Eerst werden ze nog opgegeten en ja dat is misschien zielig maar was het wel meteen gedaan maar nu zit ze er alleen maar een beetje achteraan te vangen en overal in te springen.quote:
Ze heette de eerste 10 maanden van haar leven Molly maar dat vond ik wel zo vreselijk standaard dus meteen veranderd toen ik haar had geadopteerd.quote:
DePFAS.quote:
Misschien ook eens overwegen. Geven ze nog gratiesj koeken?quote:Op donderdag 3 juli 2025 08:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ook de micro-plastics.
Maar denk gewoon halve liter bloed deze keer.
jaquote:Op donderdag 3 juli 2025 08:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Misschien ook eens overwegen. Geven ze nog gratiesj koeken?
Nais.quote:
Even lekker een halve liter tappenquote:Op donderdag 3 juli 2025 08:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ook de micro-plastics.
Maar denk gewoon halve liter bloed deze keer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Dat is als je te lang wacht.quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2025 09:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Even lekker een halve liter tappen
Wel oppassen als de 'zuster' Salma Hayek blijkt te zijnworth itSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
Koeken, chips. Laatst zelfs een worstenbroodjes.quote:Op donderdag 3 juli 2025 08:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Misschien ook eens overwegen. Geven ze nog gratiesj koeken?
quote:Op donderdag 3 juli 2025 09:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Even lekker een halve liter tappen
Wel oppassen als de 'zuster' Salma Hayek blijkt te zijnAls Salma Hayek er zou zijn dan had ik het risico wel genomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan over twee weken m'n megaplastics ophalen.quote:Op donderdag 3 juli 2025 08:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik heb nog wat microplastics voorkomen van de week
blijkbaar dondert dud0r zijn maandlenzen gewoon in de gootsteen als hij er klaar mee is
WAT EEN LULquote:Op donderdag 3 juli 2025 08:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik heb nog wat microplastics voorkomen van de week
blijkbaar dondert dud0r zijn maandlenzen gewoon in de gootsteen als hij er klaar mee is
Ja ok, dat zou ik hem ook niet heel erg kwalijk nemen, beetje jaloers misschien zelfs welquote:
quote:Op donderdag 3 juli 2025 09:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
van de week nog Dogma zitten kijken
de helft van de tijd zit ik meer dan van jezus wat is die jong hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |