En nu ga je zeker je handen in onschuld wassen? Wat ben jij laf zeg. Wat heb ik jou verkeerd beoordeeld.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 12:50 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Omdat ik in alle gevallen onverdraagzaam ben. Heel simpel. Ik ken mijn gelijke niet. Helemaal verdorven en jij bevestigt dit nog eens. Ik ben ook de enige die vraagtekens zet bij de houding van deze vrouw. Ook in het zwembad was iedereen het er over eens.
En nou is het uit met deze ‘discussie’. Richt je maar op iemand anders. Ik vond het leuk maar nu niet meer.
Maar je geeft geen antwoord op de vraag of mannen die een borstamputatie hebben gehad ook hun borsten moeten bedekken of niet. Ik ga er dus vanuit dat je vindt van niet, omdat het mannen zijn.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 12:50 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Omdat ik in alle gevallen onverdraagzaam ben. Heel simpel. Ik ken mijn gelijke niet. Helemaal verdorven en jij bevestigt dit nog eens. Ik ben ook de enige die vraagtekens zet bij de houding van deze vrouw. Ook in het zwembad was iedereen het er over eens.
En nou is het uit met deze ‘discussie’. Richt je maar op iemand anders. Ik vond het leuk maar nu niet meer.
Een mentaliteit van:quote:Op vrijdag 27 juni 2025 12:52 schreef Vallon het volgende:
Het blijft curieus hoe mensen hun ideaal beeld dat niet matcht het voorkomen van de ander, niet kunnen verdragen.
Vreemd dat mensen ook onder een uitzondering willen vallen die de ander (nodig) heeft om te functioneren.
Dat iemand schrikt van iets dat die niet verwacht kan ik mij voorstellen en dan zaak voor die persoon om zich daarin te herpakken.
Er zit bij mij ook iets van "lucky me" dat ik blij ben dat iemand ergens gebruik van mag maken dat ik niet nodig heb.
Oh, daar was ik niet van op de hoogte. Dan wijzig ik mijn standpunt.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 12:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
NEE LUL, LITTEKENS DOEN FUCKING ZEER, DUS EEN TOPJE, BH, ZWEMPAK DOET ZEER.
Blinde kip
En jaren later doet het nog zeer
En daarna is er de hel van littekenweefsel, dusquote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:08 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Oh, daar was ik niet van op de hoogte. Dan wijzig ik mijn standpunt.
Boca krijgt de kans om hier op te reageren, wat ze niet doet. Dan is deze conclusie de enige juiste.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 12:52 schreef Gia het volgende:
[..]
Maar je geeft geen antwoord op de vraag of mannen die een borstamputatie hebben gehad ook hun borsten moeten bedekken of niet. Ik ga er dus vanuit dat je vindt van niet, omdat het mannen zijn.
Dan gaat het dus totaal niet om de littekens, maar om het feit dat het een vrouw is.
Je praat poep, iemand houd je een spiegel voor en dan is het de schuld van diegene die de met een spiegel je eigen onzin laat zien?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 12:31 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik heb hier inderdaad ontzettend veel problemen mee. Het is echt niet te harden met mij.
Ga toch fietsen. Je haalt er van alles en nog wat bij, om de ander maar te kunnen pletten. Nog even en je haalt de oma van Trump erbij.
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 12:45 schreef Gia het volgende:
[..]
Hm, heb es gekeken op de site van ons plaatselijke zwembad. Daar staat vermeld: In deze accomodatie gelden de regels van de Algemene Plaatselijke Verordening. En daarin staat dat je niet naakt mag recreëren. Verder niet specifiek genoemd of dat volledig naakt betreft of ook met alleen ontbloot bovenlichaam.
quote:
Dit laatste kom ik ook wel tegen in mijn omgeving waar iemand meelift op mindere gaven van de ander.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 12:58 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Een mentaliteit van:
Ben jij veel mooier dan mij, dan minacht ik je maar wil met je gezien worden
Ben jij veel lelijker dan mij, dan veracht ik je
Ben je marginaal lelijker dan mij, dan hou ik je in mijn entourage zodat ik duidelijk de mooiste ben
Sorry, kan het niet laten gaan.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 12:58 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Een mentaliteit van:
Ben jij veel mooier dan mij, dan minacht ik je maar wil met je gezien worden
Ben jij veel lelijker dan mij, dan veracht ik je
Ben je marginaal lelijker dan mij, dan hou ik je in mijn entourage zodat ik duidelijk de mooiste ben
True. En ook omdat mannen (als ze tenminste wit en hetero zijn) tegenwoordig niet of nauwelijks hun mond open durven te doen omdat alles wat ze zeggen toch verkeerd is. Wat heel vaak ook het geval is, maar dat is dan weer een andere discussie.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:20 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Omdat vrouwen vaak verschrikkelijk zijn naar elkaar.
quote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 08:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Je hoeft er niet naar te kijken he, badgasten.
Dit kan je niet met elkaar vergelijken. Halfnaakt zwemmen is heel wat anders dan halfnaakt aan een tafel gaan eten.quote:
Periscope down.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 14:13 schreef oheng het volgende:
Regels zijn regels.
Zo zwem ik ook liever zonder zwembroekje, vanwege mijn gigantische paardelul.
Maar dan ga ik niet lopen klagen, en ZEKER niet over discriminatie, aangezien deze regels juist voor iedereen gelden.
Welke regels? Waar staat dan geschreven dat het verboden is om littekens of brandwonden publiekelijk te tonen?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 14:13 schreef oheng het volgende:
Regels zijn regels.
Maar dan ga ik niet lopen klagen, en ZEKER niet over discriminatie, aangezien deze regels juist voor iedereen gelden.
Vrouwen moeten bikini of badpak dragen, mannen minimaal een zwembroek.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 14:22 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Welke regels? Waar staat dan geschreven dat het verboden is om littekens of brandwonden publiekelijk te tonen?
Ze had vrijstelling van de zwembaden. Alleen door geklaag van een paar badgasten werd dit teruggedraaid.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 14:26 schreef oheng het volgende:
[..]
Vrouwen moeten bikini of badpak dragen, mannen minimaal een zwembroek.
En dat geldt voor iedereen, want anders is er sprake van discriminatie, en dat moeten we niet willen met zijn allen.
Je weet dat er geoordeeld is dat deze vrouw gediscrimineerd is? Of heb je de OP niet gelezen?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 14:26 schreef oheng het volgende:
[..]
En dat geldt voor iedereen, want anders is er sprake van discriminatie, en dat moeten we niet willen met zijn allen.
quote:Roozen stapte samen met het discriminatiemeldpunt naar het College voor de Rechten van de Mens, dat oordeelde dat zij gediscrimineerd is op grond van een chronische ziekte of handicap. Het College wees erop dat ook mannen borstkanker kunnen krijgen, maar zij niet verplicht worden hun bovenlijf te bedekken, waardoor de zwembaden beleid niet gerechtvaardigd is.
Nou ja, ik had persoonlijk niet geklaagd, maar aan de andere kant is het ook niet terecht dat deze vrouw een vrijstelling kreeg. Regels zijn regels.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 14:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze had vrijstelling van de zwembaden. Alleen door geklaag van een paar badgasten werd dit teruggedraaid.
Nee, geen tijd voor. En vooral geen zin.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 14:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je weet dat er geoordeeld is dat deze vrouw gediscrimineerd is? Of heb je de OP niet gelezen?
[..]
Dat is wanneer er in de beschrijving van het hotel staat, dat het bekend is om zijn informele atmosfeer.quote:
Persoonlijk ben ik van mening dat jouw mening in deze irrelevant is.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 14:31 schreef oheng het volgende:
[..]
Nee, geen tijd voor. En vooral geen zin.
Persoonlijk ben ik van mening dat er pas sprake is van discriminatie als mensen verschillend worden behandeld in gelijke omstandigheden.
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 14:26 schreef oheng het volgende:
[..]
Laat dat ding dan ook amputeren je hebt er alleen maar last van.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 14:13 schreef oheng het volgende:
Regels zijn regels.
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 14:42 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Laat dat ding dan ook amputeren je hebt er alleen maar last van.
Ik trek dit even wat breder dan het onderwerp van dit topic.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 14:31 schreef oheng het volgende:
[..]
Persoonlijk ben ik van mening dat er pas sprake is van discriminatie als mensen verschillend worden behandeld in gelijke omstandigheden.
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 14:30 schreef oheng het volgende:
[..]
Nou ja, ik had persoonlijk niet geklaagd, maar aan de andere kant is het ook niet terecht dat deze vrouw een vrijstelling kreeg. Regels zijn regels.
Dan moet je maar wat aanpassingen doen. Bijv. een t-shirt aandoen, of whatever.
Ik snap de vrouw ook niet: je wéét dat mensen hierover gaan klagen. Waarom het dan toch proberen. Nu maak je het alleen maar erger.
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 12:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
NEE LUL, LITTEKENS DOEN FUCKING ZEER, DUS EEN TOPJE, BH, ZWEMPAK DOET ZEER.
Blinde kip
En jaren later doet het nog zeer
Als ik dit topic lees zit het ook veel met kortzichtige mensen die niks weten van borstkanker, amputaties en littekenweefsel. En ook niet de moeite willen doen om zich te verdiepen in de situatie van een ander maar wel een mening erover klaar hebben staan over die mensen.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 14:58 schreef capricia het volgende:
Mevrouw is gewoon een survivor. En dat anderen dan gaan lopen janken omdat ze met littekens wil zwemmen.
Echt, hoe haal je het in je botte hoofd.
Mensen vinden het dus eng om iemand met littekens te zien? Een geamputeerd been, is dat wel acceptabel?quote:
Regels zijn regels:quote:Op vrijdag 27 juni 2025 14:30 schreef oheng het volgende:
[..]
Nou ja, ik had persoonlijk niet geklaagd, maar aan de andere kant is het ook niet terecht dat deze vrouw een vrijstelling kreeg. Regels zijn regels.
Ik snap de vrouw ook niet: je wéét dat mensen hierover gaan klagen. Waarom het dan toch proberen. Nu maak je het alleen maar erger.
En verders hoop ik dat alle mensen zoals deze mevrouw gewoon welkom zijn, met en zonder littekens. Met en zonder ontbloot bovenlijf.quote:Het College wees erop dat ook mannen borstkanker kunnen krijgen, maar zij niet verplicht worden hun bovenlijf te bedekken, waardoor het beleid niet gerechtvaardigd is.
Dit soort figuren zijn dan ook het ergste. 0 inlevingsvermogen.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 15:10 schreef Momo het volgende:
Dit doet mij echt denken aan toen we met laatste klas middelbare school op pad gingen naar een theater en we hadden een meid in de klas die in een rolstoel zat vanwege een spierziekte maar wel korte stukjes kon lopen. Tijdens de voorstelling stapt ze uit de rolstoel om even naar de WC te gaan die daar vlakbij was. Toen flipte een of andere gast ook helemaal op haar omdat ze een oplichter zou zijn die vooraan zou willen zitten en daarom deed alsof. Ze was helemaal over stuur, meneer was niet voor reden vatbaar.
Allemaal zo onverdraagzaam.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 15:10 schreef Momo het volgende:
Dit doet mij echt denken aan toen we met laatste klas middelbare school op pad gingen naar een theater en we hadden een meid in de klas die in een rolstoel zat vanwege een spierziekte maar wel korte stukjes kon lopen. Tijdens de voorstelling stapt ze uit de rolstoel om even naar de WC te gaan die daar vlakbij was. Toen flipte een of andere gast ook helemaal op haar omdat ze een oplichter zou zijn die vooraan zou willen zitten en daarom deed alsof. Ze was helemaal over stuur, meneer was niet voor reden vatbaar.
Maar ook een stuitend gebrek aan empathie en beschamend weinig levenservaring.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 15:15 schreef capricia het volgende:
[..]
Allemaal zo onverdraagzaam.
Heb je borstkanker overleefd, met pijnen aan littekens of heb je een rolstoel door spierziekte, krijg je nog van alles naar je hoofd. Echt hoor. Bah.
Ja, precies.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 15:22 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Maar ook een stuitend gebrek aan empathie en beschamend weinig levenservaring.
Ja, ikke!quote:Op vrijdag 27 juni 2025 12:38 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]zitten er nog jongeren op FOK! ?
Maar de bekrompenheid bij sommige mensen is stuitend, ja.
Daarom ben ik ook zo blij dat jullie iets gedaan hebben hier aan het gebruik van het k-woord als scheldwoord. Als je al een paar keer familie en vrienden hebt verloren door die ziekte, komt dat heel erg hard aan. Ik heb wel eens van ideeën met dit soort gasten gewisseld, maar je wordt recht in je gezicht uitgelachen. Maar oh wee als iemand in hun nabijheid die ziekte krijgt, dan lopen de tranen over hun wangen en worden ze kwaad op anderen die het k-woord voor iets anders gebruikt.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 15:24 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja, precies.
Tot je zelf een keer wat meemaakt. Of een geliefde van je.
Leven in een totaal andere wereld. Er lopen hier mensen op aarde rond, waarvan je denkt, hoe is het mogelijk.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:14 schreef tjoptjop het volgende:
Ik kan er met m'n verstand niet bij om hier echt actief een klacht over in te dienen. Ook al zou ik het afkeuren (wat ik niet doe overigens) dan houd ik dat voor mezelf of hooguit m'n naaste kring. Maar om dan ook echt naar de leiding van het zwembad te stappen![]()
Vraag me echt af wat er door zo iemand heen gaat.
De omstandigheden waren al niet gelijk. In onze samenleving die oog heeft voor gekwetste anderen, zorgt die ervoor dat iedereen naar vermogen en mogelijkheden, daar toch aan deel kan nemen.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 14:31 schreef oheng het volgende:
[..]
Weet je hoevaak vrouwen gediscrimineerd worden ná borstkanker, en weet je hoeveel vrouwen borstkanker krijgen?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 14:30 schreef oheng het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Weet je hoevaak vrouwen gediscrimineerd worden ná borstkanker, en weet je hoeveel vrouwen borstkanker krijgen?
Ga maar even rekenen.
Lompe bier datjeerbent.
Nou je ziet waar mijn autocorrect mee bezig isquote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou je ziet waar mijn autocorrect mee bezig is
Ik neem aanstoot aan mensen die aanstoot aan anderen nemen. Wat is er mis met leef en laat leven?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:40 schreef SuperNeger het volgende:
Dan wil ik wel een foto zien om te kijken hoe erg het echt is.
Maar kan me niet voorstellen dat een litteken zo erg is.
Ik neem meer aanstoot aan mensen die vies zijn, smerige dikke puisten of gewoon vet/overgewicht.
Tegenwoordig heel veel blijkbaar.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:58 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik neem aanstoot aan mensen die aanstoot aan anderen nemen. Wat is er mis met leef en laat leven?
Nou omdat een grote groep mensen er aanstoot aan neemt. Er zijn ook gelukkig ook regels dat je niet met je naakte piemel door de supermarkt mag lopen omdat dat aanstootgevend is. Staat zelfs in de wet. Mensen met obesitas die hun gore dikke vetpens laten zien inclisief stank en stretchmarks is net zo vies als een opgefrommelde balzak als je het mij vraagt.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:58 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik neem aanstoot aan mensen die aanstoot aan anderen nemen. Wat is er mis met leef en laat leven?
Niemand weet hoe groot die groep was die geklaagd heeft. Zoals ik het lees zijn het enkelen die geklaagd hebben.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:59 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Nou omdat een grote groep mensen er aanstoot aan neemt. Er zijn ook gelukkig ook regels dat je niet met je naakte piemel door de supermarkt mag lopen omdat dat aanstootgevend is. Staat zelfs in de wet. Mensen met obesitas die hun gore dikke vetpens laten zien inclisief stank en stretchmarks is net zo vies als een opgefrommelde balzak als je het mij vraagt.
Ik had het niet over mensen met littekens maar mensen die dik zijnquote:Op vrijdag 27 juni 2025 17:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Niemand weet hoe groot die groep was die geklaagd heeft. Zoals ik het lees zijn het enkelen die geklaagd hebben.
Je bent zelf te lui te om het topic door te scrollen voor de foto, ik vind dat luie mensen ook niet meer het zwembad in mogen, nou goed. Waarom zou je zo druk maken over anderen die gaan zwemmen?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:40 schreef SuperNeger het volgende:
Dan wil ik wel een foto zien om te kijken hoe erg het echt is.
Maar kan me niet voorstellen dat een litteken zo erg is.
Ik neem meer aanstoot aan mensen die vies zijn, smerige dikke puisten of gewoon vet/overgewicht.
Mensen moeten niet zo piepen. Als iemands uiterlijk je niet bevalt kijk je de andere kant op.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:59 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Nou omdat een grote groep mensen er aanstoot aan neemt. Er zijn ook gelukkig ook regels dat je niet met je naakte piemel door de supermarkt mag lopen omdat dat aanstootgevend is. Staat zelfs in de wet. Mensen met obesitas die hun gore dikke vetpens laten zien inclisief stank en stretchmarks is net zo vies als een opgefrommelde balzak als je het mij vraagt.
Wist niet dat die foto haar was en werd pas super laat gepostquote:Op vrijdag 27 juni 2025 17:12 schreef Momo het volgende:
[..]
Je bent zelf te lui te om het topic door te scrollen voor de foto, ik vind dat luie mensen ook niet meer het zwembad in mogen, nou goed. Waarom zou je zo druk maken over anderen die gaan zwemmen?
Ik heb het vaak koudquote:Op vrijdag 27 juni 2025 17:12 schreef Jippie het volgende:
[..]
Mensen moeten niet zo piepen. Als iemands uiterlijk je niet bevalt kijk je de andere kant op.
Vind het overigens kunstig dat jij een balzak weet op te frommelen, zou de boel lekker laten hangen.
6 uur voordat jij je oprisping postte.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 17:14 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Wist niet dat die foto haar was en werd pas super laat gepost
[..]
Ik vind de mensen in dit topic nog meevallen.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 17:17 schreef CarbonC het volgende:
[..]
6 uur voordat jij je oprisping postte.
Wat een droevenis: alleen mensen die aan het (a)sociale media ideaalbeeld voldoen hebben het recht om te mogen zwemmen?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:59 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
@SuperNeger ook jij hebt hier moeite mee.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 11:40 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Het wordt kennelijk voor veel mensen steeds moeilijker om samen te leven.
Al had alle overige bezoekers geklaagd: dat wil nog niet zeggen dat ze gelijk hadden (en dat hadden de klagers dus ook niet).quote:Op vrijdag 27 juni 2025 17:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Niemand weet hoe groot die groep was die geklaagd heeft. Zoals ik het lees zijn het enkelen die geklaagd hebben.
Zo'n vrouw die gewoon kanker overleeft, en nu ondanks amputatie, littekens en pijn en al, gaat zwemmen, die heeft echt zoveel meer ballen dan dat opgefrommelde zaakje bij jou.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:59 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Nee alleen dat als je echt heel vies dik bent dat je niet in bikini of zo jezelf in het openbaar moet begeven.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 17:19 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Wat een droevenis: alleen mensen die aan het (a)sociale media ideaalbeeld voldoen hebben het recht om te mogen zwemmen?
[..]
@:SuperNeger ook jij hebt hier moeite mee.
En de regel is dat een bovenstukje niet verplicht is: niet voor mannen en niet voor vrouwen.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 14:30 schreef oheng het volgende:
[..]
[..]
Ik neem er dan ook geen aanstoot aan. Twee bouwvakkers die na hun werk de snackbar staan te laten meuren met zweetlucht zal je me ook niet over horen.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 17:22 schreef capricia het volgende:
[..]
Zo'n vrouw die gewoon kanker overleeft, en nu ondanks amputatie, littekens en pijn en al, gaat zwemmen, die heeft echt zoveel meer ballen dan dat opgefrommelde zaakje bij jou.
Want dan loop je het risico op een oorvijgquote:Op vrijdag 27 juni 2025 17:23 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Ik neem er dan ook geen aanstoot aan. Twee bouwvakkers die na hun werk de snackbar staan te laten meuren met zweetlucht zal je me ook niet over horen.
"WA ZEDDE GIJ?!"quote:Op vrijdag 27 juni 2025 18:03 schreef Jippie het volgende:
[..]
Want dan loop je het risico op een oorvijg
Ik vind jou helemaal geen gezellige negerquote:Op vrijdag 27 juni 2025 17:22 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Nee alleen dat als je echt heel vies dik bent dat je niet in bikini of zo jezelf in het openbaar moet begeven.
Net als dat je doorgaans een onderbroek, broek en shirt aan moet in de appie
Laat staan een supernegerquote:Op vrijdag 27 juni 2025 19:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik vind jou helemaal geen gezellige neger
In welk zwembad is zwemkleding optioneel?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 17:23 schreef CarbonC het volgende:
[..]
En de regel is dat een bovenstukje niet verplicht is: niet voor mannen en niet voor vrouwen.
Het was geen vrijstelling maar een bevestiging van de vrijheid die ze (net als alle andere vrouwen) al had.
Lezen: alleen bovenstukje: dat is voor zowel mannen als vrouwen optioneel, overal.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 11:11 schreef oheng het volgende:
[..]
In welk zwembad is zwemkleding optioneel?
Nog nooit meegemaakt.
Nope, was gisteren in het lokale zwembad, en topless was niet toegestaan.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 11:43 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Lezen: alleen bovenstukje: dat is voor zowel mannen als vrouwen optioneel, overal.
Hoezo: was niet toegestaan? Het is overal in Nederland toegestaan. Dat (vrijwel) geen enkele vrouw ervoor kiest om topless te zonnen/zwemmen is 100% een persoonlijke keuze en wil niet zeggen dat het verboden is.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 12:05 schreef oheng het volgende:
[..]
Nope, was gisteren in het lokale zwembad, en topless was niet toegestaan.
quote:Wat ik ook zou verwachten van een gemiddeld zwembad. Misschien dat het zwembad in de OP daar een uitzondering op is.
Ik heb het gevraagd en het mocht niet? Ik ken er ook niets aan doen.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 12:21 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Hoezo: was niet toegestaan? Het is overal in Nederland toegestaan. Dat (vrijwel) geen enkele vrouw ervoor kiest om topless te zonnen/zwemmen is 100% een persoonlijke keuze en wil niet zeggen dat het verboden is.
[..]
Dus alle mannen zwemmen daar met een bovenstukje?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 13:14 schreef oheng het volgende:
[..]
Ik heb het gevraagd en het mocht niet? Ik ken er ook niets aan doen.
Overigens is het in Utrecht wel toegestaan.
https://www.duic.nl/algem(...)aan-free-the-nipple/
Vreemd, naja weer wat geleerd.
Oh, gaat de discriminatie klacht daarover?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 13:34 schreef -Spring het volgende:
[..]
Dus alle mannen zwemmen daar met een bovenstukje?
Ze heeft toch geen borsten? Ze heeft de torso van een man.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 15:36 schreef oheng het volgende:
[..]
Oh, gaat de discriminatie klacht daarover?
Jezus wat een gezeik. Klinkt alsof er een stel vervelio's op zoek zijn naar problemen die er niet zijn.
Ja, mannen mogen topless en vrouwen niet. Cry me a river.
Is een beetje lullig, vindt je niet?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 15:45 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ze heeft toch geen borsten? Ze heeft de torso van een man.
Ja dan mag ze ook als een man zwemmen, dus topless.
quote:Op zaterdag 28 juni 2025 15:49 schreef oheng het volgende:
[..]
Is een beetje lullig, vindt je niet?
Net alsof ze geen vrouw meer is.
Nee, ze heeft last van een topje i.v.m. de littekens. Normaal gesproken houden borsten de bandjes van een topje op hun plaats, onder de borsten bijvoorbeeld. Als je die niet hebt, zoals Jacky, dan schuift die band omhoog en drukt dan op de littekens. Dit probleem heb je niet als je een t-shirt aandoet, dus dat zou voor haar nog een optie zijn, maar ook daar zijn veel zwembaden op tegen.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 15:49 schreef oheng het volgende:
[..]
Is een beetje lullig, vindt je niet?
Net alsof ze geen vrouw meer is.
Het een sluit het ander niet uit. Je kunt medelijden hebben met een kanker overlevende, en wensen dat er eventuele aanpassingen gedaan kunnen worden, zoals we dat ook doen voor andere groepen.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 15:51 schreef Lenny77 het volgende:
[..]![]()
Ja nu is het lullig... Daarvoor moest ze niet zagen..
Dit zou inderdaad een goede oplossing zijn. En er zij vast wel aangepaste badkleding specifiek voor borstkanker patienten.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 15:55 schreef Gia het volgende:
[..]
Dit probleem heb je niet als je een t-shirt aandoet, dus dat zou voor haar nog een optie zijn, maar ook daar zijn veel zwembaden op tegen.
Klopt, maar dat is dan een badpak waar je een zwemprothese in kunt doen. Maar ook daarvan gaat het bandje, dat onder de borst hoort te zitten, omhoog als je geen borst meer hebt. Ik heb een borstsparende operatie gehad, dus nog een handjevol over aan die kant, maar ook bij mij gaat de prothese omhoog bij het zwemmen.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:02 schreef oheng het volgende:
[..]
Dit zou inderdaad een goede oplossing zijn. En er zij vast wel aangepaste badkleding specifiek voor borstkanker patienten.
Ze had vooraf toestemming gevraagd ervoor, en aanvankelijk ook gewoon gekregen.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:00 schreef oheng het volgende:
[..]
Het een sluit het ander niet uit. Je kunt medelijden hebben met een kanker overlevende, en wensen dat er eventuele aanpassingen gedaan kunnen worden, zoals we dat ook doen voor andere groepen.
Maar ga je niet wentelen in een vermeende slachtofferrol.
Ja daar kan ze idd óók prima zonder bovenquote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:25 schreef FordSierra het volgende:
Er zijn overigens ook sauna's met buiten- en binnenbaden, waardoor men niet opkijkt als je daar naakt zwemt. Is dat geen optie voor Jacky?
Gaan we dan mannen met man boobs verplicht een bovenstukje aan laten trekken?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 15:45 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ze heeft toch geen borsten? Ze heeft de torso van een man.
Ja dan mag ze ook als een man zwemmen, dus topless.
2?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 08:29 schreef CarbonC het volgende:
1. Achterlijk dat dit gebeurd.
2. Kunnen zwembaden een bovenstukje bij vrouwen nog steeds verplicht stellen? Was dat niet gelijk getrokken inmiddels?
Ja eigenlijk dus wel...quote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:36 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Gaan we dan mannen met man boobs verplicht een bovenstukje aan laten trekken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |