Dat was beter, maar na het verschroeiende weekeinde vind ik dit relatief gezien ook wel erg lekker en kan de boel weer goed openquote:Op maandag 23 juni 2025 08:34 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Nah, vorige week wat ochtenden met 12-14 graden gehad. Was beter
Begin volgende week geen afkoeling voor je helaas zo te zienquote:Op maandag 23 juni 2025 09:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat was beter, maar na het verschroeiende weekeinde vind ik dit relatief gezien ook wel erg lekker en kan de boel weer goed open
Komende 10 dagen voornamelijk 25-28 graden, dus niet tyfus heet meer. Wel zomersquote:Op maandag 23 juni 2025 11:11 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Begin volgende week geen afkoeling voor je helaas zo te zien
Tsja ze kunnen toch niet altijd met boer zoekt vrouw bezig zijnquote:Op maandag 23 juni 2025 14:41 schreef Zipportal het volgende:
Van doorluchten is geen sprake. Die stinkboeren moeten weer gauw strontjen.
Een airco maakt geen herrie binnen.quote:Op maandag 23 juni 2025 15:20 schreef Nattekat het volgende:
Op dagen als deze mis ik echt de mogelijkheid tot doorluchten
Zit ik alsnog in de airco-herrie.
Dan woon ik in een fatsoenlijk huis. Heerlijk afgekoeld hierquote:Op maandag 23 juni 2025 17:36 schreef Geschiedkundige het volgende:
Een fatsoenlijk huis kun je doorluchten.
Oo dacht dat ik voor thuis vanaf zaterdag/zondag 30ers zag. Wel nog ver weg.quote:Op maandag 23 juni 2025 12:56 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Komende 10 dagen voornamelijk 25-28 graden, dus niet tyfus heet meer. Wel zomers
Zeg dat maar tegen mijn aircoquote:Op maandag 23 juni 2025 17:36 schreef Geschiedkundige het volgende:
Een airco maakt geen herrie binnen.
Dit is dan ook een appartementquote:Op maandag 23 juni 2025 17:36 schreef Geschiedkundige het volgende:
Een fatsoenlijk huis kun je doorluchten
Hij conditioneert de lucht in mijn huis. Airco.quote:Op maandag 23 juni 2025 19:01 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ik weiger dat ding een airco te noemen
Vanavond lekker onder de deken kruipen.quote:Op maandag 23 juni 2025 17:53 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dan woon ik in een fatsoenlijk huis. Heerlijk afgekoeld hier
Dat doe ik sowieso wel, maar dit is wel behaaglijkerquote:Op maandag 23 juni 2025 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vanavond lekker onder de deken kruipen.![]()
quote:Op maandag 23 juni 2025 19:44 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat doe ik sowieso wel, maar dit is wel behaaglijker
Gisteravond lag ik bovenop mijn dekbedovertrek (die altijd dekbedloos is), vandaag ga ik er wel onder liggen denk ikquote:Op maandag 23 juni 2025 19:44 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat doe ik sowieso wel, maar dit is wel behaaglijker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |