Geen idee.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 08:32 schreef miss_sly het volgende:
Was de reden werkelijk dat de littekens te zien waren zonder top en men dat niet aankon? Of was het dat ze topless () aan het zwemmen was, ook al had ze geen borsten meer?
Snap ik ook niet.quote:Hoe dan ook idioot dat er mensen waren die zich er druk om maken.
Dat is ook echt zo. Het is nogal wat om met je verminkte lichaam (want zo voelt dat) weer de dingen te doen die je graag doet en waar je je goed door kunt voelen. En dan zulk kleinzielig gedrag. Afschuwelijk.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 08:34 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Geen idee.
[..]
Snap ik ook niet.
Ik heb ooit in een sauna een vrouw met een geamputeerde borst gezien en dacht alleen maar wat goed/moedig dat ze (weer) naar de sauna gaat.
Vergis je niet, genoeg vrouwen die zelf niet topless willen en het ook meer dan ongepast vinden als een andere vrouw dat wél doet.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 08:39 schreef CarbonC het volgende:
Zeiken om het zeiken dus.
En mogen vrouwen niet zonder bovenstukje zwemmen? Ik bedoel: waarom zouden anderen (mannen) zich hier mee moeten bemoeien?
Want wat is er dramaqueen en zeikerd aan het genoemde in de OP?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 08:58 schreef Twiitch het volgende:
Vrouwen die Jacky heten zijn altijd en immer van die dramaqueen zanikers
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 09:01 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ga gewoon ergens anders zwemmen met je wanstaltige littekens ipv een rechtszaak te starten
Moeilijk he? Lezen?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 09:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja waarom moet dat mens ineens toploos, trek een badpak aan.
Hoewel de zin stilistisch niet klopt, lijkt de strekking me volledig helder.quote:vond verlichting in zwemmen zonder bovenstuk vanwege pijn en irritatie rond haar littekens.
Ah, jij bent een van de bekrompen lieden.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 09:01 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ga gewoon ergens anders zwemmen met je wanstaltige littekens ipv een rechtszaak te starten
Maar dat lijkt me van een heel andere orde (de reden waarom iemand topless gaat). Daarnaast, ik ben lang geledeneen keer flink verbrand aan mijn arm en daar heb ik een litteken aan over. Als ik met warm weer met korte mouwen rondloop op kantoor, krijg ik daar wel eens opmerkingen over. Soms van: Hoe is dat gekomen? Maar ook van: wat is dat voor iets lelijks?, waarvan ik aan de ondertoon merk dat de achterliggende gedachte is: trek een overhemd aan met lange mouwen.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 08:57 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Vergis je niet, genoeg vrouwen die zelf niet topless willen en het ook meer dan ongepast vinden als een andere vrouw dat wél doet.
En toch heeft die 'verlicht'-opmerking van de vrouw wat subjectiefs. Dat 'verlicht' kan ook tussen de oren gaan zitten.quote:
Dit lijkt me ook ja. Als je graag naakt wil ga je maar naar de sauna.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 09:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja waarom moet dat mens ineens toploos, trek een badpak aan.
Topless ≠ naakt.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 09:53 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dit lijkt me ook ja. Als je graag naakt wil ga je maar naar de sauna.
En sinds wanneer is topless zwemmen in een zwembad dan algemeen geaccepteerd? Ik begrijp heus het dilemma wel, maar het eerlijkste is om haar gewoon als vrouw te behandelen.quote:
Misschien moet je eerst je lul laten amputeren voordat je hierover kunt meepraten.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 09:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het voelt ook wel verlicht als ik met mijn lul uit de broek ga zwemmen. Doe ik ook niet.
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 09:57 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
En sinds wanneer is topless zwemmen in een zwembad dan algemeen geaccepteerd? Ik begrijp heus het dilemma wel, maar het eerlijkste is om haar gewoon als vrouw te behandelen.
Waar ontstaat bij jou de verwarring? Dan kan ik eventueel het eea verduidelijken.quote:
Blijft toch moeilijk, lezen.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 09:53 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dit lijkt me ook ja. Als je graag naakt wil ga je maar naar de sauna.
Daar kan ik je helaas niet bij helpen, daar zijn scholen voor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leven en laten leven, zou mijn devies zijn. #TeamJacky"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 10:17 schreef capricia het volgende:
Hier de dame die bij het artikel hoort.Mee eens hoor, maar dan zet je de deur wel wagenwijd open voor anderen met hun eisen, wensen en verwachtingen. Gooi het helemaal open of stel bepaalde voorschriften.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leven en laten leven, zou mijn devies zijn. #TeamJackyAppears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
Uiteraard, maar het college van de rechten van de mens heeft geoordeeld dat dat een schending is van het gelijkheidsbeginsel.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 08:57 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Vergis je niet, genoeg vrouwen die zelf niet topless willen en het ook meer dan ongepast vinden als een andere vrouw dat wél doet.
Mogen ze van datzelfde college naaktzwemmen wel verbieden? Of volledig gekleed?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 10:25 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Uiteraard, maar het college van de rechten van de mens heeft geoordeeld dat dat een schending is van het gelijkheidsbeginsel.
Een commercieel zwembad mag topless zwemmen niet verbieden tenzij de huisregels stellen dat dit voor iedereen geldt ongeacht sekse.
Zou ik deze vrouw tegenkomen in het zwembad, dan zou ik denken "Wat kut voor die vrouw, maar wat fijn voor haar dat ze zo toch nog kan zwemmen", om vervolgens weer verder te zwemmen. Zo zouden meer mensen moeten denken.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 10:16 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik vind het niet zo gek dat mensen daar aanstoot aan nemen. Je kijkt naar twee afgezette borsten met littekens. Ik begrijp niet dat het voor die vrouw een probleem is om een loszittend bovenstukje te dragen.
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 10:25 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Uiteraard, maar het college van de rechten van de mens heeft geoordeeld dat dat een schending is van het gelijkheidsbeginsel.
Een commercieel zwembad mag topless zwemmen niet verbieden tenzij de huisregels stellen dat dit voor iedereen geldt ongeacht sekse.
Mensen mogen van alles vinden, maar om voor zoiets iemand te gaan uitsluiten? Iemand met brandwonden is ook geen smakelijk gezicht, mag die persoon zich dan niet meer in het openbaar vertonen omdat jij dat zo ieuw vindt?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 10:16 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik vind het niet zo gek dat mensen daar aanstoot aan nemen. Je kijkt naar twee afgezette borsten met littekens. Ik begrijp niet dat het voor die vrouw een probleem is om een loszittend bovenstukje te dragen.
Geen idee. Het college voor de de rechten van de mens pakt specifieke zaken op. Een zwembad mag huisregels stellen, maar als het een commercieel zwembad is, mogen ze niet discrimineren op basis van geslacht.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 10:28 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Mogen ze van datzelfde college naaktzwemmen wel verbieden? Of volledig gekleed?
En als ze een badpak of topje aanhad zou je waarschijnlijk helemaal niets denken, omdat het wellicht helemaal niet eens opvalt of je er niet op let. De enige reden dat het nu de aandacht trekt is, omdat ze persé topless wil gaan. Dan lijkt het bijna alsof je graag wil dat mensen er iets van vinden.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 10:28 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Zou ik deze vrouw tegenkomen in het zwembad, dan zou ik denken "Wat kut voor die vrouw, maar wat fijn voor haar dat ze zo toch nog kan zwemmen", om vervolgens weer verder te zwemmen. Zo zouden meer mensen moeten denken.
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 10:19 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik vrees dat dit weer in de categorie ‘natúúúrlijk mag dat’!!! valt. In Nederland kan en mag alles.
Ook maar even voor jou herhalen: Deze vrouw vroeg vooraf toestemming om topless te zwemmen. Deze toestemming werd gegeven door de zwembadleiding maar werd later weer ingetrokken na klachten van een stel zeikerds. Hiermee zet je de deur wagenwijd open voor anderen die altijd wat te zeiken hebben en niemand het licht in de ogen gunnen.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 10:24 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Mee eens hoor, maar dan zet je de deur wel wagenwijd open voor anderen met hun eisen, wensen en verwachtingen. Gooi het helemaal open of stel bepaalde voorschriften.
Toestemming kan ook weer afgenomen worden, het is immers ooit gegeven.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 10:30 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
[..]
Ook maar even voor jou herhalen: Deze vrouw vroeg vooraf toestemming om topless te zwemmen. Deze toestemming werd gegeven door de zwembadleiding maar werd later weer ingetrokken na klachten van een stel zeikerds. Hiermee zet je de deur wagenwijd open voor anderen die altijd wat te zeiken hebben en niemand het licht in de ogen gunnen.
Ik zou die badgasten hun geld teruggeven en zeggen dat zij voortaan maar ergens anders moeten gaan zwemmen.
Nou dat is erg nobel van je.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 10:28 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Zou ik deze vrouw tegenkomen in het zwembad, dan zou ik denken "Wat kut voor die vrouw, maar wat fijn voor haar dat ze zo toch nog kan zwemmen", om vervolgens weer verder te zwemmen. Zo zouden meer mensen moeten denken.
Echt wel dat er dan mensen zouden zijn die zouden denken "ze heeft niet eens borsten, waarom ddraagt ze een topje?" of ook niet ondenkbaar "waarom draagt die man een topje, zeker transgenderquote:Op vrijdag 27 juni 2025 10:30 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
En als ze een badpak of topje aanhad zou je waarschijnlijk helemaal niets denken, omdat het wellicht helemaal niet eens opvalt of je er niet op let. De enige reden dat het nu de aandacht trekt is, omdat ze persé topless wil gaan. Dan lijkt het bijna alsof je graag wil dat mensen er iets van vinden.
De zwembadleiding zal zich aanvankelijk onvoldoende bewust zijn geweest van wat het oproept en sec hebben gekeken naar de situatie van de vrouw en in hoeverre er nog sprake zou zijn van borsten die al dan niet worden bedekt.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 10:30 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
[..]
Ook maar even voor jou herhalen: Deze vrouw vroeg vooraf toestemming om topless te zwemmen. Deze toestemming werd gegeven door de zwembadleiding maar werd later weer ingetrokken na klachten van een stel zeikerds. Hiermee zet je de deur wagenwijd open voor anderen die altijd wat te zeiken hebben en niemand het licht in de ogen gunnen.
Ik zou die badgasten hun geld teruggeven en zeggen dat zij voortaan maar ergens anders moeten gaan zwemmen.
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 10:17 schreef capricia het volgende:
Hier de dame die bij het artikel hoort.Heb je ook een foto van die zeikerds die hiervan volkomen over de plas raakten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leven en laten leven, zou mijn devies zijn. #TeamJacky
Denken we dat ook van 10-jarige meisjes die in bikini in het zwembad zwemmen? Toch vallen meisjes van 10 zonder topje meer op dan meisjes van 10 met, just saying.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 10:33 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Echt wel dat er dan mensen zouden zijn die zouden denken "ze heeft niet eens borsten, waarom ddraagt ze een topje?" of ook niet ondenkbaar "waarom draagt die man een topje, zeker transgender".
Goed is het nooit, er is altijd wel iemand die iets meent te moeten vinden en opleggen aan anderen. Dus zou ik in zo'n geval als dit dan toch voor de vrouw in kwestie kiezen en haar laten zwemmen zoals het voor haar fijn voelt.
Dit is een specifiek geval. En het college van de rechten van de mens heeft zich erover gebogen. Daar moet je het mee doen.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 10:24 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Mee eens hoor, maar dan zet je de deur wel wagenwijd open voor anderen met hun eisen, wensen en verwachtingen. Gooi het helemaal open of stel bepaalde voorschriften.
Mooi gezegd en mee eens.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 10:33 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
De zwembadleiding zal zich aanvankelijk onvoldoende bewust zijn geweest van wat het oproept en sec hebben gekeken naar de situatie van de vrouw en in hoeverre er nog sprake zou zijn van borsten die al dan niet worden bedekt.
Begrijp me niet verkeerd, van mijn part gaat iedereen lekker naakt recreëren, ik vind de sauna ook altijd echt genieten. Neemt niet weg dat niet alles overal altijd maar gewenst is.
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 10:34 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Heb je ook een foto van die zeikerds die hiervan volkomen over de plas raakten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
Mijn dochter heeft heel lang zonder topje gezwommen, omdat ze dat fijner vond. Toen ze borstvorming kreeg, vond ze dat niet meer fijn en wilde ze wel een topje.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 10:35 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Denken we dat ook van 10-jarige meisjes die in bikini in het zwembad zwemmen? Toch vallen meisjes van 10 zonder topje meer op dan meisjes van 10 met, just saying.
We worden steeds preutser en conservatiever. Niet altijd ten goede.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 10:34 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Heb je ook een foto van die zeikerds die hiervan volkomen over de plas raakten?
Vrouwen die kaal geworden zijn door chemo zijn volgens jou verplicht om een badmuts te dragen?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 10:16 schreef Boca_Raton het volgende:
Jij mag vinden dat ik een oppervlakkige kijk heb en alleen aan mezelf denk. Ik begrijp echter totaal niet waar die aantijging vandaan komt, aangezien het mij om het even is. Ook meermaals aangegeven dat ik geen enkel probleem heb met topless of naakt recreëren.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 10:35 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Dit is een specifiek geval. En het college van de rechten van de mens heeft zich erover gebogen. Daar moet je het mee doen.
Ik vind wel dat je een erg oppervlakkige kijk hebt en alleen maar aan jezelf denkt.
En trouwens, als ik in een zwembad kom en er zijn topless vrouwen, wat maakt dat nou uit? Echt alleen fundementalisten die zich daar volgens mij druk om maken. In de jaren 70 en 80 was dat heel gewoon.
Voorschriften heeft elk zwembad wel. Deze mogen alleen niet verschillend zijn voor mannen en vrouwen.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 10:24 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Nou dan, wat zeur je dan.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 10:39 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Jij mag vinden dat ik een oppervlakkige kijk heb en alleen aan mezelf denk. Ik begrijp echter totaal niet waar die aantijging vandaan komt, aangezien het mij om het even is. Ook meermaals aangegeven dat ik geen enkel probleem heb met topless of naakt recreëren.
Terecht toch?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 10:39 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik vermoedde al zoiets: zeg je hier niet volmondig ja dan
Lospedrosa vindt dat mensen met een wanstaltig mismaakt gezicht door brandwonden ook met een masker op moeten zwemmen, dus ach.quote:
Moet een man die borstkanker heeft gehad dat dan ook?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 10:16 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik ben buitengewoon onverdraagzaam. Met nadruk op buitengewoon.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 11:06 schreef Gia het volgende:
Wat achterlijk! Een bikinitop is om borsten te bedekken. Als je die niet meer hebt, valt er ook niks te bedekken.
Zeker als je dan last hebt van de littekens, kan ik me voorstellen dat je daar liever geen strakke stof overheen hebt, nog los van het feit dat er geen bikinitops voor volwassen vrouwen zijn met totaal geen cup, en een top aantrekken met niet gevulde cup, ziet er niet uit.
Ik heb zelf BK gehad en ben heel lang niet wezen zwemmen. 2 jaar geleden heb ik een aangepast badpak gekocht met een zwemprothese. Het kan, maar de prothese blijft toch niet echt goed op zijn plaats tijdens het zwemmen. Maar het is een, voor mij, acceptabel hulpmiddel.
Heb ook een prothese voor in mijn bh, maar die irriteert wel als ik die een hele dag moet dragen. Vooral bij het litteken. Dus thuis draag ik die niet vaak.
Denk trouwens ook dat het hier niet zozeer gaat om de littekens, aangezien mannen deze niet hoeven te bedekken, maar puur het feit dat ze een vrouw is en daarom de bovenkant moet bedekken, volgens mensen die onverdraagzaam zijn.
Heel veel sterkte voor je vriendin!quote:Op vrijdag 27 juni 2025 10:56 schreef Knipoogje het volgende:
100% team Jacky trouwens. Mijn vriendin heeft vorige maand haar borst moeten laten amputeren door borstkanker
Heeft volgens mij niets te maken met preutsheid of conservatisme.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 10:38 schreef capricia het volgende:
[..]
We worden steeds preutser en conservatiever. Niet altijd ten goede.
Waarmee dan wel, is jouw inschatting?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 11:24 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Heeft volgens mij niets te maken met preutsheid of conservatisme.
Dat blijkt. Geef je nog antwoord op de vraag of mannen die borstkanker hebben gehad dan ook hun littekens moeten bedekken? Of hoeft dat dan niet? En gaat het toch puur om het feit dat het een vrouw zonder bovenstukje is en niet om de littekens?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 11:17 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik ben buitengewoon onverdraagzaam. Met nadruk op buitengewoon.
Angst hebben of weerzin voelen als iemand een persoon ziet met littekens, brandwonden, verminkingen, rimpels, misvormingen en ga zo maar door.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 11:24 schreef capricia het volgende:
[..]
Waarmee dan wel, is jouw inschatting?
Dat blijkt. Ik herinner me nog een discussie over religie waar jij aangaf veel moeite te hebben met wetenschappelijke bewijzen die aangaven dat de bijbel grotendeels onzin is.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 11:17 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik ben buitengewoon onverdraagzaam. Met nadruk op buitengewoon.
Je moet hem eerst amputeren. Daar heeft iedereen baat bijquote:Op vrijdag 27 juni 2025 09:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het voelt ook wel verlicht als ik met mijn lul uit de broek ga zwemmen. Doe ik ook niet.
Dat zie je dan toch verkeerd.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 10:19 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik vrees dat dit weer in de categorie ‘natúúúrlijk mag dat’!!! valt. In Nederland kan en mag alles.
En dat is de essentie: elke vrouw bepaalt zelf waar en wanneer ze wel/niet een topje draagt in het zwembad. Dat is het enige criterium.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 10:37 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Mijn dochter heeft heel lang zonder topje gezwommen, omdat ze dat fijner vond. Toen ze borstvorming kreeg, vond ze dat niet meer fijn en wilde ze wel een topje.
Het wordt kennelijk voor veel mensen steeds moeilijker om samen te leven.quote:Het probleem met borsten ligt vooral bij het hysterische reageren op het al dan niet kunnen zien van borsten van welke grootte dan ook. En als er dan niets meer te zien is zoals bij deze vrouw is het ook weer niet goed. Terwijl mannen al dan niet met mooi bovenlijf altijd zonder bovenstukje mogen zwemmen en rondlopen.
Ik draag een badpak als ik zwem, met prothese, dus daarmee confronteer ik niemand, maar ik heb ook een openhartoperatie gehad en daar een groot litteken van, dat dan goed zichtbaar is. Moet ik dan een badpak tot aan mijn nek dragen? Denk, als het aan de klagers ligt, wel.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 11:32 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Angst hebben of weerzin voelen als iemand een persoon ziet met littekens, brandwonden, verminkingen, rimpels, misvormingen en ga zo maar door.
Dit is 100% het probleem van de klagers en niet van die vrouw. Als die klagers dit niet willen zien, moeten ze de andere kant opkijken.
Dan zwem je alsnog ook in je blote kont, wat niet toegestaan is.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 11:45 schreef Cracka-ass het volgende:
Als je dit toestaat springen er ook mannen met een gevoelig scrotum zonder zwembroek het zwembad in.
Lijkt me allemaal niet wenselijk. Helaas voor Gerda.
Lezen is een kunst.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 11:45 schreef Cracka-ass het volgende:
Als je dit toestaat springen er ook mannen met een gevoelig scrotum zonder zwembroek het zwembad in.
Lijkt me allemaal niet wenselijk. Helaas voor Gerda.
Juist. Ik heb als kind eens een man gezien in een zwembad. Deze man deed eerst zijn beenprothese af en dook toen in het water.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 11:45 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik draag een badpak als ik zwem, met prothese, dus daarmee confronteer ik niemand, maar ik heb ook een openhartoperatie gehad en daar een groot litteken van, dat dan goed zichtbaar is. Moet ik dan een badpak tot aan mijn nek dragen? Denk, als het aan de klagers ligt, wel.
Dus helemaal eens met je. Als je iets niet wilt zien, kijk je toch gewoon de andere kant op. De wereld is niet perfect, mensen zijn niet perfect. Je kunt niet alleen maar mooie en slanke mensen willen zien.
Dat college bepaalt niets: het kijkt alleen of het aan de beginselen van gelijke behandeling voldoet / toetst aan de wet, of niet.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 10:28 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Mogen ze van datzelfde college naaktzwemmen wel verbieden? Of volledig gekleed?
#howcanimakethisaboutmequote:Op vrijdag 27 juni 2025 09:57 schreef Vincent_student het volgende:
Ik heb het even uitgetest om te kijken wat mijn reactie was: Ik heb gegoogeld op borstamputatie. Dan krijg je foto's van hoe het eruit ziet na de amputatie. Ik was benieuwd wat de eerste gevoelens waren die in mij opdoken.
Die waren: Wat erg! Wat moet die vrouw geleden hebben. Wat is dit ingrijpend voor iemand!
Dat is wat ik voelde. Het was best heftig. Zoiets wat je voelt bij een ongeluk. In feite moet je anders denken: Wat goed dat ze die rotziekte heeft overleefd!
Ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die zulke heftige gevoelens op een moment niet aankunnen (ik wel trouwens).
Dit.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 10:06 schreef Hiddendoe het volgende:
Ik vind het nogal slap van die twee zwembaden. Ze heeft toestemming gevraagd en gekregen om topless te zwemmen maar omdat er klachten waren van andere zwemmers moest zij opzouten?
Sinds wanneer bepalen de zwemmers wie er wel en wie niet mag zwemmen?
En wat voor mensen zijn dat om hierover een klacht in te dienen? Bovendien zie je die littekens toch niet als die vrouw aan het zwemmen is.
Dat is dus ook niet verplicht.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 11:01 schreef ricky3 het volgende:
Het is sws onzinnig dat vrouwen verplicht een bovenstukje moeten dragen. [..]
Dit, laat lekker gaan.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 11:40 schreef CarbonC het volgende:
[..]
En dat is de essentie: elke vrouw bepaalt zelf waar en wanneer ze wel/niet een topje draagt in het zwembad. Dat is het enige criterium.
[..]
Het wordt kennelijk voor veel mensen steeds moeilijker om samen te leven.
Precies. Je ziet steeds vaker, ook hier zorgwekkend vaak op FOK!, dat er mensen zijn die bepalen hoe anderen moeten leven. Zoals in KLB. Dat is de mentaliteit onder jongeren tegenwoordig.quote:
Wat vind je van Jezus toen hij de melaatsen ging genezen? Ja, ik weet dat deze mensen toen werden afgezonderd vanwege besmettingsgevaar, maar toch he? De vrouw uit de OP heeft geen besmettelijke ziekte en toch zou jij graag willen dat ze zichzelf afzondert. Dat ze zichzelf niet laat zien zoals ze is, omdat kleinzielige bekrompen mensen, zoals jij dus, hier heel veel problemen mee hebben.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 12:01 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Het is mijn ervaring. En dat hoeft niet de jouwe te zijn.
Vrouwenquote:Op vrijdag 27 juni 2025 12:19 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Ik vraag met af of het vrouwen of mannen waren die klaagden.
Is dat relevant?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 12:19 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Ik vraag met af of het vrouwen of mannen waren die klaagden.
Goede vraag: hoe kan het dat in Groningen elk gehucht nog een openlucht zwembad heeft?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 09:49 schreef Idisrom het volgende:
Wees blij dat er in Oldekerk (1.500 inw.) en in Leens (ook ruim 1.500 inw.) nog zwembaden zijn. In Franeker (13.000 inw.) hebben we die luxe al niet meer.
Ik heb hier inderdaad ontzettend veel problemen mee. Het is echt niet te harden met mij.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 12:18 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Wat vind je van Jezus toen hij de melaatsen ging genezen? Ja, ik weet dat deze mensen toen werden afgezonderd vanwege besmettingsgevaar, maar toch he? De vrouw uit de OP heeft geen besmettelijke ziekte en toch zou jij graag willen dat ze zichzelf afzondert. Dat ze zichzelf niet laat zien zoals ze is, omdat kleinzielige bekrompen mensen, zoals jij dus, hier heel veel problemen mee hebben.
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 12:14 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Precies. Je ziet steeds vaker, ook hier zorgwekkend vaak op FOK!, dat er mensen zijn die bepalen hoe anderen moeten leven. Zoals in KLB. Dat is de mentaliteit onder jongeren tegenwoordig.
NEE LUL, LITTEKENS DOEN FUCKING ZEER, DUS EEN TOPJE, BH, ZWEMPAK DOET ZEER.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 10:30 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
En als ze een badpak of topje aanhad zou je waarschijnlijk helemaal niets denken, omdat het wellicht helemaal niet eens opvalt of je er niet op let. De enige reden dat het nu de aandacht trekt is, omdat ze persé topless wil gaan. Dan lijkt het bijna alsof je graag wil dat mensen er iets van vinden.
Hm, heb es gekeken op de site van ons plaatselijke zwembad. Daar staat vermeld: In deze accomodatie gelden de regels van de Algemene Plaatselijke Verordening. En daarin staat dat je niet naakt mag recreëren. Verder niet specifiek genoemd of dat volledig naakt betreft of ook met alleen ontbloot bovenlichaam.quote:
Ik wil je helemaal niet pletten. Ik wijs jou op de ongerijmdheid van jouw bewering t.a.v. deze vrouw.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 12:31 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik heb hier inderdaad ontzettend veel problemen mee. Het is echt niet te harden met mij.
Ga toch fietsen. Je haalt er van alles en nog wat bij, om de ander maar te kunnen pletten. Nog even en je haalt de oma van Trump erbij.
Omdat ik in alle gevallen onverdraagzaam ben. Heel simpel. Ik ken mijn gelijke niet. Helemaal verdorven en jij bevestigt dit nog eens. Ik ben ook de enige die vraagtekens zet bij de houding van deze vrouw. Ook in het zwembad was iedereen het er over eens.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 12:45 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ik wil je helemaal niet pletten. Ik wijs jou op de ongerijmdheid van jouw bewering t.a.v. deze vrouw.
Hoe kan je jezelf een christen noemen als je je zo onverdraagzaam opstelt?
Overigens wel goed dat je in ieder geval beseft dat JIJ degene bent die hier een probleem mee heeft.
En nu ga je zeker je handen in onschuld wassen? Wat ben jij laf zeg. Wat heb ik jou verkeerd beoordeeld.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 12:50 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Omdat ik in alle gevallen onverdraagzaam ben. Heel simpel. Ik ken mijn gelijke niet. Helemaal verdorven en jij bevestigt dit nog eens. Ik ben ook de enige die vraagtekens zet bij de houding van deze vrouw. Ook in het zwembad was iedereen het er over eens.
En nou is het uit met deze ‘discussie’. Richt je maar op iemand anders. Ik vond het leuk maar nu niet meer.
Maar je geeft geen antwoord op de vraag of mannen die een borstamputatie hebben gehad ook hun borsten moeten bedekken of niet. Ik ga er dus vanuit dat je vindt van niet, omdat het mannen zijn.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 12:50 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Omdat ik in alle gevallen onverdraagzaam ben. Heel simpel. Ik ken mijn gelijke niet. Helemaal verdorven en jij bevestigt dit nog eens. Ik ben ook de enige die vraagtekens zet bij de houding van deze vrouw. Ook in het zwembad was iedereen het er over eens.
En nou is het uit met deze ‘discussie’. Richt je maar op iemand anders. Ik vond het leuk maar nu niet meer.
Een mentaliteit van:quote:Op vrijdag 27 juni 2025 12:52 schreef Vallon het volgende:
Het blijft curieus hoe mensen hun ideaal beeld dat niet matcht het voorkomen van de ander, niet kunnen verdragen.
Vreemd dat mensen ook onder een uitzondering willen vallen die de ander (nodig) heeft om te functioneren.
Dat iemand schrikt van iets dat die niet verwacht kan ik mij voorstellen en dan zaak voor die persoon om zich daarin te herpakken.
Er zit bij mij ook iets van "lucky me" dat ik blij ben dat iemand ergens gebruik van mag maken dat ik niet nodig heb.
Oh, daar was ik niet van op de hoogte. Dan wijzig ik mijn standpunt.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 12:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
NEE LUL, LITTEKENS DOEN FUCKING ZEER, DUS EEN TOPJE, BH, ZWEMPAK DOET ZEER.
Blinde kip
En jaren later doet het nog zeer
En daarna is er de hel van littekenweefsel, dusquote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:08 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Oh, daar was ik niet van op de hoogte. Dan wijzig ik mijn standpunt.
Boca krijgt de kans om hier op te reageren, wat ze niet doet. Dan is deze conclusie de enige juiste.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 12:52 schreef Gia het volgende:
[..]
Maar je geeft geen antwoord op de vraag of mannen die een borstamputatie hebben gehad ook hun borsten moeten bedekken of niet. Ik ga er dus vanuit dat je vindt van niet, omdat het mannen zijn.
Dan gaat het dus totaal niet om de littekens, maar om het feit dat het een vrouw is.
Je praat poep, iemand houd je een spiegel voor en dan is het de schuld van diegene die de met een spiegel je eigen onzin laat zien?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 12:31 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik heb hier inderdaad ontzettend veel problemen mee. Het is echt niet te harden met mij.
Ga toch fietsen. Je haalt er van alles en nog wat bij, om de ander maar te kunnen pletten. Nog even en je haalt de oma van Trump erbij.
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 12:45 schreef Gia het volgende:
[..]
Hm, heb es gekeken op de site van ons plaatselijke zwembad. Daar staat vermeld: In deze accomodatie gelden de regels van de Algemene Plaatselijke Verordening. En daarin staat dat je niet naakt mag recreëren. Verder niet specifiek genoemd of dat volledig naakt betreft of ook met alleen ontbloot bovenlichaam.
quote:
Dit laatste kom ik ook wel tegen in mijn omgeving waar iemand meelift op mindere gaven van de ander.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 12:58 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Een mentaliteit van:
Ben jij veel mooier dan mij, dan minacht ik je maar wil met je gezien worden
Ben jij veel lelijker dan mij, dan veracht ik je
Ben je marginaal lelijker dan mij, dan hou ik je in mijn entourage zodat ik duidelijk de mooiste ben
Sorry, kan het niet laten gaan.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 12:58 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Een mentaliteit van:
Ben jij veel mooier dan mij, dan minacht ik je maar wil met je gezien worden
Ben jij veel lelijker dan mij, dan veracht ik je
Ben je marginaal lelijker dan mij, dan hou ik je in mijn entourage zodat ik duidelijk de mooiste ben
True. En ook omdat mannen (als ze tenminste wit en hetero zijn) tegenwoordig niet of nauwelijks hun mond open durven te doen omdat alles wat ze zeggen toch verkeerd is. Wat heel vaak ook het geval is, maar dat is dan weer een andere discussie.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:20 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Omdat vrouwen vaak verschrikkelijk zijn naar elkaar.
quote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 08:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Je hoeft er niet naar te kijken he, badgasten.
Dit kan je niet met elkaar vergelijken. Halfnaakt zwemmen is heel wat anders dan halfnaakt aan een tafel gaan eten.quote:
Periscope down.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 14:13 schreef oheng het volgende:
Regels zijn regels.
Zo zwem ik ook liever zonder zwembroekje, vanwege mijn gigantische paardelul.
Maar dan ga ik niet lopen klagen, en ZEKER niet over discriminatie, aangezien deze regels juist voor iedereen gelden.
Welke regels? Waar staat dan geschreven dat het verboden is om littekens of brandwonden publiekelijk te tonen?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 14:13 schreef oheng het volgende:
Regels zijn regels.
Maar dan ga ik niet lopen klagen, en ZEKER niet over discriminatie, aangezien deze regels juist voor iedereen gelden.
Vrouwen moeten bikini of badpak dragen, mannen minimaal een zwembroek.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 14:22 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Welke regels? Waar staat dan geschreven dat het verboden is om littekens of brandwonden publiekelijk te tonen?
Ze had vrijstelling van de zwembaden. Alleen door geklaag van een paar badgasten werd dit teruggedraaid.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 14:26 schreef oheng het volgende:
[..]
Vrouwen moeten bikini of badpak dragen, mannen minimaal een zwembroek.
En dat geldt voor iedereen, want anders is er sprake van discriminatie, en dat moeten we niet willen met zijn allen.
Je weet dat er geoordeeld is dat deze vrouw gediscrimineerd is? Of heb je de OP niet gelezen?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 14:26 schreef oheng het volgende:
[..]
En dat geldt voor iedereen, want anders is er sprake van discriminatie, en dat moeten we niet willen met zijn allen.
quote:Roozen stapte samen met het discriminatiemeldpunt naar het College voor de Rechten van de Mens, dat oordeelde dat zij gediscrimineerd is op grond van een chronische ziekte of handicap. Het College wees erop dat ook mannen borstkanker kunnen krijgen, maar zij niet verplicht worden hun bovenlijf te bedekken, waardoor de zwembaden beleid niet gerechtvaardigd is.
Nou ja, ik had persoonlijk niet geklaagd, maar aan de andere kant is het ook niet terecht dat deze vrouw een vrijstelling kreeg. Regels zijn regels.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 14:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze had vrijstelling van de zwembaden. Alleen door geklaag van een paar badgasten werd dit teruggedraaid.
Nee, geen tijd voor. En vooral geen zin.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 14:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je weet dat er geoordeeld is dat deze vrouw gediscrimineerd is? Of heb je de OP niet gelezen?
[..]
Dat is wanneer er in de beschrijving van het hotel staat, dat het bekend is om zijn informele atmosfeer.quote:
Persoonlijk ben ik van mening dat jouw mening in deze irrelevant is.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 14:31 schreef oheng het volgende:
[..]
Nee, geen tijd voor. En vooral geen zin.
Persoonlijk ben ik van mening dat er pas sprake is van discriminatie als mensen verschillend worden behandeld in gelijke omstandigheden.
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 14:26 schreef oheng het volgende:
[..]
Laat dat ding dan ook amputeren je hebt er alleen maar last van.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 14:13 schreef oheng het volgende:
Regels zijn regels.
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 14:42 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Laat dat ding dan ook amputeren je hebt er alleen maar last van.
Ik trek dit even wat breder dan het onderwerp van dit topic.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 14:31 schreef oheng het volgende:
[..]
Persoonlijk ben ik van mening dat er pas sprake is van discriminatie als mensen verschillend worden behandeld in gelijke omstandigheden.
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 14:30 schreef oheng het volgende:
[..]
Nou ja, ik had persoonlijk niet geklaagd, maar aan de andere kant is het ook niet terecht dat deze vrouw een vrijstelling kreeg. Regels zijn regels.
Dan moet je maar wat aanpassingen doen. Bijv. een t-shirt aandoen, of whatever.
Ik snap de vrouw ook niet: je wéét dat mensen hierover gaan klagen. Waarom het dan toch proberen. Nu maak je het alleen maar erger.
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 12:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
NEE LUL, LITTEKENS DOEN FUCKING ZEER, DUS EEN TOPJE, BH, ZWEMPAK DOET ZEER.
Blinde kip
En jaren later doet het nog zeer
Als ik dit topic lees zit het ook veel met kortzichtige mensen die niks weten van borstkanker, amputaties en littekenweefsel. En ook niet de moeite willen doen om zich te verdiepen in de situatie van een ander maar wel een mening erover klaar hebben staan over die mensen.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 14:58 schreef capricia het volgende:
Mevrouw is gewoon een survivor. En dat anderen dan gaan lopen janken omdat ze met littekens wil zwemmen.
Echt, hoe haal je het in je botte hoofd.
Mensen vinden het dus eng om iemand met littekens te zien? Een geamputeerd been, is dat wel acceptabel?quote:
Regels zijn regels:quote:Op vrijdag 27 juni 2025 14:30 schreef oheng het volgende:
[..]
Nou ja, ik had persoonlijk niet geklaagd, maar aan de andere kant is het ook niet terecht dat deze vrouw een vrijstelling kreeg. Regels zijn regels.
Ik snap de vrouw ook niet: je wéét dat mensen hierover gaan klagen. Waarom het dan toch proberen. Nu maak je het alleen maar erger.
En verders hoop ik dat alle mensen zoals deze mevrouw gewoon welkom zijn, met en zonder littekens. Met en zonder ontbloot bovenlijf.quote:Het College wees erop dat ook mannen borstkanker kunnen krijgen, maar zij niet verplicht worden hun bovenlijf te bedekken, waardoor het beleid niet gerechtvaardigd is.
Dit soort figuren zijn dan ook het ergste. 0 inlevingsvermogen.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 15:10 schreef Momo het volgende:
Dit doet mij echt denken aan toen we met laatste klas middelbare school op pad gingen naar een theater en we hadden een meid in de klas die in een rolstoel zat vanwege een spierziekte maar wel korte stukjes kon lopen. Tijdens de voorstelling stapt ze uit de rolstoel om even naar de WC te gaan die daar vlakbij was. Toen flipte een of andere gast ook helemaal op haar omdat ze een oplichter zou zijn die vooraan zou willen zitten en daarom deed alsof. Ze was helemaal over stuur, meneer was niet voor reden vatbaar.
Allemaal zo onverdraagzaam.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 15:10 schreef Momo het volgende:
Dit doet mij echt denken aan toen we met laatste klas middelbare school op pad gingen naar een theater en we hadden een meid in de klas die in een rolstoel zat vanwege een spierziekte maar wel korte stukjes kon lopen. Tijdens de voorstelling stapt ze uit de rolstoel om even naar de WC te gaan die daar vlakbij was. Toen flipte een of andere gast ook helemaal op haar omdat ze een oplichter zou zijn die vooraan zou willen zitten en daarom deed alsof. Ze was helemaal over stuur, meneer was niet voor reden vatbaar.
Maar ook een stuitend gebrek aan empathie en beschamend weinig levenservaring.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 15:15 schreef capricia het volgende:
[..]
Allemaal zo onverdraagzaam.
Heb je borstkanker overleefd, met pijnen aan littekens of heb je een rolstoel door spierziekte, krijg je nog van alles naar je hoofd. Echt hoor. Bah.
Ja, precies.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 15:22 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Maar ook een stuitend gebrek aan empathie en beschamend weinig levenservaring.
Ja, ikke!quote:Op vrijdag 27 juni 2025 12:38 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]zitten er nog jongeren op FOK! ?
Maar de bekrompenheid bij sommige mensen is stuitend, ja.
Daarom ben ik ook zo blij dat jullie iets gedaan hebben hier aan het gebruik van het k-woord als scheldwoord. Als je al een paar keer familie en vrienden hebt verloren door die ziekte, komt dat heel erg hard aan. Ik heb wel eens van ideeën met dit soort gasten gewisseld, maar je wordt recht in je gezicht uitgelachen. Maar oh wee als iemand in hun nabijheid die ziekte krijgt, dan lopen de tranen over hun wangen en worden ze kwaad op anderen die het k-woord voor iets anders gebruikt.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 15:24 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja, precies.
Tot je zelf een keer wat meemaakt. Of een geliefde van je.
Leven in een totaal andere wereld. Er lopen hier mensen op aarde rond, waarvan je denkt, hoe is het mogelijk.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:14 schreef tjoptjop het volgende:
Ik kan er met m'n verstand niet bij om hier echt actief een klacht over in te dienen. Ook al zou ik het afkeuren (wat ik niet doe overigens) dan houd ik dat voor mezelf of hooguit m'n naaste kring. Maar om dan ook echt naar de leiding van het zwembad te stappen![]()
Vraag me echt af wat er door zo iemand heen gaat.
De omstandigheden waren al niet gelijk. In onze samenleving die oog heeft voor gekwetste anderen, zorgt die ervoor dat iedereen naar vermogen en mogelijkheden, daar toch aan deel kan nemen.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 14:31 schreef oheng het volgende:
[..]
Weet je hoevaak vrouwen gediscrimineerd worden ná borstkanker, en weet je hoeveel vrouwen borstkanker krijgen?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 14:30 schreef oheng het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Weet je hoevaak vrouwen gediscrimineerd worden ná borstkanker, en weet je hoeveel vrouwen borstkanker krijgen?
Ga maar even rekenen.
Lompe bier datjeerbent.
Nou je ziet waar mijn autocorrect mee bezig isquote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou je ziet waar mijn autocorrect mee bezig is
Ik neem aanstoot aan mensen die aanstoot aan anderen nemen. Wat is er mis met leef en laat leven?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:40 schreef SuperNeger het volgende:
Dan wil ik wel een foto zien om te kijken hoe erg het echt is.
Maar kan me niet voorstellen dat een litteken zo erg is.
Ik neem meer aanstoot aan mensen die vies zijn, smerige dikke puisten of gewoon vet/overgewicht.
Tegenwoordig heel veel blijkbaar.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:58 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik neem aanstoot aan mensen die aanstoot aan anderen nemen. Wat is er mis met leef en laat leven?
Nou omdat een grote groep mensen er aanstoot aan neemt. Er zijn ook gelukkig ook regels dat je niet met je naakte piemel door de supermarkt mag lopen omdat dat aanstootgevend is. Staat zelfs in de wet. Mensen met obesitas die hun gore dikke vetpens laten zien inclisief stank en stretchmarks is net zo vies als een opgefrommelde balzak als je het mij vraagt.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:58 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik neem aanstoot aan mensen die aanstoot aan anderen nemen. Wat is er mis met leef en laat leven?
Niemand weet hoe groot die groep was die geklaagd heeft. Zoals ik het lees zijn het enkelen die geklaagd hebben.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:59 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Nou omdat een grote groep mensen er aanstoot aan neemt. Er zijn ook gelukkig ook regels dat je niet met je naakte piemel door de supermarkt mag lopen omdat dat aanstootgevend is. Staat zelfs in de wet. Mensen met obesitas die hun gore dikke vetpens laten zien inclisief stank en stretchmarks is net zo vies als een opgefrommelde balzak als je het mij vraagt.
Ik had het niet over mensen met littekens maar mensen die dik zijnquote:Op vrijdag 27 juni 2025 17:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Niemand weet hoe groot die groep was die geklaagd heeft. Zoals ik het lees zijn het enkelen die geklaagd hebben.
Je bent zelf te lui te om het topic door te scrollen voor de foto, ik vind dat luie mensen ook niet meer het zwembad in mogen, nou goed. Waarom zou je zo druk maken over anderen die gaan zwemmen?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:40 schreef SuperNeger het volgende:
Dan wil ik wel een foto zien om te kijken hoe erg het echt is.
Maar kan me niet voorstellen dat een litteken zo erg is.
Ik neem meer aanstoot aan mensen die vies zijn, smerige dikke puisten of gewoon vet/overgewicht.
Mensen moeten niet zo piepen. Als iemands uiterlijk je niet bevalt kijk je de andere kant op.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:59 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Nou omdat een grote groep mensen er aanstoot aan neemt. Er zijn ook gelukkig ook regels dat je niet met je naakte piemel door de supermarkt mag lopen omdat dat aanstootgevend is. Staat zelfs in de wet. Mensen met obesitas die hun gore dikke vetpens laten zien inclisief stank en stretchmarks is net zo vies als een opgefrommelde balzak als je het mij vraagt.
Wist niet dat die foto haar was en werd pas super laat gepostquote:Op vrijdag 27 juni 2025 17:12 schreef Momo het volgende:
[..]
Je bent zelf te lui te om het topic door te scrollen voor de foto, ik vind dat luie mensen ook niet meer het zwembad in mogen, nou goed. Waarom zou je zo druk maken over anderen die gaan zwemmen?
Ik heb het vaak koudquote:Op vrijdag 27 juni 2025 17:12 schreef Jippie het volgende:
[..]
Mensen moeten niet zo piepen. Als iemands uiterlijk je niet bevalt kijk je de andere kant op.
Vind het overigens kunstig dat jij een balzak weet op te frommelen, zou de boel lekker laten hangen.
6 uur voordat jij je oprisping postte.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 17:14 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Wist niet dat die foto haar was en werd pas super laat gepost
[..]
Ik vind de mensen in dit topic nog meevallen.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 17:17 schreef CarbonC het volgende:
[..]
6 uur voordat jij je oprisping postte.
Wat een droevenis: alleen mensen die aan het (a)sociale media ideaalbeeld voldoen hebben het recht om te mogen zwemmen?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:59 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
@SuperNeger ook jij hebt hier moeite mee.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 11:40 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Het wordt kennelijk voor veel mensen steeds moeilijker om samen te leven.
Al had alle overige bezoekers geklaagd: dat wil nog niet zeggen dat ze gelijk hadden (en dat hadden de klagers dus ook niet).quote:Op vrijdag 27 juni 2025 17:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Niemand weet hoe groot die groep was die geklaagd heeft. Zoals ik het lees zijn het enkelen die geklaagd hebben.
Zo'n vrouw die gewoon kanker overleeft, en nu ondanks amputatie, littekens en pijn en al, gaat zwemmen, die heeft echt zoveel meer ballen dan dat opgefrommelde zaakje bij jou.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:59 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Nee alleen dat als je echt heel vies dik bent dat je niet in bikini of zo jezelf in het openbaar moet begeven.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 17:19 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Wat een droevenis: alleen mensen die aan het (a)sociale media ideaalbeeld voldoen hebben het recht om te mogen zwemmen?
[..]
@:SuperNeger ook jij hebt hier moeite mee.
En de regel is dat een bovenstukje niet verplicht is: niet voor mannen en niet voor vrouwen.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 14:30 schreef oheng het volgende:
[..]
[..]
Ik neem er dan ook geen aanstoot aan. Twee bouwvakkers die na hun werk de snackbar staan te laten meuren met zweetlucht zal je me ook niet over horen.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 17:22 schreef capricia het volgende:
[..]
Zo'n vrouw die gewoon kanker overleeft, en nu ondanks amputatie, littekens en pijn en al, gaat zwemmen, die heeft echt zoveel meer ballen dan dat opgefrommelde zaakje bij jou.
Want dan loop je het risico op een oorvijgquote:Op vrijdag 27 juni 2025 17:23 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Ik neem er dan ook geen aanstoot aan. Twee bouwvakkers die na hun werk de snackbar staan te laten meuren met zweetlucht zal je me ook niet over horen.
"WA ZEDDE GIJ?!"quote:Op vrijdag 27 juni 2025 18:03 schreef Jippie het volgende:
[..]
Want dan loop je het risico op een oorvijg
Ik vind jou helemaal geen gezellige negerquote:Op vrijdag 27 juni 2025 17:22 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Nee alleen dat als je echt heel vies dik bent dat je niet in bikini of zo jezelf in het openbaar moet begeven.
Net als dat je doorgaans een onderbroek, broek en shirt aan moet in de appie
Laat staan een supernegerquote:Op vrijdag 27 juni 2025 19:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik vind jou helemaal geen gezellige neger
In welk zwembad is zwemkleding optioneel?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 17:23 schreef CarbonC het volgende:
[..]
En de regel is dat een bovenstukje niet verplicht is: niet voor mannen en niet voor vrouwen.
Het was geen vrijstelling maar een bevestiging van de vrijheid die ze (net als alle andere vrouwen) al had.
Lezen: alleen bovenstukje: dat is voor zowel mannen als vrouwen optioneel, overal.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 11:11 schreef oheng het volgende:
[..]
In welk zwembad is zwemkleding optioneel?
Nog nooit meegemaakt.
Nope, was gisteren in het lokale zwembad, en topless was niet toegestaan.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 11:43 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Lezen: alleen bovenstukje: dat is voor zowel mannen als vrouwen optioneel, overal.
Hoezo: was niet toegestaan? Het is overal in Nederland toegestaan. Dat (vrijwel) geen enkele vrouw ervoor kiest om topless te zonnen/zwemmen is 100% een persoonlijke keuze en wil niet zeggen dat het verboden is.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 12:05 schreef oheng het volgende:
[..]
Nope, was gisteren in het lokale zwembad, en topless was niet toegestaan.
quote:Wat ik ook zou verwachten van een gemiddeld zwembad. Misschien dat het zwembad in de OP daar een uitzondering op is.
Ik heb het gevraagd en het mocht niet? Ik ken er ook niets aan doen.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 12:21 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Hoezo: was niet toegestaan? Het is overal in Nederland toegestaan. Dat (vrijwel) geen enkele vrouw ervoor kiest om topless te zonnen/zwemmen is 100% een persoonlijke keuze en wil niet zeggen dat het verboden is.
[..]
Dus alle mannen zwemmen daar met een bovenstukje?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 13:14 schreef oheng het volgende:
[..]
Ik heb het gevraagd en het mocht niet? Ik ken er ook niets aan doen.
Overigens is het in Utrecht wel toegestaan.
https://www.duic.nl/algem(...)aan-free-the-nipple/
Vreemd, naja weer wat geleerd.
Oh, gaat de discriminatie klacht daarover?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 13:34 schreef -Spring het volgende:
[..]
Dus alle mannen zwemmen daar met een bovenstukje?
Ze heeft toch geen borsten? Ze heeft de torso van een man.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 15:36 schreef oheng het volgende:
[..]
Oh, gaat de discriminatie klacht daarover?
Jezus wat een gezeik. Klinkt alsof er een stel vervelio's op zoek zijn naar problemen die er niet zijn.
Ja, mannen mogen topless en vrouwen niet. Cry me a river.
Is een beetje lullig, vindt je niet?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 15:45 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ze heeft toch geen borsten? Ze heeft de torso van een man.
Ja dan mag ze ook als een man zwemmen, dus topless.
quote:Op zaterdag 28 juni 2025 15:49 schreef oheng het volgende:
[..]
Is een beetje lullig, vindt je niet?
Net alsof ze geen vrouw meer is.
Nee, ze heeft last van een topje i.v.m. de littekens. Normaal gesproken houden borsten de bandjes van een topje op hun plaats, onder de borsten bijvoorbeeld. Als je die niet hebt, zoals Jacky, dan schuift die band omhoog en drukt dan op de littekens. Dit probleem heb je niet als je een t-shirt aandoet, dus dat zou voor haar nog een optie zijn, maar ook daar zijn veel zwembaden op tegen.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 15:49 schreef oheng het volgende:
[..]
Is een beetje lullig, vindt je niet?
Net alsof ze geen vrouw meer is.
Het een sluit het ander niet uit. Je kunt medelijden hebben met een kanker overlevende, en wensen dat er eventuele aanpassingen gedaan kunnen worden, zoals we dat ook doen voor andere groepen.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 15:51 schreef Lenny77 het volgende:
[..]![]()
Ja nu is het lullig... Daarvoor moest ze niet zagen..
Dit zou inderdaad een goede oplossing zijn. En er zij vast wel aangepaste badkleding specifiek voor borstkanker patienten.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 15:55 schreef Gia het volgende:
[..]
Dit probleem heb je niet als je een t-shirt aandoet, dus dat zou voor haar nog een optie zijn, maar ook daar zijn veel zwembaden op tegen.
Klopt, maar dat is dan een badpak waar je een zwemprothese in kunt doen. Maar ook daarvan gaat het bandje, dat onder de borst hoort te zitten, omhoog als je geen borst meer hebt. Ik heb een borstsparende operatie gehad, dus nog een handjevol over aan die kant, maar ook bij mij gaat de prothese omhoog bij het zwemmen.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:02 schreef oheng het volgende:
[..]
Dit zou inderdaad een goede oplossing zijn. En er zij vast wel aangepaste badkleding specifiek voor borstkanker patienten.
Ze had vooraf toestemming gevraagd ervoor, en aanvankelijk ook gewoon gekregen.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:00 schreef oheng het volgende:
[..]
Het een sluit het ander niet uit. Je kunt medelijden hebben met een kanker overlevende, en wensen dat er eventuele aanpassingen gedaan kunnen worden, zoals we dat ook doen voor andere groepen.
Maar ga je niet wentelen in een vermeende slachtofferrol.
Ja daar kan ze idd óók prima zonder bovenquote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:25 schreef FordSierra het volgende:
Er zijn overigens ook sauna's met buiten- en binnenbaden, waardoor men niet opkijkt als je daar naakt zwemt. Is dat geen optie voor Jacky?
Gaan we dan mannen met man boobs verplicht een bovenstukje aan laten trekken?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 15:45 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ze heeft toch geen borsten? Ze heeft de torso van een man.
Ja dan mag ze ook als een man zwemmen, dus topless.
2?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 08:29 schreef CarbonC het volgende:
1. Achterlijk dat dit gebeurd.
2. Kunnen zwembaden een bovenstukje bij vrouwen nog steeds verplicht stellen? Was dat niet gelijk getrokken inmiddels?
Ja eigenlijk dus wel...quote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:36 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Gaan we dan mannen met man boobs verplicht een bovenstukje aan laten trekken?
Ja de details heb ik geen verstand van. En gezeur over littekens is idd belachelijk.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:07 schreef Gia het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is dan een badpak waar je een zwemprothese in kunt doen. Maar ook daarvan gaat het bandje, dat onder de borst hoort te zitten, omhoog als je geen borst meer hebt. Ik heb een borstsparende operatie gehad, dus nog een handjevol over aan die kant, maar ook bij mij gaat de prothese omhoog bij het zwemmen.
In dit geval zou het zwembad niet zo moeilijk moeten doen. Ze heeft geen borsten en dat is al erg genoeg, waarom haar dan dwingen een topje aan te doen. Het 'niet geconfronteerd willen worden met de littekens' is duidelijk een lulverhaal; mannen met een litteken op die plek hoeven dat niet te bedekken.
Als een bovenstukje pijnlijk is, ja hoor. Als ik het zou durvenquote:Op zaterdag 28 juni 2025 22:30 schreef oheng het volgende:
[..]
Ja de details heb ik geen verstand van. En gezeur over littekens is idd belachelijk.
Maar, en vergeef me mijn onwetendheid, zou je als vrouw wel topless willen zwemmen?
Maar zou je niet liever een andere oplossing willen hebben?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 22:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Als een bovenstukje pijnlijk is, ja hoor. Als ik het zou durven
Waarom zou ik?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 22:51 schreef oheng het volgende:
[..]
Maar zou je niet liever een andere oplossing willen hebben?
quote:Op zaterdag 28 juni 2025 20:53 schreef bianconeri het volgende:
[..]
2?
Je kunt vrouwelijke borsten niet vergelijken met die van een man.
Dat is alsof een man naakt kan.
Iedereen (m/v/x) mag zelf bepalen of hij/zij/x een bovenstukje aan doet, of niet. Gelukkig.quote:
Volgens mij is die tijd helemaal niet voorbij en actueler dan in tijdenquote:Op zondag 29 juni 2025 07:10 schreef CarbonC het volgende:
[..]
[..]
Iedereen (m/v/x) mag zelf bepalen of hij/zij/x een bovenstukje aan doet, of niet. Gelukkig.
Best raar, eigenlijk: dat er een tijd geweest is dat anderen voor een deel van de mensen andere/extra eisen ging stellen.
Ik niet, althans, niet in een zwembad. Vroeger wel in de zee, maar nu ik nog maar anderhalve borst heb, niet meer.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 22:30 schreef oheng het volgende:
[..]
Ja de details heb ik geen verstand van. En gezeur over littekens is idd belachelijk.
Maar, en vergeef me mijn onwetendheid, zou je als vrouw wel topless willen zwemmen?
Ook ruggengraatloos van die zwembaden. Jammer dat u er last van heeft maar wij hebben dit toegestaan vanwege medische noodzaak. U kan doorzwemmen of het bad verlaten.quote:Op zondag 29 juni 2025 08:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Volgens mij is die tijd helemaal niet voorbij en actueler dan in tijden
Deze dame mag na borstamputatie én toestemming om zonder top te zwemmen toch maar niet meer ermee doorgaan omdat de mensen die er teveel last van zeggen te hebben belangrijker worden geacht
Dit dus. Daar zou geen wet- en regelgeving voor moeten bestaan (als dat überhaupt nog het geval is).quote:Op zondag 29 juni 2025 11:25 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik niet, althans, niet in een zwembad. Vroeger wel in de zee, maar nu ik nog maar anderhalve borst heb, niet meer.
Maar voor haar is het een oplossing. Ik vind dat niemand anders daar wat over te zeggen heeft, als de wet en regels het toestaan.
Nee, jij.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 09:19 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ah, jij bent een van de bekrompen lieden.
Waarom zou ze maar ergens anders moeten gaan zwemmen?quote:Op zondag 29 juni 2025 13:09 schreef Kamelenteen het volgende:
Hoop wel dat Jacky een blanke vrouw is. Als dat niet het geval is, zou ze namelijk ook nog de racismekaart kunnen trekken als reden waarom ze het zwembad uit zou moeten.
Verder snap ik de ophef niet zo. Als ze lekker aan het zwemmen is, komt alleen dr hoofd boven het water uit. Dan zijn de mensen dr litteken toch niet? Enkel de vieze mannetjes en pubers die met een duikbrilletje op de dames onderwater bespieden.
[..]
Nee, jij.
Gelijk heeft ie namelijk. Elders gaan zwemmen is veel makkelijker, maar dat levert natuurlijk geen aandacht op.
Mevrouw loopt zomers waarschijnlijk ook gewoon met kleding aan. Dan kan ze dat in een zwembad ook als men er daar kennelijk overlast van ondervind.
Maar nee, we stappen naar de rechter, roepen discriminatie! en halen de pers erbij.
quote:Op zondag 29 juni 2025 13:34 schreef vosss het volgende:
Ik ben van mening dat alle knappe vrouwen van 16 tm 35 verplicht topless zouden moeten zwemmen en alle lelijke en/of ouder dan 35 moeten verhuizen naar Engeland.
Zeker kunnen ze dat zelf. Misschien maar goed (voornamelijk voor al die lelijkequote:Op zondag 29 juni 2025 13:37 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Nogmaals: elke vrouw kan zelf prima bepalen of ze topless zont en/of zwemt. Dat hoeft niemand anders te bepalen.
Exact dit jaquote:Op zondag 29 juni 2025 11:33 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ook ruggengraatloos van die zwembaden. Jammer dat u er last van heeft maar wij hebben dit toegestaan vanwege medische noodzaak. U kan doorzwemmen of het bad verlaten.
Om dezelfde reden waarom ze naar de pers stapt en er een discriminatiezaak van maakt: het is een keuze van mevrouw. Meer specifiek: ga ik moeilijk doen of gewoon elders zwemmen?quote:Op zondag 29 juni 2025 13:34 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Waarom zou ze maar ergens anders moeten gaan zwemmen?
Alleen omdat ze er iets anders uitziet dan de meeste anderen?
Ik vind dat een zwembad dat dus wel mag bepalen. Maar buiten, in het openbaar aan bijv een zwemplas zou topless gewoon moeten kunnen.quote:Op zondag 29 juni 2025 13:37 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Nogmaals: elke vrouw kan zelf prima bepalen of ze topless zont en/of zwemt. Dat hoeft niemand anders te bepalen.
Waarschuwing voor tere zieltjes: de vrouw poseert topless bij het artikel.quote:Op maandag 30 juni 2025 21:33 schreef yvonne het volgende:
https://www.rtvnoord.nl/c(...)ar-ik-schaam-me-niet
Mooi artikel
Goed echt aantrekkelijk is het niet, maar daarvoor ontzeg je iemand niet de toegang tot het zwembad. Triest hoor, voor die vrouw.quote:Op maandag 30 juni 2025 21:33 schreef yvonne het volgende:
https://www.rtvnoord.nl/c(...)ar-ik-schaam-me-niet
Mooi artikel
Waarom zou het aantrekkelijk moeten zijn? e fast zwemmen, niet meedoen aan een schoonheidswedstrijd. En als aantrekkelijk een voorwaarde is kunnen er maar verdomd weinig mensen gaan zwemmen, met of zonder badkleding.quote:Op maandag 30 juni 2025 23:53 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Goed echt aantrekkelijk is het niet, maar daarvoor ontzeg je iemand niet de toegang tot het zwembad. Triest hoor, voor die vrouw.
Temeer omdat de gemiddelde man van 60+ er vrijwel hetzelfde eruitziet.quote:Op maandag 30 juni 2025 23:53 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Goed echt aantrekkelijk is het niet, maar daarvoor ontzeg je iemand niet de toegang tot het zwembad. Triest hoor, voor die vrouw.
Dat zeg ik toch netquote:Op dinsdag 1 juli 2025 00:11 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Waarom zou het aantrekkelijk moeten zijn? e fast zwemmen, niet meedoen aan een schoonheidswedstrijd. En als aantrekkelijk een voorwaarde is kunnen er maar verdomd weinig mensen gaan zwemmen, met of zonder badkleding.
Ik vind het sowieso gewoon een rare opmerking in dit geval. ‘Aantrekkelijk is het niet, maar…’.quote:
Want ruiken naar zweet is hetzelfde als een vrouw met twee geamputeerde borsten?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 17:23 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Ik neem er dan ook geen aanstoot aan. Twee bouwvakkers die na hun werk de snackbar staan te laten meuren met zweetlucht zal je me ook niet over horen.
Ja is net zo onverzorgd en imperfect natuurlijkquote:Op dinsdag 1 juli 2025 07:23 schreef HSG het volgende:
[..]
Want ruiken naar zweet is hetzelfde als een vrouw met twee geamputeerde borsten?
Precies.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 08:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja is net zo onverzorgd en imperfect natuurlijk
![]()
![]()
![]()
Wat een armoedige manier van naar de wereld kijken en de mensen om je heen is dat toch allemaal zeg
Ik wens zulke mensen veel rijkdom toe, en dan bedoel ik dus geen geld
@GGMM is het roerend eens met punt 1.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 08:29 schreef CarbonC het volgende:
1. Achterlijk dat dit gebeurd.
2. Kunnen zwembaden een bovenstukje bij vrouwen nog steeds verplicht stellen? Was dat niet gelijk getrokken inmiddels?
In mijn tijd deden veel vrouwen en meisjes dat gewoon hoor in het zwembad en op het strand....quote:Op vrijdag 27 juni 2025 08:39 schreef CarbonC het volgende:
Zeiken om het zeiken dus.
En mogen vrouwen niet zonder bovenstukje zwemmen?
Social media.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 09:05 schreef Toine51 het volgende:
[..]
In mijn tijd deden veel vrouwen en meisjes dat gewoon hoor in het zwembad en op het strand....
Maar ja, vul zelf maar in waarom dat nu niet meer kan/mag...
Inclusief grammaticafaal?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 08:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:GGMM is het roerend eens met punt 1.
Als ze een zwembroek dragen zie je niet eens of het een jongetje of een meisje is. Mijn vrouw geeft les aan 10-jarigen en de helft van de jongens in haar klas heeft lang haar.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 10:35 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Denken we dat ook van 10-jarige meisjes die in bikini in het zwembad zwemmen? Toch vallen meisjes van 10 zonder topje meer op dan meisjes van 10 met, just saying.
Die vrouw kan het erg goed verwoorden en wat verschrikkelijk wat haar aangedaan wordt. Ik hoop dat die klager(s) dit zien en horenquote:Op donderdag 3 juli 2025 10:45 schreef miss_sly het volgende:
[ twitter ]
Echt, hoe kunnen mensen nou zo moeilijk doen en een ander mens het zo moeilijk maken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |