SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
de acherhoek?quote:
Hoe ging het voor je gevoel?quote:Op woensdag 2 juli 2025 20:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Yes, moet voor het einde van de week meer horen.
Ookquote:
oud nieuwsquote:Op woensdag 2 juli 2025 20:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nico (van Eigen Huis & Tuin) is overleden.
mijn oma had twee vrijgezellige boeren broers die een boerderij met melkkoeien en kalveren hadden.quote:Op woensdag 2 juli 2025 20:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ooknaast de regen nu
Ik ben van oorsprong ook een Achterhoeker die zodra ze mest ruikt denkt oh dat ruikt lekker
Ettooooooooooooooooooooquote:
quote:Op woensdag 2 juli 2025 20:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Die was toch al vroeg ontmaskerd als een vieze man?quote:Op woensdag 2 juli 2025 20:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Omdat iemand in de aarde wroet, ben je niet een vieze man hoor.quote:Op woensdag 2 juli 2025 20:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die was toch al vroeg ontmaskerd als een vieze man?
Nico wilde zijn styliste Bea Willemstein verkrachten, had ze even geen zin in dus kreeg hij zijn ontslag.quote:Op woensdag 2 juli 2025 20:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Omdat iemand in de aarde wroet, ben je niet een vieze man hoor.
Oh ik heb steeds gedacht dat dat die andere was.quote:Op woensdag 2 juli 2025 20:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die was toch al vroeg ontmaskerd als een vieze man?
Nooit iets van meegekregen.quote:Op woensdag 2 juli 2025 20:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nico wilde zijn styliste Bea Willemstein verkrachten, had ze even geen zin in dus kreeg hij zijn ontslag.
quote:Op woensdag 2 juli 2025 20:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hmmm... dan komen er bepaalde beestjes
Mensen houden van bloemen en Rob van mannen.quote:Op woensdag 2 juli 2025 20:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ik heb steeds gedacht dat dat die andere was.
Oh, loop helemaal achter op de eigen huis en tuin achterklap zie ikquote:Op woensdag 2 juli 2025 20:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mensen houden van bloemen en Rob van mannen.
Slechts 21 jaartjes.quote:Op woensdag 2 juli 2025 20:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh, loop helemaal achter op de eigen huis en tuin achterklap zie ik
Waar hadden ze dat ook alweer, radio 538? Blijft leuk.quote:Op woensdag 2 juli 2025 20:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mensen houden van bloemen en Rob van mannen.
Volgens mij wel ja, moest er altijd om gniffelen.quote:Op woensdag 2 juli 2025 20:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waar hadden ze dat ook alweer, radio 538? Blijft leuk.
Veel plezier en weltrusten alvastquote:Op woensdag 2 juli 2025 20:46 schreef Nizno het volgende:
ik ga de laptop uit doen en house of games kijken
Gute Nacht Freunde
Wat was dit? Heb dat echt helemaal gemistquote:Op woensdag 2 juli 2025 20:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waar hadden ze dat ook alweer, radio 538? Blijft leuk.
Zo'n dertig jaar geleden, deden ze stemmetjes. Waaronder dus Eigen Huis & Tuin met dit soort uitspraken. Ze hadden het ook een keer over schizofresia's, die weet ik ook nogquote:Op woensdag 2 juli 2025 20:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat was dit? Heb dat echt helemaal gemist
Verkrachten is volgens mij ook niet eens waar maar hey niet zo gek als hij iets zegt.quote:
Begrijpelijk.quote:Op woensdag 2 juli 2025 20:51 schreef Ama het volgende:
Iemand bij Evil Lives Here die 79 keer haar moeder had gestoken en ook nog tientallen keren had gebeten.
Ohhh dat jaquote:Op woensdag 2 juli 2025 20:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo'n dertig jaar geleden, deden ze stemmetjes. Waaronder dus Eigen Huis & Tuin met dit soort uitspraken. Ze hadden het ook een keer over schizofresia's, die weet ik ook nog
En Frank en Ronald de Boer waren ook altijd hilarisch. Was Edwin Evers geloof ik.
Ja ik snap dat nooit want als je het dan doet dan denk je toch na een paar keer wel het is klaar?quote:
Jarenlange frustratie gaat er meestal niet in 30 seconden uit.quote:Op woensdag 2 juli 2025 20:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik snap dat nooit want als je het dan doet dan denk je toch na een paar keer wel het is klaar?
TR gemaakt op verzoek van velen.quote:Op woensdag 2 juli 2025 20:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Verkrachten is volgens mij ook niet eens waar maar hey niet zo gek als hij iets zegt.
Ze woonde tot in haar 30ste bij haar moeder en werd boos en jaloers om alles. Is geflipt omdat haar moeder lasagne ging maken voor het feest een dag later want vond kleinzoon zo lekker maar dat vond de dader niet lekker.quote:Op woensdag 2 juli 2025 20:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jarenlange frustratie gaat er meestal niet in 30 seconden uit.
Ja hier ook een halve graad dus daar merk je je geen fuck van.quote:Op woensdag 2 juli 2025 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Binnen is het van 26,0 naar 25,5 gegaan inmiddels. Poehee.
deur dicht en voila het is er weer bijquote:Op woensdag 2 juli 2025 21:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja hier ook een halve graad dus daar merk je je geen fuck van.
Benieuwd of ie zijn velgen, airbag en autoradio nog had toen hij bij het einde van dat tunneltje kwam.quote:Op woensdag 2 juli 2025 21:12 schreef mschol het volgende:
https://regio15.nl/nieuws(...)kstraatpad-den-haag/
@:airwin @:liesje1979 @:haags
Luie poesquote:Op woensdag 2 juli 2025 21:21 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb net per ongeluk 45 minuten geslapen
Ja, dat wordt vannacht dus niet meer slapen.quote:Op woensdag 2 juli 2025 21:21 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb net per ongeluk 45 minuten geslapen
Als strafquote:Op woensdag 2 juli 2025 21:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat wordt vannacht dus niet meer slapen.
Laten we eerlijk zijn echt heerlijk slapen vannacht doen de meeste toch niet waarschijnlijk.quote:Op woensdag 2 juli 2025 21:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En terecht!quote:Op woensdag 2 juli 2025 15:48 schreef bitterbal het volgende:
Gebleven is het leuke ‘Rotterdamse tafeltje vol’ waarbij een selectie van alle gerechten op tafel komt.
@:recce
moet ik nog steeds wachten..quote:Op woensdag 2 juli 2025 21:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Je kan ook beter zelf naar de oven toe lopen.
Ja, viel allemaal een beetje tegen hè? Ik ben net thuis en heb alles openstaan, maar het is nog steeds veel te heet binnen.quote:Op woensdag 2 juli 2025 17:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Terwijl @:recce al verdronken is met zijn 3 estofex
Balkondeur open, mijn dikke dekbed zonet op bed gedaan. Ambar lekker tegen mij aan.quote:Op woensdag 2 juli 2025 21:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn echt heerlijk slapen vannacht doen de meeste toch niet waarschijnlijk.
Waarschijnlijk hebben we het nu koud vannacht.quote:Op woensdag 2 juli 2025 21:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn echt heerlijk slapen vannacht doen de meeste toch niet waarschijnlijk.
koud?quote:Op woensdag 2 juli 2025 21:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hebben we het nu koud vannacht.
akbar seems correctquote:Op woensdag 2 juli 2025 21:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Overigens maakt autocorrect van Ambar steeds Amber of Akbar
Het kost echt heel veel moeite om nu wakker te blijven, ik maak me geen zorgen.quote:Op woensdag 2 juli 2025 21:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nou zo snel trekt de warmte ook niet weg hoor uit huis.quote:Op woensdag 2 juli 2025 21:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hebben we het nu koud vannacht.
Gewoon alles open staan vannacht? Dan is het zo weer afgekoeld naar 20 gradenquote:Op woensdag 2 juli 2025 21:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou zo snel trekt de warmte ook niet weg hoor uit huis.
muren blijven wel een tijd warmquote:Op woensdag 2 juli 2025 21:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gewoon alles open staan vannacht? Dan is het zo weer afgekoeld naar 20 graden
Ik wil geen vliegen in huis. Wel de kat snachts dus niks blijft open vannacht.quote:Op woensdag 2 juli 2025 21:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gewoon alles open staan vannacht? Dan is het zo weer afgekoeld naar 20 graden
gewoon lekker buiten laten spelenquote:Op woensdag 2 juli 2025 21:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik wil geen vliegen in huis. Wel de kat snachts dus niks blijft open vannacht.
In vergelijking met de afgelopen dagen.quote:
Eens. Nog steeds 25 in huis.quote:Op woensdag 2 juli 2025 21:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou zo snel trekt de warmte ook niet weg hoor uit huis.
We hebben regen gehad. En dus koelen van beide kanten. Gaat het iets sneller.quote:
hier ookquote:Op woensdag 2 juli 2025 21:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eens. Nog steeds 25 in huis.
Ja, die hebben nu even genoeg gehad.quote:Op woensdag 2 juli 2025 21:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben zo in het ritme van plantjes water geven dat ik het wilde doen, maar die hebben net regen gehad
Hoeeeeee danquote:Op woensdag 2 juli 2025 21:12 schreef mschol het volgende:
https://regio15.nl/nieuws(...)kstraatpad-den-haag/
@:airwin @:liesje1979 @:haags
hehe.quote:Op woensdag 2 juli 2025 21:40 schreef Koen66 het volgende:
ik ben zo geprogrammeerd met koffie dat ik Douwe Bob zelfs lees als Douwe Egberts
die laatste ben ik benieuwd naarquote:Op woensdag 2 juli 2025 21:47 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil morgen naar de film. The Materialists of How to Train Your Dragon
Volgens mij wel goed, we zaten behoorlijk op 1 lijn qua functie invulling en verwachtingenquote:
Ik ga naar Yojimbo.quote:Op woensdag 2 juli 2025 21:47 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil morgen naar de film. The Materialists of How to Train Your Dragon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |