Dat zeg ik toch netquote:Op dinsdag 1 juli 2025 00:11 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Waarom zou het aantrekkelijk moeten zijn? e fast zwemmen, niet meedoen aan een schoonheidswedstrijd. En als aantrekkelijk een voorwaarde is kunnen er maar verdomd weinig mensen gaan zwemmen, met of zonder badkleding.
Ik vind het sowieso gewoon een rare opmerking in dit geval. ‘Aantrekkelijk is het niet, maar…’.quote:
Want ruiken naar zweet is hetzelfde als een vrouw met twee geamputeerde borsten?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 17:23 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Ik neem er dan ook geen aanstoot aan. Twee bouwvakkers die na hun werk de snackbar staan te laten meuren met zweetlucht zal je me ook niet over horen.
Ja is net zo onverzorgd en imperfect natuurlijkquote:Op dinsdag 1 juli 2025 07:23 schreef HSG het volgende:
[..]
Want ruiken naar zweet is hetzelfde als een vrouw met twee geamputeerde borsten?
Precies.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 08:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja is net zo onverzorgd en imperfect natuurlijk
![]()
![]()
![]()
Wat een armoedige manier van naar de wereld kijken en de mensen om je heen is dat toch allemaal zeg
Ik wens zulke mensen veel rijkdom toe, en dan bedoel ik dus geen geld
@GGMM is het roerend eens met punt 1.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 08:29 schreef CarbonC het volgende:
1. Achterlijk dat dit gebeurd.
2. Kunnen zwembaden een bovenstukje bij vrouwen nog steeds verplicht stellen? Was dat niet gelijk getrokken inmiddels?
In mijn tijd deden veel vrouwen en meisjes dat gewoon hoor in het zwembad en op het strand....quote:Op vrijdag 27 juni 2025 08:39 schreef CarbonC het volgende:
Zeiken om het zeiken dus.
En mogen vrouwen niet zonder bovenstukje zwemmen?
Social media.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 09:05 schreef Toine51 het volgende:
[..]
In mijn tijd deden veel vrouwen en meisjes dat gewoon hoor in het zwembad en op het strand....
Maar ja, vul zelf maar in waarom dat nu niet meer kan/mag...
Inclusief grammaticafaal?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 08:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:GGMM is het roerend eens met punt 1.
Als ze een zwembroek dragen zie je niet eens of het een jongetje of een meisje is. Mijn vrouw geeft les aan 10-jarigen en de helft van de jongens in haar klas heeft lang haar.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 10:35 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Denken we dat ook van 10-jarige meisjes die in bikini in het zwembad zwemmen? Toch vallen meisjes van 10 zonder topje meer op dan meisjes van 10 met, just saying.
Die vrouw kan het erg goed verwoorden en wat verschrikkelijk wat haar aangedaan wordt. Ik hoop dat die klager(s) dit zien en horenquote:Op donderdag 3 juli 2025 10:45 schreef miss_sly het volgende:
[ twitter ]
Echt, hoe kunnen mensen nou zo moeilijk doen en een ander mens het zo moeilijk maken?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |