Ja hier ook een halve graad dus daar merk je je geen fuck van.quote:Op woensdag 2 juli 2025 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Binnen is het van 26,0 naar 25,5 gegaan inmiddels. Poehee.
deur dicht en voila het is er weer bijquote:Op woensdag 2 juli 2025 21:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja hier ook een halve graad dus daar merk je je geen fuck van.
Benieuwd of ie zijn velgen, airbag en autoradio nog had toen hij bij het einde van dat tunneltje kwam.quote:Op woensdag 2 juli 2025 21:12 schreef mschol het volgende:
https://regio15.nl/nieuws(...)kstraatpad-den-haag/
@:airwin @:liesje1979 @:haags
allemaal zo langs mij gegaanquote:Veel hagel, wind en regen tijdens noodweer in delen van Nederland
Luie poesquote:Op woensdag 2 juli 2025 21:21 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb net per ongeluk 45 minuten geslapen
Ja, dat wordt vannacht dus niet meer slapen.quote:Op woensdag 2 juli 2025 21:21 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb net per ongeluk 45 minuten geslapen
Als strafquote:Op woensdag 2 juli 2025 21:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat wordt vannacht dus niet meer slapen.
Laten we eerlijk zijn echt heerlijk slapen vannacht doen de meeste toch niet waarschijnlijk.quote:Op woensdag 2 juli 2025 21:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En terecht!quote:Op woensdag 2 juli 2025 15:48 schreef bitterbal het volgende:
Gebleven is het leuke ‘Rotterdamse tafeltje vol’ waarbij een selectie van alle gerechten op tafel komt.
@:recce
moet ik nog steeds wachten..quote:Op woensdag 2 juli 2025 21:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Je kan ook beter zelf naar de oven toe lopen.
Ja, viel allemaal een beetje tegen hč? Ik ben net thuis en heb alles openstaan, maar het is nog steeds veel te heet binnen.quote:Op woensdag 2 juli 2025 17:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Terwijl @:recce al verdronken is met zijn 3 estofex
Balkondeur open, mijn dikke dekbed zonet op bed gedaan. Ambar lekker tegen mij aan.quote:Op woensdag 2 juli 2025 21:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn echt heerlijk slapen vannacht doen de meeste toch niet waarschijnlijk.
Waarschijnlijk hebben we het nu koud vannacht.quote:Op woensdag 2 juli 2025 21:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn echt heerlijk slapen vannacht doen de meeste toch niet waarschijnlijk.
koud?quote:Op woensdag 2 juli 2025 21:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hebben we het nu koud vannacht.
akbar seems correctquote:Op woensdag 2 juli 2025 21:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Overigens maakt autocorrect van Ambar steeds Amber of Akbar
Het kost echt heel veel moeite om nu wakker te blijven, ik maak me geen zorgen.quote:Op woensdag 2 juli 2025 21:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nou zo snel trekt de warmte ook niet weg hoor uit huis.quote:Op woensdag 2 juli 2025 21:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hebben we het nu koud vannacht.
Gewoon alles open staan vannacht? Dan is het zo weer afgekoeld naar 20 gradenquote:Op woensdag 2 juli 2025 21:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou zo snel trekt de warmte ook niet weg hoor uit huis.
muren blijven wel een tijd warmquote:Op woensdag 2 juli 2025 21:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gewoon alles open staan vannacht? Dan is het zo weer afgekoeld naar 20 graden
Ik wil geen vliegen in huis. Wel de kat snachts dus niks blijft open vannacht.quote:Op woensdag 2 juli 2025 21:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gewoon alles open staan vannacht? Dan is het zo weer afgekoeld naar 20 graden
gewoon lekker buiten laten spelenquote:Op woensdag 2 juli 2025 21:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik wil geen vliegen in huis. Wel de kat snachts dus niks blijft open vannacht.
In vergelijking met de afgelopen dagen.quote:
Eens. Nog steeds 25 in huis.quote:Op woensdag 2 juli 2025 21:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou zo snel trekt de warmte ook niet weg hoor uit huis.
We hebben regen gehad. En dus koelen van beide kanten. Gaat het iets sneller.quote:
hier ookquote:Op woensdag 2 juli 2025 21:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eens. Nog steeds 25 in huis.
Ja, die hebben nu even genoeg gehad.quote:Op woensdag 2 juli 2025 21:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben zo in het ritme van plantjes water geven dat ik het wilde doen, maar die hebben net regen gehad
Hoeeeeee danquote:Op woensdag 2 juli 2025 21:12 schreef mschol het volgende:
https://regio15.nl/nieuws(...)kstraatpad-den-haag/
@:airwin @:liesje1979 @:haags
dat vroeg ik mij ook af toen er 1 zich in de grote marktstraat de tramingang wilde parkerenquote:
hehe.quote:Op woensdag 2 juli 2025 21:40 schreef Koen66 het volgende:
ik ben zo geprogrammeerd met koffie dat ik Douwe Bob zelfs lees als Douwe Egberts
die laatste ben ik benieuwd naarquote:Op woensdag 2 juli 2025 21:47 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil morgen naar de film. The Materialists of How to Train Your Dragon
Volgens mij wel goed, we zaten behoorlijk op 1 lijn qua functie invulling en verwachtingenquote:
Ik ga naar Yojimbo.quote:Op woensdag 2 juli 2025 21:47 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil morgen naar de film. The Materialists of How to Train Your Dragon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |