Ja de details heb ik geen verstand van. En gezeur over littekens is idd belachelijk.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:07 schreef Gia het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is dan een badpak waar je een zwemprothese in kunt doen. Maar ook daarvan gaat het bandje, dat onder de borst hoort te zitten, omhoog als je geen borst meer hebt. Ik heb een borstsparende operatie gehad, dus nog een handjevol over aan die kant, maar ook bij mij gaat de prothese omhoog bij het zwemmen.
In dit geval zou het zwembad niet zo moeilijk moeten doen. Ze heeft geen borsten en dat is al erg genoeg, waarom haar dan dwingen een topje aan te doen. Het 'niet geconfronteerd willen worden met de littekens' is duidelijk een lulverhaal; mannen met een litteken op die plek hoeven dat niet te bedekken.
Als een bovenstukje pijnlijk is, ja hoor. Als ik het zou durvenquote:Op zaterdag 28 juni 2025 22:30 schreef oheng het volgende:
[..]
Ja de details heb ik geen verstand van. En gezeur over littekens is idd belachelijk.
Maar, en vergeef me mijn onwetendheid, zou je als vrouw wel topless willen zwemmen?
Maar zou je niet liever een andere oplossing willen hebben?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 22:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Als een bovenstukje pijnlijk is, ja hoor. Als ik het zou durven
Waarom zou ik?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 22:51 schreef oheng het volgende:
[..]
Maar zou je niet liever een andere oplossing willen hebben?
quote:Op zaterdag 28 juni 2025 20:53 schreef bianconeri het volgende:
[..]
2?
Je kunt vrouwelijke borsten niet vergelijken met die van een man.
Dat is alsof een man naakt kan.
Iedereen (m/v/x) mag zelf bepalen of hij/zij/x een bovenstukje aan doet, of niet. Gelukkig.quote:
Volgens mij is die tijd helemaal niet voorbij en actueler dan in tijdenquote:Op zondag 29 juni 2025 07:10 schreef CarbonC het volgende:
[..]
[..]
Iedereen (m/v/x) mag zelf bepalen of hij/zij/x een bovenstukje aan doet, of niet. Gelukkig.
Best raar, eigenlijk: dat er een tijd geweest is dat anderen voor een deel van de mensen andere/extra eisen ging stellen.
Ik niet, althans, niet in een zwembad. Vroeger wel in de zee, maar nu ik nog maar anderhalve borst heb, niet meer.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 22:30 schreef oheng het volgende:
[..]
Ja de details heb ik geen verstand van. En gezeur over littekens is idd belachelijk.
Maar, en vergeef me mijn onwetendheid, zou je als vrouw wel topless willen zwemmen?
Ook ruggengraatloos van die zwembaden. Jammer dat u er last van heeft maar wij hebben dit toegestaan vanwege medische noodzaak. U kan doorzwemmen of het bad verlaten.quote:Op zondag 29 juni 2025 08:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Volgens mij is die tijd helemaal niet voorbij en actueler dan in tijden
Deze dame mag na borstamputatie én toestemming om zonder top te zwemmen toch maar niet meer ermee doorgaan omdat de mensen die er teveel last van zeggen te hebben belangrijker worden geacht
Dit dus. Daar zou geen wet- en regelgeving voor moeten bestaan (als dat überhaupt nog het geval is).quote:Op zondag 29 juni 2025 11:25 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik niet, althans, niet in een zwembad. Vroeger wel in de zee, maar nu ik nog maar anderhalve borst heb, niet meer.
Maar voor haar is het een oplossing. Ik vind dat niemand anders daar wat over te zeggen heeft, als de wet en regels het toestaan.
Nee, jij.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 09:19 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ah, jij bent een van de bekrompen lieden.
Waarom zou ze maar ergens anders moeten gaan zwemmen?quote:Op zondag 29 juni 2025 13:09 schreef Kamelenteen het volgende:
Hoop wel dat Jacky een blanke vrouw is. Als dat niet het geval is, zou ze namelijk ook nog de racismekaart kunnen trekken als reden waarom ze het zwembad uit zou moeten.
Verder snap ik de ophef niet zo. Als ze lekker aan het zwemmen is, komt alleen dr hoofd boven het water uit. Dan zijn de mensen dr litteken toch niet? Enkel de vieze mannetjes en pubers die met een duikbrilletje op de dames onderwater bespieden.
[..]
Nee, jij.
Gelijk heeft ie namelijk. Elders gaan zwemmen is veel makkelijker, maar dat levert natuurlijk geen aandacht op.
Mevrouw loopt zomers waarschijnlijk ook gewoon met kleding aan. Dan kan ze dat in een zwembad ook als men er daar kennelijk overlast van ondervind.
Maar nee, we stappen naar de rechter, roepen discriminatie! en halen de pers erbij.
quote:Op zondag 29 juni 2025 13:34 schreef vosss het volgende:
Ik ben van mening dat alle knappe vrouwen van 16 tm 35 verplicht topless zouden moeten zwemmen en alle lelijke en/of ouder dan 35 moeten verhuizen naar Engeland.
Zeker kunnen ze dat zelf. Misschien maar goed (voornamelijk voor al die lelijkequote:Op zondag 29 juni 2025 13:37 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Nogmaals: elke vrouw kan zelf prima bepalen of ze topless zont en/of zwemt. Dat hoeft niemand anders te bepalen.
Exact dit jaquote:Op zondag 29 juni 2025 11:33 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ook ruggengraatloos van die zwembaden. Jammer dat u er last van heeft maar wij hebben dit toegestaan vanwege medische noodzaak. U kan doorzwemmen of het bad verlaten.
Om dezelfde reden waarom ze naar de pers stapt en er een discriminatiezaak van maakt: het is een keuze van mevrouw. Meer specifiek: ga ik moeilijk doen of gewoon elders zwemmen?quote:Op zondag 29 juni 2025 13:34 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Waarom zou ze maar ergens anders moeten gaan zwemmen?
Alleen omdat ze er iets anders uitziet dan de meeste anderen?
Ik vind dat een zwembad dat dus wel mag bepalen. Maar buiten, in het openbaar aan bijv een zwemplas zou topless gewoon moeten kunnen.quote:Op zondag 29 juni 2025 13:37 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Nogmaals: elke vrouw kan zelf prima bepalen of ze topless zont en/of zwemt. Dat hoeft niemand anders te bepalen.
Waarschuwing voor tere zieltjes: de vrouw poseert topless bij het artikel.quote:Op maandag 30 juni 2025 21:33 schreef yvonne het volgende:
https://www.rtvnoord.nl/c(...)ar-ik-schaam-me-niet
Mooi artikel
Goed echt aantrekkelijk is het niet, maar daarvoor ontzeg je iemand niet de toegang tot het zwembad. Triest hoor, voor die vrouw.quote:Op maandag 30 juni 2025 21:33 schreef yvonne het volgende:
https://www.rtvnoord.nl/c(...)ar-ik-schaam-me-niet
Mooi artikel
Waarom zou het aantrekkelijk moeten zijn? e fast zwemmen, niet meedoen aan een schoonheidswedstrijd. En als aantrekkelijk een voorwaarde is kunnen er maar verdomd weinig mensen gaan zwemmen, met of zonder badkleding.quote:Op maandag 30 juni 2025 23:53 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Goed echt aantrekkelijk is het niet, maar daarvoor ontzeg je iemand niet de toegang tot het zwembad. Triest hoor, voor die vrouw.
Temeer omdat de gemiddelde man van 60+ er vrijwel hetzelfde eruitziet.quote:Op maandag 30 juni 2025 23:53 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Goed echt aantrekkelijk is het niet, maar daarvoor ontzeg je iemand niet de toegang tot het zwembad. Triest hoor, voor die vrouw.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |