Welkom in 2025. Dit is het resultaat van natuurlijke, menselijke ontwikkeling. Ik bedoel, als je zo de Nederlandse taal verkracht ga je toch twijfelen aan het heilige schrift.quote:Op maandag 23 juni 2025 16:47 schreef roos94 het volgende:
Als je een grote n*gergod ziet lopen van 2.05m lang en breedgeschouderd verwacht men daar van nature heel wat van.
Maar wat als deze hot chocolate nou een kleine weewee heeft? Hoe ga je met zoiets om, lijkt me heel lastig.
Voor chinezen is het juist omgekeerd. Kleine pik is te verwachten dus als ie groot is zijn mensen blij verrast.
Klopt, zoiets zou je aan Memvis Depaay ofzo moeten vragen.quote:Op maandag 23 juni 2025 16:49 schreef Marsenal het volgende:
Dit kan hopelijk @:hyaenidae niet beantwoorden!
Stuurde Quincy een mail maar ik kreeg een automatische reactie terug dat hij er FF tussenuit isquote:Op maandag 23 juni 2025 16:58 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Klopt, zoiets zou je aan Memvis Depaay ofzo moeten vragen.
Ben jezelf wel eens volgespoten door een neger meter van 2 meter 5 ? Zo nee, waarom niet ?quote:Op maandag 23 juni 2025 16:59 schreef roos94 het volgende:
[..]
Stuurde Quincy een mail maar ik kreeg een automatische reactie terug dat hij er FF tussenuit is
Fred was een ziener. Ook de enige die als nieuwslezer nooit een verspreking heeft gemaakt. Zijn zoon is ook een held.quote:Op maandag 23 juni 2025 17:26 schreef marretak het volgende:
Fred Emmer ) Schrijver van vroeger ) schreef een keer in een boek ( zo ongeveer ) : Ze was extreem sexy knap en wat ik met mijn geslachts deel niet erg goed kon waarmaken verving ik door haar vaak linguistisch te verwennen ( doelend ook op tong gebruik ) , wat haar zeer en zeer tevreden stelde ,dus ik had groot geluk
Owww ok op die manier, op verkeerde trein gesprongen dus ofzo?quote:Op maandag 23 juni 2025 23:20 schreef Helenattenek het volgende:
Moet je maar niet zulke rare aannamens doen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |