Wanneer wordt je bed weer bezorgd?quote:Op woensdag 9 juli 2025 09:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wasmachine staat aan en bed afgehaald.
Nee hetzelfde, die thee is niet echt een laxeermiddel, er staat een plaatje van een vrouw met een platte buik.quote:Op woensdag 9 juli 2025 09:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En zonder laxeermiddelen ga je eens per week?
Eind van de middag komt ie weer terug van de Zonnebloem.quote:
Neequote:Op woensdag 9 juli 2025 09:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat kan toch prima tussendoor?
Nu kun je zeker lekker meezingen met 100% NL of zijn het Polen dit keer.quote:Op woensdag 9 juli 2025 09:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze zijn alle sociale huurwoningen aan het doen in de wijk. Ze zijn al een paar weken bezig en nog tot in oktober bezig.
Maar niet alles is even dichtbij en even goed hoorbaar hier natuurlijk. Maar ze zullen als de huizen van dit rijtje klaar zijn denk ik of naar de huizen hier direct tegenover gaan of naar de huizen aan de andere kant van mij.
Dus zit iig deze week en denk ook nog wel volgende week veel in herrie
Maar als ze de overkant gaan doen kan ik wel gewoon weer in de achtertuin zitten. Dat scheelt
Echte huisman!quote:Op woensdag 9 juli 2025 09:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wasmachine staat aan en bed afgehaald.
Nee het zijn Arabieren denk ik, maar ze hebben helemaal geen muziek op?quote:Op woensdag 9 juli 2025 09:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nu kun je zeker lekker meezingen met 100% NL of zijn het Polen dit keer.
Ik had gisteren mazzel. Ik was met mijn postronde bezig en daar waren ook bouwvakkers bezig, maar deze keer stond er RAMMSTEIN op.
Oké, succes!quote:Op woensdag 9 juli 2025 09:25 schreef Karzai het volgende:
[..]
Nee hetzelfde, die thee is niet echt een laxeermiddel, er staat een plaatje van een vrouw met een platte buik.
Tis een of andere arabische kruidenthee, had een collega meegenomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Jeetjequote:Op woensdag 9 juli 2025 08:53 schreef Karzai het volgende:
[..]
kan ook zijn omdat ik geen borrelplankjes meer maak, maar ik zat voorheen altijd tegen de 95 kilo aan
[ afbeelding ]
Ik geef de volle 100% van 82%!quote:Op woensdag 9 juli 2025 09:46 schreef essnhills het volgende:
Als je iets onderneemt, geef je dan wel de volle 82%?
Misschien ook bij de belastingdienst melden, dat ik maar 82% van de belasting hoef te betalen omdat ik geen geheel persoon benquote:Op woensdag 9 juli 2025 09:46 schreef essnhills het volgende:
Als je iets onderneemt, geef je dan wel de volle 82%?
Zouden die soevereinen ook zo denken?quote:Op woensdag 9 juli 2025 09:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien ook bij de belastingdienst melden, dat ik maar 82% van de belasting hoef te betalen omdat ik geen geheel persoon ben
Ja denk dat dat wel werktquote:Op woensdag 9 juli 2025 09:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien ook bij de belastingdienst melden, dat ik maar 82% van de belasting hoef te betalen omdat ik geen geheel persoon ben
Bij de verkiezingen telt je stem dan ook maar voor 82%.quote:Op woensdag 9 juli 2025 09:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |