De ton is een upgrade van de kartonnen doos onder de brug?quote:Op donderdag 3 juli 2025 09:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zit je al een tonnetje per jaar?
Bijna op de helft. Volgend jaar beter.quote:Op donderdag 3 juli 2025 09:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zit je al een tonnetje per jaar?
het is een heel gedoe geweest met die film omdat de rechten in prive beheer waren, ze zijn recentelijk pas weer in algemeen beheerquote:Op donderdag 3 juli 2025 09:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk wel verwacht die hier ook weer in de bios te kunnen zien met z'n 25 jarig jubileum. Maar blijkbaar niet.
we zijn over de helft naar 2050quote:Op donderdag 3 juli 2025 09:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Bijna op de helft. Volgend jaar beter.
Eindelijk bereik ik Diogenes status.quote:Op donderdag 3 juli 2025 09:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De ton is een upgrade van de kartonnen doos onder de brug?
2050 hoop ik met pensioen te mogenquote:Op donderdag 3 juli 2025 09:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
we zijn over de helft naar 2050
2050 is dichterbij dan 2000
quote:Op donderdag 3 juli 2025 09:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nog een ding waarvoor Weinstein op de brandstapel mag.quote:Op donderdag 3 juli 2025 09:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
het is een heel gedoe geweest met die film omdat de rechten in prive beheer waren, ze zijn recentelijk pas weer in algemeen beheer
bluerays van die film gingen op een gegeven moment voor 400 euro omdat er geen nieuwe uitgave was voor tig jaar
2000 was lang leve de lol en benieuwd wat het nieuwe millennium zou brengen.quote:Op donderdag 3 juli 2025 09:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Hmm. Ja. Geitenvlees roomijs heeft toch minder appeal.quote:Op donderdag 3 juli 2025 09:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik zoek een geitenboerderij die ijs doet in provincie utrecht op zuid holland
tot nu toe kan ik makkelijker geitenvlees vinden dan ijs
de matrix had gelijk toen ze 1999 kozen als het perfecte stukje tijd waar mensen in leefdequote:Op donderdag 3 juli 2025 09:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
2000 was lang leve de lol en benieuwd wat het nieuwe millennium zou brengen.
Het heeft alleen maar ellende opgeleverd.
jawel maar is in tilburgquote:Op donderdag 3 juli 2025 09:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hmm. Ja. Geitenvlees roomijs heeft toch minder appeal.
Heeft die ene tent het niet meer dan?
Ik ben er al niet eens verbaasd over.quote:Op donderdag 3 juli 2025 09:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
2000 was lang leve de lol en benieuwd wat het nieuwe millennium zou brengen.
Het heeft alleen maar ellende opgeleverd.
Ik zie zoiets als de Matrix nog wel gebeuren. Dat wij de voedingsbron worden voor al dat AI meuk.quote:Op donderdag 3 juli 2025 09:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
de matrix had gelijk toen ze 1999 kozen als het perfecte stukje tijd waar mensen in leefde
Dat is al behoorlijk. Kun je best wat voor kopen in Zuid-Holland.quote:Op donderdag 3 juli 2025 09:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Bijna op de helft. Volgend jaar beter.
Is het waard toch, voor de Jd Vance memes?quote:Op donderdag 3 juli 2025 09:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik zie zoiets als de Matrix nog wel gebeuren. Dat wij de voedingsbron worden voor al dat AI meuk.
Hoeren neuken, nooit meer werken.quote:Op donderdag 3 juli 2025 09:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Eindelijk bereik ik Diogenes status.
SkyNet zou ook in 1997 online komen, maar is ook nooit gebeurdquote:Op donderdag 3 juli 2025 09:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
de matrix had gelijk toen ze 1999 kozen als het perfecte stukje tijd waar mensen in leefde
Of we worden een soort mix tussen de Matrix en Soylent Greenquote:Op donderdag 3 juli 2025 09:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik zie zoiets als de Matrix nog wel gebeuren. Dat wij de voedingsbron worden voor al dat AI meuk.
Zit net op het randje als ik in mijn omgeving kijk. Maar zijn vaak wel een beetje afgekloven appartementjes dan, dus ik vul m'n spaarsaldo nog even bij met wat opknapgeld voor ik daar meer werk van ga maken.quote:Op donderdag 3 juli 2025 09:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is al behoorlijk. Kun je best wat voor kopen in Zuid-Holland.
Goede oplossing voor het woningprobleem.quote:Op donderdag 3 juli 2025 09:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of we worden een soort mix tussen de Matrix en Soylent Green
Allemaal het vat in.quote:Op donderdag 3 juli 2025 09:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goede oplossing voor het woningprobleem.
quote:Op donderdag 3 juli 2025 09:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zit net op het randje als ik in mijn omgeving kijk. Maar zijn vaak wel een beetje afgekloven appartementjes dan, dus ik vul m'n spaarsaldo nog even bij met wat opknapgeld voor ik daar meer werk van ga maken.
Omnomnomquote:Op donderdag 3 juli 2025 09:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zit net op het randje als ik in mijn omgeving kijk. Maar zijn vaak wel een beetje afgekloven appartementjes dan, dus ik vul m'n spaarsaldo nog even bij met wat opknapgeld voor ik daar meer werk van ga maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |