SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
de acherhoek?quote:
Hoe ging het voor je gevoel?quote:Op woensdag 2 juli 2025 20:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Yes, moet voor het einde van de week meer horen.
Ookquote:
oud nieuwsquote:Op woensdag 2 juli 2025 20:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nico (van Eigen Huis & Tuin) is overleden.
mijn oma had twee vrijgezellige boeren broers die een boerderij met melkkoeien en kalveren hadden.quote:Op woensdag 2 juli 2025 20:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ooknaast de regen nu
Ik ben van oorsprong ook een Achterhoeker die zodra ze mest ruikt denkt oh dat ruikt lekker
Ettooooooooooooooooooooquote:
quote:Op woensdag 2 juli 2025 20:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Die was toch al vroeg ontmaskerd als een vieze man?quote:Op woensdag 2 juli 2025 20:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Omdat iemand in de aarde wroet, ben je niet een vieze man hoor.quote:Op woensdag 2 juli 2025 20:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die was toch al vroeg ontmaskerd als een vieze man?
Nico wilde zijn styliste Bea Willemstein verkrachten, had ze even geen zin in dus kreeg hij zijn ontslag.quote:Op woensdag 2 juli 2025 20:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Omdat iemand in de aarde wroet, ben je niet een vieze man hoor.
Oh ik heb steeds gedacht dat dat die andere was.quote:Op woensdag 2 juli 2025 20:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die was toch al vroeg ontmaskerd als een vieze man?
Nooit iets van meegekregen.quote:Op woensdag 2 juli 2025 20:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nico wilde zijn styliste Bea Willemstein verkrachten, had ze even geen zin in dus kreeg hij zijn ontslag.
quote:Op woensdag 2 juli 2025 20:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hmmm... dan komen er bepaalde beestjes
Mensen houden van bloemen en Rob van mannen.quote:Op woensdag 2 juli 2025 20:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ik heb steeds gedacht dat dat die andere was.
Oh, loop helemaal achter op de eigen huis en tuin achterklap zie ikquote:Op woensdag 2 juli 2025 20:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mensen houden van bloemen en Rob van mannen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |