quote:
quote:
quote:Op woensdag 25 juni 2025 08:44 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
half dagje nog
09:30 starten met foto momentjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.om 10:00 vergaderen achter gesloten deurenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.12:00 lunchSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en vervolgens trapt iedereen hem weer aan en zit het er weer op.Genoten vriendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
Sorry ik zat in een meeting met iemand die blijkbaar van zichzelf vindt dat het heel stoer is om niet om 12:00 te lunchen. Hoe zielig ben je dan.
We kunnen gaan lunchenEet smakelijk!
![]()
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe Griekse schotel.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Kipquote:Op woensdag 25 juni 2025 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe Griekse schotel.
Wat een kutweer trouwens![]()
Ik eet vandaag een aanslag waterschapsbelasting.quote:Op woensdag 25 juni 2025 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe Griekse schotel.![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Woordle 1468 5/6
⬛🟨⬛🟩🟩
🟩⬛⬛🟩🟩
🟩⬛⬛🟩🟩
🟩🟩⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1264 5/6
⬛⬛⬛🟨🟨🟨
🟨⬛⬛⬛🟨⬛
⬛🟨🟨⬛🟨⬛
🟩🟩⬛⬛🟨⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@GGMM @Anneloos @Wereldgozer @vrijgevochten @alpeko @RamboDirk
Goedemorgen.![]()
Woordle 1468 3/6
⬛🟩🟨⬛⬛
⬛⬛⬛🟩🟨
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1264 4/6
🟩⬛⬛⬛🟩🟨
⬛⬛⬛🟩⬛⬛
🟩🟩⬛🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@Scrummie @RamboDirk @alpeko @vrijgevochten @Wereldgozer @Anneloos
Goedemorgen![]()
![]()
Goeiemorgen
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Wtfquote:Op donderdag 26 juni 2025 09:04 schreef Makamba_ het volgende:
Woordle 1468 X/6
🟨🟨⬜🟩🟩
🟩🟩⬜🟩🟩
��🟩⬜🟩🟩
🟩🟩⬜🟩🟩
🟩🟩⬜🟩🟩
🟩🟩⬜🟩🟩
Laat ook maar![]()
Woordle 1468 5/6
⬛⬛⬛⬛🟨
⬛🟩🟨🟨⬛
🟩🟩⬛🟩🟩
🟩🟩⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Wat een woord
Woordle6 1264 5/6
🟨⬛🟨⬛🟨🟨
⬛⬛⬛⬛🟨⬛
⬛⬛⬛⬛⬛⬛
⬛🟩⬛🟨🟨🟨
🟩🟩🟩🟩🟩🟩![]()
Kipfilet met ham-kaassaus, broccoli en aardappeltjes. Campina magere kwark, peertje en sinaasappel.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pasta zalm.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Bietjes.quote:Op donderdag 26 juni 2025 17:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pasta zalm.![]()
Woordle6 1264 5/6quote:Op donderdag 26 juni 2025 22:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Morgen een nieuwe poging. Ik weet zeker dat dat wel een geweldige dag voor je wordt
⬜🟩⬜⬜🟩⬜
⬜🟩⬜⬜🟩⬜
⬜🟩⬜🟩🟩🟩
🟩🟩⬜🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Vandaag 3 uur file gereden op een rit van 14 uur.
De woordle score voorspelde het al.![]()
KampioenenEn truste....................
quote:Op donderdag 26 juni 2025 22:25 schreef tong80 het volgende:
KampioenenEn truste....................
![]()
![]()
Woordle 1469 4/6
⬛🟩⬛⬛🟩
⬛🟩⬛⬛🟩
⬛🟩⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1265 3/6
⬛🟨⬛⬛🟨⬛
🟩🟩⬛🟩🟨⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@GGMM @Anneloos @Wereldgozer @vrijgevochten @alpeko @RamboDirk
Goedemorgen.![]()
Woordle 1469 5/6
⬛⬛🟨🟨⬛
⬛🟨⬛⬛🟩
⬛🟩⬛🟩🟩
⬛🟨⬛⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1265 6/6
🟨🟨⬛⬛🟨⬛
⬛⬛🟨🟨⬛⬛
🟨⬛⬛⬛⬛⬛
🟩🟩⬛🟨⬛⬛
🟩🟩⬛🟩⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Geen makkelijke vrijdag![]()
Woordle 1469 5/6
⬛⬛🟨⬛⬛
⬛⬛🟨⬛⬛
⬛🟨⬛🟩⬛
🟩🟩⬛⬛🟨
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1265 4/6
⬛⬛⬛🟩⬛⬛
🟨⬛⬛🟨🟨🟨
🟩🟩🟨⬛⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@Scrummie @RamboDirk @alpeko @vrijgevochten @Wereldgozer @Anneloos
Goedemorgen![]()
![]()
Goeiemorgen
Gebraden gehakt op een bedje van hompen kaas en uitgesmeerde boter.
Je bent een walgelijk varken.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:03 schreef tong80 het volgende:
Gebraden gehakt op een bedje van hompen kaas en uitgesmeerde boter.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ik ga appelgebak eten bij IKEA
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.![]()
Ik beschouw dat als een compliment. Kijk naar die vieze Yvonne. Daar wil je zelfs in de Febo niet naast gezien worden.quote:
Omdat je bijna 40 wordt ?quote:
Smerig zwijnquote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:03 schreef tong80 het volgende:
Gebraden gehakt op een bedje van hompen kaas en uitgesmeerde boter.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: