Dauwpunt loopt wel op, dus dat maakt het alsnog vies.quote:Op zondag 22 juni 2025 12:30 schreef Resistor het volgende:
[ afbeelding ]
De afkoeling is er in Bunschoten
Opbokken met die hitte.quote:Op zondag 22 juni 2025 14:51 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maandag & Donderdag jas aan.
Jawel, want petrichor!quote:Op zondag 22 juni 2025 15:44 schreef INViCTuS het volgende:
Zowaar zelfs onweer hier. Maar 29 graden en regen is geen beste combi
Waarom?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 10:37 schreef Nattekat het volgende:
Dit soort idioten zouden een WKN ban moeten krijgen.
Ik dacht meer aan:quote:Op zondag 22 juni 2025 17:35 schreef dick_laurent het volgende:
Gewoon weer 10 setjes pull ups gedaan in 31 graden.
[ afbeelding ]
Toch 20 keer.quote:Op zondag 22 juni 2025 17:35 schreef dick_laurent het volgende:
Gewoon weer 10 setjes pull ups gedaan in 31 graden.
[ afbeelding ]
Nah, vorige week wat ochtenden met 12-14 graden gehad. Was beterquote:
Dat was beter, maar na het verschroeiende weekeinde vind ik dit relatief gezien ook wel erg lekker en kan de boel weer goed openquote:Op maandag 23 juni 2025 08:34 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Nah, vorige week wat ochtenden met 12-14 graden gehad. Was beter
Begin volgende week geen afkoeling voor je helaas zo te zienquote:Op maandag 23 juni 2025 09:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat was beter, maar na het verschroeiende weekeinde vind ik dit relatief gezien ook wel erg lekker en kan de boel weer goed open
Komende 10 dagen voornamelijk 25-28 graden, dus niet tyfus heet meer. Wel zomersquote:Op maandag 23 juni 2025 11:11 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Begin volgende week geen afkoeling voor je helaas zo te zien
Tsja ze kunnen toch niet altijd met boer zoekt vrouw bezig zijnquote:Op maandag 23 juni 2025 14:41 schreef Zipportal het volgende:
Van doorluchten is geen sprake. Die stinkboeren moeten weer gauw strontjen.
Een airco maakt geen herrie binnen.quote:Op maandag 23 juni 2025 15:20 schreef Nattekat het volgende:
Op dagen als deze mis ik echt de mogelijkheid tot doorluchten
Zit ik alsnog in de airco-herrie.
Dan woon ik in een fatsoenlijk huis. Heerlijk afgekoeld hierquote:Op maandag 23 juni 2025 17:36 schreef Geschiedkundige het volgende:
Een fatsoenlijk huis kun je doorluchten.
Oo dacht dat ik voor thuis vanaf zaterdag/zondag 30ers zag. Wel nog ver weg.quote:Op maandag 23 juni 2025 12:56 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Komende 10 dagen voornamelijk 25-28 graden, dus niet tyfus heet meer. Wel zomers
Zeg dat maar tegen mijn aircoquote:Op maandag 23 juni 2025 17:36 schreef Geschiedkundige het volgende:
Een airco maakt geen herrie binnen.
Dit is dan ook een appartementquote:Op maandag 23 juni 2025 17:36 schreef Geschiedkundige het volgende:
Een fatsoenlijk huis kun je doorluchten
Hij conditioneert de lucht in mijn huis. Airco.quote:Op maandag 23 juni 2025 19:01 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ik weiger dat ding een airco te noemen
Vanavond lekker onder de deken kruipen.quote:Op maandag 23 juni 2025 17:53 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dan woon ik in een fatsoenlijk huis. Heerlijk afgekoeld hier
Dat doe ik sowieso wel, maar dit is wel behaaglijkerquote:Op maandag 23 juni 2025 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vanavond lekker onder de deken kruipen.![]()
quote:Op maandag 23 juni 2025 19:44 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat doe ik sowieso wel, maar dit is wel behaaglijker
Gisteravond lag ik bovenop mijn dekbedovertrek (die altijd dekbedloos is), vandaag ga ik er wel onder liggen denk ikquote:Op maandag 23 juni 2025 19:44 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat doe ik sowieso wel, maar dit is wel behaaglijker
Watjequote:Op maandag 23 juni 2025 21:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gisteravond lag ik bovenop mijn dekbedovertrek (die altijd dekbedloos is), vandaag ga ik er wel onder liggen denk ik
Maar ik lig pal naast het natuurlijk weer open raam, dat is ook wel heerlijk
Kies je zelf voor.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 10:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zit in Oostenrijk vanaf donderdag. Ik ga dood.
Hogerop zoeken. Prima te doenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 10:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zit in Oostenrijk vanaf donderdag. Ik ga dood.
Ik was toen ik het boekte meer bezorgd dat het kutweer zou worden dan dat er een flinke hittegolf huis zou gaan houdenquote:
Heb ik ook aan het balkon hangen.quote:Op zondag 22 juni 2025 20:54 schreef AchJa het volgende:
Nieuw weerstation gescoord, de Ecowitt GW300/WS90, ik ben dik tevreden!![]()
[ afbeelding ]
Heb je in de bergen altijdquote:
35 graden maar.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 15:05 schreef INViCTuS het volgende:
Dit is best wel weer een warme uitdraai 🥵🥵
[ x ]
Dat is al 10 graden boven de kritische grensquote:
Wat ik in de verwachtingen zie is dat er een piek op volgende week dinsdag zit, maar dat het verder een "herfstige" periode lijkt. Dus echt last van hitte met een hoge en oplopende grondtemperatuur zullen we eerst wel niet krijgen.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 15:05 schreef INViCTuS het volgende:
[ x ]
Weekend 30 graden geweest en morgen 25 graden. HEEL VER WEG!quote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:23 schreef Djeez het volgende:
Van mij mag de hitte losbarsten. Want wat een regen! De zomer is echt nog heel, heel ver weg
Zwemband-/Riesling-/Bakstrand-/Flaneer-heaven!quote:Op dinsdag 24 juni 2025 15:05 schreef INViCTuS het volgende:
[ x ]
Kachelmann heeft het altijd correct. Volgende week dinsdag alvast mijn agenda geblokt.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 17:26 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Zwemband-/Riesling-/Bakstrand-/Flaneer-heaven!
HEAVEN!
Geniet er nog maar van, we tellen al af naar de winterquote:Op dinsdag 24 juni 2025 17:26 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Zwemband-/Riesling-/Bakstrand-/Flaneer-heaven!
HEAVEN!
winter kennen we hier nietquote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:05 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Geniet er nog maar van, we tellen al af naar de winter
Thanks man, en jij succes...oh ik heb je ff gerectificeerdquote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:05 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Geniet er nog maar van, ik, in mijn eentje, tel al af naar de winter
Witte Kerstquote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:05 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Geniet er nog maar van, we tellen al af naar de winter
Jezus. Dat is dodelijk.quote:Op woensdag 25 juni 2025 00:45 schreef Elan het volgende:
Broertje zit in NYC, 41 graden vandaag met een luchtvochtigheid van bijna 70%.
De airbnb waarin ze zitten is klein en monumentaal en heeft alleen een mobiele airco met een slang naar buiten
Ze zouden oorspronkelijk naar Vietnam gaan maar hadden geen zin in extreme hitte
Gevoelstemperatuur is op sommige plekken 50 graden. Zijn reisgenoot komt oorspronkelijk Florida en vergelijkt het met thuis qua luchtvochtigheid en warmte. En stinkt ook enorm die stad naar vuilnis en hondenpis.quote:
Maar ik tel ook met hem meequote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:20 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Thanks man, en jij succes...oh ik heb je ff gerectificeerd
Qua weer sla ik half november - half maart het liefst gewoon over. Saaie koude treurnisquote:
Ik zag zaterdag een soortgelijk ziek gruwelijk droog lichaam zonder shirt hardlopen. Prachtig.quote:Op woensdag 25 juni 2025 08:34 schreef RamboDirk het volgende:
We rennen richting week 27
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Net zoals afgelopen jaar?quote:Op woensdag 25 juni 2025 08:41 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Qua weer sla ik half november - half maart het liefst gewoon over. Saaie koude treurnis
Dat is wel dom, New York staat bekend om de hete zomers. En dat dan in een betonnen jungle… zit je beter in een echte jungle.quote:Op woensdag 25 juni 2025 00:45 schreef Elan het volgende:
Broertje zit in NYC, 41 graden vandaag met een luchtvochtigheid van bijna 70%.
De airbnb waarin ze zitten is klein en monumentaal en heeft alleen een mobiele airco met een slang naar buiten
Ze zouden oorspronkelijk naar Vietnam gaan maar hadden geen zin in extreme hitte
@Wereldgozer in het wild gespotquote:Op woensdag 25 juni 2025 09:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zag zaterdag een soortgelijk ziek gruwelijk droog lichaam zonder shirt hardlopen. Prachtig.
Ik heb gisteren met mijn weerstation ook nog de 25.2 aangetikt. Het zal er morgen om spannen of we de 25 gaan halen, maar als dat lukt lijkt het zomaar een lokale hittegolf van een dag of 14 te kunnen gaan worden.quote:Op woensdag 25 juni 2025 09:31 schreef Jor_Dii het volgende:
Zuiden lijkt een hittegolf te krijgen van zaterdag t/m woensdag.
Foute rectificatie, want ik ben er ook zo een. Ook al staan nog zware maanden als augustus en september (en oktober met een hogedrukgebied boven Centraal Europa) te wachten, de zonnewende is geweest, dus de dagen gaan weer korter worden. Ik heb geen moeite met het vroeger licht worden, dan werkt lekker als ik vroeg start,maar wel moeite met langer licht in de avond.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:20 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Thanks man, en jij succes...oh ik heb je ff gerectificeerd
Blijft genieten. Koud? Extra laagje aan, probleem opgelostquote:Op woensdag 25 juni 2025 08:41 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Qua weer sla ik half november - half maart het liefst gewoon over. Saaie koude treurnis
Nee, toen 2 weken Seoul geweest. Zonnig en aangenaam herfstweer gehad. Kunnen we hier nog wat van lerenquote:
Afgelopen herfst was prachtig. Dus ik heb dezelfde besteld.quote:Op woensdag 25 juni 2025 12:22 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Nee, toen 2 weken Seoul geweest. Zonnig en aangenaam herfstweer gehad. Kunnen we hier nog wat van leren
Droevig is hoe ik het zou omschrijven. Voor mij is kou ook het probleem niet zo, al vind ik het wel veel fijner om nu gewoon in korte broek en t-shirt naar buiten te kunnen.quote:Op woensdag 25 juni 2025 11:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Blijft genieten. Koud? Extra laagje aan, probleem opgelost
Nu? Kan nu sowieso. Bijna 25 graden hier en veel te hoge luchtvochtigheidquote:Op woensdag 25 juni 2025 12:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Droevig is hoe ik het zou omschrijven. Voor mij is kou ook het probleem niet zo, al vind ik het wel veel fijner om nu gewoon in korte broek en t-shirt naar buiten te kunnen.
Kijk voor de grap eens naar de temperatuurkaart. Groetjes uit het westen.quote:Op woensdag 25 juni 2025 12:55 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Nu? Kan nu sowieso. Bijna 25 graden hier en veel te hoge luchtvochtigheid
Vandaag wel ja, hele ochtend ook heerlijk gefietst, graadje of 21, keurig. Maar als het echt warm wordt kun je er op een gegeven moment niks tegen doen (binnen de grenzen van fatsoen uiteraard, hoewel dat soms ook niet genoeg zou zijn), als het echt koud wordt kun je er wél iets tegen doen. En vooral daarom hebben koudehaters/warmtefans het makkelijker dan warmtehaters/koudefansquote:Op woensdag 25 juni 2025 12:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Droevig is hoe ik het zou omschrijven. Voor mij is kou ook het probleem niet zo, al vind ik het wel veel fijner om nu gewoon in korte broek en t-shirt naar buiten te kunnen.
19-20 graden. Niks mis mee voor de korte broek toch? Of...?quote:Op woensdag 25 juni 2025 12:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kijk voor de grap eens naar de temperatuurkaart. Groetjes uit het westen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |