Ik doe wel gewoon die fashioncheque, kun je bij tig verschillende webshops bestellenquote:Op woensdag 2 juli 2025 19:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
hmm....
die van intratuin kan niet in de fysieke winkel gebruikt?
ow wacht zijn niet alleen webshops... anders kon je niet dineren met je dinerbon
Ik ken mijn klassiekers.quote:Op woensdag 2 juli 2025 19:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb het zojuist ff gecheckt
En de trappers van de ketting van de assen van de spaken van de velg van de banden van de wielen van de fiets van Piet van Pa, zijn zojuist gepasseerd
Dat laatste.quote:Op woensdag 2 juli 2025 19:45 schreef Ama het volgende:
Zie ik nou rook of komt er stoom van het asfalt af?
Asfalt is nog heet, dus de regen van net verdampt gewoon meteenquote:Op woensdag 2 juli 2025 19:45 schreef Ama het volgende:
Zie ik nou rook of komt er stoom van het asfalt af?
Gaaf he.quote:
Ja lijkt een beetje alsof er een barbecue aanstaat maar ik zie nu ook wel dat het echt vanaf de straat komt.quote:
En over een half uurtje ziet het er buiten weer uit alsof het maanden niet heeft geregendquote:Op woensdag 2 juli 2025 19:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Asfalt is nog heet, dus de regen van net verdampt gewoon meteen
Hier is nog geen druppel gevallenquote:Op woensdag 2 juli 2025 19:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja lijkt een beetje alsof er een barbecue aanstaat maar ik zie nu ook wel dat het echt vanaf de straat komt.
Ja dat geloof ik eigenlijk wel.quote:Op woensdag 2 juli 2025 19:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En over een half uurtje ziet het er buiten weer uit alsof het maanden niet heeft geregend
Deze reactie is een prima reden om boa's nooit te bewapenen.quote:Op woensdag 2 juli 2025 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een waardeloze kutorganisatie is dat DHL ook he![]()
Ze komen wat bezorgen als ik er niet ben "klik hier om eenvoudig een andere afspraak te maken!" ja, moet ik een account gaan aanmaken rot maar lekker op. Dan sta maar voor een dichte deur.
Heb jij je ramen dicht gedaan, gaat zo los daar in Boscoquote:Op woensdag 2 juli 2025 19:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Deze reactie is een prima reden om boa's nooit te bewapenen.
Paar druppies slechts.quote:Op woensdag 2 juli 2025 20:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb jij je ramen dicht gedaan, gaat zo los daar in Bosco
Yes, moet voor het einde van de week meer horen.quote:
kun je zien waar de aanstellers zittenquote:Op woensdag 2 juli 2025 20:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De Achterhoek moet weer het nieuws halen hoor vanwege het weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |