Zo functioneert de politiek ook, al lijkt het soms maar 18%.quote:Op woensdag 9 juli 2025 09:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Bij de verkiezingen telt je stem dan ook maar voor 82%.
Komt door al die halfjes. Als je die allemaal met elkaar vermenigvuldigt, komt je op bijna niets uit.quote:Op woensdag 9 juli 2025 09:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zo functioneert de politiek ook, al lijkt het soms maar 18%.
Gelukkig had BIJ1 het begrepen en zijn die nu UIT1.quote:Op woensdag 9 juli 2025 09:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Komt door al die halfjes. Als je die allemaal met elkaar vermenigvuldigt, komt je op bijna niets uit.
Ik ben de 82% die tegen de 1% vechtquote:Op woensdag 9 juli 2025 09:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Bij de verkiezingen telt je stem dan ook maar voor 82%.
@Haagsquote:Op woensdag 9 juli 2025 09:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gelukkig had BIJ1 het begrepen en zijn die nu UIT1.
Slaan we linksaf?quote:
Ohja goeie.. beddengoed uitwassen want nu kan het wel weer buiten hangen.quote:Op woensdag 9 juli 2025 09:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wasmachine staat aan en bed afgehaald.
Livin' on the edge!quote:
quote:Op woensdag 9 juli 2025 10:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn energiekosten terugRok ruimschoots betaald nu
Zoveel gras heb je toch nietquote:Op woensdag 9 juli 2025 10:34 schreef Ama het volgende:
Ik ga vanmiddag denk ik ook even grasmaaien zodat ik eindelijk mijn groene container kan gebruiken. Ben benieuwd hoe snel ik dan klaar ben aangezien ik niet meer dan elke keer naar de overkant hoef te lopen om het in de bosjes te gooien.
Hebben we straks een ienimaximuisquote:Op woensdag 9 juli 2025 10:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Of om taartjes te eten na het wandelen
quote:Op woensdag 9 juli 2025 09:44 schreef LTVDK het volgende:
Oh ik ben schijnbaar 18% minder mens18 % harder werken voor hetzelfde geld dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Nu ik het bij hou valt het mee ja maar er kan ook makkelijk 7 van die bakken vol met gras vanaf komen.quote:Op woensdag 9 juli 2025 10:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zoveel gras heb je toch niet
Teringquote:Op woensdag 9 juli 2025 10:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Nu ik het bij hou valt het mee ja maar er kan ook makkelijk 7 van die bakken vol met gras vanaf komen.
waarom haal je het weg? Of maai je het pas als het super lang is?quote:Op woensdag 9 juli 2025 10:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Nu ik het bij hou valt het mee ja maar er kan ook makkelijk 7 van die bakken vol met gras vanaf komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |