Als je plons hoort doortrekkenquote:Op woensdag 9 juli 2025 08:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ja hoor. Zit ik op de wc valt het licht uit
Flink aan het afvallen dusquote:Op woensdag 9 juli 2025 08:36 schreef bitterbal het volgende:
ik ben de laatste dagen ook flink aan het gerrien
Licht op bewegingssensor?quote:Op woensdag 9 juli 2025 08:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Even zo'n fluoriserende wolk eruit persenquote:Op woensdag 9 juli 2025 08:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
waarom?quote:Op woensdag 9 juli 2025 08:41 schreef Karzai het volgende:
Ik zit tegenwoordig aan de laxerende thee op het werk, moet zeggen het heeft resultaat
Nee, overal is het licht uit maar de rest werkt welquote:
Half uur doom-scrollen.quote:Op woensdag 9 juli 2025 08:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Je hoort helemaal niet zo lang op het toilet te zitten om te poepen. Het zou zitten, poepen en klaar moeten zijn.
Ja ik snap die mensen die een half uur op de pot blijven zitten ook niet zo goedquote:Op woensdag 9 juli 2025 08:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Je hoort helemaal niet zo lang op het toilet te zitten om te poepen. Het zou zitten, poepen en klaar moeten zijn.
Mijn vader nam altijd de krant meequote:Op woensdag 9 juli 2025 08:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik snap die mensen die een half uur op de pot blijven zitten ook niet zo goed
Hij kan beter kijken of er nog genoeg wc-papier is voordat die gaat zittenquote:
DOOM.quote:
quote:
quote:
"Vrouwen gaan zitten, pakken wc-papier en gaan zitten piesen. Een man gaat zitten schijten en komt er daarna achter dat er helemaal geen wc-papier meer is."quote:Op woensdag 9 juli 2025 08:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij kan beter kijken of er nog genoeg wc-papier is voordat die gaat zitten
*BOOM*quote:
#viesdikquote:Op woensdag 9 juli 2025 08:53 schreef Karzai het volgende:
[..]
kan ook zijn omdat ik geen borrelplankjes meer maak, maar ik zat voorheen altijd tegen de 95 kilo aan
[ afbeelding ]
Ben blij dat ze hier een dagje niet aan het schuren of hakken zijn.quote:Op woensdag 9 juli 2025 09:02 schreef essnhills het volgende:
Ik lig met noise cancelling koptelefoon in bed
Werd wakker van ik denk een pompdingesapparaatgeval. Denk dat ze de gevels aan het schoonspuiten zijn
Maar waarom moet daf apparaat zoveel herrie maken
Ja dat waren ze gister en eergister aan het doen. Toen ook met dat sing op gezeten de hele dagquote:Op woensdag 9 juli 2025 09:04 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ben blij dat ze hier een dagje niet aan het schuren of hakken zijn.
Dat is voor mij midden in de nachtquote:Op woensdag 9 juli 2025 09:09 schreef Karzai het volgende:
Ja als je met vogelgeluiden wil opstaan moet je om 5 uur je bed uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Gaat het lang duren?quote:Op woensdag 9 juli 2025 09:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is voor mij midden in de nacht
Maar als ze weer wat verder weg zijn in de straat met gevelwerkzaamheden dan valt het wel mee.
Maar ze.zijn nu echt direct naast mij bezig
Ik ook al, ik stond er van de week echt van te kijken waar het allemaal vandaan kwam.quote:Op woensdag 9 juli 2025 08:36 schreef bitterbal het volgende:
ik ben de laatste dagen ook flink aan het gerrien
Weet wat je eet!quote:Op woensdag 9 juli 2025 09:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook al, ik stond er van de week echt van te kijken waar het allemaal vandaan kwam.
in ieder geval niet de prettigste manier.quote:Op woensdag 9 juli 2025 09:17 schreef CherryLips het volgende:
Ik weet niet of afvallen met laxeermiddelen de beste manier is
Zou het niet doen nee.quote:Op woensdag 9 juli 2025 09:17 schreef CherryLips het volgende:
Ik weet niet of afvallen met laxeermiddelen de beste manier is
Ieder zo zijn kink.quote:Op woensdag 9 juli 2025 09:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in ieder geval niet de prettigste manier.
En zonder laxeermiddelen ga je eens per week?quote:Op woensdag 9 juli 2025 09:20 schreef Karzai het volgende:
Mijn gerrie frequentie is vrij consistent, 1 keer na de koffie en een peuk, en daarna n9g een keer na het ontbijt.
Daarna hoef ik de rest van de dag niet meer meestal, alleen als ik zwaar getafeld heb in de avond wil het nog wel eens voorkomen
Ze zijn alle sociale huurwoningen aan het doen in de wijk. Ze zijn al een paar weken bezig en nog tot in oktober bezig.quote:
Moet je niet werkenquote:Op woensdag 9 juli 2025 09:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wasmachine staat aan en bed afgehaald.
yup, zeker omdat ik overweeg een elektrische fiets te kopenquote:Op woensdag 9 juli 2025 08:27 schreef Karzai het volgende:
[..]
Dan ben je zo een paar duizend euro verder als je niet oppast
Wanneer wordt je bed weer bezorgd?quote:Op woensdag 9 juli 2025 09:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nee hetzelfde, die thee is niet echt een laxeermiddel, er staat een plaatje van een vrouw met een platte buik.quote:Op woensdag 9 juli 2025 09:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En zonder laxeermiddelen ga je eens per week?
Eind van de middag komt ie weer terug van de Zonnebloem.quote:
Neequote:Op woensdag 9 juli 2025 09:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat kan toch prima tussendoor?
Nu kun je zeker lekker meezingen met 100% NL of zijn het Polen dit keer.quote:Op woensdag 9 juli 2025 09:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze zijn alle sociale huurwoningen aan het doen in de wijk. Ze zijn al een paar weken bezig en nog tot in oktober bezig.
Maar niet alles is even dichtbij en even goed hoorbaar hier natuurlijk. Maar ze zullen als de huizen van dit rijtje klaar zijn denk ik of naar de huizen hier direct tegenover gaan of naar de huizen aan de andere kant van mij.
Dus zit iig deze week en denk ook nog wel volgende week veel in herrie
Maar als ze de overkant gaan doen kan ik wel gewoon weer in de achtertuin zitten. Dat scheelt
Echte huisman!quote:Op woensdag 9 juli 2025 09:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nee het zijn Arabieren denk ik, maar ze hebben helemaal geen muziek op?quote:Op woensdag 9 juli 2025 09:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nu kun je zeker lekker meezingen met 100% NL of zijn het Polen dit keer.
Ik had gisteren mazzel. Ik was met mijn postronde bezig en daar waren ook bouwvakkers bezig, maar deze keer stond er RAMMSTEIN op.
Oké, succes!quote:Op woensdag 9 juli 2025 09:25 schreef Karzai het volgende:
[..]
Nee hetzelfde, die thee is niet echt een laxeermiddel, er staat een plaatje van een vrouw met een platte buik.
Tis een of andere arabische kruidenthee, had een collega meegenomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Jeetjequote:Op woensdag 9 juli 2025 08:53 schreef Karzai het volgende:
[..]
kan ook zijn omdat ik geen borrelplankjes meer maak, maar ik zat voorheen altijd tegen de 95 kilo aan
[ afbeelding ]
Ik geef de volle 100% van 82%!quote:Op woensdag 9 juli 2025 09:46 schreef essnhills het volgende:
Als je iets onderneemt, geef je dan wel de volle 82%?
Misschien ook bij de belastingdienst melden, dat ik maar 82% van de belasting hoef te betalen omdat ik geen geheel persoon benquote:Op woensdag 9 juli 2025 09:46 schreef essnhills het volgende:
Als je iets onderneemt, geef je dan wel de volle 82%?
Zouden die soevereinen ook zo denken?quote:Op woensdag 9 juli 2025 09:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien ook bij de belastingdienst melden, dat ik maar 82% van de belasting hoef te betalen omdat ik geen geheel persoon ben
Ja denk dat dat wel werktquote:Op woensdag 9 juli 2025 09:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien ook bij de belastingdienst melden, dat ik maar 82% van de belasting hoef te betalen omdat ik geen geheel persoon ben
Bij de verkiezingen telt je stem dan ook maar voor 82%.quote:Op woensdag 9 juli 2025 09:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo functioneert de politiek ook, al lijkt het soms maar 18%.quote:Op woensdag 9 juli 2025 09:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Bij de verkiezingen telt je stem dan ook maar voor 82%.
Komt door al die halfjes. Als je die allemaal met elkaar vermenigvuldigt, komt je op bijna niets uit.quote:Op woensdag 9 juli 2025 09:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zo functioneert de politiek ook, al lijkt het soms maar 18%.
Gelukkig had BIJ1 het begrepen en zijn die nu UIT1.quote:Op woensdag 9 juli 2025 09:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Komt door al die halfjes. Als je die allemaal met elkaar vermenigvuldigt, komt je op bijna niets uit.
Ik ben de 82% die tegen de 1% vechtquote:Op woensdag 9 juli 2025 09:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Bij de verkiezingen telt je stem dan ook maar voor 82%.
@Haagsquote:Op woensdag 9 juli 2025 09:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gelukkig had BIJ1 het begrepen en zijn die nu UIT1.
Slaan we linksaf?quote:
Ohja goeie.. beddengoed uitwassen want nu kan het wel weer buiten hangen.quote:Op woensdag 9 juli 2025 09:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Livin' on the edge!quote:
quote:Op woensdag 9 juli 2025 10:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn energiekosten terugRok ruimschoots betaald nu
Zoveel gras heb je toch nietquote:Op woensdag 9 juli 2025 10:34 schreef Ama het volgende:
Ik ga vanmiddag denk ik ook even grasmaaien zodat ik eindelijk mijn groene container kan gebruiken. Ben benieuwd hoe snel ik dan klaar ben aangezien ik niet meer dan elke keer naar de overkant hoef te lopen om het in de bosjes te gooien.
Hebben we straks een ienimaximuisquote:Op woensdag 9 juli 2025 10:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Of om taartjes te eten na het wandelen
quote:Op woensdag 9 juli 2025 09:44 schreef LTVDK het volgende:
Oh ik ben schijnbaar 18% minder mens18 % harder werken voor hetzelfde geld dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Nu ik het bij hou valt het mee ja maar er kan ook makkelijk 7 van die bakken vol met gras vanaf komen.quote:Op woensdag 9 juli 2025 10:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zoveel gras heb je toch niet
Teringquote:Op woensdag 9 juli 2025 10:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Nu ik het bij hou valt het mee ja maar er kan ook makkelijk 7 van die bakken vol met gras vanaf komen.
waarom haal je het weg? Of maai je het pas als het super lang is?quote:Op woensdag 9 juli 2025 10:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Nu ik het bij hou valt het mee ja maar er kan ook makkelijk 7 van die bakken vol met gras vanaf komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |