Ik draag een badpak als ik zwem, met prothese, dus daarmee confronteer ik niemand, maar ik heb ook een openhartoperatie gehad en daar een groot litteken van, dat dan goed zichtbaar is. Moet ik dan een badpak tot aan mijn nek dragen? Denk, als het aan de klagers ligt, wel.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 11:32 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Angst hebben of weerzin voelen als iemand een persoon ziet met littekens, brandwonden, verminkingen, rimpels, misvormingen en ga zo maar door.
Dit is 100% het probleem van de klagers en niet van die vrouw. Als die klagers dit niet willen zien, moeten ze de andere kant opkijken.
Dan zwem je alsnog ook in je blote kont, wat niet toegestaan is.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 11:45 schreef Cracka-ass het volgende:
Als je dit toestaat springen er ook mannen met een gevoelig scrotum zonder zwembroek het zwembad in.
Lijkt me allemaal niet wenselijk. Helaas voor Gerda.
Lezen is een kunst.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 11:45 schreef Cracka-ass het volgende:
Als je dit toestaat springen er ook mannen met een gevoelig scrotum zonder zwembroek het zwembad in.
Lijkt me allemaal niet wenselijk. Helaas voor Gerda.
Juist. Ik heb als kind eens een man gezien in een zwembad. Deze man deed eerst zijn beenprothese af en dook toen in het water.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 11:45 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik draag een badpak als ik zwem, met prothese, dus daarmee confronteer ik niemand, maar ik heb ook een openhartoperatie gehad en daar een groot litteken van, dat dan goed zichtbaar is. Moet ik dan een badpak tot aan mijn nek dragen? Denk, als het aan de klagers ligt, wel.
Dus helemaal eens met je. Als je iets niet wilt zien, kijk je toch gewoon de andere kant op. De wereld is niet perfect, mensen zijn niet perfect. Je kunt niet alleen maar mooie en slanke mensen willen zien.
Dat college bepaalt niets: het kijkt alleen of het aan de beginselen van gelijke behandeling voldoet / toetst aan de wet, of niet.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 10:28 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Mogen ze van datzelfde college naaktzwemmen wel verbieden? Of volledig gekleed?
#howcanimakethisaboutmequote:Op vrijdag 27 juni 2025 09:57 schreef Vincent_student het volgende:
Ik heb het even uitgetest om te kijken wat mijn reactie was: Ik heb gegoogeld op borstamputatie. Dan krijg je foto's van hoe het eruit ziet na de amputatie. Ik was benieuwd wat de eerste gevoelens waren die in mij opdoken.
Die waren: Wat erg! Wat moet die vrouw geleden hebben. Wat is dit ingrijpend voor iemand!
Dat is wat ik voelde. Het was best heftig. Zoiets wat je voelt bij een ongeluk. In feite moet je anders denken: Wat goed dat ze die rotziekte heeft overleefd!
Ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die zulke heftige gevoelens op een moment niet aankunnen (ik wel trouwens).
Dit.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 10:06 schreef Hiddendoe het volgende:
Ik vind het nogal slap van die twee zwembaden. Ze heeft toestemming gevraagd en gekregen om topless te zwemmen maar omdat er klachten waren van andere zwemmers moest zij opzouten?
Sinds wanneer bepalen de zwemmers wie er wel en wie niet mag zwemmen?
En wat voor mensen zijn dat om hierover een klacht in te dienen? Bovendien zie je die littekens toch niet als die vrouw aan het zwemmen is.
Dat is dus ook niet verplicht.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 11:01 schreef ricky3 het volgende:
Het is sws onzinnig dat vrouwen verplicht een bovenstukje moeten dragen. [..]
Dit, laat lekker gaan.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 11:40 schreef CarbonC het volgende:
[..]
En dat is de essentie: elke vrouw bepaalt zelf waar en wanneer ze wel/niet een topje draagt in het zwembad. Dat is het enige criterium.
[..]
Het wordt kennelijk voor veel mensen steeds moeilijker om samen te leven.
Precies. Je ziet steeds vaker, ook hier zorgwekkend vaak op FOK!, dat er mensen zijn die bepalen hoe anderen moeten leven. Zoals in KLB. Dat is de mentaliteit onder jongeren tegenwoordig.quote:
Wat vind je van Jezus toen hij de melaatsen ging genezen? Ja, ik weet dat deze mensen toen werden afgezonderd vanwege besmettingsgevaar, maar toch he? De vrouw uit de OP heeft geen besmettelijke ziekte en toch zou jij graag willen dat ze zichzelf afzondert. Dat ze zichzelf niet laat zien zoals ze is, omdat kleinzielige bekrompen mensen, zoals jij dus, hier heel veel problemen mee hebben.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 12:01 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Het is mijn ervaring. En dat hoeft niet de jouwe te zijn.
Vrouwenquote:Op vrijdag 27 juni 2025 12:19 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Ik vraag met af of het vrouwen of mannen waren die klaagden.
Is dat relevant?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 12:19 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Ik vraag met af of het vrouwen of mannen waren die klaagden.
Goede vraag: hoe kan het dat in Groningen elk gehucht nog een openlucht zwembad heeft?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 09:49 schreef Idisrom het volgende:
Wees blij dat er in Oldekerk (1.500 inw.) en in Leens (ook ruim 1.500 inw.) nog zwembaden zijn. In Franeker (13.000 inw.) hebben we die luxe al niet meer.
Ik heb hier inderdaad ontzettend veel problemen mee. Het is echt niet te harden met mij.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 12:18 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Wat vind je van Jezus toen hij de melaatsen ging genezen? Ja, ik weet dat deze mensen toen werden afgezonderd vanwege besmettingsgevaar, maar toch he? De vrouw uit de OP heeft geen besmettelijke ziekte en toch zou jij graag willen dat ze zichzelf afzondert. Dat ze zichzelf niet laat zien zoals ze is, omdat kleinzielige bekrompen mensen, zoals jij dus, hier heel veel problemen mee hebben.
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 12:14 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Precies. Je ziet steeds vaker, ook hier zorgwekkend vaak op FOK!, dat er mensen zijn die bepalen hoe anderen moeten leven. Zoals in KLB. Dat is de mentaliteit onder jongeren tegenwoordig.
NEE LUL, LITTEKENS DOEN FUCKING ZEER, DUS EEN TOPJE, BH, ZWEMPAK DOET ZEER.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 10:30 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
En als ze een badpak of topje aanhad zou je waarschijnlijk helemaal niets denken, omdat het wellicht helemaal niet eens opvalt of je er niet op let. De enige reden dat het nu de aandacht trekt is, omdat ze persé topless wil gaan. Dan lijkt het bijna alsof je graag wil dat mensen er iets van vinden.
Hm, heb es gekeken op de site van ons plaatselijke zwembad. Daar staat vermeld: In deze accomodatie gelden de regels van de Algemene Plaatselijke Verordening. En daarin staat dat je niet naakt mag recreëren. Verder niet specifiek genoemd of dat volledig naakt betreft of ook met alleen ontbloot bovenlichaam.quote:
Ik wil je helemaal niet pletten. Ik wijs jou op de ongerijmdheid van jouw bewering t.a.v. deze vrouw.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 12:31 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik heb hier inderdaad ontzettend veel problemen mee. Het is echt niet te harden met mij.
Ga toch fietsen. Je haalt er van alles en nog wat bij, om de ander maar te kunnen pletten. Nog even en je haalt de oma van Trump erbij.
Omdat ik in alle gevallen onverdraagzaam ben. Heel simpel. Ik ken mijn gelijke niet. Helemaal verdorven en jij bevestigt dit nog eens. Ik ben ook de enige die vraagtekens zet bij de houding van deze vrouw. Ook in het zwembad was iedereen het er over eens.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 12:45 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ik wil je helemaal niet pletten. Ik wijs jou op de ongerijmdheid van jouw bewering t.a.v. deze vrouw.
Hoe kan je jezelf een christen noemen als je je zo onverdraagzaam opstelt?
Overigens wel goed dat je in ieder geval beseft dat JIJ degene bent die hier een probleem mee heeft.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |