Op basis van deze review heb ik besloten deze film niet te gaan kijken.quote:Op zondag 22 juni 2025 15:01 schreef Anneloos het volgende:
[..]
The materialists. Ik weet het niet zo goed
Lekker man. Wat heb je in Berlijn zoal gegeten?quote:Op zondag 22 juni 2025 14:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Was 2 weken geleden in Berlijn maat. Mooie stad
Wienergutmachungsschnitzel.quote:Op zondag 22 juni 2025 15:21 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Lekker man. Wat heb je in Berlijn zoal gegeten?
avgquote:Op zondag 22 juni 2025 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe lekker simpel een uitsmijter.
Hello freshje met vis, amandel, pestoboter, paprika en een puree van aardappel en pastinaak. Genieton. Al heeft @Wereldgozer veel ‘winterse gerechten besteld’. Koken met warm weer is grote boos.quote:Op zondag 22 juni 2025 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pikstraf dusquote:Op zondag 22 juni 2025 17:47 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Hello freshje met vis, amandel, pestoboter, paprika en een puree van aardappel en pastinaak. Genieton. Al heeft @:wereldgozer veel ‘winterse gerechten besteld’. Koken met warm weer is grote boos.
Bbq natuurlijk. Met een salade met haloumi en gegrilde asperges en nectarines.quote:Op zondag 22 juni 2025 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zonder vrijwel niks te doen snap ik best dat je als hartpatiënt bekaf bent.quote:Op zondag 22 juni 2025 16:45 schreef tong80 het volgende:
Ik gaat weer legge. Deze temperatuur vreet energie. Nooit gedacht dat je als hartpatiënt zo bek af kunt zijn zonder vrijwel niks te doen. Misschien tot merrege anders tot straks......................
quote:Op zondag 22 juni 2025 17:03 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Kiloknaller hamburgers en saucijzen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KBRquote:Op zondag 22 juni 2025 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik weet niet wat dat is, maar als dat ervoor zorgt dat je hele wijk geen last heeft van jouw gore stank dan ga ik akkoord.quote:Op zondag 22 juni 2025 19:48 schreef alpeko het volgende:
[..]
Daarom hebben wij ook een Green Egg ipv een bbq
Zo'n keramische bol maar bij het aansteken maakt dat geen verschilquote:Op zondag 22 juni 2025 19:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik weet niet wat dat is, maar als dat ervoor zorgt dat je hele wijk geen last heeft van jouw gore stank dan ga ik akkoord.
Ligt er aan wat je er mee doet. Rooksessie geeft een ander effect als low & slow. Dan is het gewoon een oven. Asperges of een vette worst maakt ook nogal wat uit.quote:Op zondag 22 juni 2025 19:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik weet niet wat dat is, maar als dat ervoor zorgt dat je hele wijk geen last heeft van jouw gore stank dan ga ik akkoord.
Met gewoon houtskool geeft dat echt geen rookontwikkelingquote:Op zondag 22 juni 2025 20:00 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zo'n keramische bol maar bij het aansteken maakt dat geen verschil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |