Jeetjequote:Op maandag 23 juni 2025 11:12 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Ik herken steeds minder in DombohetOlifantje1. Zelden zo'n kut username gezien. Pretentieus moeilijkdoenerij. Zo van, ik heb een woordenboek thuis. Heeft vast een kleine slurf.
Toevallig zet hij er een muziekje onder als dat ding begint, klinkt zeker als een bladblazer. Maar uiteindelijk wel 2 brandende kooltjes.quote:Op maandag 23 juni 2025 06:27 schreef alpeko het volgende:
[..]
Looftlighter. Geen aanmaakmeuk. Ze worden dan na 1-2 minuten rood. Deksel dicht en klaar. Idd geen rook tenzij je bagger houtskool hebt.
Bekijk deze YouTube-video
Wat een culinaire noobs hier zeg. Komen niet verder dan AVG.
Dat werkt echt prima (en maakt geen geluid)quote:Op maandag 23 juni 2025 14:35 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Toevallig zet hij er een muziekje onder als dat ding begint, klinkt zeker als een bladblazer. Maar uiteindelijk wel 2 brandende kooltjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Twee is genoeg. Ding dicht en 10-15 min wachten en je bent 200 graden verder. Jij had het over rook. Ik zie niks. Jij wel?quote:Op maandag 23 juni 2025 14:35 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Toevallig zet hij er een muziekje onder als dat ding begint, klinkt zeker als een bladblazer. Maar uiteindelijk wel 2 brandende kooltjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door alpeko op 23-06-2025 16:53:01 ]
Ik doe daar nooit aan mee hier. Maar na een klein steekje onder m'n kloten. was ik bereid ironie serieus te nemen.quote:
Jij zal wel vol zitten na die twee mandarijntjes.quote:
Hallo maatquote:
Gaat lekker bro, gaat echt lekker. Eindelijk af van dat warme kutweerquote:Op maandag 23 juni 2025 15:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo moderator @:Chevycaprice
Hoe is de leef?
Ah, ja. Maxgenot. Wat is hij goed hé. Leuk dat 'we' daaraan mee kunnen doen.quote:Op maandag 23 juni 2025 15:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gaat lekker bro, gaat echt lekker. Eindelijk af van dat warme kutweerEn deze week weer mijn favoriet: Formule 1
![]()
En met jou vriend?
Helemaal waar. ONZE coureur. ONZE trots. ONZE kampioenschappen.quote:Op maandag 23 juni 2025 15:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ah, ja. Maxgenot. Wat is hij goed hé. Leuk dat 'we' daaraan mee kunnen doen.
Hoe bezorg jij dan flitsigquote:
Pure kutten?quote:Op maandag 23 juni 2025 16:03 schreef tong80 het volgende:
Heerlijk...............pure kutten. Kan niks aan tippen.
Gaat het wel goed met je?quote:Op maandag 23 juni 2025 16:03 schreef tong80 het volgende:
Heerlijk...............pure kutten. Kan niks aan tippen.
Dit ooit elders als column.......quote:
U, voor jou belhamel.quote:
Doe er wat aan zou ik zeggen. Wat was de vraag ook alweer ?quote:Op maandag 23 juni 2025 16:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je gewoon antwoord geven, dit is heel irritant
Ik ookquote:Op maandag 23 juni 2025 17:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Ik doe maar wat. Wel jammer dat GGMM de 'k' is vergeten, nu hij eindelijk een keertje zelf kookt.quote:Op maandag 23 juni 2025 17:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Spaghetti (zonder plakje kaas, smerige rans dat je bent)quote:Op maandag 23 juni 2025 17:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:
quote:Op zondag 22 juni 2025 20:00 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zo'n keramische bol maar bij het aansteken maakt dat geen verschil
Ik mag jou ook welquote:Op maandag 23 juni 2025 11:12 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Ik herken steeds minder in DombohetOlifantje1. Zelden zo'n kut username gezien. Pretentieus moeilijkdoenerij. Zo van, ik heb een woordenboek thuis. Heeft vast een kleine slurf.
Ik heb er over geslapen en ook iets meegemaakt.quote:Op maandag 23 juni 2025 17:26 schreef GGMM het volgende:
En daar lijk ik dan op volgens DombohetOlifantje1
Ik ben daar nog steeds heel boos over
Bedanktquote:Op maandag 23 juni 2025 19:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb er over geslapen en ook iets meegemaakt.
Ik neem mijn woorden terug, jij bent nog veel te stabiel en lief daarvoor.
Kijk deze fuckers Pluto denyen @Scrummiequote:In de ruimte worden jaarlijks zo’n 20.000 nieuwe ruimterotsen ontdekt. Met deze camera kan dat aantal op termijn richting de miljoenen gaan, denkt de National Science Foundation. ‘Als er een negende planeet in ons zonnestelsel bestaat, zeggen wetenschappers dat deze telescoop deze binnen een jaar zal vinden’, aldus de BBC.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |