#viesdikquote:Op woensdag 9 juli 2025 08:53 schreef Karzai het volgende:
[..]
kan ook zijn omdat ik geen borrelplankjes meer maak, maar ik zat voorheen altijd tegen de 95 kilo aan
[ afbeelding ]
Ben blij dat ze hier een dagje niet aan het schuren of hakken zijn.quote:Op woensdag 9 juli 2025 09:02 schreef essnhills het volgende:
Ik lig met noise cancelling koptelefoon in bed
Werd wakker van ik denk een pompdingesapparaatgeval. Denk dat ze de gevels aan het schoonspuiten zijn
Maar waarom moet daf apparaat zoveel herrie maken
Ja dat waren ze gister en eergister aan het doen. Toen ook met dat sing op gezeten de hele dagquote:Op woensdag 9 juli 2025 09:04 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ben blij dat ze hier een dagje niet aan het schuren of hakken zijn.
Dat is voor mij midden in de nachtquote:Op woensdag 9 juli 2025 09:09 schreef Karzai het volgende:
Ja als je met vogelgeluiden wil opstaan moet je om 5 uur je bed uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Gaat het lang duren?quote:Op woensdag 9 juli 2025 09:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is voor mij midden in de nacht
Maar als ze weer wat verder weg zijn in de straat met gevelwerkzaamheden dan valt het wel mee.
Maar ze.zijn nu echt direct naast mij bezig
Ik ook al, ik stond er van de week echt van te kijken waar het allemaal vandaan kwam.quote:Op woensdag 9 juli 2025 08:36 schreef bitterbal het volgende:
ik ben de laatste dagen ook flink aan het gerrien
Weet wat je eet!quote:Op woensdag 9 juli 2025 09:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook al, ik stond er van de week echt van te kijken waar het allemaal vandaan kwam.
in ieder geval niet de prettigste manier.quote:Op woensdag 9 juli 2025 09:17 schreef CherryLips het volgende:
Ik weet niet of afvallen met laxeermiddelen de beste manier is
Zou het niet doen nee.quote:Op woensdag 9 juli 2025 09:17 schreef CherryLips het volgende:
Ik weet niet of afvallen met laxeermiddelen de beste manier is
Ieder zo zijn kink.quote:Op woensdag 9 juli 2025 09:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in ieder geval niet de prettigste manier.
En zonder laxeermiddelen ga je eens per week?quote:Op woensdag 9 juli 2025 09:20 schreef Karzai het volgende:
Mijn gerrie frequentie is vrij consistent, 1 keer na de koffie en een peuk, en daarna n9g een keer na het ontbijt.
Daarna hoef ik de rest van de dag niet meer meestal, alleen als ik zwaar getafeld heb in de avond wil het nog wel eens voorkomen
Ze zijn alle sociale huurwoningen aan het doen in de wijk. Ze zijn al een paar weken bezig en nog tot in oktober bezig.quote:
Moet je niet werkenquote:Op woensdag 9 juli 2025 09:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wasmachine staat aan en bed afgehaald.
yup, zeker omdat ik overweeg een elektrische fiets te kopenquote:Op woensdag 9 juli 2025 08:27 schreef Karzai het volgende:
[..]
Dan ben je zo een paar duizend euro verder als je niet oppast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |