Geen idee.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 08:32 schreef miss_sly het volgende:
Was de reden werkelijk dat de littekens te zien waren zonder top en men dat niet aankon? Of was het dat ze topless () aan het zwemmen was, ook al had ze geen borsten meer?
Snap ik ook niet.quote:Hoe dan ook idioot dat er mensen waren die zich er druk om maken.
Dat is ook echt zo. Het is nogal wat om met je verminkte lichaam (want zo voelt dat) weer de dingen te doen die je graag doet en waar je je goed door kunt voelen. En dan zulk kleinzielig gedrag. Afschuwelijk.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 08:34 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Geen idee.
[..]
Snap ik ook niet.
Ik heb ooit in een sauna een vrouw met een geamputeerde borst gezien en dacht alleen maar wat goed/moedig dat ze (weer) naar de sauna gaat.
Vergis je niet, genoeg vrouwen die zelf niet topless willen en het ook meer dan ongepast vinden als een andere vrouw dat wél doet.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 08:39 schreef CarbonC het volgende:
Zeiken om het zeiken dus.
En mogen vrouwen niet zonder bovenstukje zwemmen? Ik bedoel: waarom zouden anderen (mannen) zich hier mee moeten bemoeien?
Want wat is er dramaqueen en zeikerd aan het genoemde in de OP?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 08:58 schreef Twiitch het volgende:
Vrouwen die Jacky heten zijn altijd en immer van die dramaqueen zanikers
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 09:01 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ga gewoon ergens anders zwemmen met je wanstaltige littekens ipv een rechtszaak te starten
Moeilijk he? Lezen?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 09:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja waarom moet dat mens ineens toploos, trek een badpak aan.
Hoewel de zin stilistisch niet klopt, lijkt de strekking me volledig helder.quote:vond verlichting in zwemmen zonder bovenstuk vanwege pijn en irritatie rond haar littekens.
Ah, jij bent een van de bekrompen lieden.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 09:01 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ga gewoon ergens anders zwemmen met je wanstaltige littekens ipv een rechtszaak te starten
Maar dat lijkt me van een heel andere orde (de reden waarom iemand topless gaat). Daarnaast, ik ben lang geledeneen keer flink verbrand aan mijn arm en daar heb ik een litteken aan over. Als ik met warm weer met korte mouwen rondloop op kantoor, krijg ik daar wel eens opmerkingen over. Soms van: Hoe is dat gekomen? Maar ook van: wat is dat voor iets lelijks?, waarvan ik aan de ondertoon merk dat de achterliggende gedachte is: trek een overhemd aan met lange mouwen.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 08:57 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Vergis je niet, genoeg vrouwen die zelf niet topless willen en het ook meer dan ongepast vinden als een andere vrouw dat wél doet.
En toch heeft die 'verlicht'-opmerking van de vrouw wat subjectiefs. Dat 'verlicht' kan ook tussen de oren gaan zitten.quote:
Dit lijkt me ook ja. Als je graag naakt wil ga je maar naar de sauna.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 09:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja waarom moet dat mens ineens toploos, trek een badpak aan.
Topless ≠ naakt.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 09:53 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dit lijkt me ook ja. Als je graag naakt wil ga je maar naar de sauna.
En sinds wanneer is topless zwemmen in een zwembad dan algemeen geaccepteerd? Ik begrijp heus het dilemma wel, maar het eerlijkste is om haar gewoon als vrouw te behandelen.quote:
Misschien moet je eerst je lul laten amputeren voordat je hierover kunt meepraten.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 09:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het voelt ook wel verlicht als ik met mijn lul uit de broek ga zwemmen. Doe ik ook niet.
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 09:57 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
En sinds wanneer is topless zwemmen in een zwembad dan algemeen geaccepteerd? Ik begrijp heus het dilemma wel, maar het eerlijkste is om haar gewoon als vrouw te behandelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |