abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 27 juni 2025 @ 10:10:34 #26
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_218055396
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 10:09 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
:?
Waar ontstaat bij jou de verwarring? Dan kan ik eventueel het eea verduidelijken.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_218055398
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 09:53 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Dit lijkt me ook ja. Als je graag naakt wil ga je maar naar de sauna.
Blijft toch moeilijk, lezen.
  vrijdag 27 juni 2025 @ 10:13:36 #28
503714 SebbeSwensje
pi_218055428
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 10:11 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Blijft toch moeilijk, lezen.
Daar kan ik je helaas niet bij helpen, daar zijn scholen voor.
Appears.
  vrijdag 27 juni 2025 @ 10:16:45 #29
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_218055467
Ik vind het niet zo gek dat mensen daar aanstoot aan nemen. Je kijkt naar twee afgezette borsten met littekens. Ik begrijp niet dat het voor die vrouw een probleem is om een loszittend bovenstukje te dragen.
  Moderator vrijdag 27 juni 2025 @ 10:17:22 #30
236264 crew  capricia
pi_218055475
Hier de dame die bij het artikel hoort.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leven en laten leven, zou mijn devies zijn. #TeamJacky
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  vrijdag 27 juni 2025 @ 10:19:39 #31
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_218055491
Ik vrees dat dit weer in de categorie ‘natúúúrlijk mag dat’!!! valt. In Nederland kan en mag alles.
  vrijdag 27 juni 2025 @ 10:24:02 #32
503714 SebbeSwensje
pi_218055519
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 10:17 schreef capricia het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mee eens hoor, maar dan zet je de deur wel wagenwijd open voor anderen met hun eisen, wensen en verwachtingen. Gooi het helemaal open of stel bepaalde voorschriften.
Appears.
  vrijdag 27 juni 2025 @ 10:25:55 #33
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_218055530
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 08:57 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Vergis je niet, genoeg vrouwen die zelf niet topless willen en het ook meer dan ongepast vinden als een andere vrouw dat wél doet.
Uiteraard, maar het college van de rechten van de mens heeft geoordeeld dat dat een schending is van het gelijkheidsbeginsel.

Een commercieel zwembad mag topless zwemmen niet verbieden tenzij de huisregels stellen dat dit voor iedereen geldt ongeacht sekse.
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
  vrijdag 27 juni 2025 @ 10:28:20 #34
503714 SebbeSwensje
pi_218055542
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 10:25 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Uiteraard, maar het college van de rechten van de mens heeft geoordeeld dat dat een schending is van het gelijkheidsbeginsel.

Een commercieel zwembad mag topless zwemmen niet verbieden tenzij de huisregels stellen dat dit voor iedereen geldt ongeacht sekse.
Mogen ze van datzelfde college naaktzwemmen wel verbieden? Of volledig gekleed?
Appears.
pi_218055543
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 10:16 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik vind het niet zo gek dat mensen daar aanstoot aan nemen. Je kijkt naar twee afgezette borsten met littekens. Ik begrijp niet dat het voor die vrouw een probleem is om een loszittend bovenstukje te dragen.
Zou ik deze vrouw tegenkomen in het zwembad, dan zou ik denken "Wat kut voor die vrouw, maar wat fijn voor haar dat ze zo toch nog kan zwemmen", om vervolgens weer verder te zwemmen. Zo zouden meer mensen moeten denken.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_218055549
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 10:25 schreef Mikeytt het volgende:

[..]

:') :') :')
Vakman pur sang
pi_218055553
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 10:16 schreef Boca_Raton het volgende:
Mensen mogen van alles vinden, maar om voor zoiets iemand te gaan uitsluiten? Iemand met brandwonden is ook geen smakelijk gezicht, mag die persoon zich dan niet meer in het openbaar vertonen omdat jij dat zo ieuw vindt?

Ze doet het niet om jou te trollen, ze geeft duidelijk aan dat een topje pijn geeft.
  vrijdag 27 juni 2025 @ 10:30:12 #38
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_218055559
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 10:28 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Mogen ze van datzelfde college naaktzwemmen wel verbieden? Of volledig gekleed?
Geen idee. Het college voor de de rechten van de mens pakt specifieke zaken op. Een zwembad mag huisregels stellen, maar als het een commercieel zwembad is, mogen ze niet discrimineren op basis van geslacht.
  vrijdag 27 juni 2025 @ 10:30:37 #39
503714 SebbeSwensje
pi_218055562
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 10:28 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Zou ik deze vrouw tegenkomen in het zwembad, dan zou ik denken "Wat kut voor die vrouw, maar wat fijn voor haar dat ze zo toch nog kan zwemmen", om vervolgens weer verder te zwemmen. Zo zouden meer mensen moeten denken.
En als ze een badpak of topje aanhad zou je waarschijnlijk helemaal niets denken, omdat het wellicht helemaal niet eens opvalt of je er niet op let. De enige reden dat het nu de aandacht trekt is, omdat ze persé topless wil gaan. Dan lijkt het bijna alsof je graag wil dat mensen er iets van vinden.
Appears.
pi_218055563
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 10:19 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik vrees dat dit weer in de categorie ‘natúúúrlijk mag dat’!!! valt. In Nederland kan en mag alles.
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 10:24 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Mee eens hoor, maar dan zet je de deur wel wagenwijd open voor anderen met hun eisen, wensen en verwachtingen. Gooi het helemaal open of stel bepaalde voorschriften.
Ook maar even voor jou herhalen: Deze vrouw vroeg vooraf toestemming om topless te zwemmen. Deze toestemming werd gegeven door de zwembadleiding maar werd later weer ingetrokken na klachten van een stel zeikerds. Hiermee zet je de deur wagenwijd open voor anderen die altijd wat te zeiken hebben en niemand het licht in de ogen gunnen.

Ik zou die badgasten hun geld teruggeven en zeggen dat zij voortaan maar ergens anders moeten gaan zwemmen.
  vrijdag 27 juni 2025 @ 10:31:23 #41
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_218055571
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 10:30 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
[..]
Ook maar even voor jou herhalen: Deze vrouw vroeg vooraf toestemming om topless te zwemmen. Deze toestemming werd gegeven door de zwembadleiding maar werd later weer ingetrokken na klachten van een stel zeikerds. Hiermee zet je de deur wagenwijd open voor anderen die altijd wat te zeiken hebben en niemand het licht in de ogen gunnen.

Ik zou die badgasten hun geld teruggeven en zeggen dat zij voortaan maar ergens anders moeten gaan zwemmen.
Toestemming kan ook weer afgenomen worden, het is immers ooit gegeven.
  vrijdag 27 juni 2025 @ 10:31:24 #42
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_218055572
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 10:28 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Nou dat is erg nobel van je.
  Moderator vrijdag 27 juni 2025 @ 10:33:15 #43
5428 crew  miss_sly
pi_218055592
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 10:30 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
En als ze een badpak of topje aanhad zou je waarschijnlijk helemaal niets denken, omdat het wellicht helemaal niet eens opvalt of je er niet op let. De enige reden dat het nu de aandacht trekt is, omdat ze persé topless wil gaan. Dan lijkt het bijna alsof je graag wil dat mensen er iets van vinden.
Echt wel dat er dan mensen zouden zijn die zouden denken "ze heeft niet eens borsten, waarom ddraagt ze een topje?" of ook niet ondenkbaar "waarom draagt die man een topje, zeker transgender :r ".

Goed is het nooit, er is altijd wel iemand die iets meent te moeten vinden en opleggen aan anderen. Dus zou ik in zo'n geval als dit dan toch voor de vrouw in kwestie kiezen en haar laten zwemmen zoals het voor haar fijn voelt.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 27 juni 2025 @ 10:33:30 #44
503714 SebbeSwensje
pi_218055596
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 10:30 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
[..]

De zwembadleiding zal zich aanvankelijk onvoldoende bewust zijn geweest van wat het oproept en sec hebben gekeken naar de situatie van de vrouw en in hoeverre er nog sprake zou zijn van borsten die al dan niet worden bedekt.

Begrijp me niet verkeerd, van mijn part gaat iedereen lekker naakt recreëren, ik vind de sauna ook altijd echt genieten. Neemt niet weg dat niet alles overal altijd maar gewenst is.
Appears.
pi_218055607
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 10:17 schreef capricia het volgende:
SPOILER
Heb je ook een foto van die zeikerds die hiervan volkomen over de plas raakten?
  vrijdag 27 juni 2025 @ 10:35:28 #46
503714 SebbeSwensje
pi_218055614
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 10:33 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Echt wel dat er dan mensen zouden zijn die zouden denken "ze heeft niet eens borsten, waarom ddraagt ze een topje?" of ook niet ondenkbaar "waarom draagt die man een topje, zeker transgender :r ".

Goed is het nooit, er is altijd wel iemand die iets meent te moeten vinden en opleggen aan anderen. Dus zou ik in zo'n geval als dit dan toch voor de vrouw in kwestie kiezen en haar laten zwemmen zoals het voor haar fijn voelt.
Denken we dat ook van 10-jarige meisjes die in bikini in het zwembad zwemmen? Toch vallen meisjes van 10 zonder topje meer op dan meisjes van 10 met, just saying.
Appears.
pi_218055615
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 10:24 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Dit is een specifiek geval. En het college van de rechten van de mens heeft zich erover gebogen. Daar moet je het mee doen.
Ik vind wel dat je een erg oppervlakkige kijk hebt en alleen maar aan jezelf denkt.
En trouwens, als ik in een zwembad kom en er zijn topless vrouwen, wat maakt dat nou uit? Echt alleen fundementalisten die zich daar volgens mij druk om maken. In de jaren 70 en 80 was dat heel gewoon.
  vrijdag 27 juni 2025 @ 10:35:53 #48
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_218055620
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 10:33 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
De zwembadleiding zal zich aanvankelijk onvoldoende bewust zijn geweest van wat het oproept en sec hebben gekeken naar de situatie van de vrouw en in hoeverre er nog sprake zou zijn van borsten die al dan niet worden bedekt.

Begrijp me niet verkeerd, van mijn part gaat iedereen lekker naakt recreëren, ik vind de sauna ook altijd echt genieten. Neemt niet weg dat niet alles overal altijd maar gewenst is.
Mooi gezegd en mee eens.
  vrijdag 27 juni 2025 @ 10:37:04 #49
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_218055634
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 10:34 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Heb je ook een foto van die zeikerds die hiervan volkomen over de plas raakten?
SPOILER
  Moderator vrijdag 27 juni 2025 @ 10:37:08 #50
5428 crew  miss_sly
pi_218055635
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 10:35 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Denken we dat ook van 10-jarige meisjes die in bikini in het zwembad zwemmen? Toch vallen meisjes van 10 zonder topje meer op dan meisjes van 10 met, just saying.
Mijn dochter heeft heel lang zonder topje gezwommen, omdat ze dat fijner vond. Toen ze borstvorming kreeg, vond ze dat niet meer fijn en wilde ze wel een topje.

Het probleem met borsten ligt vooral bij het hysterische reageren op het al dan niet kunnen zien van borsten van welke grootte dan ook. En als er dan niets meer te zien is zoals bij deze vrouw is het ook weer niet goed. Terwijl mannen al dan niet met mooi bovenlijf altijd zonder bovenstukje mogen zwemmen en rondlopen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')