Dus je slaapt nu nog?quote:Op donderdag 3 juli 2025 08:33 schreef CherryLips het volgende:
Ik word altijd om zeven uur wakker in het weekend.
Welkom bij het ouder worden. Als ik een keer tot 9 uur in bed lig heb ik ook gelijk het gevoel alsof ik de halve dag al heb weggegooid ofzoquote:Op donderdag 3 juli 2025 08:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
dat gaat ook snel vervelen.
Ik ben tegenwoordig ook altijd vroeg wakker. Het grote uitslapen is er niet meer bij.
Ze hebben zeker niet heel de nacht alles open gezet?quote:
We doen allemaal meequote:RIVM: iedereen in Nederland heeft PFAS in bloed
Alle mensen in Nederland hebben PFAS in hun bloed, zegt het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM). Bovendien hebben de meeste mensen er te veel van, blijkt uit onderzoek naar 1500 bloedmonsters uit 2016 en 2017.
https://nos.nl/artikel/25(...)-heeft-pfas-in-bloed
Onder de 30, prima.quote:Op donderdag 3 juli 2025 08:39 schreef CherryLips het volgende:
Volgend weekend wordt vooralsnog weer warm.
Alleen de PFAS?quote:Op donderdag 3 juli 2025 08:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet weer eens afspraak maken om het af te tappen.
Een PFAS detoxquote:Op donderdag 3 juli 2025 08:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet weer eens afspraak maken om het af te tappen.
Nee, gok er niet op.quote:Op donderdag 3 juli 2025 08:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze hebben zeker niet heel de nacht alles open gezet?
Ik zie gelijk een witte uil voor me met een vlinder in haar snavel.quote:Op donderdag 3 juli 2025 08:49 schreef Ama het volgende:
Hedwig wou om 03:00 al naar buiten dus maar gedaan want ik wou verder slapen. Werd ik 2 uur later door dik lawaai ineens wakker, ze had schijnbaar een vlinder meegenomen
Scheelt weer een boze @EttovanBelgiequote:Op donderdag 3 juli 2025 08:49 schreef Ama het volgende:
Maar goed vlinder heb ik levend en heel naar buiten gedaan.
Daar komt haar naam wel vandaan inderdaad.quote:Op donderdag 3 juli 2025 08:51 schreef STING het volgende:
[..]
Ik zie gelijk een witte uil voor me met een vlinder in haar snavel.
Ik heb mijn ventilator maar weer aangezet.quote:Op donderdag 3 juli 2025 08:40 schreef mschol het volgende:
[..]
ik weet nu al dat het warm is op werk
Dat dacht ik alquote:Op donderdag 3 juli 2025 08:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Daar komt haar naam wel vandaan inderdaad.
Eerst werden ze nog opgegeten en ja dat is misschien zielig maar was het wel meteen gedaan maar nu zit ze er alleen maar een beetje achteraan te vangen en overal in te springen.quote:
Ze heette de eerste 10 maanden van haar leven Molly maar dat vond ik wel zo vreselijk standaard dus meteen veranderd toen ik haar had geadopteerd.quote:
DePFAS.quote:
Misschien ook eens overwegen. Geven ze nog gratiesj koeken?quote:Op donderdag 3 juli 2025 08:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ook de micro-plastics.
Maar denk gewoon halve liter bloed deze keer.
jaquote:Op donderdag 3 juli 2025 08:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Misschien ook eens overwegen. Geven ze nog gratiesj koeken?
Nais.quote:
Even lekker een halve liter tappenquote:Op donderdag 3 juli 2025 08:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ook de micro-plastics.
Maar denk gewoon halve liter bloed deze keer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Dat is als je te lang wacht.quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2025 09:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Even lekker een halve liter tappen
Wel oppassen als de 'zuster' Salma Hayek blijkt te zijnworth itSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
Koeken, chips. Laatst zelfs een worstenbroodjes.quote:Op donderdag 3 juli 2025 08:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Misschien ook eens overwegen. Geven ze nog gratiesj koeken?
quote:Op donderdag 3 juli 2025 09:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Even lekker een halve liter tappen
Wel oppassen als de 'zuster' Salma Hayek blijkt te zijnAls Salma Hayek er zou zijn dan had ik het risico wel genomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan over twee weken m'n megaplastics ophalen.quote:Op donderdag 3 juli 2025 08:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik heb nog wat microplastics voorkomen van de week
blijkbaar dondert dud0r zijn maandlenzen gewoon in de gootsteen als hij er klaar mee is
WAT EEN LULquote:Op donderdag 3 juli 2025 08:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik heb nog wat microplastics voorkomen van de week
blijkbaar dondert dud0r zijn maandlenzen gewoon in de gootsteen als hij er klaar mee is
Ja ok, dat zou ik hem ook niet heel erg kwalijk nemen, beetje jaloers misschien zelfs welquote:
quote:Op donderdag 3 juli 2025 09:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
van de week nog Dogma zitten kijken
de helft van de tijd zit ik meer dan van jezus wat is die jong hier
De ton is een upgrade van de kartonnen doos onder de brug?quote:Op donderdag 3 juli 2025 09:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zit je al een tonnetje per jaar?
Bijna op de helft. Volgend jaar beter.quote:Op donderdag 3 juli 2025 09:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zit je al een tonnetje per jaar?
het is een heel gedoe geweest met die film omdat de rechten in prive beheer waren, ze zijn recentelijk pas weer in algemeen beheerquote:Op donderdag 3 juli 2025 09:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk wel verwacht die hier ook weer in de bios te kunnen zien met z'n 25 jarig jubileum. Maar blijkbaar niet.
we zijn over de helft naar 2050quote:Op donderdag 3 juli 2025 09:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Bijna op de helft. Volgend jaar beter.
Eindelijk bereik ik Diogenes status.quote:Op donderdag 3 juli 2025 09:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De ton is een upgrade van de kartonnen doos onder de brug?
2050 hoop ik met pensioen te mogenquote:Op donderdag 3 juli 2025 09:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
we zijn over de helft naar 2050
2050 is dichterbij dan 2000
quote:Op donderdag 3 juli 2025 09:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nog een ding waarvoor Weinstein op de brandstapel mag.quote:Op donderdag 3 juli 2025 09:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
het is een heel gedoe geweest met die film omdat de rechten in prive beheer waren, ze zijn recentelijk pas weer in algemeen beheer
bluerays van die film gingen op een gegeven moment voor 400 euro omdat er geen nieuwe uitgave was voor tig jaar
2000 was lang leve de lol en benieuwd wat het nieuwe millennium zou brengen.quote:Op donderdag 3 juli 2025 09:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Hmm. Ja. Geitenvlees roomijs heeft toch minder appeal.quote:Op donderdag 3 juli 2025 09:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik zoek een geitenboerderij die ijs doet in provincie utrecht op zuid holland
tot nu toe kan ik makkelijker geitenvlees vinden dan ijs
de matrix had gelijk toen ze 1999 kozen als het perfecte stukje tijd waar mensen in leefdequote:Op donderdag 3 juli 2025 09:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
2000 was lang leve de lol en benieuwd wat het nieuwe millennium zou brengen.
Het heeft alleen maar ellende opgeleverd.
jawel maar is in tilburgquote:Op donderdag 3 juli 2025 09:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hmm. Ja. Geitenvlees roomijs heeft toch minder appeal.
Heeft die ene tent het niet meer dan?
Ik ben er al niet eens verbaasd over.quote:Op donderdag 3 juli 2025 09:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
2000 was lang leve de lol en benieuwd wat het nieuwe millennium zou brengen.
Het heeft alleen maar ellende opgeleverd.
Ik zie zoiets als de Matrix nog wel gebeuren. Dat wij de voedingsbron worden voor al dat AI meuk.quote:Op donderdag 3 juli 2025 09:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
de matrix had gelijk toen ze 1999 kozen als het perfecte stukje tijd waar mensen in leefde
Dat is al behoorlijk. Kun je best wat voor kopen in Zuid-Holland.quote:Op donderdag 3 juli 2025 09:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Bijna op de helft. Volgend jaar beter.
Is het waard toch, voor de Jd Vance memes?quote:Op donderdag 3 juli 2025 09:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik zie zoiets als de Matrix nog wel gebeuren. Dat wij de voedingsbron worden voor al dat AI meuk.
Hoeren neuken, nooit meer werken.quote:Op donderdag 3 juli 2025 09:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Eindelijk bereik ik Diogenes status.
SkyNet zou ook in 1997 online komen, maar is ook nooit gebeurdquote:Op donderdag 3 juli 2025 09:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
de matrix had gelijk toen ze 1999 kozen als het perfecte stukje tijd waar mensen in leefde
Of we worden een soort mix tussen de Matrix en Soylent Greenquote:Op donderdag 3 juli 2025 09:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik zie zoiets als de Matrix nog wel gebeuren. Dat wij de voedingsbron worden voor al dat AI meuk.
Zit net op het randje als ik in mijn omgeving kijk. Maar zijn vaak wel een beetje afgekloven appartementjes dan, dus ik vul m'n spaarsaldo nog even bij met wat opknapgeld voor ik daar meer werk van ga maken.quote:Op donderdag 3 juli 2025 09:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is al behoorlijk. Kun je best wat voor kopen in Zuid-Holland.
Goede oplossing voor het woningprobleem.quote:Op donderdag 3 juli 2025 09:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of we worden een soort mix tussen de Matrix en Soylent Green
Allemaal het vat in.quote:Op donderdag 3 juli 2025 09:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goede oplossing voor het woningprobleem.
quote:Op donderdag 3 juli 2025 09:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zit net op het randje als ik in mijn omgeving kijk. Maar zijn vaak wel een beetje afgekloven appartementjes dan, dus ik vul m'n spaarsaldo nog even bij met wat opknapgeld voor ik daar meer werk van ga maken.
Omnomnomquote:Op donderdag 3 juli 2025 09:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zit net op het randje als ik in mijn omgeving kijk. Maar zijn vaak wel een beetje afgekloven appartementjes dan, dus ik vul m'n spaarsaldo nog even bij met wat opknapgeld voor ik daar meer werk van ga maken.
Komt hier binnenkort een huis is de straat te koop, ben benieuwd wat dat gaat kosten. Maar is voor jou niet praktisch, zonder auto ben je in dit dorp eigenlijk gewoon gehandicaptquote:Op donderdag 3 juli 2025 09:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ah gezellig.quote:Op donderdag 3 juli 2025 09:54 schreef Ama het volgende:
Noodverordening in Coevorden na brandstichting wegens komst statushouders - https://nos.nl/l/2573448
Gezellig
Zal vast al flink wat in de pot zitten inmiddels.quote:Op donderdag 3 juli 2025 09:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De man van het volluk is wakker, mensuhquote:
Het huis naast de mijne komt binnenkort ook op de markt.quote:Op donderdag 3 juli 2025 09:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Komt hier binnenkort een huis is de straat te koop, ben benieuwd wat dat gaat kosten. Maar is voor jou niet praktisch, zonder auto ben je in dit dorp eigenlijk gewoon gehandicapt
Zit ze in Indonesië?quote:Op donderdag 3 juli 2025 10:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)bij-bootongeluk-bali
Kan @:bitterbal even melden dat ze ok is.
Verkeerd gekekenquote:
6 ton?quote:Op donderdag 3 juli 2025 10:01 schreef rival het volgende:
[..]
Het huis naast de mijne komt binnenkort ook op de markt.
leuk stulpje wel. een beetje klein, maar op zich prima.quote:Op donderdag 3 juli 2025 10:05 schreef CherryLips het volgende:
https://www.funda.nl/deta(...)amseweg-26/43073359/
Deze kostte 'in mijn tijd' 160.000 ofzo
Geen balkon is al een afknapper voor mij.quote:Op donderdag 3 juli 2025 10:05 schreef CherryLips het volgende:
voortuin balkon tochquote:Op donderdag 3 juli 2025 10:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Geen balkon is al een afknapper voor mij.
Ja was het bij mij ookquote:Op donderdag 3 juli 2025 10:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Geen balkon is al een afknapper voor mij.
Laatste huis hier in de straat is verkocht voor 3 keer zoveel als wat ik heb betaald. (zo'n 14 jaar geleden)quote:Op donderdag 3 juli 2025 10:05 schreef CherryLips het volgende:
welk festival ga je naartoe?quote:Op donderdag 3 juli 2025 10:13 schreef Crack_ het volgende:
Even blij muziekje draaiende eerste persoon is al bij het festival, er staat schijnbaar een mega rij. Ik heb echt geen idee wat al die mensen daar zo vroeg al doen?
![]()
Een ok plekje voor de tent regelen, de boel rustig opzetten en dan lekker zitten met een drankje. Beetje rondlopen, mensen kijken, ditdat.quote:Op donderdag 3 juli 2025 10:13 schreef Crack_ het volgende:
Even blij muziekje draaiende eerste persoon is al bij het festival, er staat schijnbaar een mega rij. Ik heb echt geen idee wat al die mensen daar zo vroeg al doen?
![]()
iemand heeft er in plaats van water ander vloeistof in gedaan?quote:Op donderdag 3 juli 2025 10:14 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een of ander vetplantje op m'n bureau staan, zo eentje waarvan je je soms afvraagt of die niet gewoon van plastic is, maar die is de afgelopen week helemaal doodgegaanIk weet niet waarom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
quote:
Ja oke, maar waarom zou je dat om 10.00 willen doen en niet om 15.00 oid?quote:Op donderdag 3 juli 2025 10:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een ok plekje voor de tent regelen, de boel rustig opzetten en dan lekker zitten met een drankje. Beetje rondlopen, mensen kijken, ditdat.
alice in wonderlandquote:
Veel plezierquote:Op donderdag 3 juli 2025 10:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Ja oke, maar waarom zou je dat om 10.00 willen doen en niet om 15.00 oid?nouja, niks voor mij
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |