quote:
quote:
quote:Op woensdag 25 juni 2025 08:44 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
half dagje nog
09:30 starten met foto momentjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.om 10:00 vergaderen achter gesloten deurenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.12:00 lunchSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en vervolgens trapt iedereen hem weer aan en zit het er weer op.Genoten vriendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
Sorry ik zat in een meeting met iemand die blijkbaar van zichzelf vindt dat het heel stoer is om niet om 12:00 te lunchen. Hoe zielig ben je dan.
We kunnen gaan lunchenEet smakelijk!
![]()
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe Griekse schotel.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Kipquote:Op woensdag 25 juni 2025 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe Griekse schotel.
Wat een kutweer trouwens![]()
Ik eet vandaag een aanslag waterschapsbelasting.quote:Op woensdag 25 juni 2025 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe Griekse schotel.![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Woordle 1468 5/6
⬛🟨⬛🟩🟩
🟩⬛⬛🟩🟩
🟩⬛⬛🟩🟩
🟩🟩⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1264 5/6
⬛⬛⬛🟨🟨🟨
🟨⬛⬛⬛🟨⬛
⬛🟨🟨⬛🟨⬛
🟩🟩⬛⬛🟨⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@GGMM @Anneloos @Wereldgozer @vrijgevochten @alpeko @RamboDirk
Goedemorgen.![]()
Woordle 1468 3/6
⬛🟩🟨⬛⬛
⬛⬛⬛🟩🟨
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1264 4/6
🟩⬛⬛⬛🟩🟨
⬛⬛⬛🟩⬛⬛
🟩🟩⬛🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@Scrummie @RamboDirk @alpeko @vrijgevochten @Wereldgozer @Anneloos
Goedemorgen![]()
![]()
Goeiemorgen
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Wtfquote:Op donderdag 26 juni 2025 09:04 schreef Makamba_ het volgende:
Woordle 1468 X/6
🟨🟨⬜🟩🟩
🟩🟩⬜🟩🟩
��🟩⬜🟩🟩
🟩🟩⬜🟩🟩
🟩🟩⬜🟩🟩
🟩🟩⬜🟩🟩
Laat ook maar![]()
Woordle 1468 5/6
⬛⬛⬛⬛🟨
⬛🟩🟨🟨⬛