Je moet ook nog dino's kijken.quote:Op woensdag 2 juli 2025 21:54 schreef CherryLips het volgende:
En 28 years later maar heb nog steeds geen tijd gehad voor deel twee.
Kurasawa, altijd top filmsquote:
Neequote:Op woensdag 2 juli 2025 22:01 schreef mschol het volgende:
[..]
hebben ze dat nog niet genoeg uitgemolken?
quote:
duidelijk...quote:
Klinkt als een sprookje. Lives happily ever after.quote:
"Buys a house."quote:Op woensdag 2 juli 2025 22:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Klinkt als een sprookje. Lives happily ever after.
ripquote:Op woensdag 2 juli 2025 22:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
Haal een ijsje uit de vriezer; moest even m'n handen vrij hebben dus neem ijsje in mijn mondblijft die vastzitten alsof ik op een winterdag een lantaarnpaal lik. Nu een bloedlip
quote:
Geniet! Seven Samurai is 1 van m'n all time favorietenquote:Op woensdag 2 juli 2025 22:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Onlangs Ikiru gekeken. Ze laten er een handvol zien deze zomer.
Ja ik had (een tijd geleden alweer inmiddelsquote:Op woensdag 2 juli 2025 22:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geniet! Seven Samurai is 1 van m'n all time favorieten
Jonge Leeoooooquote:Op woensdag 2 juli 2025 22:26 schreef LTVDK het volgende:
Heb net The Quick and the Dead gekeken, 90's Sharon Stone in cowboy-outfit
Goede filmquote:Op woensdag 2 juli 2025 22:26 schreef LTVDK het volgende:
Heb net The Quick and the Dead gekeken, 90's Sharon Stone in cowboy-outfit
Nee doe mij maar Sharon Stone hoorquote:
Ik kende hem volgens mij helemaal nietquote:
Ik heb wel een paar keer gezien, maar het is natuurlijk ook gewoon een goede cast, met behalve Stone en Leo onder andere Russell Crowe en Gene Hackman....quote:Op woensdag 2 juli 2025 22:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kende hem volgens mij helemaal nietOf ik moet hem vroeger wel eens bij de videotheek op vhs hebben gehuurd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op woensdag 2 juli 2025 22:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb wel een paar keer gezien, maar het is natuurlijk ook gewoon een goede cast, met behalve Stone en Leo onder andere Russell Crowe en Gene Hackman....Oh ik heb niet zoveel tegen Leo eigenlijk, behalve dan TitanicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
#jaloersquote:Op woensdag 2 juli 2025 22:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja ik had (een tijd geleden alweer inmiddels) een boxset gehaald van het BFI met de samurai films van Kurosawa, waar die en Yojimbo ook op staan.
Hidden Fortress ook, moet ik nog eens kijken want dat schijnt een inspiratie voor Star Wars te zijn geweest. Die is helaas dan weer niet in de bios. En heb Dreams ook op een schijfje liggen.
So many things to do.
Ik ook niet. Ik gein maar wat. Ik vond Growing Pains een geweldige serie. Al was zijn rol natuurlijk vrij kleinquote:Op woensdag 2 juli 2025 22:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh ik heb niet zoveel tegen Leo eigenlijk, behalve dan Titanic
In Django Unchained en Wolf Of Wall Street had die ook gouden rollenquote:Op woensdag 2 juli 2025 22:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik gein maar wat. Ik vond Growing Pains een geweldige serie. Al was zijn rol natuurlijk vrij klein
En Inception vond ik ook gewoon een toffe film,
Ik ben geen echte film kijker, dus die heb ik niet gezien. Ik wil eigenlijk Catch me If you can nog wel zienquote:Op woensdag 2 juli 2025 22:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In Django Unchained en Wolf Of Wall Street had die ook gouden rollen
Jaquote:Op woensdag 2 juli 2025 22:46 schreef Barbusse het volgende:
Ik zit trouwens op een terrasje. Zal ik een koud biertje bestellen, een emmer sangria, of een bak ijs?
Why not all three?quote:Op woensdag 2 juli 2025 22:46 schreef Barbusse het volgende:
Ik zit trouwens op een terrasje. Zal ik een koud biertje bestellen, een emmer sangria, of een bak ijs?
Catch me If you can is een fantastische filmquote:Op woensdag 2 juli 2025 22:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben geen echte film kijker, dus die heb ik niet gezien. Ik wil eigenlijk Catch me If you can nog wel zien
Once Upon a time in Hollywoodquote:Op woensdag 2 juli 2025 22:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In Django Unchained en Wolf Of Wall Street had die ook gouden rollen
quote:
Goed advies welquote:
quote:Op woensdag 2 juli 2025 22:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb wel een paar keer gezien, maar het is natuurlijk ook gewoon een goede cast, met behalve Stone en Leo onder andere Russell Crowe en Gene Hackman....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Vind ik toch wel een van de mindere Tarantino filmsquote:Op woensdag 2 juli 2025 22:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Once Upon a time in Hollywood
[ afbeelding ]
Foqueville advies beste adviesquote:
Dat eindequote:Op woensdag 2 juli 2025 22:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Once Upon a time in Hollywood
[ afbeelding ]
Is mijn absolute favoriet van hem. Die soundtrackquote:Op woensdag 2 juli 2025 22:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind ik toch wel een van de mindere Tarantino films
quote:
Death Proof blijft mijn favoriet, die heeft ook een geweldige soundtrackquote:Op woensdag 2 juli 2025 22:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Is mijn absolute favoriet van hem. Die soundtrack
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met commercial jingles en al
Die film had werkelijk krankzinnig stuntwerkquote:Op woensdag 2 juli 2025 23:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Death Proof blijft mijn favoriet, die heeft ook een geweldige soundtrack![]()
[ afbeelding ]
Ja vrij duidelijke hommage aan de 60's en 70's autofilmsquote:Op woensdag 2 juli 2025 23:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die film had werkelijk krankzinnig stuntwerk
quote:Op woensdag 2 juli 2025 23:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja vrij duidelijke hommage aan de 60's en 70's autofilms![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de afsluiting van het eerste deel natuurlijk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oeh, noicequote:Op woensdag 2 juli 2025 23:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb deze poster in groot formaat op canvas hangen![]()
[ afbeelding ]
"Godard? Camerawerk ziet er wat slordig uit, is vaat niets waard."quote:Op woensdag 2 juli 2025 23:31 schreef Barbusse het volgende:
Ik had deze, originele poster uit 1960 in vrijwel mint condition. Per toeval gevonden ooit in een 2e handswinkeltje die overduidelijk niet wisten wat ze hadden, want hij kostte slechts ¤25.
Toe ik 'm verkocht hadden we genoeg voor een aanbetaling op ons huisje 😳
[ afbeelding ]
"Zal wel weer zo'n rare fransose praatfilm zijn waarin ze sigaretten roken aan de keukentafel..."quote:Op woensdag 2 juli 2025 23:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"Godard? Camerawerk ziet er wat slordig uit, is vaat niets waard."
Geen Godard, maar ik heb een half jaar geleden La Maman et la Putain gekeken. En als mensen vroegen of ik wat gekeken had dat weekend is dat wel praktisch hoe ik het omschreef.quote:Op woensdag 2 juli 2025 23:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"Zal wel weer zo'n rare fransose praatfilm zijn waarin ze sigaretten roken aan de keukentafel..."
De moeder en de hoer?quote:Op woensdag 2 juli 2025 23:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Geen Godard, maar ik heb een half jaar geleden La Maman et la Putain gekeken. En als mensen vroegen of ik wat gekeken had dat weekend is dat wel praktisch hoe ik het omschreef.
Zwart witte Franse film met veel sigaretten en monologen van meer dan drie en een half uur.
quote:Op woensdag 2 juli 2025 23:45 schreef DeZwabber het volgende:
Dat voorkomt wel dat mensen mij te vaak om filmtips gaan vragen.
Le Samouraï draaiden ze hier in de lokale bios vorig jaar na het overlijden van Alain Delon. Zaal zat propvol. Had ik niet verwacht.quote:Op donderdag 3 juli 2025 00:07 schreef Barbusse het volgende:
Ik ben gek op die cynische franse misdaadfilms uit de jaren 50 en 60. Rififi, Bob le Flambeur, Le Samurai, Le Cercle Rouge. Meesterwerken vind ik het
That movie oozes so much coolquote:Op donderdag 3 juli 2025 00:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Le Samouraï draaiden ze hier in de lokale bios vorig jaar na het overlijden van Alain Delon. Zaal zat propvol. Had ik niet verwacht.
Snobquote:Op donderdag 3 juli 2025 00:07 schreef Barbusse het volgende:
Ik ben gek op die cynische franse misdaadfilms uit de jaren 50 en 60. Rififi, Bob le Flambeur, Le Samurai, Le Cercle Rouge. Meesterwerken vind ik het
ik krijg steeds tiktoks van een meid die verteld wat je kunt verwachten van een kerel adhv zijn favoriete director... weet niet of die van jouw in de lijst staanquote:Op donderdag 3 juli 2025 00:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Le Samouraï draaiden ze hier in de lokale bios vorig jaar na het overlijden van Alain Delon. Zaal zat propvol. Had ik niet verwacht.
Ja meer regen had daarbij kunnen helpen. Maar ja. Goedemorgenquote:Op woensdag 2 juli 2025 21:10 schreef mschol het volgende:
[..]
deur dicht en voila het is er weer bij
duurt wel even voor het uit de stenen is
vandaag is mijn laatste dagquote:Op donderdag 3 juli 2025 07:51 schreef mschol het volgende:
uhoh.. nog een week voor m'n abo afloopt..
zal ik nog een week wachten en dan gaan klagen?
je was okequote:Op donderdag 3 juli 2025 07:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
vandaag is mijn laatste dagmaar loon komt pas over 2,5 week
maar dan is het (waarschijnlijk) 1 a 1,5 week geleden ongv. ook al gestortquote:Op donderdag 3 juli 2025 07:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
vandaag is mijn laatste dagmaar loon komt pas over 2,5 week
quote:Op donderdag 3 juli 2025 07:57 schreef STING het volgende:
4 uurtjes slaap, gaat lekker de laatste tijd
quote:
Zodra ze uit de luiers zijn kun je weer langer slapen, zeggen ze.quote:Op donderdag 3 juli 2025 07:57 schreef STING het volgende:
4 uurtjes slaap, gaat lekker de laatste tijd
Volgens mij is STING kindloosquote:Op donderdag 3 juli 2025 08:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zodra ze uit de luiers zijn kun je weer langer slapen, zeggen ze.
Klopt, die kan ik niet de schuld gevenquote:Op donderdag 3 juli 2025 08:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Volgens mij is STING kindloos
Yv dan?quote:Op donderdag 3 juli 2025 08:08 schreef STING het volgende:
[..]
Klopt, die kan ik niet de schuld geven
Nee, zelfs die nietquote:
quote:Op donderdag 3 juli 2025 08:17 schreef STING het volgende:
[..]
Nee, zelfs die niet
Gewoon om 4:00 klaarwakker al een aantal dagen, daarna niet meer verder kunnen slapen en dan gaat de wekker al om 6:00, scumbag body.
Nu zullen we nooit weten wat voor een man ik ben.quote:Op donderdag 3 juli 2025 07:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik krijg steeds tiktoks van een meid die verteld wat je kunt verwachten van een kerel adhv zijn favoriete director... weet niet of die van jouw in de lijst staan
dat gaat ook snel vervelen.quote:Op donderdag 3 juli 2025 08:17 schreef STING het volgende:
[..]
Nee, zelfs die niet
Gewoon om 4:00 klaarwakker al een aantal dagen, daarna niet meer verder kunnen slapen en dan gaat de wekker al om 6:00, scumbag body.
Cinnamon-challenge all over again.quote:Op donderdag 3 juli 2025 08:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
godver ik gooide de creatine te diep in mijn keel dus toen hoestte ik het spul door de hele keuken
Kindvrij is misschien wel een mooier woord eigenlijkquote:Op donderdag 3 juli 2025 08:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Volgens mij is STING kindloos
This is the wayquote:Op donderdag 3 juli 2025 07:51 schreef mschol het volgende:
uhoh.. nog een week voor m'n abo afloopt..
zal ik nog een week wachten en dan gaan klagen?
Beste vrijquote:Op donderdag 3 juli 2025 08:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kindvrij is misschien wel een mooier woord eigenlijk
Dat ik niet meer kan uitslapen (>8:00) heb ik me al heel lang bij neergelegd, maar dan klok ik tenminste genoeg uurtjes, nu is het steeds maar 4 - 6 uur slaap, dus dat begint er een beetje in te hakken.quote:Op donderdag 3 juli 2025 08:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
dat gaat ook snel vervelen.
Ik ben tegenwoordig ook altijd vroeg wakker. Het grote uitslapen is er niet meer bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |