SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
de acherhoek?quote:
Hoe ging het voor je gevoel?quote:Op woensdag 2 juli 2025 20:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Yes, moet voor het einde van de week meer horen.
Ookquote:
oud nieuwsquote:Op woensdag 2 juli 2025 20:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nico (van Eigen Huis & Tuin) is overleden.
mijn oma had twee vrijgezellige boeren broers die een boerderij met melkkoeien en kalveren hadden.quote:Op woensdag 2 juli 2025 20:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ooknaast de regen nu
Ik ben van oorsprong ook een Achterhoeker die zodra ze mest ruikt denkt oh dat ruikt lekker
Ettooooooooooooooooooooquote:
quote:Op woensdag 2 juli 2025 20:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Die was toch al vroeg ontmaskerd als een vieze man?quote:Op woensdag 2 juli 2025 20:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Omdat iemand in de aarde wroet, ben je niet een vieze man hoor.quote:Op woensdag 2 juli 2025 20:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die was toch al vroeg ontmaskerd als een vieze man?
Nico wilde zijn styliste Bea Willemstein verkrachten, had ze even geen zin in dus kreeg hij zijn ontslag.quote:Op woensdag 2 juli 2025 20:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Omdat iemand in de aarde wroet, ben je niet een vieze man hoor.
Oh ik heb steeds gedacht dat dat die andere was.quote:Op woensdag 2 juli 2025 20:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die was toch al vroeg ontmaskerd als een vieze man?
Nooit iets van meegekregen.quote:Op woensdag 2 juli 2025 20:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nico wilde zijn styliste Bea Willemstein verkrachten, had ze even geen zin in dus kreeg hij zijn ontslag.
quote:Op woensdag 2 juli 2025 20:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hmmm... dan komen er bepaalde beestjes
Mensen houden van bloemen en Rob van mannen.quote:Op woensdag 2 juli 2025 20:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ik heb steeds gedacht dat dat die andere was.
Oh, loop helemaal achter op de eigen huis en tuin achterklap zie ikquote:Op woensdag 2 juli 2025 20:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mensen houden van bloemen en Rob van mannen.
Slechts 21 jaartjes.quote:Op woensdag 2 juli 2025 20:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh, loop helemaal achter op de eigen huis en tuin achterklap zie ik
Waar hadden ze dat ook alweer, radio 538? Blijft leuk.quote:Op woensdag 2 juli 2025 20:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mensen houden van bloemen en Rob van mannen.
Volgens mij wel ja, moest er altijd om gniffelen.quote:Op woensdag 2 juli 2025 20:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waar hadden ze dat ook alweer, radio 538? Blijft leuk.
Veel plezier en weltrusten alvastquote:Op woensdag 2 juli 2025 20:46 schreef Nizno het volgende:
ik ga de laptop uit doen en house of games kijken
Gute Nacht Freunde
Wat was dit? Heb dat echt helemaal gemistquote:Op woensdag 2 juli 2025 20:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waar hadden ze dat ook alweer, radio 538? Blijft leuk.
Zo'n dertig jaar geleden, deden ze stemmetjes. Waaronder dus Eigen Huis & Tuin met dit soort uitspraken. Ze hadden het ook een keer over schizofresia's, die weet ik ook nogquote:Op woensdag 2 juli 2025 20:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat was dit? Heb dat echt helemaal gemist
Verkrachten is volgens mij ook niet eens waar maar hey niet zo gek als hij iets zegt.quote:
Begrijpelijk.quote:Op woensdag 2 juli 2025 20:51 schreef Ama het volgende:
Iemand bij Evil Lives Here die 79 keer haar moeder had gestoken en ook nog tientallen keren had gebeten.
Ohhh dat jaquote:Op woensdag 2 juli 2025 20:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo'n dertig jaar geleden, deden ze stemmetjes. Waaronder dus Eigen Huis & Tuin met dit soort uitspraken. Ze hadden het ook een keer over schizofresia's, die weet ik ook nog
En Frank en Ronald de Boer waren ook altijd hilarisch. Was Edwin Evers geloof ik.
Ja ik snap dat nooit want als je het dan doet dan denk je toch na een paar keer wel het is klaar?quote:
Jarenlange frustratie gaat er meestal niet in 30 seconden uit.quote:Op woensdag 2 juli 2025 20:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik snap dat nooit want als je het dan doet dan denk je toch na een paar keer wel het is klaar?
TR gemaakt op verzoek van velen.quote:Op woensdag 2 juli 2025 20:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Verkrachten is volgens mij ook niet eens waar maar hey niet zo gek als hij iets zegt.
Ze woonde tot in haar 30ste bij haar moeder en werd boos en jaloers om alles. Is geflipt omdat haar moeder lasagne ging maken voor het feest een dag later want vond kleinzoon zo lekker maar dat vond de dader niet lekker.quote:Op woensdag 2 juli 2025 20:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jarenlange frustratie gaat er meestal niet in 30 seconden uit.
Ja hier ook een halve graad dus daar merk je je geen fuck van.quote:Op woensdag 2 juli 2025 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Binnen is het van 26,0 naar 25,5 gegaan inmiddels. Poehee.
deur dicht en voila het is er weer bijquote:Op woensdag 2 juli 2025 21:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja hier ook een halve graad dus daar merk je je geen fuck van.
Benieuwd of ie zijn velgen, airbag en autoradio nog had toen hij bij het einde van dat tunneltje kwam.quote:Op woensdag 2 juli 2025 21:12 schreef mschol het volgende:
https://regio15.nl/nieuws(...)kstraatpad-den-haag/
@:airwin @:liesje1979 @:haags
Luie poesquote:Op woensdag 2 juli 2025 21:21 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb net per ongeluk 45 minuten geslapen
Ja, dat wordt vannacht dus niet meer slapen.quote:Op woensdag 2 juli 2025 21:21 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb net per ongeluk 45 minuten geslapen
Als strafquote:Op woensdag 2 juli 2025 21:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat wordt vannacht dus niet meer slapen.
Laten we eerlijk zijn echt heerlijk slapen vannacht doen de meeste toch niet waarschijnlijk.quote:Op woensdag 2 juli 2025 21:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En terecht!quote:Op woensdag 2 juli 2025 15:48 schreef bitterbal het volgende:
Gebleven is het leuke ‘Rotterdamse tafeltje vol’ waarbij een selectie van alle gerechten op tafel komt.
@:recce
moet ik nog steeds wachten..quote:Op woensdag 2 juli 2025 21:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Je kan ook beter zelf naar de oven toe lopen.
Ja, viel allemaal een beetje tegen hč? Ik ben net thuis en heb alles openstaan, maar het is nog steeds veel te heet binnen.quote:Op woensdag 2 juli 2025 17:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Terwijl @:recce al verdronken is met zijn 3 estofex
Balkondeur open, mijn dikke dekbed zonet op bed gedaan. Ambar lekker tegen mij aan.quote:Op woensdag 2 juli 2025 21:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn echt heerlijk slapen vannacht doen de meeste toch niet waarschijnlijk.
Waarschijnlijk hebben we het nu koud vannacht.quote:Op woensdag 2 juli 2025 21:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn echt heerlijk slapen vannacht doen de meeste toch niet waarschijnlijk.
koud?quote:Op woensdag 2 juli 2025 21:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hebben we het nu koud vannacht.
akbar seems correctquote:Op woensdag 2 juli 2025 21:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Overigens maakt autocorrect van Ambar steeds Amber of Akbar
Het kost echt heel veel moeite om nu wakker te blijven, ik maak me geen zorgen.quote:Op woensdag 2 juli 2025 21:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nou zo snel trekt de warmte ook niet weg hoor uit huis.quote:Op woensdag 2 juli 2025 21:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hebben we het nu koud vannacht.
Gewoon alles open staan vannacht? Dan is het zo weer afgekoeld naar 20 gradenquote:Op woensdag 2 juli 2025 21:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou zo snel trekt de warmte ook niet weg hoor uit huis.
muren blijven wel een tijd warmquote:Op woensdag 2 juli 2025 21:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gewoon alles open staan vannacht? Dan is het zo weer afgekoeld naar 20 graden
Ik wil geen vliegen in huis. Wel de kat snachts dus niks blijft open vannacht.quote:Op woensdag 2 juli 2025 21:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gewoon alles open staan vannacht? Dan is het zo weer afgekoeld naar 20 graden
gewoon lekker buiten laten spelenquote:Op woensdag 2 juli 2025 21:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik wil geen vliegen in huis. Wel de kat snachts dus niks blijft open vannacht.
In vergelijking met de afgelopen dagen.quote:
Eens. Nog steeds 25 in huis.quote:Op woensdag 2 juli 2025 21:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou zo snel trekt de warmte ook niet weg hoor uit huis.
We hebben regen gehad. En dus koelen van beide kanten. Gaat het iets sneller.quote:
hier ookquote:Op woensdag 2 juli 2025 21:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eens. Nog steeds 25 in huis.
Ja, die hebben nu even genoeg gehad.quote:Op woensdag 2 juli 2025 21:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben zo in het ritme van plantjes water geven dat ik het wilde doen, maar die hebben net regen gehad
Hoeeeeee danquote:Op woensdag 2 juli 2025 21:12 schreef mschol het volgende:
https://regio15.nl/nieuws(...)kstraatpad-den-haag/
@:airwin @:liesje1979 @:haags
hehe.quote:Op woensdag 2 juli 2025 21:40 schreef Koen66 het volgende:
ik ben zo geprogrammeerd met koffie dat ik Douwe Bob zelfs lees als Douwe Egberts
die laatste ben ik benieuwd naarquote:Op woensdag 2 juli 2025 21:47 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil morgen naar de film. The Materialists of How to Train Your Dragon
Volgens mij wel goed, we zaten behoorlijk op 1 lijn qua functie invulling en verwachtingenquote:
Ik ga naar Yojimbo.quote:Op woensdag 2 juli 2025 21:47 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil morgen naar de film. The Materialists of How to Train Your Dragon
Je moet ook nog dino's kijken.quote:Op woensdag 2 juli 2025 21:54 schreef CherryLips het volgende:
En 28 years later maar heb nog steeds geen tijd gehad voor deel twee.
Kurasawa, altijd top filmsquote:
Neequote:Op woensdag 2 juli 2025 22:01 schreef mschol het volgende:
[..]
hebben ze dat nog niet genoeg uitgemolken?
quote:
Klinkt als een sprookje. Lives happily ever after.quote:
"Buys a house."quote:Op woensdag 2 juli 2025 22:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Klinkt als een sprookje. Lives happily ever after.
ripquote:Op woensdag 2 juli 2025 22:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
Haal een ijsje uit de vriezer; moest even m'n handen vrij hebben dus neem ijsje in mijn mondblijft die vastzitten alsof ik op een winterdag een lantaarnpaal lik. Nu een bloedlip
quote:
Geniet! Seven Samurai is 1 van m'n all time favorietenquote:Op woensdag 2 juli 2025 22:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Onlangs Ikiru gekeken. Ze laten er een handvol zien deze zomer.
Ja ik had (een tijd geleden alweer inmiddelsquote:Op woensdag 2 juli 2025 22:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geniet! Seven Samurai is 1 van m'n all time favorieten
Jonge Leeoooooquote:Op woensdag 2 juli 2025 22:26 schreef LTVDK het volgende:
Heb net The Quick and the Dead gekeken, 90's Sharon Stone in cowboy-outfit
Goede filmquote:Op woensdag 2 juli 2025 22:26 schreef LTVDK het volgende:
Heb net The Quick and the Dead gekeken, 90's Sharon Stone in cowboy-outfit
Nee doe mij maar Sharon Stone hoorquote:
Ik kende hem volgens mij helemaal nietquote:
Ik heb wel een paar keer gezien, maar het is natuurlijk ook gewoon een goede cast, met behalve Stone en Leo onder andere Russell Crowe en Gene Hackman....quote:Op woensdag 2 juli 2025 22:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kende hem volgens mij helemaal nietOf ik moet hem vroeger wel eens bij de videotheek op vhs hebben gehuurd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op woensdag 2 juli 2025 22:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb wel een paar keer gezien, maar het is natuurlijk ook gewoon een goede cast, met behalve Stone en Leo onder andere Russell Crowe en Gene Hackman....Oh ik heb niet zoveel tegen Leo eigenlijk, behalve dan TitanicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
#jaloersquote:Op woensdag 2 juli 2025 22:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja ik had (een tijd geleden alweer inmiddels) een boxset gehaald van het BFI met de samurai films van Kurosawa, waar die en Yojimbo ook op staan.
Hidden Fortress ook, moet ik nog eens kijken want dat schijnt een inspiratie voor Star Wars te zijn geweest. Die is helaas dan weer niet in de bios. En heb Dreams ook op een schijfje liggen.
So many things to do.
Ik ook niet. Ik gein maar wat. Ik vond Growing Pains een geweldige serie. Al was zijn rol natuurlijk vrij kleinquote:Op woensdag 2 juli 2025 22:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh ik heb niet zoveel tegen Leo eigenlijk, behalve dan Titanic
In Django Unchained en Wolf Of Wall Street had die ook gouden rollenquote:Op woensdag 2 juli 2025 22:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik gein maar wat. Ik vond Growing Pains een geweldige serie. Al was zijn rol natuurlijk vrij klein
En Inception vond ik ook gewoon een toffe film,
Ik ben geen echte film kijker, dus die heb ik niet gezien. Ik wil eigenlijk Catch me If you can nog wel zienquote:Op woensdag 2 juli 2025 22:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In Django Unchained en Wolf Of Wall Street had die ook gouden rollen
Jaquote:Op woensdag 2 juli 2025 22:46 schreef Barbusse het volgende:
Ik zit trouwens op een terrasje. Zal ik een koud biertje bestellen, een emmer sangria, of een bak ijs?
Why not all three?quote:Op woensdag 2 juli 2025 22:46 schreef Barbusse het volgende:
Ik zit trouwens op een terrasje. Zal ik een koud biertje bestellen, een emmer sangria, of een bak ijs?
Catch me If you can is een fantastische filmquote:Op woensdag 2 juli 2025 22:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben geen echte film kijker, dus die heb ik niet gezien. Ik wil eigenlijk Catch me If you can nog wel zien
Once Upon a time in Hollywoodquote:Op woensdag 2 juli 2025 22:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In Django Unchained en Wolf Of Wall Street had die ook gouden rollen
quote:
Goed advies welquote:
quote:Op woensdag 2 juli 2025 22:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb wel een paar keer gezien, maar het is natuurlijk ook gewoon een goede cast, met behalve Stone en Leo onder andere Russell Crowe en Gene Hackman....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Vind ik toch wel een van de mindere Tarantino filmsquote:Op woensdag 2 juli 2025 22:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Once Upon a time in Hollywood
[ afbeelding ]
Foqueville advies beste adviesquote:
Dat eindequote:Op woensdag 2 juli 2025 22:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Once Upon a time in Hollywood
[ afbeelding ]
Is mijn absolute favoriet van hem. Die soundtrackquote:Op woensdag 2 juli 2025 22:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind ik toch wel een van de mindere Tarantino films
quote:
Death Proof blijft mijn favoriet, die heeft ook een geweldige soundtrackquote:Op woensdag 2 juli 2025 22:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Is mijn absolute favoriet van hem. Die soundtrack
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met commercial jingles en al
Die film had werkelijk krankzinnig stuntwerkquote:Op woensdag 2 juli 2025 23:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Death Proof blijft mijn favoriet, die heeft ook een geweldige soundtrack![]()
[ afbeelding ]
Ja vrij duidelijke hommage aan de 60's en 70's autofilmsquote:Op woensdag 2 juli 2025 23:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die film had werkelijk krankzinnig stuntwerk
quote:Op woensdag 2 juli 2025 23:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja vrij duidelijke hommage aan de 60's en 70's autofilms![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de afsluiting van het eerste deel natuurlijk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oeh, noicequote:Op woensdag 2 juli 2025 23:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb deze poster in groot formaat op canvas hangen![]()
[ afbeelding ]
"Godard? Camerawerk ziet er wat slordig uit, is vaat niets waard."quote:Op woensdag 2 juli 2025 23:31 schreef Barbusse het volgende:
Ik had deze, originele poster uit 1960 in vrijwel mint condition. Per toeval gevonden ooit in een 2e handswinkeltje die overduidelijk niet wisten wat ze hadden, want hij kostte slechts ¤25.
Toe ik 'm verkocht hadden we genoeg voor een aanbetaling op ons huisje 😳
[ afbeelding ]
"Zal wel weer zo'n rare fransose praatfilm zijn waarin ze sigaretten roken aan de keukentafel..."quote:Op woensdag 2 juli 2025 23:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"Godard? Camerawerk ziet er wat slordig uit, is vaat niets waard."
Geen Godard, maar ik heb een half jaar geleden La Maman et la Putain gekeken. En als mensen vroegen of ik wat gekeken had dat weekend is dat wel praktisch hoe ik het omschreef.quote:Op woensdag 2 juli 2025 23:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"Zal wel weer zo'n rare fransose praatfilm zijn waarin ze sigaretten roken aan de keukentafel..."
De moeder en de hoer?quote:Op woensdag 2 juli 2025 23:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Geen Godard, maar ik heb een half jaar geleden La Maman et la Putain gekeken. En als mensen vroegen of ik wat gekeken had dat weekend is dat wel praktisch hoe ik het omschreef.
Zwart witte Franse film met veel sigaretten en monologen van meer dan drie en een half uur.
quote:Op woensdag 2 juli 2025 23:45 schreef DeZwabber het volgende:
Dat voorkomt wel dat mensen mij te vaak om filmtips gaan vragen.
Le Samouraī draaiden ze hier in de lokale bios vorig jaar na het overlijden van Alain Delon. Zaal zat propvol. Had ik niet verwacht.quote:Op donderdag 3 juli 2025 00:07 schreef Barbusse het volgende:
Ik ben gek op die cynische franse misdaadfilms uit de jaren 50 en 60. Rififi, Bob le Flambeur, Le Samurai, Le Cercle Rouge. Meesterwerken vind ik het
That movie oozes so much coolquote:Op donderdag 3 juli 2025 00:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Le Samouraī draaiden ze hier in de lokale bios vorig jaar na het overlijden van Alain Delon. Zaal zat propvol. Had ik niet verwacht.
Snobquote:Op donderdag 3 juli 2025 00:07 schreef Barbusse het volgende:
Ik ben gek op die cynische franse misdaadfilms uit de jaren 50 en 60. Rififi, Bob le Flambeur, Le Samurai, Le Cercle Rouge. Meesterwerken vind ik het
ik krijg steeds tiktoks van een meid die verteld wat je kunt verwachten van een kerel adhv zijn favoriete director... weet niet of die van jouw in de lijst staanquote:Op donderdag 3 juli 2025 00:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Le Samouraī draaiden ze hier in de lokale bios vorig jaar na het overlijden van Alain Delon. Zaal zat propvol. Had ik niet verwacht.
Ja meer regen had daarbij kunnen helpen. Maar ja. Goedemorgenquote:Op woensdag 2 juli 2025 21:10 schreef mschol het volgende:
[..]
deur dicht en voila het is er weer bij
duurt wel even voor het uit de stenen is
viel tegen jaquote:
vandaag is mijn laatste dagquote:Op donderdag 3 juli 2025 07:51 schreef mschol het volgende:
uhoh.. nog een week voor m'n abo afloopt..
zal ik nog een week wachten en dan gaan klagen?
je was okequote:Op donderdag 3 juli 2025 07:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
vandaag is mijn laatste dagmaar loon komt pas over 2,5 week
en nu niet meer?quote:
maar dan is het (waarschijnlijk) 1 a 1,5 week geleden ongv. ook al gestortquote:Op donderdag 3 juli 2025 07:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
vandaag is mijn laatste dagmaar loon komt pas over 2,5 week
alleen vandaag nog, blijkbaarquote:
quote:Op donderdag 3 juli 2025 07:57 schreef STING het volgende:
4 uurtjes slaap, gaat lekker de laatste tijd
quote:
Zodra ze uit de luiers zijn kun je weer langer slapen, zeggen ze.quote:Op donderdag 3 juli 2025 07:57 schreef STING het volgende:
4 uurtjes slaap, gaat lekker de laatste tijd
Volgens mij is STING kindloosquote:Op donderdag 3 juli 2025 08:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zodra ze uit de luiers zijn kun je weer langer slapen, zeggen ze.
Klopt, die kan ik niet de schuld gevenquote:Op donderdag 3 juli 2025 08:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Volgens mij is STING kindloos
Yv dan?quote:Op donderdag 3 juli 2025 08:08 schreef STING het volgende:
[..]
Klopt, die kan ik niet de schuld geven
Nee, zelfs die nietquote:
quote:Op donderdag 3 juli 2025 08:17 schreef STING het volgende:
[..]
Nee, zelfs die niet
Gewoon om 4:00 klaarwakker al een aantal dagen, daarna niet meer verder kunnen slapen en dan gaat de wekker al om 6:00, scumbag body.
Nu zullen we nooit weten wat voor een man ik ben.quote:Op donderdag 3 juli 2025 07:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik krijg steeds tiktoks van een meid die verteld wat je kunt verwachten van een kerel adhv zijn favoriete director... weet niet of die van jouw in de lijst staan
dat gaat ook snel vervelen.quote:Op donderdag 3 juli 2025 08:17 schreef STING het volgende:
[..]
Nee, zelfs die niet
Gewoon om 4:00 klaarwakker al een aantal dagen, daarna niet meer verder kunnen slapen en dan gaat de wekker al om 6:00, scumbag body.
Cinnamon-challenge all over again.quote:Op donderdag 3 juli 2025 08:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
godver ik gooide de creatine te diep in mijn keel dus toen hoestte ik het spul door de hele keuken
Kindvrij is misschien wel een mooier woord eigenlijkquote:Op donderdag 3 juli 2025 08:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Volgens mij is STING kindloos
This is the wayquote:Op donderdag 3 juli 2025 07:51 schreef mschol het volgende:
uhoh.. nog een week voor m'n abo afloopt..
zal ik nog een week wachten en dan gaan klagen?
Beste vrijquote:Op donderdag 3 juli 2025 08:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kindvrij is misschien wel een mooier woord eigenlijk
Dat ik niet meer kan uitslapen (>8:00) heb ik me al heel lang bij neergelegd, maar dan klok ik tenminste genoeg uurtjes, nu is het steeds maar 4 - 6 uur slaap, dus dat begint er een beetje in te hakken.quote:Op donderdag 3 juli 2025 08:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
dat gaat ook snel vervelen.
Ik ben tegenwoordig ook altijd vroeg wakker. Het grote uitslapen is er niet meer bij.
Dus je slaapt nu nog?quote:Op donderdag 3 juli 2025 08:33 schreef CherryLips het volgende:
Ik word altijd om zeven uur wakker in het weekend.
Welkom bij het ouder worden. Als ik een keer tot 9 uur in bed lig heb ik ook gelijk het gevoel alsof ik de halve dag al heb weggegooid ofzoquote:Op donderdag 3 juli 2025 08:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
dat gaat ook snel vervelen.
Ik ben tegenwoordig ook altijd vroeg wakker. Het grote uitslapen is er niet meer bij.
Ze hebben zeker niet heel de nacht alles open gezet?quote:
We doen allemaal meequote:RIVM: iedereen in Nederland heeft PFAS in bloed
Alle mensen in Nederland hebben PFAS in hun bloed, zegt het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM). Bovendien hebben de meeste mensen er te veel van, blijkt uit onderzoek naar 1500 bloedmonsters uit 2016 en 2017.
https://nos.nl/artikel/25(...)-heeft-pfas-in-bloed
Onder de 30, prima.quote:Op donderdag 3 juli 2025 08:39 schreef CherryLips het volgende:
Volgend weekend wordt vooralsnog weer warm.
Alleen de PFAS?quote:Op donderdag 3 juli 2025 08:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet weer eens afspraak maken om het af te tappen.
Een PFAS detoxquote:Op donderdag 3 juli 2025 08:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet weer eens afspraak maken om het af te tappen.
Nee, gok er niet op.quote:Op donderdag 3 juli 2025 08:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze hebben zeker niet heel de nacht alles open gezet?
Ik zie gelijk een witte uil voor me met een vlinder in haar snavel.quote:Op donderdag 3 juli 2025 08:49 schreef Ama het volgende:
Hedwig wou om 03:00 al naar buiten dus maar gedaan want ik wou verder slapen. Werd ik 2 uur later door dik lawaai ineens wakker, ze had schijnbaar een vlinder meegenomen
Scheelt weer een boze @EttovanBelgiequote:Op donderdag 3 juli 2025 08:49 schreef Ama het volgende:
Maar goed vlinder heb ik levend en heel naar buiten gedaan.
Daar komt haar naam wel vandaan inderdaad.quote:Op donderdag 3 juli 2025 08:51 schreef STING het volgende:
[..]
Ik zie gelijk een witte uil voor me met een vlinder in haar snavel.
Ik heb mijn ventilator maar weer aangezet.quote:Op donderdag 3 juli 2025 08:40 schreef mschol het volgende:
[..]
ik weet nu al dat het warm is op werk
Dat dacht ik alquote:Op donderdag 3 juli 2025 08:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Daar komt haar naam wel vandaan inderdaad.
Eerst werden ze nog opgegeten en ja dat is misschien zielig maar was het wel meteen gedaan maar nu zit ze er alleen maar een beetje achteraan te vangen en overal in te springen.quote:
Ze heette de eerste 10 maanden van haar leven Molly maar dat vond ik wel zo vreselijk standaard dus meteen veranderd toen ik haar had geadopteerd.quote:
DePFAS.quote:
Misschien ook eens overwegen. Geven ze nog gratiesj koeken?quote:Op donderdag 3 juli 2025 08:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ook de micro-plastics.
Maar denk gewoon halve liter bloed deze keer.
jaquote:Op donderdag 3 juli 2025 08:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Misschien ook eens overwegen. Geven ze nog gratiesj koeken?
Nais.quote:
Even lekker een halve liter tappenquote:Op donderdag 3 juli 2025 08:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ook de micro-plastics.
Maar denk gewoon halve liter bloed deze keer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Dat is als je te lang wacht.quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2025 09:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Even lekker een halve liter tappen
Wel oppassen als de 'zuster' Salma Hayek blijkt te zijnworth itSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
ONZ / De Weg naar de Top 7: Mijn Sim is gelukkig, nu ik nog
Koeken, chips. Laatst zelfs een worstenbroodjes.quote:Op donderdag 3 juli 2025 08:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Misschien ook eens overwegen. Geven ze nog gratiesj koeken?
quote:Op donderdag 3 juli 2025 09:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Even lekker een halve liter tappen
Wel oppassen als de 'zuster' Salma Hayek blijkt te zijnAls Salma Hayek er zou zijn dan had ik het risico wel genomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan over twee weken m'n megaplastics ophalen.quote:Op donderdag 3 juli 2025 08:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik heb nog wat microplastics voorkomen van de week
blijkbaar dondert dud0r zijn maandlenzen gewoon in de gootsteen als hij er klaar mee is
WAT EEN LULquote:Op donderdag 3 juli 2025 08:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik heb nog wat microplastics voorkomen van de week
blijkbaar dondert dud0r zijn maandlenzen gewoon in de gootsteen als hij er klaar mee is
Ja ok, dat zou ik hem ook niet heel erg kwalijk nemen, beetje jaloers misschien zelfs welquote:
quote:Op donderdag 3 juli 2025 09:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
van de week nog Dogma zitten kijken
de helft van de tijd zit ik meer dan van jezus wat is die jong hier
De ton is een upgrade van de kartonnen doos onder de brug?quote:Op donderdag 3 juli 2025 09:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zit je al een tonnetje per jaar?
Bijna op de helft. Volgend jaar beter.quote:Op donderdag 3 juli 2025 09:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zit je al een tonnetje per jaar?
het is een heel gedoe geweest met die film omdat de rechten in prive beheer waren, ze zijn recentelijk pas weer in algemeen beheerquote:Op donderdag 3 juli 2025 09:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk wel verwacht die hier ook weer in de bios te kunnen zien met z'n 25 jarig jubileum. Maar blijkbaar niet.
we zijn over de helft naar 2050quote:Op donderdag 3 juli 2025 09:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Bijna op de helft. Volgend jaar beter.
Eindelijk bereik ik Diogenes status.quote:Op donderdag 3 juli 2025 09:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De ton is een upgrade van de kartonnen doos onder de brug?
2050 hoop ik met pensioen te mogenquote:Op donderdag 3 juli 2025 09:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
we zijn over de helft naar 2050
2050 is dichterbij dan 2000
quote:Op donderdag 3 juli 2025 09:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nog een ding waarvoor Weinstein op de brandstapel mag.quote:Op donderdag 3 juli 2025 09:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
het is een heel gedoe geweest met die film omdat de rechten in prive beheer waren, ze zijn recentelijk pas weer in algemeen beheer
bluerays van die film gingen op een gegeven moment voor 400 euro omdat er geen nieuwe uitgave was voor tig jaar
2000 was lang leve de lol en benieuwd wat het nieuwe millennium zou brengen.quote:Op donderdag 3 juli 2025 09:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Hmm. Ja. Geitenvlees roomijs heeft toch minder appeal.quote:Op donderdag 3 juli 2025 09:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik zoek een geitenboerderij die ijs doet in provincie utrecht op zuid holland
tot nu toe kan ik makkelijker geitenvlees vinden dan ijs
de matrix had gelijk toen ze 1999 kozen als het perfecte stukje tijd waar mensen in leefdequote:Op donderdag 3 juli 2025 09:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
2000 was lang leve de lol en benieuwd wat het nieuwe millennium zou brengen.
Het heeft alleen maar ellende opgeleverd.
jawel maar is in tilburgquote:Op donderdag 3 juli 2025 09:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hmm. Ja. Geitenvlees roomijs heeft toch minder appeal.
Heeft die ene tent het niet meer dan?
Ik ben er al niet eens verbaasd over.quote:Op donderdag 3 juli 2025 09:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
2000 was lang leve de lol en benieuwd wat het nieuwe millennium zou brengen.
Het heeft alleen maar ellende opgeleverd.
Ik zie zoiets als de Matrix nog wel gebeuren. Dat wij de voedingsbron worden voor al dat AI meuk.quote:Op donderdag 3 juli 2025 09:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
de matrix had gelijk toen ze 1999 kozen als het perfecte stukje tijd waar mensen in leefde
Dat is al behoorlijk. Kun je best wat voor kopen in Zuid-Holland.quote:Op donderdag 3 juli 2025 09:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Bijna op de helft. Volgend jaar beter.
Is het waard toch, voor de Jd Vance memes?quote:Op donderdag 3 juli 2025 09:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik zie zoiets als de Matrix nog wel gebeuren. Dat wij de voedingsbron worden voor al dat AI meuk.
Hoeren neuken, nooit meer werken.quote:Op donderdag 3 juli 2025 09:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Eindelijk bereik ik Diogenes status.
SkyNet zou ook in 1997 online komen, maar is ook nooit gebeurdquote:Op donderdag 3 juli 2025 09:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
de matrix had gelijk toen ze 1999 kozen als het perfecte stukje tijd waar mensen in leefde
Of we worden een soort mix tussen de Matrix en Soylent Greenquote:Op donderdag 3 juli 2025 09:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik zie zoiets als de Matrix nog wel gebeuren. Dat wij de voedingsbron worden voor al dat AI meuk.
Zit net op het randje als ik in mijn omgeving kijk. Maar zijn vaak wel een beetje afgekloven appartementjes dan, dus ik vul m'n spaarsaldo nog even bij met wat opknapgeld voor ik daar meer werk van ga maken.quote:Op donderdag 3 juli 2025 09:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is al behoorlijk. Kun je best wat voor kopen in Zuid-Holland.
Goede oplossing voor het woningprobleem.quote:Op donderdag 3 juli 2025 09:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of we worden een soort mix tussen de Matrix en Soylent Green
Allemaal het vat in.quote:Op donderdag 3 juli 2025 09:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goede oplossing voor het woningprobleem.
quote:Op donderdag 3 juli 2025 09:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zit net op het randje als ik in mijn omgeving kijk. Maar zijn vaak wel een beetje afgekloven appartementjes dan, dus ik vul m'n spaarsaldo nog even bij met wat opknapgeld voor ik daar meer werk van ga maken.
Omnomnomquote:Op donderdag 3 juli 2025 09:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zit net op het randje als ik in mijn omgeving kijk. Maar zijn vaak wel een beetje afgekloven appartementjes dan, dus ik vul m'n spaarsaldo nog even bij met wat opknapgeld voor ik daar meer werk van ga maken.
Komt hier binnenkort een huis is de straat te koop, ben benieuwd wat dat gaat kosten. Maar is voor jou niet praktisch, zonder auto ben je in dit dorp eigenlijk gewoon gehandicaptquote:Op donderdag 3 juli 2025 09:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ah gezellig.quote:Op donderdag 3 juli 2025 09:54 schreef Ama het volgende:
Noodverordening in Coevorden na brandstichting wegens komst statushouders - https://nos.nl/l/2573448
Gezellig
Zal vast al flink wat in de pot zitten inmiddels.quote:Op donderdag 3 juli 2025 09:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De man van het volluk is wakker, mensuhquote:
Het huis naast de mijne komt binnenkort ook op de markt.quote:Op donderdag 3 juli 2025 09:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Komt hier binnenkort een huis is de straat te koop, ben benieuwd wat dat gaat kosten. Maar is voor jou niet praktisch, zonder auto ben je in dit dorp eigenlijk gewoon gehandicapt
Zit ze in Indonesië?quote:Op donderdag 3 juli 2025 10:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)bij-bootongeluk-bali
Kan @:bitterbal even melden dat ze ok is.
Verkeerd gekekenquote:
6 ton?quote:Op donderdag 3 juli 2025 10:01 schreef rival het volgende:
[..]
Het huis naast de mijne komt binnenkort ook op de markt.
leuk stulpje wel. een beetje klein, maar op zich prima.quote:Op donderdag 3 juli 2025 10:05 schreef CherryLips het volgende:
https://www.funda.nl/deta(...)amseweg-26/43073359/
Deze kostte 'in mijn tijd' 160.000 ofzo
Geen balkon is al een afknapper voor mij.quote:Op donderdag 3 juli 2025 10:05 schreef CherryLips het volgende:
voortuin balkon tochquote:Op donderdag 3 juli 2025 10:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Geen balkon is al een afknapper voor mij.
Ja was het bij mij ookquote:Op donderdag 3 juli 2025 10:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Geen balkon is al een afknapper voor mij.
Laatste huis hier in de straat is verkocht voor 3 keer zoveel als wat ik heb betaald. (zo'n 14 jaar geleden)quote:Op donderdag 3 juli 2025 10:05 schreef CherryLips het volgende:
welk festival ga je naartoe?quote:Op donderdag 3 juli 2025 10:13 schreef Crack_ het volgende:
Even blij muziekje draaiende eerste persoon is al bij het festival, er staat schijnbaar een mega rij. Ik heb echt geen idee wat al die mensen daar zo vroeg al doen?
![]()
Een ok plekje voor de tent regelen, de boel rustig opzetten en dan lekker zitten met een drankje. Beetje rondlopen, mensen kijken, ditdat.quote:Op donderdag 3 juli 2025 10:13 schreef Crack_ het volgende:
Even blij muziekje draaiende eerste persoon is al bij het festival, er staat schijnbaar een mega rij. Ik heb echt geen idee wat al die mensen daar zo vroeg al doen?
![]()
iemand heeft er in plaats van water ander vloeistof in gedaan?quote:Op donderdag 3 juli 2025 10:14 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een of ander vetplantje op m'n bureau staan, zo eentje waarvan je je soms afvraagt of die niet gewoon van plastic is, maar die is de afgelopen week helemaal doodgegaanIk weet niet waarom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
quote:
Ja oke, maar waarom zou je dat om 10.00 willen doen en niet om 15.00 oid?quote:Op donderdag 3 juli 2025 10:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een ok plekje voor de tent regelen, de boel rustig opzetten en dan lekker zitten met een drankje. Beetje rondlopen, mensen kijken, ditdat.
alice in wonderlandquote:
Veel plezierquote:Op donderdag 3 juli 2025 10:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Ja oke, maar waarom zou je dat om 10.00 willen doen en niet om 15.00 oid?nouja, niks voor mij
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |