Gewoon alles open staan vannacht? Dan is het zo weer afgekoeld naar 20 gradenquote:Op woensdag 2 juli 2025 21:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou zo snel trekt de warmte ook niet weg hoor uit huis.
muren blijven wel een tijd warmquote:Op woensdag 2 juli 2025 21:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gewoon alles open staan vannacht? Dan is het zo weer afgekoeld naar 20 graden
Ik wil geen vliegen in huis. Wel de kat snachts dus niks blijft open vannacht.quote:Op woensdag 2 juli 2025 21:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gewoon alles open staan vannacht? Dan is het zo weer afgekoeld naar 20 graden
gewoon lekker buiten laten spelenquote:Op woensdag 2 juli 2025 21:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik wil geen vliegen in huis. Wel de kat snachts dus niks blijft open vannacht.
In vergelijking met de afgelopen dagen.quote:
Eens. Nog steeds 25 in huis.quote:Op woensdag 2 juli 2025 21:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou zo snel trekt de warmte ook niet weg hoor uit huis.
We hebben regen gehad. En dus koelen van beide kanten. Gaat het iets sneller.quote:
hier ookquote:Op woensdag 2 juli 2025 21:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eens. Nog steeds 25 in huis.
Ja, die hebben nu even genoeg gehad.quote:Op woensdag 2 juli 2025 21:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben zo in het ritme van plantjes water geven dat ik het wilde doen, maar die hebben net regen gehad
Hoeeeeee danquote:Op woensdag 2 juli 2025 21:12 schreef mschol het volgende:
https://regio15.nl/nieuws(...)kstraatpad-den-haag/
@:airwin @:liesje1979 @:haags
dat vroeg ik mij ook af toen er 1 zich in de grote marktstraat de tramingang wilde parkerenquote:
hehe.quote:Op woensdag 2 juli 2025 21:40 schreef Koen66 het volgende:
ik ben zo geprogrammeerd met koffie dat ik Douwe Bob zelfs lees als Douwe Egberts
die laatste ben ik benieuwd naarquote:Op woensdag 2 juli 2025 21:47 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil morgen naar de film. The Materialists of How to Train Your Dragon
Volgens mij wel goed, we zaten behoorlijk op 1 lijn qua functie invulling en verwachtingenquote:
Ik ga naar Yojimbo.quote:Op woensdag 2 juli 2025 21:47 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil morgen naar de film. The Materialists of How to Train Your Dragon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |