SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 juni 2025 11:48 schreef RamboDirk het volgende:
Mensen die klagen over deze prachtige zomer van 2025, gun ik een enkeltje Bergen-Belsen
[ afbeelding ]Boh, wat zou ik dat graag inruilen met wat we hier hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jeumig wat een verschillen.quote:Op zondag 22 juni 2025 12:20 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Begint weer een spekkoekkaart te worden.
Je kan ook daarheen, hèquote:Op zondag 22 juni 2025 12:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Boh, wat zou ik dat graag inruilen met wat we hier hebben
25 graden, doe er hier nog maar een paar graden bijquote:Op zondag 22 juni 2025 12:43 schreef heywoodu het volgende:
Het dichtstbijzijnde getalletje op de KNMI-kaart ging bij de 10-minutenupdate van 25.2 naar 25.6, dat is niet de bedoeling he
Ik wacht er met smart opquote:Op zondag 22 juni 2025 13:38 schreef Starhopper het volgende:
In NH is het heerlijk hoor! 20 graden en een windje! Alle bloedhitte het huis uit
28,8 graden hierquote:Op zondag 22 juni 2025 13:25 schreef heywoodu het volgende:
Thermostaat: 24.5
KNMI-station het dichtst in de buurt: 24.0
Deur open: alsof ik de oven in loop
Nunspeet ligt toch nog in een iets roder lijntje
[ afbeelding ]
Oke man....quote:Op zondag 22 juni 2025 12:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Boh, wat zou ik dat graag inruilen met wat we hier hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 juni 2025 14:11 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Oke man....Dat het niet voor iedereen geldt snap ik ook wel heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |