SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 juni 2025 08:47 schreef RamboDirk het volgende:
Mensen die dat WK voor clubteams volgen hebben zonder uitzondering een micropenis.Klopt makker. Maar hij is wel moddertjevet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@AFCNiels
@Littlerabbit
@Pisces29
Ik ga meteen meehelpen. Ik vertrouw die Paul voor geen meter. Die is duidelijk uit op de levensverzekering.quote:Op donderdag 19 juni 2025 11:13 schreef Wereldgozer het volgende:
NWS / Zorgen om vermiste Paul (83) en Gerda (80)
Ze zijn er weer druk mee @:3rr0r @:alpeko
🧐quote:Op donderdag 19 juni 2025 11:13 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik heb ze een handje geholpen. Ik denk dat we er wel uit zijn.quote:Op donderdag 19 juni 2025 11:13 schreef Wereldgozer het volgende:
Ter illustratiequote:Op donderdag 19 juni 2025 14:51 schreef GGMM het volgende:
Oké eerlijk het is echt een reusachtig stuk
Macaroni met hompen kaas.quote:
Airconditioning is voor mietjes.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 12:59 schreef Flitsbezorger het volgende:
Heerlijk zomerweer zo met de airco thuis
Oh, ik heb wel een airco hoor. Weliswaar een mobiele airco maar desalniettemin standje vrieskist op dat ding.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 13:11 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Zeuren op het hebben van een airco is voor het proletariaat.
Leugenaar.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 13:16 schreef Wotte het volgende:
[..]
Oh, ik heb wel een airco hoor. Weliswaar een mobiele airco
Die krengen kosten echt maar maximaal 3/400 euro. Gebruik 'm een enkele keer per jaar. Moet je zo'n slurf naar buiten hangen. Tikkeltje onhandig.quote:
Als het zo heerlijk vond had je je airco niet aangzetquote:Op vrijdag 20 juni 2025 12:59 schreef Flitsbezorger het volgende:
Heerlijk zomerweer zo met de airco thuis
Geniet er lekker van maatquote:Op vrijdag 20 juni 2025 13:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
Tijd voor een koude bier met deze hitte
Ik had ook een mobiele airco maar dat het raam open moet voor de slurf vond ik een tikkeltje onhandig gezien er daarmee alsnog warmte mee binnenkomt.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 13:43 schreef Wotte het volgende:
[..]
Die krengen kosten echt maar maximaal 3/400 euro. Gebruik 'm een enkele keer per jaar. Moet je zo'n slurf naar buiten hangen. Tikkeltje onhandig.
Ik ben dan ook een lastig persoonquote:Op vrijdag 20 juni 2025 13:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als het zo heerlijk vond had je je airco niet aangzet
Ik heb dat probleem deels getackeld met een hardboard plaat op maat gemaakt voor het raam en dan de opening van de slurf eruit zagen.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 14:13 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Ik had ook een mobiele airco maar dat het raam open moet voor de slurf vond ik een tikkeltje onhandig gezien er daarmee alsnog warmte mee binnenkomt.
Woonde destijds in een monumentaal pand dus het werd echt snel loeiend warm in huis
Props voor de moeite, goeie oplossing lijkt mij. Daar was ik een veel te luie hond voor (mede dankzij het feit dat ik een hoge plafond en dus hoge ramen had).quote:Op vrijdag 20 juni 2025 14:16 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik heb dat probleem deels getackeld met een hardboard plaat op maat gemaakt voor het raam en dan de opening van de slurf eruit zagen.
Alsnog meer gedoe dan een split unit dat wel.
Zag het op tv al langs komen bij voorbeschouwingen. Leuk. Later eens kijken.quote:
Dat is lekker zegquote:Op vrijdag 20 juni 2025 18:30 schreef tong80 het volgende:
Pokebowl met kipshoarma. Griekse yoghurt, peertje, sinaasappel.
Gelukkig speel jij iedere dag op hoog niveau een mongolenspelletje.quote:
Wat een lelijke blouse.quote:
Welke film en graag review.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 23:25 schreef Anneloos het volgende:
Heerlijk uiteten en filmpje met mijn @:Wereldgozer. Wat brengt jullie deze mooie vrijdagavond?
Woordle 1463 4/6quote:Op zaterdag 21 juni 2025 07:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gelukkig speel jij iedere dag op hoog niveau een mongolenspelletje.
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 09:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Woordle 1463 4/6
⬛⬛⬛⬛⬛
⬛🟨⬛⬛🟨
🟩⬛⬛🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1259 5/6
⬛⬛🟩⬛⬛⬛
⬛⬛⬛🟩⬛🟨
⬛⬛🟩🟩🟩⬛
⬛🟩🟩🟩🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@:scrummie @:rambodirk @:alpeko @:vrijgevochten @:wereldgozer @:anneloos
Goedemorgen
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 07:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gelukkig speel jij iedere dag op hoog niveau een mongolenspelletje.
Goeiemorgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neuken ?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 09:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Laat ik jullie dan een ongekend lekker en fijn weekend wensen. Geniet van deze prachtige zomerdag!
Ik vind jullie allemaal lief.
Ik wil jou ook een ontzettend heerlijk en goed weekend toewensen. Moge al jouw dromen en wensen dit weekend uitkomen. Vergeet niet een ijsje te eten voordat het alweer maandag is!quote:Op zaterdag 21 juni 2025 09:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Laat ik jullie dan een ongekend lekker en fijn weekend wensen. Geniet van deze prachtige zomerdag!
Ik vind jullie allemaal lief.
KBRquote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe mexicaanse bonenschotel.
avgquote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Geniet ervanquote:
Flatbread pizza’squote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Woordle6 1260 4/6quote:Op zondag 22 juni 2025 01:30 schreef Anneloos het volgende:
Woordle 1464 6/6
⬛🟩🟨🟩🟩
🟩🟩⬛🟩🟩
🟩🟩⬛🟩🟩
🟩🟩⬛🟩🟩
🟩🟩⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
![]()
Woordle6 1260 6/6
⬛🟩⬛🟩⬛⬛
🟨🟩⬛🟩⬛⬛
⬛🟩⬛🟩⬛⬛
🟩🟩🟩🟩⬛⬛
🟩🟩🟩🟩⬛🟨
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Doe dit maar niet, oke?quote:Op zondag 22 juni 2025 09:12 schreef onlogisch het volgende:
Ik heb een leuk filmpje met een enorm leuk liedje op Twitter geplaatst @:Caland
FOK! faalt weer in goed embedden helaas. Ik hoop dat je hem kunt waarderen
https://x.com/0nlogisch/status/1936683328763318453
Niet geklikt.quote:Op zondag 22 juni 2025 09:12 schreef onlogisch het volgende:
Dit boeit niemandquote:Op zondag 22 juni 2025 09:12 schreef onlogisch het volgende:
Nou en.quote:Op zondag 22 juni 2025 09:12 schreef onlogisch het volgende:
Leuke anekdote. Goede mensen bestaan nog, als je goed zoekt.quote:Op zondag 22 juni 2025 13:46 schreef tong80 het volgende:
Net langs leuk en "alternatief" restaurantje gelopen op weg naar de Appie. Op het terrasje staan kletsen met de uitbater, kreeg ik een, naar ik hoop, heerlijke salade van eigen blad kado. Straks even smullen.
Wie goed doet goed ontmoet.quote:Op zondag 22 juni 2025 14:32 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Leuke anekdote. Goede mensen bestaan nog, als je goed zoekt.
Op basis van deze review heb ik besloten deze film niet te gaan kijken.quote:Op zondag 22 juni 2025 15:01 schreef Anneloos het volgende:
[..]
The materialists. Ik weet het niet zo goed
Lekker man. Wat heb je in Berlijn zoal gegeten?quote:Op zondag 22 juni 2025 14:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Was 2 weken geleden in Berlijn maat. Mooie stad
Wienergutmachungsschnitzel.quote:Op zondag 22 juni 2025 15:21 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Lekker man. Wat heb je in Berlijn zoal gegeten?
avgquote:Op zondag 22 juni 2025 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe lekker simpel een uitsmijter.
Hello freshje met vis, amandel, pestoboter, paprika en een puree van aardappel en pastinaak. Genieton. Al heeft @Wereldgozer veel ‘winterse gerechten besteld’. Koken met warm weer is grote boos.quote:Op zondag 22 juni 2025 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pikstraf dusquote:Op zondag 22 juni 2025 17:47 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Hello freshje met vis, amandel, pestoboter, paprika en een puree van aardappel en pastinaak. Genieton. Al heeft @:wereldgozer veel ‘winterse gerechten besteld’. Koken met warm weer is grote boos.
Bbq natuurlijk. Met een salade met haloumi en gegrilde asperges en nectarines.quote:Op zondag 22 juni 2025 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zonder vrijwel niks te doen snap ik best dat je als hartpatiënt bekaf bent.quote:Op zondag 22 juni 2025 16:45 schreef tong80 het volgende:
Ik gaat weer legge. Deze temperatuur vreet energie. Nooit gedacht dat je als hartpatiënt zo bek af kunt zijn zonder vrijwel niks te doen. Misschien tot merrege anders tot straks......................
quote:Op zondag 22 juni 2025 17:03 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Kiloknaller hamburgers en saucijzen?
KBRquote:Op zondag 22 juni 2025 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik weet niet wat dat is, maar als dat ervoor zorgt dat je hele wijk geen last heeft van jouw gore stank dan ga ik akkoord.quote:Op zondag 22 juni 2025 19:48 schreef alpeko het volgende:
[..]
Daarom hebben wij ook een Green Egg ipv een bbq
Zo'n keramische bol maar bij het aansteken maakt dat geen verschilquote:Op zondag 22 juni 2025 19:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik weet niet wat dat is, maar als dat ervoor zorgt dat je hele wijk geen last heeft van jouw gore stank dan ga ik akkoord.
Ligt er aan wat je er mee doet. Rooksessie geeft een ander effect als low & slow. Dan is het gewoon een oven. Asperges of een vette worst maakt ook nogal wat uit.quote:Op zondag 22 juni 2025 19:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik weet niet wat dat is, maar als dat ervoor zorgt dat je hele wijk geen last heeft van jouw gore stank dan ga ik akkoord.
Met gewoon houtskool geeft dat echt geen rookontwikkelingquote:Op zondag 22 juni 2025 20:00 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zo'n keramische bol maar bij het aansteken maakt dat geen verschil
nu pas?quote:Op zondag 22 juni 2025 20:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik vind je een oude zuurpruim worden.
wtfquote:Op zondag 22 juni 2025 20:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ja, ik herken steeds meer tong80.
Slaap lekkerquote:Op zondag 22 juni 2025 21:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik ga hier even een nachtje over slapen.
quote:Op zondag 22 juni 2025 20:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Sow hoppa biem.quote:Op zondag 22 juni 2025 20:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jouw houtskool gaat magischerwijs gloeien?quote:Op zondag 22 juni 2025 20:10 schreef alpeko het volgende:
[..]
Met gewoon houtskool geeft dat echt geen rookontwikkeling
Looftlighter. Geen aanmaakmeuk. Ze worden dan na 1-2 minuten rood. Deksel dicht en klaar. Idd geen rook tenzij je bagger houtskool hebt.quote:Op zondag 22 juni 2025 22:12 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Jouw houtskool gaat magischerwijs gloeien?
quote:Op zondag 22 juni 2025 20:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 juni 2025 11:12 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Ik herken steeds minder in DombohetOlifantje1. Zelden zo'n kut username gezien. Pretentieus moeilijkdoenerij. Zo van, ik heb een woordenboek thuis. Heeft vast een kleine slurf.
Hier zit een Vincent Bijlo grap in.quote:Op maandag 23 juni 2025 11:29 schreef GGMM het volgende:
@:scrummie vergeet je de Woordle niet??
Ik refresh nu al een aantal keer maar ik zie hem niet
Ik ben een dagje vrij dus geen woordle vandaag.quote:Op maandag 23 juni 2025 11:29 schreef GGMM het volgende:
@:scrummie vergeet je de Woordle niet??
Ik refresh nu al een aantal keer maar ik zie hem niet
Witlof, peertje en mandarijn. De Griekse yoghurt is voor vanavond.quote:
Akkoord.quote:Op maandag 23 juni 2025 12:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ben een dagje vrij dus geen woordle vandaag.
Jeetjequote:Op maandag 23 juni 2025 11:12 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Ik herken steeds minder in DombohetOlifantje1. Zelden zo'n kut username gezien. Pretentieus moeilijkdoenerij. Zo van, ik heb een woordenboek thuis. Heeft vast een kleine slurf.
Toevallig zet hij er een muziekje onder als dat ding begint, klinkt zeker als een bladblazer. Maar uiteindelijk wel 2 brandende kooltjes.quote:Op maandag 23 juni 2025 06:27 schreef alpeko het volgende:
[..]
Looftlighter. Geen aanmaakmeuk. Ze worden dan na 1-2 minuten rood. Deksel dicht en klaar. Idd geen rook tenzij je bagger houtskool hebt.
Bekijk deze YouTube-video
Wat een culinaire noobs hier zeg. Komen niet verder dan AVG.
Dat werkt echt prima (en maakt geen geluid)quote:Op maandag 23 juni 2025 14:35 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Toevallig zet hij er een muziekje onder als dat ding begint, klinkt zeker als een bladblazer. Maar uiteindelijk wel 2 brandende kooltjes.
Twee is genoeg. Ding dicht en 10-15 min wachten en je bent 200 graden verder. Jij had het over rook. Ik zie niks. Jij wel?quote:Op maandag 23 juni 2025 14:35 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Toevallig zet hij er een muziekje onder als dat ding begint, klinkt zeker als een bladblazer. Maar uiteindelijk wel 2 brandende kooltjes.
[ Bericht 4% gewijzigd door alpeko op 23-06-2025 16:53:01 ]
Ik doe daar nooit aan mee hier. Maar na een klein steekje onder m'n kloten. was ik bereid ironie serieus te nemen.quote:
Jij zal wel vol zitten na die twee mandarijntjes.quote:
Hallo maatquote:
Gaat lekker bro, gaat echt lekker. Eindelijk af van dat warme kutweerquote:Op maandag 23 juni 2025 15:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo moderator @:Chevycaprice
Hoe is de leef?
Ah, ja. Maxgenot. Wat is hij goed hé. Leuk dat 'we' daaraan mee kunnen doen.quote:Op maandag 23 juni 2025 15:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gaat lekker bro, gaat echt lekker. Eindelijk af van dat warme kutweerEn deze week weer mijn favoriet: Formule 1
![]()
En met jou vriend?
Helemaal waar. ONZE coureur. ONZE trots. ONZE kampioenschappen.quote:Op maandag 23 juni 2025 15:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ah, ja. Maxgenot. Wat is hij goed hé. Leuk dat 'we' daaraan mee kunnen doen.
Hoe bezorg jij dan flitsigquote:
Pure kutten?quote:Op maandag 23 juni 2025 16:03 schreef tong80 het volgende:
Heerlijk...............pure kutten. Kan niks aan tippen.
Gaat het wel goed met je?quote:Op maandag 23 juni 2025 16:03 schreef tong80 het volgende:
Heerlijk...............pure kutten. Kan niks aan tippen.
Dit ooit elders als column.......quote:
U, voor jou belhamel.quote:
Doe er wat aan zou ik zeggen. Wat was de vraag ook alweer ?quote:Op maandag 23 juni 2025 16:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je gewoon antwoord geven, dit is heel irritant
Ik ookquote:Op maandag 23 juni 2025 17:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Ik doe maar wat. Wel jammer dat GGMM de 'k' is vergeten, nu hij eindelijk een keertje zelf kookt.quote:Op maandag 23 juni 2025 17:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Spaghetti (zonder plakje kaas, smerige rans dat je bent)quote:Op maandag 23 juni 2025 17:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:
quote:Op zondag 22 juni 2025 20:00 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zo'n keramische bol maar bij het aansteken maakt dat geen verschil
Ik mag jou ook welquote:Op maandag 23 juni 2025 11:12 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Ik heb er over geslapen en ook iets meegemaakt.quote:Op maandag 23 juni 2025 17:26 schreef GGMM het volgende:
En daar lijk ik dan op volgens DombohetOlifantje1
Ik ben daar nog steeds heel boos over
Bedanktquote:Op maandag 23 juni 2025 19:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb er over geslapen en ook iets meegemaakt.
Ik neem mijn woorden terug, jij bent nog veel te stabiel en lief daarvoor.
Kijk deze fuckers Pluto denyen @Scrummiequote:In de ruimte worden jaarlijks zo’n 20.000 nieuwe ruimterotsen ontdekt. Met deze camera kan dat aantal op termijn richting de miljoenen gaan, denkt de National Science Foundation. ‘Als er een negende planeet in ons zonnestelsel bestaat, zeggen wetenschappers dat deze telescoop deze binnen een jaar zal vinden’, aldus de BBC.
Ook gelijk de knapste en intelligentste. Al is dat niet zo heel moeilijk na het vertrek van @Momo GODquote:Op maandag 23 juni 2025 21:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Coco zou een geweldige FA zijn
Tijd voor een petitie.quote:Op maandag 23 juni 2025 21:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ook gelijk de knapste en intelligentste. Al is dat niet zo heel moeilijk na het vertrek van @:momo GOD
Laat maarquote:Op maandag 23 juni 2025 21:14 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)it-gedeeld~a71e4611/
[..]
Kijk deze fuckers Pluto denyen @:Scrummie
Ik ben woedend.
Goeiemorgen maat.quote:
Succes!quote:Op dinsdag 24 juni 2025 09:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goeiemorgen maat.
Taxi komt zo.........
Je was wel èrg vroeg hoor.quote:
Is goed biggetje.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 12:12 schreef Flitsbezorger het volgende:
Zometeen een broodje rookworst (mét mosterd!) bij de HEMA halen voor de lunch.
Harry Potterquote:Op dinsdag 24 juni 2025 12:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
A wizard is never late, nor is he early, he arrives precisely when he means to.
Vrijdagmiddag ga ik met de boys borrelen.quote:
Gewoon op een bord genotquote:Op dinsdag 24 juni 2025 12:24 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Vrijdagmiddag ga ik met de boys borrelen.
Zal waarschijnlijk compleet bezopen een kapsalon nuttigen bij de Jaffa @:KingRoland
Nrc of witte aap?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 12:24 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Vrijdagmiddag ga ik met de boys borrelen.
Zal waarschijnlijk compleet bezopen een kapsalon nuttigen bij de Jaffa @:KingRoland
Ik merk dat mijn gegevens ergens zijn buitgemaakt. De afgelopen weken tal van berichten gehad dat er bij een instantie waar ik een account heb een code is aangevraagd. 'Bent u dit niet? Neem dan contact op met dit obscure 06-nummer'quote:Op dinsdag 24 juni 2025 12:57 schreef Caland het volgende:
Ik word echt woedend van het gegeven dat al die kloterige callcenters tegenwoordig ook gewoon met een +316 nummer bellen
En de roverheid DOET NIETS
En genieten van newbies die hun poten aan het bord verbranden genotquote:
Wij zullen bij Celest beginnen, de kans is aardig groot dat we daarna bij NRC zullen landen.quote:
Dit kan kloppen. Er is een grote datalek geweest bij Grindr.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 12:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik merk dat mijn gegevens ergens zijn buitgemaakt. De afgelopen weken tal van berichten gehad dat er bij een instantie waar ik een account heb een code is aangevraagd. 'Bent u dit niet? Neem dan contact op met dit obscure 06-nummer'
Oei.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 13:28 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dit kan kloppen. Er is een grote datalek geweest bij Grindr.
Hoe weet jij dit?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 13:28 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dit kan kloppen. Er is een grote datalek geweest bij Grindr.
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 15:22 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik geef nooit mijn bronnen prijs, zou niet eerlijk zijn tegenover diegene.
Toevallig van de week ook tweemaal. Althans, neem aan dat het zoiets was, neem dat niet op.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 12:57 schreef Caland het volgende:
Ik word echt woedend van het gegeven dat al die kloterige callcenters tegenwoordig ook gewoon met een +316 nummer bellen
En de roverheid DOET NIETS
Weinig ruggengraat net zoals sushiquote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:23 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Lekker opperhoofd @:ggmm napraten
Dank je wel hiervoorquote:Op dinsdag 24 juni 2025 15:22 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik geef nooit mijn bronnen prijs, zou niet eerlijk zijn tegenover diegene.
half dagje nogquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.om 10:00 vergaderen achter gesloten deurenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.12:00 lunchSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en vervolgens trapt iedereen hem weer aan en zit het er weer op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:quote:
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
quote:Op woensdag 25 juni 2025 08:44 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
half dagje nog
09:30 starten met foto momentjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.om 10:00 vergaderen achter gesloten deurenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.12:00 lunchSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en vervolgens trapt iedereen hem weer aan en zit het er weer op.Genoten vriendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
Sorry ik zat in een meeting met iemand die blijkbaar van zichzelf vindt dat het heel stoer is om niet om 12:00 te lunchen. Hoe zielig ben je dan.
We kunnen gaan lunchenEet smakelijk!
![]()
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe Griekse schotel.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Kipquote:Op woensdag 25 juni 2025 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe Griekse schotel.
Wat een kutweer trouwens![]()
Ik eet vandaag een aanslag waterschapsbelasting.quote:Op woensdag 25 juni 2025 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe Griekse schotel.![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Woordle 1468 5/6
⬛🟨⬛🟩🟩
🟩⬛⬛🟩🟩
🟩⬛⬛🟩🟩
🟩🟩⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1264 5/6
⬛⬛⬛🟨🟨🟨
🟨⬛⬛⬛🟨⬛
⬛🟨🟨⬛🟨⬛
🟩🟩⬛⬛🟨⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@GGMM @Anneloos @Wereldgozer @vrijgevochten @alpeko @RamboDirk
Goedemorgen.![]()
Woordle 1468 3/6
⬛🟩🟨⬛⬛
⬛⬛⬛🟩🟨
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1264 4/6
🟩⬛⬛⬛🟩🟨
⬛⬛⬛🟩⬛⬛
🟩🟩⬛🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@Scrummie @RamboDirk @alpeko @vrijgevochten @Wereldgozer @Anneloos
Goedemorgen![]()
![]()
Goeiemorgen
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Wtfquote:Op donderdag 26 juni 2025 09:04 schreef Makamba_ het volgende:
Woordle 1468 X/6
🟨🟨⬜🟩🟩
🟩🟩⬜🟩🟩
��🟩⬜🟩🟩
🟩🟩⬜🟩🟩
🟩🟩⬜🟩🟩
🟩🟩⬜🟩🟩
Laat ook maar![]()
Woordle 1468 5/6
⬛⬛⬛⬛🟨
⬛🟩🟨🟨⬛
🟩🟩⬛🟩🟩
🟩🟩⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Wat een woord
Woordle6 1264 5/6
🟨⬛🟨⬛🟨🟨
⬛⬛⬛⬛🟨⬛
⬛⬛⬛⬛⬛⬛
⬛🟩⬛🟨🟨🟨
🟩🟩🟩🟩🟩🟩![]()
Kipfilet met ham-kaassaus, broccoli en aardappeltjes. Campina magere kwark, peertje en sinaasappel.
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pasta zalm.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Bietjes.quote:Op donderdag 26 juni 2025 17:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pasta zalm.![]()
Woordle6 1264 5/6quote:Op donderdag 26 juni 2025 22:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Morgen een nieuwe poging. Ik weet zeker dat dat wel een geweldige dag voor je wordt
⬜🟩⬜⬜🟩⬜
⬜🟩⬜⬜🟩⬜
⬜🟩⬜🟩🟩🟩
🟩🟩⬜🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Vandaag 3 uur file gereden op een rit van 14 uur.
De woordle score voorspelde het al.![]()
KampioenenEn truste....................
quote:Op donderdag 26 juni 2025 22:25 schreef tong80 het volgende:
KampioenenEn truste....................
![]()
![]()
Woordle 1469 4/6
⬛🟩⬛⬛🟩
⬛🟩⬛⬛🟩
⬛🟩⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1265 3/6
⬛🟨⬛⬛🟨⬛
🟩🟩⬛🟩🟨⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@GGMM @Anneloos @Wereldgozer @vrijgevochten @alpeko @RamboDirk
Goedemorgen.![]()
Woordle 1469 5/6
⬛⬛🟨🟨⬛
⬛🟨⬛⬛🟩
⬛🟩⬛🟩🟩
⬛🟨⬛⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1265 6/6
🟨🟨⬛⬛🟨⬛
⬛⬛🟨🟨⬛⬛
🟨⬛⬛⬛⬛⬛
🟩🟩⬛🟨⬛⬛
🟩🟩⬛🟩⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Geen makkelijke vrijdag![]()
Woordle 1469 5/6
⬛⬛🟨⬛⬛
⬛⬛🟨⬛⬛
⬛🟨⬛🟩⬛
🟩🟩⬛⬛🟨
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1265 4/6
⬛⬛⬛🟩⬛⬛
🟨⬛⬛🟨🟨🟨
🟩🟩🟨⬛⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@Scrummie @RamboDirk @alpeko @vrijgevochten @Wereldgozer @Anneloos
Goedemorgen![]()
![]()
Goeiemorgen
Gebraden gehakt op een bedje van hompen kaas en uitgesmeerde boter.
Je bent een walgelijk varken.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:03 schreef tong80 het volgende:
Gebraden gehakt op een bedje van hompen kaas en uitgesmeerde boter.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ik ga appelgebak eten bij IKEA
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.![]()
Ik beschouw dat als een compliment. Kijk naar die vieze Yvonne. Daar wil je zelfs in de Febo niet naast gezien worden.quote:
Omdat je bijna 40 wordt ?quote:
Smerig zwijnquote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:03 schreef tong80 het volgende:
Gebraden gehakt op een bedje van hompen kaas en uitgesmeerde boter.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: