dat, gaat het nog regene ookquote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Pfff, nog maar even 3 km gelopen. 9015 stapjes nu. Laatste 500 meter nog even kletsnat geregend. Such is life.
Alleen tijdens de corona periode, verder niet.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, zolang ze je geen zilverrug noemen...
strijder van het levenquote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Pfff, nog maar even 3 km gelopen. 9015 stapjes nu. Laatste 500 meter nog even kletsnat geregend. Such is life.
Dan zal er toen wel veel verloren zijn gegaan. Jammerquote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee zijn helaas bijzonder weinig documenten en foto's van dit dorp. Tijdens de 'bevrijding' met WO2 helemaal de tyfus gebombardeerd door de Canadezen en Amerikanen. Toen hebben ze het stadsarchief naar de kelder van het stadhuis verhuisd om het te beschermen. Daar is het toen blijven staan tot de Watersnood en heel die kelder onder water stond.
Gewoon trouwenquote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, die ja
En denk ik ook. Het is zo'n berichtje van 'moest weer aan je denken, ik mis je en hoop dat alles goed met je gaat'. En echt nul pressure verder. Dan kan het juist extra stom zijn als ik moeilijk ga doen en me schuldig ga voelen over iets waarvan die ander vindt dat het niet nodig is.
Dat wordt al snel irritant
[..]
dit ja
[..]
hahaha, heb je ervan genoten?
[..]
oh
Effe die satellietschotelantenneontvanger afstellequote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ohhh leuk is dat, gaat het nog regene ook
waarom?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:23 schreef Crack_ het volgende:
Ik weet niet zo goed wat ik er van vind dat ik schijnbaar bijna alleen nog maar mannelijke vrienden hebof ik weet het wel, ik wil vrouwelijke vrienden
maar eng brrr
quote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:23 schreef mschol het volgende:
zo maar koken ()
schnitzel, groente en wat aardappels
Verloren gegaan, zondequote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee zijn helaas bijzonder weinig documenten en foto's van dit dorp. Tijdens de 'bevrijding' met WO2 helemaal de tyfus gebombardeerd door de Canadezen en Amerikanen. Toen hebben ze het stadsarchief naar de kelder van het stadhuis verhuisd om het te beschermen. Daar is het toen blijven staan tot de Watersnood en heel die kelder onder water stond.
waarom ik alleen nog maar mannelijke vrienden heb of waarom ik het eng vind of waarom ik meer vrouwelijke vrienden wil of ALLEMAAL?quote:
Ik heb best veel vrouwelijke vrienden. Gaat primaquote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:23 schreef Crack_ het volgende:
Ik weet niet zo goed wat ik er van vind dat ik schijnbaar bijna alleen nog maar mannelijke vrienden hebof ik weet het wel, ik wil vrouwelijke vrienden
maar eng brrr
quote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:21 schreef bondage het volgende:
[..]
Alleen tijdens de corona periode, verder niet.
oh, dit:quote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
waarom ik alleen nog maar mannelijke vrienden heb of waarom ik het eng vind of waarom ik meer vrouwelijke vrienden wil of ALLEMAAL?
quote:ik wil vrouwelijke vriendenmaar eng brrr
Neen, en ook geen gorillaquote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja als je al jaren daar zit te wachten in de kapperswachtruimte
Dan beeld ik me zoiets in
[ afbeelding ]
ik heb vooral collega's die meer dan collega's zijnquote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb best veel vrouwelijke vrienden. Gaat prima
Ja prima, maar is niet direct mijn droomhuis, al komt dat meer omdat het een rijtjeshuis isquote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:23 schreef bondage het volgende:
[..]
Verloren gegaan, zonde![]()
Maar huis is verder wel goed te doen verder betreft staat?
Ik eentjequote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:25 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb vooral collega's die meer dan collega's zijn
Oeh, een pimp gespotquote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb best veel vrouwelijke vrienden. Gaat prima
quote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik eentjeDie reken ik ook bij vrouwelijke vrienden
oh, maar als je er niet zo'n behoefte aan hebt dan lijkt me dat prima zoals het is? Of heb je ergens een gemisquote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:27 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb gewoon uberhaupt niet echt veel vrienden verder, niet echt behoefte aan
Hoezo datquote:
quote:
gemis, mwha... heel soms is het savonds of overdag (vakantie bv) wel erg stil in huisquote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, maar als je er niet zo'n behoefte aan hebt dan lijkt me dat prima zoals het is? Of heb je ergens een gemis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |