Beste vrijquote:Op donderdag 3 juli 2025 08:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kindvrij is misschien wel een mooier woord eigenlijk
Dat ik niet meer kan uitslapen (>8:00) heb ik me al heel lang bij neergelegd, maar dan klok ik tenminste genoeg uurtjes, nu is het steeds maar 4 - 6 uur slaap, dus dat begint er een beetje in te hakken.quote:Op donderdag 3 juli 2025 08:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
dat gaat ook snel vervelen.
Ik ben tegenwoordig ook altijd vroeg wakker. Het grote uitslapen is er niet meer bij.
Dus je slaapt nu nog?quote:Op donderdag 3 juli 2025 08:33 schreef CherryLips het volgende:
Ik word altijd om zeven uur wakker in het weekend.
Welkom bij het ouder worden. Als ik een keer tot 9 uur in bed lig heb ik ook gelijk het gevoel alsof ik de halve dag al heb weggegooid ofzoquote:Op donderdag 3 juli 2025 08:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
dat gaat ook snel vervelen.
Ik ben tegenwoordig ook altijd vroeg wakker. Het grote uitslapen is er niet meer bij.
Ze hebben zeker niet heel de nacht alles open gezet?quote:
We doen allemaal meequote:RIVM: iedereen in Nederland heeft PFAS in bloed
Alle mensen in Nederland hebben PFAS in hun bloed, zegt het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM). Bovendien hebben de meeste mensen er te veel van, blijkt uit onderzoek naar 1500 bloedmonsters uit 2016 en 2017.
https://nos.nl/artikel/25(...)-heeft-pfas-in-bloed
Onder de 30, prima.quote:Op donderdag 3 juli 2025 08:39 schreef CherryLips het volgende:
Volgend weekend wordt vooralsnog weer warm.
Alleen de PFAS?quote:Op donderdag 3 juli 2025 08:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet weer eens afspraak maken om het af te tappen.
Een PFAS detoxquote:Op donderdag 3 juli 2025 08:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet weer eens afspraak maken om het af te tappen.
Nee, gok er niet op.quote:Op donderdag 3 juli 2025 08:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze hebben zeker niet heel de nacht alles open gezet?
Ik zie gelijk een witte uil voor me met een vlinder in haar snavel.quote:Op donderdag 3 juli 2025 08:49 schreef Ama het volgende:
Hedwig wou om 03:00 al naar buiten dus maar gedaan want ik wou verder slapen. Werd ik 2 uur later door dik lawaai ineens wakker, ze had schijnbaar een vlinder meegenomen
Scheelt weer een boze @EttovanBelgiequote:Op donderdag 3 juli 2025 08:49 schreef Ama het volgende:
Maar goed vlinder heb ik levend en heel naar buiten gedaan.
Daar komt haar naam wel vandaan inderdaad.quote:Op donderdag 3 juli 2025 08:51 schreef STING het volgende:
[..]
Ik zie gelijk een witte uil voor me met een vlinder in haar snavel.
Ik heb mijn ventilator maar weer aangezet.quote:Op donderdag 3 juli 2025 08:40 schreef mschol het volgende:
[..]
ik weet nu al dat het warm is op werk
Dat dacht ik alquote:Op donderdag 3 juli 2025 08:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Daar komt haar naam wel vandaan inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |