Je moet ook nog dino's kijken.quote:Op woensdag 2 juli 2025 21:54 schreef CherryLips het volgende:
En 28 years later maar heb nog steeds geen tijd gehad voor deel twee.
Kurasawa, altijd top filmsquote:
Neequote:Op woensdag 2 juli 2025 22:01 schreef mschol het volgende:
[..]
hebben ze dat nog niet genoeg uitgemolken?
quote:
duidelijk...quote:
Klinkt als een sprookje. Lives happily ever after.quote:
"Buys a house."quote:Op woensdag 2 juli 2025 22:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Klinkt als een sprookje. Lives happily ever after.
ripquote:Op woensdag 2 juli 2025 22:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
Haal een ijsje uit de vriezer; moest even m'n handen vrij hebben dus neem ijsje in mijn mondblijft die vastzitten alsof ik op een winterdag een lantaarnpaal lik. Nu een bloedlip
quote:
Geniet! Seven Samurai is 1 van m'n all time favorietenquote:Op woensdag 2 juli 2025 22:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Onlangs Ikiru gekeken. Ze laten er een handvol zien deze zomer.
Ja ik had (een tijd geleden alweer inmiddelsquote:Op woensdag 2 juli 2025 22:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geniet! Seven Samurai is 1 van m'n all time favorieten
Jonge Leeoooooquote:Op woensdag 2 juli 2025 22:26 schreef LTVDK het volgende:
Heb net The Quick and the Dead gekeken, 90's Sharon Stone in cowboy-outfit
Goede filmquote:Op woensdag 2 juli 2025 22:26 schreef LTVDK het volgende:
Heb net The Quick and the Dead gekeken, 90's Sharon Stone in cowboy-outfit
Nee doe mij maar Sharon Stone hoorquote:
Ik kende hem volgens mij helemaal nietquote:
Ik heb wel een paar keer gezien, maar het is natuurlijk ook gewoon een goede cast, met behalve Stone en Leo onder andere Russell Crowe en Gene Hackman....quote:Op woensdag 2 juli 2025 22:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kende hem volgens mij helemaal nietOf ik moet hem vroeger wel eens bij de videotheek op vhs hebben gehuurd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op woensdag 2 juli 2025 22:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb wel een paar keer gezien, maar het is natuurlijk ook gewoon een goede cast, met behalve Stone en Leo onder andere Russell Crowe en Gene Hackman....Oh ik heb niet zoveel tegen Leo eigenlijk, behalve dan TitanicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
#jaloersquote:Op woensdag 2 juli 2025 22:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja ik had (een tijd geleden alweer inmiddels) een boxset gehaald van het BFI met de samurai films van Kurosawa, waar die en Yojimbo ook op staan.
Hidden Fortress ook, moet ik nog eens kijken want dat schijnt een inspiratie voor Star Wars te zijn geweest. Die is helaas dan weer niet in de bios. En heb Dreams ook op een schijfje liggen.
So many things to do.
Ik ook niet. Ik gein maar wat. Ik vond Growing Pains een geweldige serie. Al was zijn rol natuurlijk vrij kleinquote:Op woensdag 2 juli 2025 22:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh ik heb niet zoveel tegen Leo eigenlijk, behalve dan Titanic
In Django Unchained en Wolf Of Wall Street had die ook gouden rollenquote:Op woensdag 2 juli 2025 22:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik gein maar wat. Ik vond Growing Pains een geweldige serie. Al was zijn rol natuurlijk vrij klein
En Inception vond ik ook gewoon een toffe film,
Ik ben geen echte film kijker, dus die heb ik niet gezien. Ik wil eigenlijk Catch me If you can nog wel zienquote:Op woensdag 2 juli 2025 22:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In Django Unchained en Wolf Of Wall Street had die ook gouden rollen
Jaquote:Op woensdag 2 juli 2025 22:46 schreef Barbusse het volgende:
Ik zit trouwens op een terrasje. Zal ik een koud biertje bestellen, een emmer sangria, of een bak ijs?
Why not all three?quote:Op woensdag 2 juli 2025 22:46 schreef Barbusse het volgende:
Ik zit trouwens op een terrasje. Zal ik een koud biertje bestellen, een emmer sangria, of een bak ijs?
Catch me If you can is een fantastische filmquote:Op woensdag 2 juli 2025 22:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben geen echte film kijker, dus die heb ik niet gezien. Ik wil eigenlijk Catch me If you can nog wel zien
Once Upon a time in Hollywoodquote:Op woensdag 2 juli 2025 22:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In Django Unchained en Wolf Of Wall Street had die ook gouden rollen
quote:
Goed advies welquote:
quote:Op woensdag 2 juli 2025 22:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb wel een paar keer gezien, maar het is natuurlijk ook gewoon een goede cast, met behalve Stone en Leo onder andere Russell Crowe en Gene Hackman....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Vind ik toch wel een van de mindere Tarantino filmsquote:Op woensdag 2 juli 2025 22:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Once Upon a time in Hollywood
[ afbeelding ]
Foqueville advies beste adviesquote:
Dat eindequote:Op woensdag 2 juli 2025 22:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Once Upon a time in Hollywood
[ afbeelding ]
Is mijn absolute favoriet van hem. Die soundtrackquote:Op woensdag 2 juli 2025 22:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind ik toch wel een van de mindere Tarantino films
quote:
Death Proof blijft mijn favoriet, die heeft ook een geweldige soundtrackquote:Op woensdag 2 juli 2025 22:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Is mijn absolute favoriet van hem. Die soundtrack
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met commercial jingles en al
Die film had werkelijk krankzinnig stuntwerkquote:Op woensdag 2 juli 2025 23:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Death Proof blijft mijn favoriet, die heeft ook een geweldige soundtrack![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |