Watjequote:Op maandag 23 juni 2025 21:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gisteravond lag ik bovenop mijn dekbedovertrek (die altijd dekbedloos is), vandaag ga ik er wel onder liggen denk ik
Maar ik lig pal naast het natuurlijk weer open raam, dat is ook wel heerlijk
Kies je zelf voor.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 10:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zit in Oostenrijk vanaf donderdag. Ik ga dood.
Hogerop zoeken. Prima te doenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 10:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zit in Oostenrijk vanaf donderdag. Ik ga dood.
Ik was toen ik het boekte meer bezorgd dat het kutweer zou worden dan dat er een flinke hittegolf huis zou gaan houdenquote:
Heb ik ook aan het balkon hangen.quote:Op zondag 22 juni 2025 20:54 schreef AchJa het volgende:
Nieuw weerstation gescoord, de Ecowitt GW300/WS90, ik ben dik tevreden!![]()
[ afbeelding ]
Heb je in de bergen altijdquote:
35 graden maar.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 15:05 schreef INViCTuS het volgende:
Dit is best wel weer een warme uitdraai 🥵🥵
[ x ]
Dat is al 10 graden boven de kritische grensquote:
Wat ik in de verwachtingen zie is dat er een piek op volgende week dinsdag zit, maar dat het verder een "herfstige" periode lijkt. Dus echt last van hitte met een hoge en oplopende grondtemperatuur zullen we eerst wel niet krijgen.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 15:05 schreef INViCTuS het volgende:
[ x ]
Weekend 30 graden geweest en morgen 25 graden. HEEL VER WEG!quote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:23 schreef Djeez het volgende:
Van mij mag de hitte losbarsten. Want wat een regen! De zomer is echt nog heel, heel ver weg
Zwemband-/Riesling-/Bakstrand-/Flaneer-heaven!quote:Op dinsdag 24 juni 2025 15:05 schreef INViCTuS het volgende:
[ x ]
Kachelmann heeft het altijd correct. Volgende week dinsdag alvast mijn agenda geblokt.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 17:26 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Zwemband-/Riesling-/Bakstrand-/Flaneer-heaven!
HEAVEN!
Geniet er nog maar van, we tellen al af naar de winterquote:Op dinsdag 24 juni 2025 17:26 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Zwemband-/Riesling-/Bakstrand-/Flaneer-heaven!
HEAVEN!
winter kennen we hier nietquote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:05 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Geniet er nog maar van, we tellen al af naar de winter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |